En jij bent dokter dus jij kan het weten. Conclusie: Dat ik nu ziek ben is mijn eigen schuld. Te weinig geslapen en niet gezond genoeg gegetenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:00 schreef _Led_ het volgende:
Een goede nachtrust is ook heel belangrijk.
(Naast goede voeding)
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:33 schreef _Led_ het volgende:
Relax, de dokter fixt je wel weer:
gewoon visualiseren dat je weer helemaal gezond bent, en mark my words - je voelt je binnen anderhalve week weer prima.
En op dat moment zul je je realiseren dat er met mijn kennis niet te spotten valt.
Je kunt ook visualiseren dat je bier zit te drinken! En nog goedkoper ook!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik denk dat ik liever een paar biertjes ga drinken, dan krijg ik wat sneller mijn zelfvertrouwen terug.
En je wordt ook niet dronken! Kortom: win-winquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:46 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Je kunt ook visualiseren dat je bier zit te drinken! En nog goedkoper ook!
ik welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En je wordt ook niet dronken! Kortom: win-win
Flammie, ik neem aan dat jij nog meer gestegen bent, want jij hebt zelfs nog uitgebreid over de omvang van je apparaatquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
Flammie: 15 notes
JoepiePoepie: slechts 8 10 notes
Het werktquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:33 schreef _Led_ het volgende:
Relax, de dokter fixt je wel weer:
gewoon visualiseren dat je weer helemaal gezond bent, en mark my words - je voelt je binnen anderhalve week weer prima.
En op dat moment zul je je realiseren dat er met mijn kennis niet te spotten valt.
quote:Op maandag 22 februari 2010 11:30 schreef Amos_ het volgende:
De tissues zijn op en mijn neus zit nog vol....
Twice the excitement....quote:Op maandag 22 februari 2010 11:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Cocaine moet je dan ook opsnuiven, niet eruit snuiten, dan heb je er niks aan.
Jep ik sta op 19... als Bastard me nu nog even +1 geeft heb ik in ieder geval de 20 bereiktquote:Op maandag 22 februari 2010 11:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
Zo, in 1 zondag 2 notes erbij:
[..]
Flammie, ik neem aan dat jij nog meer gestegen bent, want jij hebt zelfs nog uitgebreid over de omvang van je apparaat![]()
zitten posten en daar heb je vast heel veel complimenten voor gekregen
.
[..]
Het werkt! De anderhalve week is nog niet voorbij en ik ben inderdaad nog niet beter, goed van je zeg
!
19! 4 erbij dus!quote:Op maandag 22 februari 2010 12:24 schreef Flammie het volgende:
Jep ik sta op 19... als Bastard me nu nog even +1 geeft heb ik in ieder geval de 20 bereikt
gastquote:Op maandag 22 februari 2010 18:56 schreef Spellmeista het volgende:
_led_, _smet_, _fret_, L dynier. L Dillinger wil je een vriend van mij zijn? Gaan we samenwerken op dit forum om de spiritualiteit te "ontleden". Als we daarmee klaarzijn leggen we je op de operatietafel en krijg je wat schokjes toegediend(ga je goed van slapen) Dit alles om je weer "normaal" te maken..
Je grote vriend scheppen? Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:59 schreef Spellmeista het volgende:
Vrijdag 40,- in me pocket gestoken met poker(weer es 1ste), zaterdag nieuwe auto opgehaald waarmee ik mijn grote vriend nog beter mee kan scheppen en vanavond een pizza met weet ik veel wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |