Mag ik vriendelijk bedankenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Gezellige handelingen met Fred Oster
Balkenende kan het zich voor wat betreft geloofwaardigheid niet veroorloven om nu alsnog in te binden, dus of Bos moet door de knieën of het kabinet valt. Elke andere uitslag is meteen het faillissement van de geloofwaardigheid van dit schijnkabinetquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee, ze komen er samen wel weer uit hoor. Wedden?
Aha! Nu heb je jezelf verluld, Lavenderr! Jij bent dus helemaal geen vrouw! Alle vrouwen vallen namelijk op Fred Oster (en op mij natuurlijkquote:
Balkenende heeft elke geloofwaardigheid verloren, wat een wanvertoning gisteren.Hij had op geen enkele vraag 'behoefte' om te reageren.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:53 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Balkenende kan het zich voor wat betreft geloofwaardigheid niet veroorloven om nu alsnog in te binden, dus of Bos moet door de knieën of het kabinet valt. Elke andere uitslag is meteen het faillissement van de geloofwaardigheid van dit schijnkabinet
Eerlijk is eerlijk, dat is zijn goed recht, maar wat een softe lul is het inderdaad. Hij kan niet eens zijn coalitiegenoten onder bedwang houden als premier zijndequote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Balkenende heeft elke geloofwaardigheid verloren, wat een wanvertoning gisteren.Hij had op geen enkele vraag 'behoefte' om te reageren.
Wequote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Aha! Nu heb je jezelf verluld, Lavenderr! Jij bent dus helemaal geen vrouw! Alle vrouwen vallen namelijk op Fred Oster (en op mij natuurlijk).
Ben jij zo woest aantrekkelijk dan dat mannen én vrouwen voor je vallen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Aha! Nu heb je jezelf verluld, Lavenderr! Jij bent dus helemaal geen vrouw! Alle vrouwen vallen namelijk op Fred Oster (en op mij natuurlijk).
Ok ok, en wequote:
Veel beterquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:03 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ok ok, en wehetero vrouwen
Zo beter?
Mannen, vrouwen, hetero, homo, zoo...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
Ben jij zo woest aantrekkelijk dan dat mannen én vrouwen voor je vallen?
Voor al je kloons?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mannen, vrouwen, hetero, homo, zoo...
Het maakt mij allemaal niet uit. Als ze maar moderator of admin van Fok zijn, want dat zijn de leukste mensen.
Zo, ik heb weer even mijn postrechten veilig gesteld voor de komende weken.
Ze zijn allemaal even liefquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:14 schreef Amos_ het volgende:
Joepie, welke mod is het snelst te overtuigen liefst?![]()
Ja natuurlijk, ook voor Lavenderr, _Led_, Michielos, Flammie, Amos_, en mediaconsument.quote:
Wat heerlijk dat je er voor gezorgd hebt dat ik nog mag posten voorlopig, dank U dank U , gij grote Joepiequote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ook voor Lavenderr, _Led_, Michielos, Flammie, Amos_, en mediaconsument.
quote:
Maar wat jammer dat ik in het Monsanto-topic niet meer over de pinda's van meneerseruis mag pratenquote:Ik ben piepklein
Jazeker! Het kan niet snel genoeg beginnen wat mij betreft.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
En dan? Begint je weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |