Dan ben ik blij dat mijn vriend geen fokker isquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:11 schreef _Led_ het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat de gemiddelde fokker er op zaterdagochtend niet veel anders uit zal zien op z'n 60e.
Meh, die mag zich sowieso nu al wel wat vaker scherenquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat mijn vriend geen fokker is.
Want je kent mquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:16 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Meh, die mag zich sowieso nu al wel wat vaker scheren
Nee? Dus geen kids later?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dan ben ik blij dat mijn vriend geen fokker is.
Het plaatje is zo 3d als de pest, en mist ook logo's voor de consoles.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:50 schreef Amos_ het volgende:
Laat dat alsjeblieft een photoshop zijn
Ik heb gisteren een stukje van die documentaire gekeken, maar ik vond het nogal saai, ik kwam er niet doorheenquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:48 schreef Darkwolf het volgende:
Er komen minder Guitar Hero games uit dit jaar.
Dus er is weer ruimte voor wat nieuws...
[ afbeelding ]
Het had zomaar echte concept art kunnen zijn, tegenwoordig kijk ik nergens meer van opquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:51 schreef Ticker het volgende:
[..]
Het plaatje is zo 3d als de pest, en mist ook logo's voor de consoles.
Fake dus
Er is vast een markt voorquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:48 schreef Darkwolf het volgende:
Er komen minder Guitar Hero games uit dit jaar.
Dus er is weer ruimte voor wat nieuws...
[ afbeelding ]
Yup, de connectie dat ik op 'r website foto's gekeken hebquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er een connectie moest zijn.
Dat is waarschijnlijk omdat je er met een bepaald verwachtingspatroon bent naar gaan kijken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb gisteren een stukje van die documentaire gekeken, maar ik vond het nogal saai, ik kwam er niet doorheen. Ik ga het later nog eens proberen
.
Konijnen hebben een nieuw baasje en de poes is bij mijn ex.quote:Konijn en cavia is wel.
Heb ik ook gehad. Die zijn cool!quote:Ik heb hamsters.
http://www.geenstijl.nl/m(...)wnd_schreeuwneg.htmlquote:Internethistorie in the making. Op de interwebs zoemt een video rond van een busritje in Oakland, California, die u gewoon even gezien moet hebben. Centraal thema: Boontje komt om zijn loontje, of zoals in goed Amerikaans: What goes around, comes around. Hoofdrolspelers: Een boze negert met inschattingsproblemen en een uit de kluiten gewassen opafiguur (leeftijd 67) in het bezit van een hagelwitte Sean Connery-baard en t-shirt met daarop de veelzeggende tekst: I AM A MOTHERFUCKER! Enfin, lang verhaal kort: Negert daagt opa uit. Opa vertelt negert op te rotten. Opa gaat voorin de bus zitten. Negert wil alsnog klap uitdelen. Opa voert een TOTAALDESTRUCTIE (dumpertlink) uit op negert. Blijkt ineens dat opa een of andere veteraan is met vetgoede combat skills. Inmiddels wordt opa (hoewel natuurlijk overduidelijk gestoord) endorsed door het internet. 4chan is met succes op zoek gegaan naar de mevrouw die zijn tasje stal nadat hij de bus verliet. Het links-keurige reddit zit er boven op. Overal duiken fanpics op. Lolvids idem. Mr. Bloedlipnegert verschijnt in motivational posters, moving Gifs etc. etc. Hoe een knokpartijtje in het OV binnen 24 uur wereldnieuws is. En spelende negert, wat hebben we nu geleerd? Zoek nooit ruzie met een baardopa in korte broek en met stalen vuisten.
Allesquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:41 schreef mediaconsument het volgende:
Fear the epic beard man!
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)wnd_schreeuwneg.html
Die weet van wanten.
Mja, ik kan me best voorstellen dat die neger boos wordt als zo'n ouwe opa aan hem vraagt hoeveel het is voor een "spit 'n polish".quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:41 schreef mediaconsument het volgende:
Fear the epic beard man!
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)wnd_schreeuwneg.html
Die weet van wanten.
Ik vond het geen slechte docu.. het geeft wel een bepaalde invalshoek op apparaten in ons leven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:32 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk omdat je er met een bepaald verwachtingspatroon bent naar gaan kijken.
Het is dan ook eigenlijk meer een film essay dan een documentaire geworden, want als je op interviews zit te wachten kan je heel erg lang wachten.
Zoals eerder uitgelegd: de documentaire verteld zich via beeld en geluid van begin tot eind.
Er zit wel degelijk structuur in, dat wel.
Hoe vaker ik de docu heb gezien, hoe meer ik ook ben gaan zien en ben gaan waarderen.
Als ik mensen van te voren vertel wat ze moeten verwachten rollen ze er ook sneller en makkelijker in.
De eerste keer samen met de producente (die niets zei) zat ik de eerste 10 minuten ook van "Huh? Waar blijft mijn interview nou? Wat een lange intro zeg!"
[..]
Konijnen hebben een nieuw baasje en de poes is bij mijn ex.
De borstel cavia had ik al heel lang en heeft nog enkele dagen geleefd na het verhuizen helaas.
Alleen de zwarte cavia heb ik nog, maar deze krijgt ook een nieuw baasje (goede vriendin van mij, dus komt goed terecht.)
[..]
Heb ik ook gehad. Die zijn cool!
Ja. Dat is mijn ex inderdaad.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:50 schreef Bastard het volgende:
Ik vond het geen slechte docu.. het geeft wel een bepaalde invalshoek op apparaten in ons leven.
Grappig die beestjes ook bij jou thuis.. Was dat je vriendin inmiddels ex op de bank? Moest lachen om "mijn paardestal" in nintendoscreen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |