Dat is wel verdomd toevallig.. net als Chiel.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Daar vlak achter heb ik nog gewoond. Mooiste locatie waar ik ooit gewoond heb, het pand zelf was alleen niet zo
.
Ach, er zullen ook genoeg mensen zijn die in de buurt van Tommy wonen of gewoond hebben.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:27 schreef Ticker het volgende:
Dat is wel verdomd toevallig.. net als Chiel.
En nee, ik val niemand lastig, ik vond het alleen zo'n leuke toeval. Misschien ken je hem dan wel in het eggie!!!Samen een keertje in dezelfde supermarkt gestaan!
Sneu figuur.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ach, er zullen ook genoeg mensen zijn die in de buurt van Chiel wonen of gewoond hebben.
Het lijkt wel een zot, ticker zegt iets scherps tegen hem, begint ie over mij te praten met dergelijke details. Vraag me serieus af wat zijn bedoelingen zijn.quote:
Ik vond Tickers opmerking gewoon grappig... idd het is ook erg toevalligquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:37 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het lijkt wel een zot, ticker zegt iets scherps tegen hem, begint ie over mij te praten met dergelijke details. Vraag me serieus af wat zijn bedoelingen zijn.
Ik heb dan ook weinig te zeggen over wat Ticker voor grappen maakt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:37 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik vond Tickers opmerking gewoon grappig... idd het is ook erg toevallig
Oh, heet jij ook Tommy dan? Wat toevallig zegquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:37 schreef mediaconsument het volgende:
Het lijkt wel een zot, ticker zegt iets scherps tegen hem, begint ie over mij te praten met dergelijke details. Vraag me serieus af wat zijn bedoelingen zijn.
Ik ben daar tenminste eerlijk over.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, heet jij ook Chiel dan? Wat toevallig zeg.
Is dat wat ze noemen een androidquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:11 schreef Darkwolf het volgende:
And in other news:
Ik wil de Nokia N900!
android is het OS ja...quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is dat wat ze noemen een android
Zover ben ik deze week ook.. LINUX achtig maar je ziet er niks van.. open platform shizzle.quote:
Genoegquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zover ben ik deze week ook.. LINUX achtig maar je ziet er niks van.. open platform shizzle.
Maar ze zeggen dan 'androids telefoons zoals HTC' en HTC schijnt ronduit RUK te zijn.. dus wat is er verder nog aan concurrentie jegens Iphone?
He wat jammer nou dat Sandra Reemer niet op de affiche als optredend artiest staatquote:
Jij was al onder de indruk dat ik mijn Nokia N95 als BlueTooth modem kon gebruiken zodat ik op mijn EEE PC vanuit de trein zat te FOK!en! (Twice!)quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:42 schreef Bastard het volgende:
Ik ben geloof ik helemaal uit die telefoontjes..
Ja dat was apart inderdaadquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:47 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Jij was al onder de indruk dat ik mijn Nokia N95 als BlueTooth modem kon gebruiken zodat ik op mijn EEE PC vanuit de trein zat te FOK!en! (Twice!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |