abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77446931
Paul McCartney is dood en vervangen, Keanu Reeves is een Alien, Mel Gibson is Illuminati, Nicolas Cage is een Saturnus-aanbidder, Willy Wonka beheert een Stargate en het is allemaal te bewijzen d.m.v. afbeeldingen, liedjes, filmpjes en 17 connecties met een omweg.

Post hier de meest absurde, maar appealing stelling en we gaan het bewijzen d.m.v. Synchromystiscm (woeee)....
  zaterdag 30 januari 2010 @ 13:34:27 #2
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_77447030
De "Two Towers" van Lord Of The Rings zouden ook symboliek zijn voor de twin towers.
Persoonlijk vind ik alles bullshit.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_77447103
Gordon is de Messias, want....
pi_77447700
Calimero is in werkelijkheid een gans.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_77447828
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:34 schreef Tyler..Durden het volgende:
De "Two Towers" van Lord Of The Rings zouden ook symboliek zijn voor de twin towers.
Persoonlijk vind ik alles bullshit.
Haha, jij hebt dat geweldige topic ook gelezen
Kom je hier vaker, of loop je stage?
pi_77448655
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:59 schreef xenobinol het volgende:
Calimero is in werkelijkheid een gans.
Calimero is vernoemd naar de San Calimero kerk in Milaan.

De Kerk is vernoemd naar St. Calimerius.

Calimerius was een trouwe volgeling van Paus Telesphorus, die zorgde voor de introductie van het vieren van Pasen op zondag, (vandaar de link met een vogeltje en het Ei op Calimero's hoofd).

Een van Telephorus' keysimbols is de aardbol of de appel (je ziet die hierboven herhaaldelijk).
Dit komt door zijn fascinatie voor de Egyptische god Seb (Geb, Keb), de God van de vruchtbaarheid en de aarde.

Seb (Geb), de vader van Osiris en Isis.

De gans (in hierogliefen) symboliseert Geb.

Bovendien is de originele Calimero niet zwart, maar vuil. Hij werd oorspronkelijk gebruikt voor reclamefilmpjes van het wasmiddel Ava op de Italiaanse staatstelevisie. Calimero, niet zwart maar smerig, werd door één duik in de tobbe weer spierwit.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 15:59:23 #7
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77451186
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:34 schreef MarcoenCabbolet het volgende:
Bovendien is de originele Calimero niet zwart, maar vuil.
En dat houdt verband met Zwarte Piet:

Bovendien - zie je als je goed kijkt - dat de eierdop van Calimero een exacte kopie is van de muts van Zwarte Piet. (Het enige verschil is dat de eierdop van Calimero niet zwart, maar wit is. Hier kom ik later op terug.)

De geestelijk vader van Calimero was trouwens een hoge piet (<-- ja, daar hebben we hem weer) bij de Ku Klux Klan en daarom heeft hij Calimero neergezet als dom kuiken (zwart == dom).

Kijk namelijk maar eens goed naar onderstaande afbeelding en zie dat de hoofddeksels van de Ku Klux Klan-leden heel veel overeenkomsten vertonen met de eierdop van Calimero, zelfs de kleur :

Ook lijken de hoofddeksels van de Ku Klux Klan-leden heel veel op de mijter van Sinterklaas (en deze gevaarlijke terrorist heeft weer banden met Zwarte Piet) En ook het logo op de borst van de Ku Klux Klan-leden is hetzelfde als het logo op de mijter van Sinterklaas. Kijk maar eens goed:

Kijk goed naar de foto van Sinterklaas en vervolgens naar Sint Calimerius:

Al deze foto's zijn sowieso echt. De feiten spreken dus voor zich. Ze zitten overal.

[ Bericht 1% gewijzigd door JoepiePoepie op 30-01-2010 16:48:35 ]
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  † In Memoriam † zondag 31 januari 2010 @ 10:05:29 #8
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_77470872
whehe die joepie toch hoe verzin je het?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  zondag 31 januari 2010 @ 18:59:50 #9
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77484682
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
whehe die joepie toch hoe verzin je het?
Niet verzonnen. Het is de waarheid. Ik heb urenlang onderzoek gedaan door erover te lezen op internetsites en naar Youtube-filmpjes te kijken over dit onderwerp, voordat ik wakker werd.

Calimero zit iedereen te hypnotiseren en te misleiden met zijn grote ogen en "Zij zijn groot en ik is klein"-uitspraken.

Open je ogen! De bewijzen stapelen zich op! Kijk goed naar onderstaande afbeelding en zie Calimero als hulpje van Sinterklaas:

Dit kan toch geen toeval zijn?! Het is zelfs een kleurplaat! Voor kinderen! Waarom heeft de Ku Klux Klan Calimero dan alvast zwart ingekleurd?! Nou?! Om de kinderen te beinvloeden natuurlijk! Kijk maar eens goed naar die mand op zijn rug. Ze hopen dat die zwarte achterover van de trap valt!

En kijk nou eens goed naar het patroon van die mand en vervolgens naar onderstaande afbeelding:

Het patroon is exact hetzelfde! En we weten natuurlijk allemaal dat bovenstaand logo het logo van de illuminati is!

En het gaat nog veel verder! Helaas heb ik nu niet zoveel tijd om alle feiten te posten die ik heb gevonden. Later meer!

[ Bericht 7% gewijzigd door JoepiePoepie op 31-01-2010 19:23:11 ]
  maandag 1 februari 2010 @ 10:41:29 #10
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77505370
The truth was in here.
pi_77522496
Haha, goed topic.
  maandag 1 februari 2010 @ 19:30:13 #12
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_77523983
Wat een onzin! Ff serieus, je spaced m echt hard gewoon als je calimero in verband brengt met de KKK en sinterklaas.

Je kan deze verbanden zien als een direct verband, maar dat is niet zo. Er is vaak een onderliggend verband, namelijk de symboliek. Symbolen worden door verschillende culturen anders gezien en door de eeuwen heen zijn veel symbolen van betekenis veranderd, dan wel meerdere betekenissen gekregen. Bijvoorbeeld de swatsika of het pentagram.

Dus dat sinterklaas een een kruis op zijn hoofd draagt en een mijter op heeft wil nog niet zeggen dat hij KKK is. Nee het kruis staat voor het christelijke kruis van jesus en de mijter voor een heilige. Dat de KKK ook een kruis en puntmuts gebruikt, leuk maar die heeft een hele andere betekenis. Weet je hoeveel betekenissen het symbool kruis heeft alleen al. Vaak proberen sommige groeperingen een bepaald symbool zich toe te eigenen.

En trouwens Calimero is een baas, want hij red aan het einde van de dag altijd weer alles.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_77524354
quote:
Op maandag 1 februari 2010 19:30 schreef Killaht het volgende:
Wat een onzin! Ff serieus, je spaced m echt hard gewoon als je calimero in verband brengt met de KKK en sinterklaas.

Je kan deze verbanden zien als een direct verband, maar dat is niet zo. Er is vaak een onderliggend verband, namelijk de symboliek. Symbolen worden door verschillende culturen anders gezien en door de eeuwen heen zijn veel symbolen van betekenis veranderd, dan wel meerdere betekenissen gekregen. Bijvoorbeeld de swatsika of het pentagram.

Dus dat sinterklaas een een kruis op zijn hoofd draagt en een mijter op heeft wil nog niet zeggen dat hij KKK is. Nee het kruis staat voor het christelijke kruis van jesus en de mijter voor een heilige. Dat de KKK ook een kruis en puntmuts gebruikt, leuk maar die heeft een hele andere betekenis. Weet je hoeveel betekenissen het symbool kruis heeft alleen al. Vaak proberen sommige groeperingen een bepaald symbool zich toe te eigenen.

En trouwens Calimero is een baas, want hij red aan het einde van de dag altijd weer alles.
Dat is de hele grap, dat is synchromysticism. Het punt is dat veel BNW en TRU users het zonder blikken of blozen gebruiken om hun eigen overtuigingen te staven.
  maandag 1 februari 2010 @ 19:39:16 #14
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_77524425
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 1 februari 2010 @ 22:20:13 #15
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77532646
Jij bent duidelijk nog niet wakker, Killaht. Dat geeft niet, het heeft bij mij ook lang geduurd voordat mijn ogen geopend werden, maar nu is er geen weg meer terug.

Goed, zoals beloofd is er nog meer. Kijk heel goed naar onderstaande foto:

Zien jullie het? Ik zag het ook niet direct hoor, totdat iemand mij deze afbeelding liet zien:

Kijk goed in de rode cirkel. Nu zien we het wel he?!?! Ja, ook mijn oogkleppen vielen direct op de grond. Het is inderdaad weer Calimero, herkenbaar aan zijn karakteristieke lach. Dit keer tijdens de aanslag op de Twin Towers in New York.

Wat voor achterlijk dom infantiel schaap ben je als je nu nog steeds denkt dat het allemaal toeval is?! Gelukkig zijn er intellectuele mensen zoals ik die wel de waarheid willen zien.

Kijk nu goed naar deze rokende schoorstenen die exact hetzelfde ogen als de Twin Towers tijdens de aanslag:

En waar hebben we eerder rokende schoorstenen gezien? JUIST!!!

Bij onze 'kindervriend' Zwarte Piet die zo zwart is dankzij de schoorstenen. Rara, begrijp je nou eindelijk waarom Calimero zo zwart is, he?!?!

Dit gaat allemaal nog veel verder en het zijn allemaal feiten en de foto's zijn echt! Word alsjeblieft wakker met z'n allen, want het is nabij.

[ Bericht 1% gewijzigd door JoepiePoepie op 01-02-2010 22:39:04 ]
pi_77534456
Zelfs Linux is een groot complot om de wereld te veroveren, we gaan er allemaal aan

Want lijkt die pinguin

Niet erg veel op

Kijk maar eens goed naar het paard en de kleuren rood en wit in dat 'onschuldige' wapen van FC twente, de favoriete FC van Calimero

Die kom je ook weer terug in dit logo inclusief de drie K's van de Ku Klux Klan

Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  maandag 1 februari 2010 @ 22:56:46 #17
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_77534526
Joepiepoepie, je bent rijp voor het gesticht..
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  maandag 1 februari 2010 @ 23:05:49 #18
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77535044
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:55 schreef xenobinol het volgende:
Zelfs Linux is een groot complot om de wereld te veroveren, we gaan er allemaal aan

Want lijkt die pinguin

[ afbeelding ]

Niet erg veel op

[ afbeelding ]

Ze lijken niet alleen heel veel op elkaar, de pinguin is een exacte kopie van Calimero.

En kijk nou eens goed naar dat paard op de eierdop van Calimero:

Op zijn eierdop staat het paard van Sinterklaas en ook daar zijn de kleuren rood en wit weer aanwezig, kijk maar eens goed:

Worden we al wakker?!?!

[ Bericht 1% gewijzigd door JoepiePoepie op 01-02-2010 23:16:20 ]
  dinsdag 2 februari 2010 @ 08:46:29 #19
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77540446
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:56 schreef Killaht het volgende:
Joepiepoepie, je bent rijp voor het gesticht..
Jij bent zeker zo'n loonslaafje die alleen de mainstream media gelooft he?! Wat doe je hier eigenlijk?!

Hier heb je wat filmpjes van Youtube die je ogen zullen openen:

(Wel alle 9 delen bekijken, voordat je weer als een infantiel schaap begint te blaten.)

[ Bericht 0% gewijzigd door JoepiePoepie op 02-02-2010 09:28:37 ]
  dinsdag 2 februari 2010 @ 09:37:25 #20
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_77541340
Goed topic, verkeerde subje.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 2 februari 2010 @ 13:39:08 #21
280298 Hameren_Yzer
mept moraalridders
  dinsdag 2 februari 2010 @ 14:21:11 #22
116846 Pingwingei
Ei van gevleugelde pingrequest
pi_77550523
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:05 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ze lijken niet alleen heel veel op elkaar, de pinguin is een exacte kopie van Calimero.

En kijk nou eens goed naar dat paard op de eierdop van Calimero:

[ afbeelding ]

Op zijn eierdop staat het paard van Sinterklaas en ook daar zijn de kleuren rood en wit weer aanwezig, kijk maar eens goed:

[ afbeelding ]

Worden we al wakker?!?!
Het paard van sinterklaas is afgeleid van het Trojaanse paard.

Het trojaanse paard bracht mensen naar binnen, het paard van sinterklaas brengt ook jaarlijks honderden negers het land binnen onder de noemer "feestdag"

Zo kunnen zij ongestoord ons land binnen vallen, met als gevolg dat IEDEREEN zich zwart zal schminken en wij allemaal op elkaar gaan lijken. Zo word niemand meer uniek of iets dergelijks en is er meer eenheid in het land.

Dit alles is door de zanger van Plork en de aannemers, Plork bedacht, met zijn normen en waarden. Want pas uit! Hij bestond vroeger al! Maar toen was hij paus John de 12e

Hij heeft destijds samen met de spaanse inquisitie

bedacht dat als je onverwacht komt, mensen het niet merken en je zo kan insluipen
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
pi_77550816
Interessant, beetje vreemd voor onz, dus deze ga ik even volgen
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:25:35 #24
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77555695
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 09:37 schreef jogy het volgende:
Goed topic, verkeerde subje.
Jij hebt zeker niet de filmpjes gekeken? Anders zou je allang wakker geworden zijn en het niet als onzin afdoen. Vergeet niet dat de mainstream media je gehypnotiseerd heeft om Calimero als onschuldig kuiken te zien.

Hoe komt het dan dat Calimero nog steeds een eierdop op zijn hoofd heeft? Dat heeft allemaal te maken met offeringen, orgies en andere rituelen. OPEN JE OGEN!!! WORD WAKKER!!!

Goeie post Pingwingei! Dat zijn de feiten. Jij bent tenminste wakker! Dit is nog lang niet alles. Zodra ik tijd heb, zal ik hier ook nog veel meer feiten posten. Het gaat namelijk nog veel verder.
pi_77563602
Gordon is de Messias want,....

Jesus is een metafoor voor een Zwart Gat
Jesus is God's "massive star" who "collapsed" on the cross. Shepherd boys saw his star over Bethlehem when he was born. But Jesus was one star who was sure to rise. They crucified him and sure enough, he rose up and became "a very massive star" as in the Merriam Webster definition above. As you know men are the stars of God, Genesis 22:17. In our HEADLINE Jesus states emphatically, "If I be lifted up from the earth, I WILL draw all men (God's stars) unto me".

Gordon bezit het grootste zwarte gat, dat ook nog eens andere zwarte gaten verslindt.

[ Bericht 5% gewijzigd door MarcoenCabbolet op 02-02-2010 19:46:37 (-) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')