Niet in het buitenland te benaderen dus. Helaas appelstroop!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:48 schreef Flammie het volgende:
Ik kan die darkwolf video niet openen
Poor me
Thnx, nu is er weer wat ruimte. Ben er nu ook weg van, de zon roept!quote:
Hoe heet het programma ook alweer? Kan ik vanavond even checken via tele2 uitzending gemist.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:54 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Niet in het buitenland te benaderen dus. Helaas appelstroop!![]()
Ga de DVD wel uppen. Is geen comercieel produkt en mocht dit doen nadat het eenmaal uitgezonden was!
Nou ik zit nu gewoon in Nederlandquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:54 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Niet in het buitenland te benaderen dus. Helaas appelstroop!![]()
Ga de DVD wel uppen. Is geen comercieel produkt en mocht dit doen nadat het eenmaal uitgezonden was!
Oh, mag ik met je meequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:54 schreef mediaconsument het volgende:
Ben er nu ook weg van, de zon roept!
Shutter Island lijkt mij ook best tofquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:24 schreef _Led_ het volgende:
Bobverdomme, gaan de bioscopen de enige film die ik dit jaar echt wil zien - "Alice in wonderland 3D" - gewoon niet vertonen
Prima als ze Disney willen dwingen hun releasedate-policy aan te passen, maar kunnen ze dat niet doen door kutfilms die ik toch niet wil zien niet te vertonen ?
Ik kan 'm openenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:57 schreef Flammie het volgende:
Nou ik zit nu gewoon in NederlandMaar is volgens mij gewoon tijdelijk connectieprobleem
Hehequote:
De Ziel van Witgoed.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:56 schreef Bastard het volgende:
Hoe heet het programma ook alweer? Kan ik vanavond even checken via tele2 uitzending gemist.
Mijn broer komt regelmatig op televisie, als hij beroepsmatig in (bijvoorbeeld) Japan is voor sport. Meer weten? Pmquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:44 schreef Flammie het volgende:
Wel erg cool dat je aan zo een programma meewerkt enzo
Ik wil ook eens in een reportage of tv show te zien zijn ooit... Ik was aan het denken aan de westerse comedy groep in bangkok ooit... maar ja ... ooit duurt nog lang
Thanks voor PM... Te gek manquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mijn broer komt regelmatig op televisie, als hij beroepsmatig in (bijvoorbeeld) Japan is voor sport. Meer weten? Pm, het zal je namelijk vast interesseren
.
quote:
hahahaquote:
Geloof me.. je wil het niet weten..quote:
Wat ziet die man eruitquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:47 schreef Ticker het volgende:
Kom maar naar beneden.. en sla je slag!!
[ afbeelding ]
![]()
T'is Gollem!quote:
Die heeft er weleens beter uitgezien inderdaad, drank maakt dan ook meer kapot dan je lief is.quote:
Het lijkt er meer op dat ie zich gewoon te buiten is gegaan aan een bourgondische levensstijl, daar is drank niet altijd een verplicht onderdeel van, maar lijkt me eerder een overdaad aan hertenreetquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:56 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Die heeft er weleens beter uitgezien inderdaad, drank maakt dan ook meer kapot dan je lief is.
[ afbeelding ]
Hehe nou dat is een regelrechte zondagochtend zuip kop, inclusief lijkwit bekkie!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:57 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Het lijkt er meer op dat ie zich gewoon te buiten is gegaan aan een bourgondische levensstijl, daar is drank niet altijd een verplicht onderdeel van, maar lijkt me eerder een overdaad aan hertenreet![]()
Met zo'n oude kop erbij lijkt het me eerder een nachtbraker, niet per se een drinkerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:58 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hehe nou dat is een regelrechte zondagochtend zuip kop, inclusief lijkwit bekkie!
Tijdens de opnames van rad van fortuin bleek hij ook altijd te drinken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:58 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hehe nou dat is een regelrechte zondagochtend zuip kop, inclusief lijkwit bekkie!
Ach, het is zijn leven, laat hem lekker... Dat ie dan zo'n verlepte kop heeft nu, dat is zijn eigen gevolg.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:59 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Tijdens de opnames van rad van fortuin bleek hij ook altijd te drinken.
Daar heb je ook gelijk in. Blijf het echter een enge foto vinden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:02 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ach, het is zijn leven, laat hem lekker... Dat ie dan zo'n verlepte kop heeft nu, dat is zijn eigen gevolg.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:05 schreef Amos_ het volgende:
Wat betekent/waar staat jouw avatar voor? Is het een zaadcel die een slok teveel heeft gehad?
Hij heeft een vriend toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:09 schreef Amos_ het volgende:
Ah ok vandaar dat ik het niet herkende, ik faal op het gebied van sterren
Je zal maar naast zo'n scheepswrak-als-hoofd wakker worden...
Barraquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra zegt weer eens even hoi!
En dan is een blowtje net zo lekkerquote:Op woensdag 17 februari 2010 08:10 schreef Spellmeista het volgende:
en het zonnetje schijnt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |