Nee, dat is mediaconsument alleenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:13 schreef Bastard het volgende:
(Tenzij je een kloon bent van joepie dan)
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:09 schreef Ticker het volgende:
oops.
Plaatjes niet zichtbaar? :Squote:
Topicstarter heb ik een kleur gegeven, weet ik altijd wie dat is in een topicquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:16 schreef Amos_ het volgende:
Blauwe achtergrond?
Dat is handig inderdaad zeg.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Topicstarter heb ik een kleur gegeven, weet ik altijd wie dat is in een topic
Eehm ja.quote:
Kan je bij opties instellen hequote:
Ja die had ik even weg moeten halenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eehm ja.
Ticker: 23 notes
Flammie: 15 notes
JoepiePoepie: slechts 8 notes
Ik wist wel dat slijmen bij de moderators en admins ergens goed voor zou zijn, lieve Bastard.
Zwaai en swing er maar op losquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zal mn pendel er eens bij pakken
Alsof een ander kabinet ineens de smoke and mirrors doet verdwijnenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:30 schreef Bastard het volgende:
Maar ik hoop het wel.. genoeg van dit theater kabinet
Ja hier: http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:21 schreef Bastard het volgende:
maar aan de andere kant er is ook via een site achter te komen hoeveel je er hebt.
Oh ik dacht dat je van iedereen een naam kon intikkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja hier: http://www.fok.nl/shop/notes.php
Maar alleen van jezelf. Die van anderen kun je niet zomaar zien. Tenzij ik jouw account weer eens een keertje hack, Bastard.
VVD en PVV nou misschien gaat het nog samen, maar het CDA er bij? Ik weet niet of ze dat rond gaan krijgenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:31 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Alsof een ander kabinet ineens de smoke and mirrors doet verdwijnen
Maar je hebt wel gelijk. Zou zelf wel een coalitie van VVD-PVV-CDA willen zien, maar dan met Rutte als premier.
Ja, met jouw account. Ik kan dat ook met jouw account, maar niet met mijn JoepiePoepie-account.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:41 schreef Bastard het volgende:
Oh ik dacht dat je van iedereen een naam kon intikken
Nou ik heb er lekker meer dan jouwquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, met jouw account. Ik kan dat ook met jouw account, maar niet met mijn JoepiePoepie-account.
Dan mijn 'wat'?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |