God alle jezus, waarom zou je zoiets willen wensen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:31 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Alsof een ander kabinet ineens de smoke and mirrors doet verdwijnen
Maar je hebt wel gelijk. Zou zelf wel een coalitie van VVD-PVV-CDA willen zien, maar dan met Rutte als premier.
Nee, niet wat jij meer hebt, maar wat jij meer hebt dan mijn wat.quote:
Euh ja.. nu volg ik jouw niet meer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, niet wat jij meer hebt, maar wat jij meer hebt dan mijn wat.
Maar nevermind.
Ik hou wel van een uitdagingquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:50 schreef Ticker het volgende:
[..]
God alle jezus, waarom zou je zoiets willen wensen?
Mijn wat volg je niet meer?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:56 schreef Bastard het volgende:
Euh ja.. nu volg ik jouw niet meer.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mijn wat volg je niet meer?
Het verschil tussen jij/jou/jouw, Bastardquote:
Daar word(t) ik te oud voor, ik zeg maar zo, als ze maar begrijpen wat ik zeg.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:09 schreef Flammie het volgende:
Een nieuwe editie van
Flammie geeft taalles
jouw = bezittelijk
Het is jouw boek
Het is jouw gevoel
jou = correcte pronoun in je zin
Oh smoesje, ik ben ouder dan jijquote:
Maar ik ben allochtoonquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh smoesje, ik ben ouder dan jij.
Ja? Je achternaam lijkt toch behoorlijk Nederlandsquote:
aanvulling: van 40 met een dikke buik en dikke brilquote:
Hmmz een stalkerquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja? Je achternaam lijkt toch behoorlijk Nederlands.
He lees je eens in danquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:23 schreef Amos_ het volgende:
Wie is Chiel? Michielos?Ik ben jullie nu al kwijt!
Je zit er toch niet ver naast:quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:23 schreef Amos_ het volgende:
Wie is Chiel? Michielos?Ik ben jullie nu al kwijt!
Ben ik in een slechte GTST-aflevering beland?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je zit er toch niet ver naast:
Michielos is een ouwe dikke homoseksuele Indoman met een dikke buik en bril en hij doet aan Sumo-worstelen. Hij is de minnaar van Flammie.
Fok is zoveel beter!quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:27 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ben ik in een slechte GTST-aflevering beland?
Beginnelingen !quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eehm ja.
Ticker: 23 notes
Flammie: 15 notes
JoepiePoepie: slechts 8 notes
Ik wist wel dat slijmen bij de moderators en admins ergens goed voor zou zijn, lieve Bastard.
En _Led_ is mijn collega. Soms zit ik achter zijn computer en post ik per ongeluk met zijn account en dat kan hij nooit zo waarderen. Maar andersom post hij ook weleens met mijn account, dus tja.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:27 schreef Amos_ het volgende:
Ben ik in een slechte GTST-aflevering beland?
hoax, ik zit nooit niet achter mijn computer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En _Led_ is mijn collega. Soms zit ik achter zijn computer en post ik per ongeluk met zijn account en dat kan hij nooit zo waarderen. Maar andersom post hij ook weleens met mijn account, dus tja.
Klopt, want ik zit meestal achter jouw computer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:55 schreef _Led_ het volgende:
hoax, ik zit nooit niet achter mijn computer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |