abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77914962
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 12 februari 2010 @ 12:23:28 #2
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_77915256
quote:
Been: "Geen idee waar we kunnen trainen"
12 februari 2010

Feyenoord-coach Mario Been zoekt een geschikte grasmat om met zijn selectie te trainen. Door het winterse weer kunnen de Rotterdammers niet terecht op het eigen trainingsveld. De Kuipbewoners spelen zondag de uitwedstrijd tegen FC Utrecht.

"Ik heb werkelijk geen idee waar we kunnen trainen", laat Been optekenen in het Algemeen Dagblad. "Als het meezit, mogen wij deze dagen in de Kuip trainen. Dat zou een opsteker zijn. Verder is het zoeken naar een goede locatie."

Donderdag was er vanwege het winterweer slechts een looptraining mogelijk in de eigen Kuip. Feyenoord trainde sinds de laatste speelronde niet meer. Been liet zijn spelers maandag in het krachthonk herstellen, gaf dinsdag een snipperdag en schrapte ook de woensdagtraining.
pi_77915539
Echt kansloos inderdaad..
pi_77915552
geen training? Ga maar lekker bosloop om kralingse plas doen.
pi_77915580
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 12:33 schreef TJDoornbos het volgende:
geen training? Ga maar lekker bosloop om kralingse plas doen.
Ja, daar heb je ook wat aan. Laat ze dan maar thuis
  vrijdag 12 februari 2010 @ 12:50:58 #6
290478 FR-1908-FR
Feyenoord Rotterdam
pi_77916022
Ze hebben een besloten training in De Kuip vandaag..

Ook nog..
quote:
Van Bronckhorst en Cissé inzetbaar, Tomasson twijfelachtig

Giovanni van Bronckhorst en Sekou Cissé zijn inzetbaar als Feyenoord het komende zondag in een uitwedstrijd opneemt tegen FC Utrecht. Van Bronckhorst is hersteld van de heupblessure die hij twee weken geleden opliep in de Klassieker tegen Ajax. Cissé moest afgelopen zondag het duel met AZ nog aan zich voorbij laten gaan vanwege ziekte, maar is inmiddels volledig hersteld.

Het meespelen van Jon Dahl Tomasson tegen de Utrechters is twijfelachtig. De Deense aanvaller kreeg vrijdagochtend tegen het einde van de training last van zijn lies. ‘Jon kennende kan het zaterdag opeens ook weer helemaal goed gaan’, zei trainer Mario Been vrijdagmiddag. ‘Maar we moeten even een slag om de arm houden.’

De rentree van Kelvin Leerdam is aanstaande. De multifunctionele speler kwam na de winterstop nog niet in actie vanwege trombose, maar is inmiddels volledig hersteld. ‘Hij traint volledig mee, maar mist nog wel wedstrijdritme’, zei Been.
Sterker door Strijd!
pi_77916109
Mooie club voor de Guzman
"Ik was enorm nerveus in de wedstrijd tegen ‘zero-twenty’. Zij speelde geen faire wedstrijd, noem het ‘dirty’. Ze huilden als kleine baby’s op het veld."
-je webicon was 325Kb groot, niet terugplaatsen-
pi_77916189
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 12:53 schreef Babovic het volgende:
Mooie club voor de Guzman
jammer genoeg geen pecunia's voor feyenoord..
lekker op de bank zetten dan maar..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  vrijdag 12 februari 2010 @ 12:57:08 #9
290478 FR-1908-FR
Feyenoord Rotterdam
pi_77916215
quote:
ADO Den Haag komt met 800 supporters naar De Kuip

ADO Den Haag heeft op 8 februari 2010 de beslissing moeten nemen om één trein in te huren voor het vervoer van supporters naar de uitwedstrijd tegen Feyenoord. Deze beslissing is genomen op basis van het aantal verkochte kaarten op dat moment. Dit betekent dat er maximaal 800 kaarten verkocht kunnen worden.

Alle kaarten zijn inmiddels verkocht.
Jammer, voorgaande jaren kregen ze beide vakken vol. Altijd leuke sfeer met de Hagenezen.
Sterker door Strijd!
pi_77916671
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 12:34 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ja, daar heb je ook wat aan. Laat ze dan maar thuis
nee daar worden ze beter van.......
pi_77917487
Lieve God,
U heeft de afgelopen tijd
mijn favoriete zanger Michael Jackson,
mijn favoriete acteur Patrick Swayze,
mijn favoriete actrice Farah Fawcett,
en mijn favoriete entertainer Ramses Shaffy tot U genomen...
...Ik wil U alleen nog even laten weten dat mijn favoriete club Ajax is.
Dank U!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:40:27 #12
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_77917636
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:36 schreef r2d22 het volgende:
Lieve God,
U heeft de afgelopen tijd
mijn favoriete zanger Michael Jackson,
mijn favoriete acteur Patrick Swayze,
mijn favoriete actrice Farah Fawcett,
en mijn favoriete entertainer Ramses Shaffy tot U genomen...
...Ik wil U alleen nog even laten weten dat mijn favoriete club Ajax is.
Dank U!
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:43:54 #13
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77917795
quote:
Het is nog onzeker of Feyenoord komende zondag in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht kan beschikken over Jon Dahl Tomasson. De Deen kampt met een liesblessure. Morgen wordt duidelijk of de aanvaller kan spelen.

Giovanni van Bronckhorst is weer volledig fit. De aanvoerder begint weer in de basiself van trainer Mario Been. Dat betekent dat Tim de Cler op de bank plaats moet nemen. Ook Sekou Cissé is weer inzetbaar. Diego Biseswar krijgt echter de voorkeur boven de Ivoriaan.

Denny Landzaat zit nog een schorsing uit. Jonathan de Guzman vormt samen met Karim El Ahmadi en Leroy Fer het middenveld.
Ik snap niet waarom Been hem zovaak opstelt.

1. Hij speelt bagger en bagger slecht
2. Hij heeft geen meerwaarde
3. Hij loopt toch gratis de deur uit, kan dan beter Wijnaldum opstellen daar heb je nog wat aan.

Ik begin zo langzamerhand ook een beetje moe te worden van Been met zijn rare keuzes en wissels. De 'winnende trainer' heeft altijd gelijk zeggen ze. Maar voor mij gevoel staat Feyenoord alleen maar op die 4e plaats op basis van een hoop geluk (getuige gewonnen wedstrijden als Rkc en VVV).

Ook die berichten over de trainingsvelden vind ik beneden pijl. Welke malloot heeft verzonnen te kunnen bezuinigen op veldverwarming. Je moet bezuinigen op overbodige dingen, niet op dingen die nodig zijn. Feyenoord heeft hierdoor al een aantal trainingen misgelopen.

Overigens verwacht ik een gelijkspel tegen Utrecht. Een 0-0 of 1-1. Beide ploegen scoren nauwelijks, Utrecht heeft nog maar weinig verloren thuis en Feyenoord doet het ook niet slecht in uit-wedstrijden. Ik denk dat ze elkaar wel in evenwicht houden, maar hoe dan ook een magere uitslag.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_77918080
Cissé wordt gewoon verkeerd gebruikt.
Elite
Tegen TTIP
pi_77918801
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:50 schreef Happel het volgende:
Cissé wordt gewoon verkeerd gebruikt.
Net als Makaay.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:09:23 #16
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77918871
Net als Wijnaldum
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_77918928
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:09 schreef Sinnie het volgende:
Net als Wijnaldum
ook.
pi_77919018
Jonathan De Guzman heeft met Olympique Marseille overeenstemming bereikt over een vierjarig contract. Zaakwaarnemer Jan de Visser sprak dinsdag en woensdag in de Zuid-Franse havenstad met José Anigo, technisch directeur van L'OM. Beide partijen bereikten al snel een akkoord over de duur van het contract en de hoogte van de financiële vergoeding voor de Feyenoorder: 2,5 miljoen euro netto op jaarbasis.
pi_77919054
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:13 schreef super-gabber het volgende:
Jonathan De Guzman heeft met Olympique Marseille overeenstemming bereikt over een vierjarig contract. Zaakwaarnemer Jan de Visser sprak dinsdag en woensdag in de Zuid-Franse havenstad met José Anigo, technisch directeur van L'OM. Beide partijen bereikten al snel een akkoord over de duur van het contract en de hoogte van de financiële vergoeding voor de Feyenoorder: 2,5 miljoen euro netto op jaarbasis.
bron?
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:31:41 #21
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77919729
Heeft 'ie maar goed en snel geregeld, wat een droplul is het ook met zijn 'ik wil dat Feyenoord nog wat aan me kan verdienen'. Hij weet wel een contract van 2,5 miljoen te tekenen anderhalve week na de transfer-deadline maar daarvoor kon het met geen mogelijkheid.

Ik zou uit voorzorg de Guzman er maar gewoon uithalen. Die zal echt niet meer goed liggen bij het legioen. Bij mij in ieder geval niet.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_77920104
iets met een Mes vlees en canadees?
pi_77924242
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:13 schreef super-gabber het volgende:
astie nu gaat lopen is hij hij in juni wel in Marseille

pi_77924524
De Guzman: 'Transfer naar Marseille totaal niet waar'

Geschreven op 2010-02-12 om 13:35 | Bekeken: 6887 | Reacties: 103 | Bron: FR12.nl Jonathan de Guzman heeft de geruchten over een transfer naar Olympique Marseille de kop ingedrukt, dit liet de middenvelder van Feyenoord weten tegenover FR12.nl. Eerder vandaag berichtte de Franse krant La Provence over een overeenstemming van een vierjarig contract. Volgens de krant zou De Guzman zo'n 2,5 miljoen euro opleveren.

Sinds afgelopen zomer wordt de geboren Canadees veelvuldig in verband gebracht met een overgang. Vorige week liet de speler weten aan het einde van het seizoen absoluut te willen vertrekken. 'Bijtekenen? Ik ben duidelijk geweest. Ik wil vertrekken,' waren de woorden van de 22-jarige voetballer.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 12 februari 2010 @ 16:43:36 #25
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77924756
quote:
Been: 'Misschien neem ik Luc Castaignos wel mee'

Feyenoord-trainer Mario Been verwacht zondag een aanvallend FC Utrecht. "In de Kuip groeven ze zich in tegen ons, maar ik denk niet dat ze dat in eigen stadion ook zullen doen. Ze hebben na de laatste weken wat goed te maken, dus ik verwacht een heel agressief Utrecht. Ik denk dat ze vol op de aanval gaan. Voor ons is het zaak dat we ze niet dichter bij ons in de buurt laten komen op de ranglijst. Wij moeten ons richten op plek vier en de beker. De derde plaats lijkt me niet meer haalbaar."

Jon Dahl Tomasson is een twijfelgeval voor zondag. Na de training van zaterdag wordt besloten of hij speelt. Zoniet, dan moet Been wat anders verzinnen. Roy Makaay en Sekou Cissé lijken de meest voor de hand liggende alternatieven voor de spitspositie. Maar Been kan ook kiezen voor een konijn uit de hoge hoed. "Misschien neem ik Luc Castaignos wel mee," aldus Been.

Behalve de al lang geblesseerde Dani Fernández en de nog niet wedstrijdfitte Kelvin Leerdam beschikt Been, die vrijdag voor het eerst dit seizoen besloten trainde, over een volledig fitte selectie.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_77924839
Wordt tijd.

Die gozer moet gewoon de komende vier jaar in de spits staan om te rijpen.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 17:53:29 #27
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77926667
quote:
Been wil Utrecht op afstand houden

Feyenoord kijkt voorlopig even niet naar boven in de eredivisie. Door de nederlaag van afgelopen zondag tegen AZ liep het gat naar nummer drie Ajax op naar zeven punten, waardoor de Rotterdammers de derde plek tijdelijk uit hun hoofd moeten zetten. ‘De derde plaats is voor ons ver weg’, zei Mario Been vrijdagmiddag. ‘We moeten ons nu volledig richten op de vierde plek en de halve finale van de beker.’

In de strijd om die vierde plaats treft Feyenoord aanstaande zondag een van de naaste achtervolgers. De ploeg van Been reist komend weekend af naar FC Utrecht, dat met tien punten achterstand op de achtste plaats staat. Een zege van Feyenoord zou betekenen dat de concurrentiestrijd met de Utrechters zo goed als gestreden is. ‘Een overwinning zou wat dat betreft heel positief zijn’, zei Been. ‘Maar het belangrijkste is dat Utrecht niet dichterbij komt.’

Feyenoord zal er nog een hele kluif aan hebben om de Utrechters van zich af te houden. De ploeg kent met twee punten uit vijf duels sinds de winterstop weliswaar een matige hervatting van de competitie, het vuur waarmee de ploeg van Du Chatinier zal spelen zal er niet minder om zijn. ‘De druk ligt bij Utrecht, zij hebben iets goed te maken’, zei Been. ‘Daarom verwacht ik een heel agressief Utrecht.’

Eerder dit seizoen tijdens de ontmoeting tussen beide ploegen in De Kuip liet Utrecht het initiatief volledig aan Feyenoord. Du Chatinier liet destijds zijn elftal zich beperken tot verdedigen, om er na verovering van de bal af en toe razendsnel uit te komen. De kans dat de wedstrijd van komende zondag hetzelfde beeld zal vertonen, is klein. ‘Utrecht zal vol op de aanval spelen’, verwachtte Been. ‘Maar wij hebben natuurlijk ook een ploeg die elke wedstrijd wil winnen.’

Been waakt ervoor dat er gemakzucht in zijn spelersgroep sluipt, nu de derde plaats voorlopig uit zicht is en de voorsprong op de concurrenten in de strijd om de vierde plaats redelijk comfortabel. ‘Het is leuk dat we zo ver voor staan, maar dat biedt geen enkele zekerheid’, zei de coach. Achterover leunen is er in Rotterdam dan ook niet bij. ‘Ik geloof wel dat de ploeg beseft dat we ons dat niet kunnen veroorloven. Deze groep is wat dat betreft best ver.’

‘Om iedereen bij de les te houden heb ik vrijdagochtend ook iets anders getraind dan we gewend zijn te doen’, zei Been. De oefenmeester trainde in De Kuip, die bij uitzondering afgesloten was voor pers en publiek. ‘Ik wilde wat dingen uitproberen. We staan aan het begin van een serie waarin we er zullen moeten staan. Ik ben er niet bang voor dat we dat niet zullen doen.’

Zondag 14 februari om 12.30 uur in Stadion Galgenwaard

Scheidsrechter: Van Sichem

Vermoedelijke opstellingen:

FC Utrecht: Vorm; Cornelisse, Keller, Wuytens, Lensky; Silberbauer, Van Dijk, Mertens, Asare; Mulenga en Vandenbergh.

Feyenoord: Van Dijk; De Vrij, Vlaar, Bahia, Van Bronckhorst; El Ahmadi, De Guzman, Fer; Wijnaldum, Tomasson (Makaay) en Biseswar.

Statistieken:

03/05/2009 FC Utrecht - Feyenoord 2-2
19/08/2007 FC Utrecht - Feyenoord 0-3
17/12/2006 FC Utrecht - Feyenoord 2-1
02/10/2005 FC Utrecht - Feyenoord 3-1
20/02/2005 FC Utrecht - Feyenoord 0-2
De prijs van een kaartje voor het bekertoernooi is met 23 euro ook niet misselijk trouwens.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 18:11:17 #28
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77927218
quote:
Vrouwenvoetbal bij Feyenoord onhaalbaar

Feyenoord gaat komend seizoen niet van start met een team in de eredivisie vrouwenvoetbal. Dat heeft directeur Eric Gudde gezegd, zo meldt RTV Rijnmond vrijdagmiddag. Rotterdam ziet met het oog op het EK in 2013 graag een eredivisieteam binnen de gemeentegrenzen, maar Feyenoord acht dat financieel én logistiek onhaalbaar. Algemeen directeur Gudde, tegen RTV Rijnmond: ,,Ten eerste is het financieel niet haalbaar. Daarnaast is onze accommodatie niet toereikend. We hebben te weinig ruimte.''

De Rotterdamse raad sprak geen voorkeur uit voor een elftal van Feyenoord, Sparta of Excelsior. Wel weet de stad Rotterdam dat de eredivisie komend seizoen met twee ploegen wordt uitgebreid: van zes naar acht.
Ach tegen Az zag ik het verschil niet eens zo.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 18:12:18 #29
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77927254
Als Tomasson niet speelt zie ik toch liever Cissé in de spits
  vrijdag 12 februari 2010 @ 18:23:11 #30
290478 FR-1908-FR
Feyenoord Rotterdam
pi_77927578
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:12 schreef Toilutpaper het volgende:
Als Tomasson niet speelt zie ik toch liever Cissé in de spits
Omdat? Cisse totaal niets heeft gepresteerd en dat nu opeens wel zou gaan doen? Geef Luc maar de kans dan..
Sterker door Strijd!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 18:24:52 #31
290478 FR-1908-FR
Feyenoord Rotterdam
pi_77927627
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:53 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

De prijs van een kaartje voor het bekertoernooi is met 23 euro ook niet misselijk trouwens.
Ja, belachelijk eigenlijk. Maargoed, toch zijn we er weer altijd bij..
Sterker door Strijd!
pi_77927835
quote:

[..]

Gewoon normale prijs voor een bekerwedstrijd. Dat het de laatste paar keer goedkoper was doet het misschien lijken dat het opeens prijzig is.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 12 februari 2010 @ 18:46:08 #33
290478 FR-1908-FR
Feyenoord Rotterdam
pi_77928234
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Gewoon normale prijs voor een bekerwedstrijd. Dat het de laatste paar keer goedkoper was doet het misschien lijken dat het opeens prijzig is.
Maar nog altijd belachelijk duur..
Sterker door Strijd!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 18:51:12 #34
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77928369
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:23 schreef FR-1908-FR het volgende:

[..]

Omdat? Cisse totaal niets heeft gepresteerd en dat nu opeens wel zou gaan doen? Geef Luc maar de kans dan..
Ik sluit me hierbij aan, Cissé heeft al zoveel wedstrijden slecht gespeeld. Evenals Biseswar/Wijnaldum/Makaay etc. Dus laat deze jongen maar voorin wat aankloten met ondersteuning van de ervaren spelers. Word het niks dan wordt het niks maar dan hebben we het in ieder geval een keer geprobeerd.

Maar Been kennende zal het wel Biseswar - Cissé - Wijnaldum zijn
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  vrijdag 12 februari 2010 @ 20:08:04 #35
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77931342
eej..ik zeg dat ik hem liever heb dan makaay
van mij mag luc het ook proberen!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 22:27:05 #36
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77937900
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 20:08 schreef Toilutpaper het volgende:
eej..ik zeg dat ik hem liever heb dan makaay
van mij mag luc het ook proberen!
Daar ben ik wel mee eens, als aanspeelpunt is Cissé 10x beter dan Makaay. En Feyenoord creeërt toch geen flikker dan kan je beter een speler hebben die de kans daarop vergroot dan een speler die wacht op een kans en dan alsnog naast schiet.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  vrijdag 12 februari 2010 @ 22:32:29 #37
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77938135
Cissé is goede voetballer, moet alleen zijn draai vinden, beter positie kiezen en veel meer voor de 1 tegen 1 gaan
pi_77939224
quote:

[..]

het is halve finale hé.

Luc zondag de kans als Tomasson het niet haalt. Vrees alleen dat Biseswar links staat en Cissé in de spits loopt.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 23:31:36 #39
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77940255
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:01 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

het is halve finale hé.

Luc zondag de kans als Tomasson het niet haalt. Vrees alleen dat Biseswar links staat en Cissé in de spits loopt.
Been kennende wel

De waarheid ligt niet op het veld helaas
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_77941655
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:31 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Been kennende wel

De waarheid ligt niet op het veld helaas
Wie moet je er dan neerzetten?
pi_77948340
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:41 schreef super-gabber het volgende:
iets met een Mes vlees en canadees?
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:22:58 #42
290478 FR-1908-FR
Feyenoord Rotterdam
pi_77949039
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 00:07 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Hofland als stormram?
Sterker door Strijd!
pi_77959724
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 00:07 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Makaay met Wijnaldum er omheen. Is een optie in mijn ogen. Niet de eerste optie maar toch.
pi_77960011
quote:

[..]

Prijs was tegen AZ zeer schappelijk en tis de halve finale beker tegen een aansprekende tegenstander, dus ik kan er me leven.
pi_77960981
Ik kan er ook mee leven inderdaad, of ik het kan betalen is een tweede

Op FR12 doet er eentje interessant dat hij de opstelling al weet, wat een niveau daar zeg.
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 13 februari 2010 @ 19:03:55 #46
290478 FR-1908-FR
Feyenoord Rotterdam
pi_77961551
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 18:44 schreef MB23 het volgende:
Ik kan er ook mee leven inderdaad, of ik het kan betalen is een tweede

Op FR12 doet er eentje interessant dat hij de opstelling al weet, wat een niveau daar zeg.
Feyenoord Netwerk zat er ook eentje. Ene "vhooijdonk". Die had echter wel altijd gelijk. Is nu alleen gestopt met posten geloof ik..
Sterker door Strijd!
pi_77962468
Daar moet je dan de oorlog mee winnen
.. Got my uggs on though..

Misschien is dat de grote verassing morgen,dat ie op z'n uggs gaat voetballen
pi_77963189
uggs homo .
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 19:03 schreef FR-1908-FR het volgende:

[..]

Feyenoord Netwerk zat er ook eentje. Ene "vhooijdonk". Die had echter wel altijd gelijk. Is nu alleen gestopt met posten geloof ik..
Deze heet timbelsi, is een vriend van Fer ofzo, maar ik vind dat hij het er te dik oplegt. Eerst blij komen doen dat je de opstelling al weet, en daarna zeggen "dat je niet teveel mag zeggen omdat je de vorige keer gezeik kreeg" zeg dan niks.
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:19:17 #49
290478 FR-1908-FR
Feyenoord Rotterdam
pi_77965678
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 20:01 schreef MB23 het volgende:
uggs homo .
[..]

Deze heet timbelsi, is een vriend van Fer ofzo, maar ik vind dat hij het er te dik oplegt. Eerst blij komen doen dat je de opstelling al weet, en daarna zeggen "dat je niet teveel mag zeggen omdat je de vorige keer gezeik kreeg" zeg dan niks.
Op FR12 zitten dan ook veel kleine kinderen te reageren.. Voor ietwat serieuzere discussies kun je beter naar Feyenoord Netwerk gaan, hoewel die "oudjes" er ook niet zoveel van bakken..
Sterker door Strijd!
pi_77972686
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 19:34 schreef Benigoi het volgende:
Daar moet je dan de oorlog mee winnen
.. Got my uggs on though..

Misschien is dat de grote verassing morgen,dat ie op z'n uggs gaat voetballen
Een een Louis Vuitton tasje aan zijn broek hangen(op die foto). Ach met deze gozer win je geen enkele oorlog. Las vandaag weer dat Chelsea en Valencia hem ook een contract willen aanbieden. Lampard, en David Silva zijn gewaarschuwd.
  zondag 14 februari 2010 @ 11:42:53 #51
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77978549
'Besloten training in ons stadion heeft geen zin'
14/02/2010 10:10

Ton du Chatinier, de coach van FC Utrecht, laat zich niet van de wijs brengen door de geheime training die Feyenoord afwerkte ter voorbereiding op het competitieduel in stadion Galgenwaard van zondag.

'Wij hebben ook wel eens een besloten training gehad, maar met die torenflats rond ons stadion heeft dat weinig zin', grapte
Du Chatinier zaterdag in De Telegraaf. De coach vermoedde dat de oefensessie door zijn collega Mario Been werd gearrangeerd om de dode spelmomenten (corners, vrije trappen) in alle rust door te kunnen nemen.

Been gaf echter aan dat het besloten karakter van de training niet alleen met standaardsituaties te maken had. Hij wilde 'in alles' experimenteren en zag aanvoerder Giovanni van Bronckhorst en aanvaller Sekou Cissé voor het traditioneel moeilijke uitduel terugkeren na blessureleed. 'Ik verwacht een gretig Utrecht', zei Been. 'Een gelijkspel kan voor ons ook een goed resultaat zijn.'

Feyenoord begint het duel in Utrecht als vierde van de ranglijst, terwijl FC Utrecht na een voortvarende seizoensstart naar de achtste positie is teruggevallen.
pi_77978618
quote:
'Een gelijkspel kan voor ons ook een goed resultaat zijn.'
Daar gaat het al fout.
pi_77979325
Nounou, wat een verrassing...
pi_77979423
wat is de verrassing nou?
pi_77979515
quote:
Op zondag 14 februari 2010 12:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja die is er dus niet. Been wilde eigenlijk met Hofland starten ofzo, maar die is ziek. Dus ik gok dat hij dan 3-4-3 wilde gaan spelen oid.
pi_77979917
quote:
Op zondag 14 februari 2010 12:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Geen dus. Dat is de verrassing.

pi_77983840
Nou Been heeft zijn gewilde puntje binnen,,
  zondag 14 februari 2010 @ 14:40:49 #58
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77983902
quote:
Op zondag 14 februari 2010 14:38 schreef Paul-89 het volgende:
Nou Been heeft zijn gewilde puntje binnen,,
Ik bespeur enige negativiteit? De kampioenskandidaat had natuurlijk dik moeten winnen, toch?
Elite
Tegen TTIP
pi_77983921
quote:
Op zondag 14 februari 2010 14:40 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik bespeur enige negativiteit? De kampioenskandidaat had natuurlijk dik moeten winnen, toch?
Nee joh,,Maar kan me eraan ergeren van te voren zeggen een punt kan ook goed zijn. maar als feyenoord zijnde hoor je gewoon elke wedstrijd in te gaan om te winnen.Achteraf kun je zeggen we zijn tevreden met een punt maar van te voren zoiets aankondigen,, Ben er geen fan van.
pi_77983953
Tja, het is dat Vorm een paar hele goede reddingen maakt want anders ga je met 0-1 of 0-2 naar huis. Het is geen schande om daar gelijk te spelen
  Moderator zondag 14 februari 2010 @ 14:42:53 #61
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_77983954
Miezerige matennaaiertjes zeg, hoe geprobeerd werd om Leerdam en Babovic een rode kaart aan te smeren. Wat sneu.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 14 februari 2010 @ 14:43:20 #62
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77983965
We laten wel erg veel punten liggen de laatste tijd .
quote:
Op zondag 14 februari 2010 14:42 schreef Hamilcar het volgende:
Tja, het is dat Vorm een paar hele goede reddingen maakt want anders ga je met 0-1 of 0-2 naar huis. Het is geen schande om daar gelijk te spelen
Nou toch zou het wel lekker zijn. We hebben sinds de winterstop pas 1 wedstrijd gewonnen . Tegen topploegen/subtoppers moeten we meer winnen.
2000 light years from home
  zondag 14 februari 2010 @ 14:46:54 #63
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77984077
Team in opbouw.

Oh, wacht. Zal ik wel niet mogen zeggen.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 14 februari 2010 @ 14:48:16 #64
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77984101
quote:
Op zondag 14 februari 2010 14:46 schreef Happel het volgende:
Team in opbouw.

Opbouw? Er gaan heel wat spelers weg volgend seizoen, dus opbouwen kan je het niet echt noemen .
  Moderator zondag 14 februari 2010 @ 14:49:05 #65
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_77984129
quote:
Op zondag 14 februari 2010 14:43 schreef Merkie het volgende:
[..]

Nou toch zou het wel lekker zijn. We hebben sinds de winterstop pas 1 wedstrijd gewonnen . Tegen topploegen/subtoppers moeten we meer winnen.
Utrecht was te kloppen geweest vanmiddag.
Aan de andere kant: twente heeft er ook gelijkgespeeld en ajax verloren, dus op zich is een punt uit bij utrecht geen schande.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 14 februari 2010 @ 14:52:56 #66
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77984226
quote:
Op zondag 14 februari 2010 14:48 schreef Merkie het volgende:

[..]

Opbouw? Er gaan heel wat spelers weg volgend seizoen, dus opbouwen kan je het niet echt noemen .
Overleven dan.
Elite
Tegen TTIP
pi_77984239
quote:
Op zondag 14 februari 2010 14:52 schreef Happel het volgende:

[..]

Overleven dan.
Europees is het doel en dat gaat wel lukken, alleen heb je het gevoel dat er meer in zit/zat dit seizoen.
pi_77984424
De Guzman Waarom zit dat pestjoch nog steeds niet op de tribune?
Tomasson begint ook af te takelen trouwens.

Voor de rest netjes, punt uit Utrecht kan ik mee leven. Maar vanaf nu moeten er weer punten gehaald gaan worden. Het moet niet zo zijn dat je straks nog moeite moet gaan doen om de nummer 5 en 6 van je af te houden.
-
  zondag 14 februari 2010 @ 15:02:38 #69
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_77984442
Wat bagger dat Feyenoord beter speelt dan de eerste seizoenshelft maar veel minder punten haalt.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_77984495
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:02 schreef TC03 het volgende:
Wat bagger dat Feyenoord beter speelt dan de eerste seizoenshelft maar veel minder punten haalt.
We zitten nu ook wel in een iets moeilijker programma.
-
pi_77984676
Ze spelen gelijk tegen vvv, dan winnen van psv, gelijk tegen ajax, met moeite winnen van rkc, verliezen van AZ, en dan gelijk tegen utrecht.

Hoe komt dit, als je terug kijkt naar de wedstrijden tegen Sampdoria en sporting lissabon lijkt het wel alsof er niks van het elftal over is!
pi_77984757
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:10 schreef super-gabber het volgende:
Ze spelen gelijk tegen vvv, dan winnen van psv, gelijk tegen ajax, met moeite winnen van rkc, verliezen van AZ, en dan gelijk tegen utrecht.

Hoe komt dit, als je terug kijkt naar de wedstrijden tegen Sampdoria en sporting lissabon lijkt het wel alsof er niks van het elftal over is!
Wedstrijden waar niets op het spel staat zijn altijd makkelijker te benaderen. Ook heb je een speler als De Guzman die het niets meer kan schelen... Tja.
pi_77984798
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:13 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Wedstrijden waar niets op het spel staat zijn altijd makkelijker te benaderen. Ook heb je een speler als De Guzman die het niets meer kan schelen... Tja.
Dat is dan Been z'n schuld, die blijft dat mannetje opstellen.
-
  zondag 14 februari 2010 @ 15:17:30 #74
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77984869
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:10 schreef super-gabber het volgende:

Je overdrijft, met uitzondering van de wedstrijden tegen VVV en RKC was het spel niet slecht.
pi_77984921
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:17 schreef Merkie het volgende:

[..]

Je overdrijft, met uitzondering van de wedstrijden tegen VVV en RKC was het spel niet slecht.
Met goed spel koop je niets als je niet wint. Liever matig spelen en 3 punten. Overigens moet je aan Ajax en AZ gewoon tenminste 4 punten overhouden in eigen huis.
-
pi_77985199
Tering, je moet niet altijd argumenteren vanuit achteraf kennis. Been hanteert een 4-3-3/4-5-1 systeem waarin de nul houden centraal staat, en stapt niet af van dat systeem omdat hij een keer gelijk speelt of verliest. De ene keer heb je wat meer mazzel dan de andere en soms zit het tegen. Vandaag werd er zwaar fysiek gespeeld en als je het dan niet op positionering en techniek kan beslissen wordt het een partij beuken.
  zondag 14 februari 2010 @ 15:30:03 #77
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77985213
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:19 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Met goed spel koop je niets als je niet wint. Liever matig spelen en 3 punten. Overigens moet je aan Ajax en AZ gewoon tenminste 4 punten overhouden in eigen huis.
Dat snap ik, maar er is weinig veranderd in de afgelopen maanden hoor. We laten teveel punten liggen omdat het scorend vermogen ondermaats is. Dat was in augustus zo, en dat is nog steeds zo. Maar het elftal is niet slechter gaan spelen.
pi_77985280
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:30 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar er is weinig veranderd in de afgelopen maanden hoor. We laten teveel punten liggen omdat het scorend vermogen ondermaats is. Dat was in augustus zo, en dat is nog steeds zo. Maar het elftal is niet slechter gaan spelen.
En je hoeft ook minder te scoren als je er maar weinig tegen krijgt en Been heeft vast ook wel door dat dit de beste balans is met het huidige materiaal. Tegen teams die ruimte weggeven zijn we altijd gevaarlijk vanuit de counter, maar Utrecht speelde vandaag gewoon weer erg sterk. De organisatie, positionering en het doordekken werd gewoon erg goed uitgevoerd vanaf de middellijn en soms al bij ons 16m gebied. Als ze dan maar gas blijven geven is het erg lastig voetballen, want geweldig veldspel is niet precies waarin onze verdedigers en controleurs uitblinken .. zo bleek ook met de 1-0 tegen Ajax.
pi_77985295
quote:
Op zondag 14 februari 2010 14:46 schreef Happel het volgende:
Team in opbouw.

Helemaal met je eens. Ik vind dit ook echt een team in opbouw. De selectie is nu helemaal uit balans, en dat er van de zomer krijg je juist een kans om de salarissen te drukken, en de selectie meer passend te maken.
Vind ook dat we na de winterstop prima voetballen. Als we zo door gaan komen die punten vanzelf wel weer. Te beginnen volgende week tegen ADO.

Die de Guzman moeten we echt mee ophouden. Wat een drama zeg. Voor Feyenoord goed dat hij hem niet kreeg, maar had ook 100 procent rood verdient.
pi_77985357
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:29 schreef Hamilcar het volgende:
Tering, je moet niet altijd argumenteren vanuit achteraf kennis. Been hanteert een 4-3-3/4-5-1 systeem waarin de nul houden centraal staat, en stapt niet af van dat systeem omdat hij een keer gelijk speelt of verliest. De ene keer heb je wat meer mazzel dan de andere en soms zit het tegen. Vandaag werd er zwaar fysiek gespeeld en als je het dan niet op positionering en techniek kan beslissen wordt het een partij beuken.
Dat laatste is zeker waar maar waarom breng je dan als wissels (naar mijn mening) de 2 fysiek minste spelers in ? Werd nu uiteindelijk niet van geprofiteerd maar heb me al flink wat keren afgevraagd waar de wissels op gebaseerd worden.
pi_77985507
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:30 schreef Merkie het volgende:

[..]

Tsja, eigen schuld als je een speler haalt die al geen doelpunten kan maken in de eerste divisie en de topscorer van Zweden niet hoeft.
-
  zondag 14 februari 2010 @ 16:04:26 #82
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77986070
Ik vond Tomasson vandaag echt niet goed
Niet sterk aan de bal, slechte passen.
De guzman mag van mij ook regelrecht naar de tribune, wat een drama!
Waarom bracht Been Leerdam in? Dat is een verdedigende middenvelder/verdediger.
Als je dan een meer aanvallend ingestelde speler, desnoods Castaignos/Makaay inbrengt.
Tomasson kan ook op 10 spelen...!
Maarja, was een leuke pot om naar te kijken.
Volgende week 3 punten in Den Haag
pi_77986242
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:04 schreef Toilutpaper het volgende:
Ik vond Tomasson vandaag echt niet goed
Niet sterk aan de bal, slechte passen.
De guzman mag van mij ook regelrecht naar de tribune, wat een drama!
Waarom bracht Been Leerdam in? Dat is een verdedigende middenvelder/verdediger.
Als je dan een meer aanvallend ingestelde speler, desnoods Castaignos/Makaay inbrengt.
Tomasson kan ook op 10 spelen...!
Maarja, was een leuke pot om naar te kijken.
Volgende week 3 punten in Den Haag
Niet in Den Haag, gewoon in Rotterdam.
Ik vraag mij nog altijd af of een echte doelpuntenmaker er wel 25 in zou schieten. Zoals gijp al zegt, we hebben allemaal spelers die graag de bal willen hebben, en allemaal in de bal komen. Daarbij zijn Biseswar en Wijnaldum ook geen spelers die een goede voorzet geven.
  zondag 14 februari 2010 @ 17:11:21 #84
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77988028
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:41 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Tsja, eigen schuld als je een speler haalt die al geen doelpunten kan maken in de eerste divisie en de topscorer van Zweden niet hoeft.

Verdediging staat goed, dat intact houden en volgend seizoen gaan werken aan de aanval.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 14 februari 2010 @ 17:33:05 #85
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77988778
quote:
Beenhakker bij Sparta-VVV

14 februari 2010 K

Volgens Radio Rijnmond was Leo Beenhakker niet bij FC Utrecht - Feyenoord, maar is hij aandachtig toeschouwer bij Sparta-VVV. Volgens de radiozender doet het gerucht de ronde dat Feyenoord belangstelling zou hebben voor Edouard Duplan.
Oud nieuws trouwens. Was al langer sprake van interesse..
Elite
Tegen TTIP
  zondag 14 februari 2010 @ 17:51:06 #86
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77989482
Duplan heeft toch nog maar 1x gescoord in het hele seizoen, niet echt goaltjesdief
pi_77990311
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:11 schreef Happel het volgende:

[..]

Verdediging staat goed, dat intact houden en volgend seizoen gaan werken aan de aanval.
Dat is toch ook wat ik zeg? Alleen het is jammer dat ze niet deze winter al aan de aanval gewerkt hebben.
-
pi_77990325
Duplan. Daar word je ook niet sterker van.
-
  zondag 14 februari 2010 @ 18:22:41 #89
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77990423
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:29 schreef Hamilcar het volgende:
Vandaar ook de (logische) wissel van Bruins
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zondag 14 februari 2010 @ 18:35:39 #91
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77990799
Ja, de 12e minuut is officieël van ons eveneens rugnummer 12. Ik vind het erg mooi zo om terug te zien, zeker om erin deel te nemen

Volgend jaar wil ik eens beginnen met uit-wedstrijden, nochtans ben ik alleen met thuis-wedstrijden te vinden. Maar met een kleiner uitvak lijkt me de sfeer helemaal geweldig
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_77994373
Stoer hoor.. Balletjes gooien in je vak
pi_77994509
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:10 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik geloof dat jullie Utrecht-supporters even je bek mogen houden over stoer gedrag.
-
pi_77994673
Waarom?
  zondag 14 februari 2010 @ 20:20:47 #95
290478 FR-1908-FR
Feyenoord Rotterdam
pi_77994840
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:17 schreef Tha_Duck het volgende:
Waarom?
Ervoor zorgen dat een wedstrijd wordt gestaakt is stoer he!
Sterker door Strijd!
pi_77994953
Geen idee, daar heb ik het toch niet over? We hadden het over kinderachtige balletjes.
pi_77995034
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:23 schreef Tha_Duck het volgende:
Geen idee, daar heb ik het toch niet over? We hadden het over kinderachtige balletjes.
Laat ons lekker, waar maak je je druk om.
pi_77996146
Nergens om, ik vroeg het me gewoon af. Is dat illegaal?
pi_77996245
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:46 schreef Tha_Duck het volgende:
Nergens om, ik vroeg het me gewoon af. Is dat illegaal?
Nee, maar je vroeg ook niets je stelde dat het stoer was om balletjes te gooien.
pi_77996437
Ja, maar dat vind ik... Dat mag toch in dit vrije land?
pi_77997374
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:52 schreef Tha_Duck het volgende:
Ja, maar dat vind ik... Dat mag toch in dit vrije land?
Uiteraard,,
pi_77998088
Wat een kutwedstrijd. En die wissels van Been zijn echt onnavolgbaar... Bruins? Leerdam? Toch niet in zo'n fase van zo'n wedstrijd...
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 14 februari 2010 @ 21:35:37 #103
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77998655
quote:
Op zondag 14 februari 2010 21:25 schreef heiden6 het volgende:
Wat een kutwedstrijd. En die wissels van Been zijn echt onnavolgbaar... Bruins? Leerdam? Toch niet in zo'n fase van zo'n wedstrijd...
Wat ik niet snap, waarom zet hij niet een keer Leerdam op zijn positie naast Fer en Ahmadi. En daarbij snap ik ook niet waarom die Babovic steeds maar 10 minuten mag invallen. Laat hem of een langere tijd spelen of houdt hem op de bank. Maar dit is niets nieuws, het hele seizoen verbaas ik me bijna wekelijks over de wissels van Been. Maar goed, ik heb makkelijk praten. Hij ook want ik kan de spelers er niet inzetten en hij wel

Over Bruins ga ik niet eens beginnen, ik sloeg stijl achterover
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_77999842
Ik was nog best blij toen ik Bruins zag, ik had verwacht dat Schet erin zou komen.
Feyenoord Rotterdam
pi_77999930
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:23 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik vond het er mooi uitzien.
-
pi_77999957
quote:
Op zondag 14 februari 2010 21:55 schreef MB23 het volgende:
Ik was nog best blij toen ik Bruins zag, ik had verwacht dat Schet erin zou komen.
Was ook echt een Been-wissel geweest idd. Dat Bruins speelminuten maakt vind ik logisch, maar in een wedstrijd als vandaag.
-
pi_78000450
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:10 schreef Tha_Duck het volgende:
Het gaat niet om stoer zijn

Ik vond dit trouwens de minste actie, tegen AZ in de beker was het wel mooi. Nu willen ze elke wedstrijd iets doen, maar dat hoeft voor mij niet
Feyenoord Rotterdam
pi_78001240
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:04 schreef MB23 het volgende:

[..]

Het gaat niet om stoer zijn

Ik vond dit trouwens de minste actie, tegen AZ in de beker was het wel mooi. Nu willen ze elke wedstrijd iets doen, maar dat hoeft voor mij niet
Vind het juist goede ontwikkeling.
-
  zondag 14 februari 2010 @ 22:20:11 #109
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78001300
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:19 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat is toch ook wat ik zeg? Alleen het is jammer dat ze niet deze winter al aan de aanval gewerkt hebben.
Snap je het nou nog steeds niet?
quote:
Op zondag 14 februari 2010 21:25 schreef heiden6 het volgende:
Wie moet je er dan ingooien?
Elite
Tegen TTIP
  zondag 14 februari 2010 @ 22:23:05 #110
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78001447
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:20 schreef Happel het volgende:

[..]

[..]

Wat dacht je van een 4-4-2 en dan Makaay/Castaignos of whatever. Hij blijft altijd maar die 4-3-3 hanteren, of 4-5-1, maar net hoe je het ziet natuurlijk. Bruins hoort daar niet, Wijnaldum hoort daar niet, Tomasson die hoort daar eigenlijk ook niet. Oftewel we hebben een hele voorhoede die niet op zijn plek speelt, dat is nooit goed.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78001480
quote:

[..]

[..]

Babovic, Makaay, Cissé (zat die op de bank?).
pi_78001535
quote:

[..]

Nee.
quote:
Makaay? Of Castaignos een keer de kans geven b.v.?
-
pi_78001580
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:23 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Cissé was ziek/geblesseerd. Babovic kwam er in maar die heeft ook nog niet laten zien waarom ie speeltijd verdient.
-
  zondag 14 februari 2010 @ 22:25:42 #114
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78001607
quote:

[..]

Cissé kon niet spelen, anders had die ongetwijfeld er wel weer gestaan. Waarheid ligt op het veld zegt ie dan ook
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zondag 14 februari 2010 @ 22:27:42 #115
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78001736
quote:

[..]

Had het de wedstrijd doen kantelen dan? Heb werkelijk niks gezien van de wedstrijd, dus vraag het maar. Denk dat we qua bankbezetting weinig kunnen doen om iets te veranderen aan de wedstrijdbeeld op dat moment. Castaignos zou een gok zijn en met Makaay bereik je weinig.
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:24 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee.
Dat blijkt wel, ja.
Elite
Tegen TTIP
pi_78001789
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:19 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Vind het juist goede ontwikkeling.
Ik ook wel, maar dan moeten het wel leuke acties zijn. Dit vond ik bijvoorbeeld helemaal niks.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 14 februari 2010 @ 22:31:17 #117
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78001946
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Had het de wedstrijd doen kantelen dan? Heb werkelijk niks gezien van de wedstrijd, dus vraag het maar. Denk dat we qua bankbezetting weinig kunnen doen om iets te veranderen aan de wedstrijdbeeld op dat moment. Castaignos zou een gok zijn en met Makaay bereik je weinig.
[..]

Dat blijkt wel, ja.
Ja, Bruins is geen gok zeker. Niet eens op zijn positie, ik had Schet nog beter gevonden dat is tenminste nog een aanvaller.

En of het de wedstrijd had doen kantelen is altijd giswerk, feit is wel dat Utrecht en Feyenoord vecht voetbal speelde en dan stuur je meisje Bruins niet het veld in.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zondag 14 februari 2010 @ 22:32:36 #118
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78002035
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:31 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ja, Bruins is geen gok zeker. Niet eens op zijn positie, ik had Schet nog beter gevonden dat is tenminste nog een aanvaller.

En of het de wedstrijd had doen kantelen is altijd giswerk, feit is wel dat Utrecht en Feyenoord vecht voetbalde speelde en dan stuur je meisje Bruins niet het veld in.
Bruins zou meer ruimte kunnen creëren met zijn passes?
Elite
Tegen TTIP
pi_78002083
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:27 schreef Happel het volgende:

[..]

[..]

Het was een stevige wedstrijd met veel felle duels. Daarvoor is iedereen meer geschikt dan Bruins.

Cissé kan tenminste een bal vasthouden, wat niet goed lukte.
  Moderator zondag 14 februari 2010 @ 22:33:47 #120
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_78002092
quote:
Op zondag 14 februari 2010 21:55 schreef MB23 het volgende:
Ik ook.
  zondag 14 februari 2010 @ 22:35:22 #121
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_78002182
Wat een kutwedstrijd.
Werkelijk waar. En dan die Bruins er in.
Nee had dan Makaay of Casta gedaan.,
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_78002194
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:28 schreef MB23 het volgende:

[..]

Ik ook wel, maar dan moeten het wel leuke acties zijn. Dit vond ik bijvoorbeeld helemaal niks.
Vond het wel leuk. Bij Feyenoord - Ajax werd er nauwelijks iets gedaan.
-
pi_78002247
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:35 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Bij Feyenoord - Ajax hoort dat eigenlijk niet nodig te zijn Ach, ik doe wel gewoon steeds lekker mee hoor, of ik het nou leuk vind of niet
Feyenoord Rotterdam
  zondag 14 februari 2010 @ 22:36:42 #124
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78002248
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Bruins zou meer ruimte kunnen creëren met zijn passes?
Ja, want dat heeft hij bewezen wanneer...bij Excelsior? Dat is alweer een tijd geleden hoor

Ik vind het best dat je Bruins erin zet, maar niet op de flanken. Geef een keer een speler vertrouwen, die Babovic wordt ook steeds 8-9 minuten voor tijd in gebracht. Laat hem dan lekker zitten. Doe net zoals bij Cissé, niet wat we ervan verwacht hadden maar je geeft hem wel de vertrouwen en dat is wat een speler nodig heeft. Met vertrouwen komt beter voetbal, maar we speelde de 2e helft gewoon met 3 middenvelders voorin
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zondag 14 februari 2010 @ 22:39:41 #125
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78002392
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:35 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Bij Az in die beker-wedstrijd ook niet, vind ook dat het een beetje overdreven werd. De Guzman zat er ook gewoon op te wachten.

Waarom die gast het vertrouwen krijgt begrijp ik ook nog steeds niet. Die blijft ook maar aankloten voorin, zeker niet de de Guzzie voor zijn blessure
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78002403
Ik snap die Bruins ook echt niet. Krijgt ie eindelijk weer een kans, loopt ie nog te sjokken alsof ie diarree heeft.
Waarom stopt ie niet lekker met voetballen als ie het zo vreselijk vindt?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ritmo op 14-02-2010 22:45:25 ]
-
pi_78002440
Ik weet niet waar het aan ligt bij Bruins, maar persoonlijk ben ik wel een beetje klaar met hem.
  zondag 14 februari 2010 @ 22:43:19 #128
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78002562
Ik ben ook geen fan van Bruins, maar ik vind ook dat hij een keer een kans moet krijgen, net als Cissé. Dus achter de spitsen en dan niet voor 1 wedstrijd maar voor een aantal achter elkaar. Bruins wordt ook heel vaak op een positie neer gezet waar hij niks mee kan. Hij kan goed passen hoorde ik net ( ) dus een positie achter de spitsen lijkt me dan goed.

Bruins is een typische neuzen speler en die zijn we niet gewend bij Feyenoord
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78010377
quote:
Op zondag 14 februari 2010 14:43 schreef Merkie het volgende:
[..]

Tegen topploegen/subtoppers moeten we meer winnen.
Tis echt geen schande om in de Galgenwaard punten te laten liggen, Alleen Heerenveen heeft er dit seizoen maar gewonnen.
pi_78010550
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een kutwedstrijd.
Werkelijk waar. En dan die Bruins er in.
Nee had dan Makaay of Casta gedaan.,
Zo triest hoe iedereen op Bruins reageert, net of Makkay er wel effe 2 ingetrapt had, die liet tegen RKC ook helemaal niks zien.
  maandag 15 februari 2010 @ 10:36:54 #131
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78011724
quote:
Op maandag 15 februari 2010 09:39 schreef Luni het volgende:

[..]

Zo triest hoe iedereen op Bruins reageert, net of Makkay er wel effe 2 ingetrapt had, die liet tegen RKC ook helemaal niks zien.
Moet'ie maar eens als een vent gaan voetballen.. Nu is het net een oud wijf met reuma.
  maandag 15 februari 2010 @ 10:44:13 #132
290478 FR-1908-FR
Feyenoord Rotterdam
pi_78011883
Zeiken om te zeiken weer. Zo slecht viel Bruins helemaal niet in.. nam het initiatief bij zowat de enige fatsoenlijke aanval van ons.. Maarja, het is Bruins he.. dus is het zeiken om te zeiken.

Ga liever klagen over dat Cisse. Wat een pussy, pijn aan het teentje.. ga aub terug naar Roda prutser.

Tuurlijk had ik liever gezien dat Been een aanvaller had ingebracht, maar kom op jongens.. Makaay is niet meer bij machte om de wedstrijd te kantelen en ik vermoed dat Been Castaignos te onervaren achtte. Dat is dan wel jammer. Ik zou graag zien dat Been wat meer lef toonde met zijn wissels.
Sterker door Strijd!
  maandag 15 februari 2010 @ 10:51:01 #133
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78012004
quote:
Op maandag 15 februari 2010 10:44 schreef FR-1908-FR het volgende:
Zeiken om te zeiken weer. Zo slecht viel Bruins helemaal niet in.. nam het initiatief bij zowat de enige fatsoenlijke aanval van ons.. Maarja, het is Bruins he.. dus is het zeiken om te zeiken.

Ga liever klagen over dat Cisse. Wat een pussy, pijn aan het teentje.. ga aub terug naar Roda prutser.

Tuurlijk had ik liever gezien dat Been een aanvaller had ingebracht, maar kom op jongens.. Makaay is niet meer bij machte om de wedstrijd te kantelen en ik vermoed dat Been Castaignos te onervaren achtte. Dat is dan wel jammer. Ik zou graag zien dat Been wat meer lef toonde met zijn wissels.
Die gozert is bij iedere balbehandeling te traag
  maandag 15 februari 2010 @ 10:53:57 #134
290478 FR-1908-FR
Feyenoord Rotterdam
pi_78012066
quote:
Op maandag 15 februari 2010 10:51 schreef Keltie het volgende:

[..]

Die gozert is bij iedere balbehandeling te traag
Lopen der helaas een stuk of acht van op het veld bij Feyenoord.. waarom altijd op dezelfde personen liggen zeiken..
Sterker door Strijd!
  maandag 15 februari 2010 @ 11:14:15 #135
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78012546
quote:
Op maandag 15 februari 2010 10:53 schreef FR-1908-FR het volgende:

[..]

Lopen der helaas een stuk of acht van op het veld bij Feyenoord.. waarom altijd op dezelfde personen liggen zeiken..
Omdat je moet verbeteren, doe je dat niet moet je niet gaan rondlopen alsof je het allemaal wel kan.
Dat doet Bruins. Bruins is leuk als de rest van het elftal draait, maar een oorlog ga je niet met die gozert winnen. Als'ie dan ook nog eens structureel voor de moeilijke oplossingen gaat kiezen, houd het op.

Maar goed, zo faalt Been ook al een wedstrijdje of wat achter elkaar.
pi_78012632
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:14 schreef Keltie het volgende:

[..]

Omdat je moet verbeteren, doe je dat niet moet je niet gaan rondlopen alsof je het allemaal wel kan.
Dat doet Bruins. Bruins is leuk als de rest van het elftal draait, maar een oorlog ga je niet met die gozert winnen. Als'ie dan ook nog eens structureel voor de moeilijke oplossingen gaat kiezen, houd het op.

Maar goed, zo faalt Been ook al een wedstrijdje of wat achter elkaar.
Volledig mee eens.
-
  maandag 15 februari 2010 @ 11:28:30 #137
290478 FR-1908-FR
Feyenoord Rotterdam
pi_78012970
Nog altijd geen reden om dan Bruins met de grond gelijk te maken. Makaay, Cisse, Fer, Landzaat en natuurlijk de "held" Babovic is (na de winterstop) allemaal bagger. Wijnaldum en El Ahmadi hebben de vorm eindelijk weer wat te pakken, verdediging staat nog altijd goed. Ik wordt zo moe van het feit dat altijd dezelfde spelers in de grond worden geboord..
Sterker door Strijd!
  maandag 15 februari 2010 @ 11:32:08 #138
278495 CompleetZuivelonbijt
ik verdien 60k per jaar,en jij
pi_78013072
liever bruins dan die kneus van een cisse, godver wat kan ik me ergeren aan die faalhaas.
ga eens koffie halen
  maandag 15 februari 2010 @ 11:43:59 #139
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78013336
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:28 schreef FR-1908-FR het volgende:
Nog altijd geen reden om dan Bruins met de grond gelijk te maken. Makaay, Cisse, Fer, Landzaat en natuurlijk de "held" Babovic is (na de winterstop) allemaal bagger. Wijnaldum en El Ahmadi hebben de vorm eindelijk weer wat te pakken, verdediging staat nog altijd goed. Ik wordt zo moe van het feit dat altijd dezelfde spelers in de grond worden geboord..
Dat is vrij normaal hier. Sowieso is er meer sprake van afkraken dan steunen hier. Valt altijd wel weer wat aan te merken, ook al wordt er gewonnen.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 15 februari 2010 @ 11:53:09 #140
pi_78013557
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:43 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat is vrij normaal hier. Sowieso is er meer sprake van afkraken dan steunen hier. Valt altijd wel weer wat aan te merken, ook al wordt er gewonnen.
hoe cisse nu speelt, verdiend hij het ook om af gekraakt te worden... zit volgens mij totaal niet goed in zn vel want de acties die hij had bij roda, heb ik nog geen 1 keer terug gezien bij ons
ga eens koffie halen
pi_78013626
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:43 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat is normaal en zie je bij elke topclub in de wereld. Met kritisch zijn is niets mis, hoort erbij.
-
  maandag 15 februari 2010 @ 12:08:44 #142
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78014002
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:55 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat is normaal en zie je bij elke topclub in de wereld. Met kritisch zijn is niets mis, hoort erbij.
niet bij Bruins, die moeten we omarmen en in z'n anusje neuken.
  maandag 15 februari 2010 @ 12:17:36 #143
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78014228
quote:
Coen Moulijn, de in 1937 te Rotterdam geboren en bij leven reeds legendarische Mister Feyenoord, is vandaag jarig!
Langs deze weg wensen wij deze held een mooie dag, als ook nog vele jaren in geluk en gezondheid!
De bloemen zijn onderweg...

Coen Moulijn | Profiel van een Oer-Feyenoorder

•Speler: 1955-1972
•Aantal officiële wedstrijden Feyenoord: 558
•Eerste officiële wedstrijd: Feyenoord - MVV 18 september 1955
•Laatste officiële wedstrijd: Feyenoord - Benfica 8 maart 1972
•Gewonnen prijzen: Kampioen (5x), bekerwinnaar (2x), Europacup (1x) en Wereldbeker (1x)
•Bijzonderheden: 38 interlands en Ridder in de Orde van Oranje Nassau
“Coen, Coen! Behéérs je alsjeblieft, Jongens, jongens, dit kan toch niet. Dit kan toch niet! Wat een afschuwelijke vertoning.”

In 17 jaar en 558 officiële wedstrijden in Feyenoord 1 ging de populaire linksbuiten eigenlijk nooit over de schreef maar op 8 september 1965 werd het zelfs Coen Moulijn even te veel. Nadat Feyenoord in de hectische slotfase tegen het Spaanse Real Madrid op discutabele wijze aan een voorsprong was gekomen werd het met name de Spaanse verdedigers te veel. Eerst richten hun woede zich op de Tsjechische scheidsrechter en vervolgens op de Feyenoord aanvallers, waarvan met name Moulijn het slachtoffer werd. Die was het geschop van zijn tegenstander Miera zo zat dat hij zijn tegenstander, tot ontsteltenis van televisie commentator Bob Spaak, achtervolgde. Met name Piet Kruiver en Piet Franssen lieten zich daarna niet ongemoeid om “revanche” te nemen op de zondaar.

In de overige 557 officiële wedstrijden die Moulijn in het rood-witte Feyenoord-shirt speelde was de speler Moulijn van onbesproken gedrag. De immens populaire Moulijn snelde als linksbuiten langs menig tegenstander en vele van zijn voorzetten van de linkerflank werden door diverse Feyenoord spitsen tot doelpunt gepromoveerd.

Het hoogtepunt in de carrière van Moulijn speelde zich af op de gedenkwaardige 6 mei 1970. Bijna had Moulijn de Europacup finale tegen het Schotse Celtic moeten missen. Tijdens een van de trainingen voorafgaande aan de wedstrijd kreeg Moulijn van verdediger Rinus Israël een schop te verwerken waarbij de medische staf overuren moest draaien om de speler fit te krijgen, wat uiteindelijk net op tijd nog lukte.

Twee jaar na de behaalde Europese glorie nam Moulijn afscheid van het voetbal veld. Coen Moulijn was de eerste speler voor wie Feyenoord een heuse afscheidswedstrijd organiseerde. Tegenstander was het nationale elftal van Uruguay. Gescoord werd er op 9 juni 1972 niet.

Eind jaren tachtig was Moulijn nog enige tijd als elftalbegeleider actief bij Feyenoord, maar dit werd niet het succes waarop Moulijn hoopte. Moulijn is nog zeer regelmatig in De Kuip te vinden bij wedstrijden van Feyenoord en voor zijn zeventigste verjaardag werd hij nog even in het zonnetje gezet voor een volle Kuip.
  maandag 15 februari 2010 @ 12:44:20 #144
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78014955
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:53 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:

[..]

hoe cisse nu speelt, verdiend hij het ook om af gekraakt te worden... zit volgens mij totaal niet goed in zn vel want de acties die hij had bij roda, heb ik nog geen 1 keer terug gezien bij ons
Cissé wordt helemaal niet benut op zijn kwaliteiten. Moet je meer in de loop aanspelen i.p.v. in de voet.
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:55 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Er is nogal een verschil tussen kritisch zijn en elke week kankeren op dezelfde mensen.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 15 februari 2010 @ 12:47:06 #145
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78015016
quote:
Op maandag 15 februari 2010 12:44 schreef Happel het volgende:

[..]

Cissé wordt helemaal niet benut op zijn kwaliteiten. Moet je meer in de loop aanspelen i.p.v. in de voet.
Dan moet'ie dat misschien eens door middel van z'n loopacties duidelijk maken in plaats van dat ding constant in de voet te vragen.
Maar zo willen al onze spelers de bal in de voet hebben in plaats van de loop.
pi_78015855
quote:
Op maandag 15 februari 2010 10:44 schreef FR-1908-FR het volgende:

Helemaal mee eens!
  maandag 15 februari 2010 @ 13:22:52 #147
290478 FR-1908-FR
Feyenoord Rotterdam
pi_78016112
quote:
Op maandag 15 februari 2010 12:44 schreef Happel het volgende:
Er is nogal een verschil tussen kritisch zijn en elke week kankeren op dezelfde mensen.
Inderdaad..
quote:
Op maandag 15 februari 2010 12:08 schreef Keltie het volgende:

[..]

niet bij Bruins, die moeten we omarmen en in z'n anusje neuken.
Ook nog wat zinnigs te melden?
Sterker door Strijd!
  maandag 15 februari 2010 @ 13:56:07 #148
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78017159
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:22 schreef FR-1908-FR het volgende:

[..]

Inderdaad..
[..]

Ook nog wat zinnigs te melden?
Blijkbaar evenveel als jullie. Niets dus.
  maandag 15 februari 2010 @ 15:48:17 #149
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_78020910
quote:
Biseswar en El Ahmadi geblesseerd terug uit Utrecht

Feyenoord-trainer Mario Been leeft in onzekerheid over de beschikbaarheid van Diego Biseswar en Karim El Ahmadi. Maandag moet er duidelijkheid komen over de ernst van de blessures. Biseswar ging vroeg in de tweede helft noodgedwongen naar de kant. De aanvaller kampte met enkelklachten, waardoor er een vroegtijdig einde kwam aan het duel met FC Utrecht (0-0).

Ook El Ahmadi haalde het einde van de wedstrijd niet. De middenvelder bleef na de onderbreking door scheidsrechter Tom van Sichem achter in de kleedkamer. Ook de Marokkaan klaagde over een pijnlijke enkel. De medische staf van Feyenoord onderwerpt beiden maandag aan een onderzoek, waarna de ernst van de blessures duidelijk moet worden.
quote:
Jong Ajax reist voor niets naar Rotterdam

Jong Ajax is vanmiddag voor niets afgereisd naar Rotterdam om het competitieduel met Jong Feyenoord/Excelsior af te werken. De wedstrijd, die achter gesloten deuren gespeeld zou worden op Woudestein, werd een uur voor aanvang door arbiter Kamphuis uit Groningen afgekeurd.

In de ochtenduren had assistent scheidsrechter Roland van der Hilst uit Barendrecht bij een keuring nog aangegeven dat er gewoon gespeeld kon worden. Het duel is dit seizoen al vier keer afgekeurd. ,,Terecht dat er niet gespeeld wordt,'' sprak Jong Ajax-coach Fred Grim. ,,Er ligt sneeuw op het veld en daaronder ijs. Het is te gevaarlijk.''

De Amsterdammers hadden onder meer de Koreaan Suk en Miralem Sulejmani meegenomen naar Woudestein. Bij Jong Feyenoord/Excelsior, dat al beveiliging had ingehuurd, moesten onder meer Stefan Babovic, Luigi Bruins en Kelvin Leerdam meedoen.
  maandag 15 februari 2010 @ 16:26:40 #150
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_78022230
Je moet in je elftal kiezen voor een paar spelers, en daar je team omheen bouwen.
Je kijkt naar de tegenstander, en denkt, deze spelers zijn handig, die zet je op papier.
En dan kijken naar de andere spelers.
pi_78023067
http://www.fr12.nl/nieuws(...)gen-babel--rio-.html

vinden jullie ook niet dat die fer beter gewoon wat extra kan gaan trainen op ze Schot bijvb. in plaats van Pes spelen?
  maandag 15 februari 2010 @ 17:12:52 #152
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_78023374
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:58 schreef super-gabber het volgende:

vinden jullie ook niet dat die fer beter gewoon wat extra kan gaan trainen op ze Schot bijvb. in plaats van Pes spelen?

Moet die 24 uur per dag op het veld staan dan?
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_78023963
quote:
Op maandag 15 februari 2010 17:12 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Moet die 24 uur per dag op het veld staan dan?
Nee dat niet, maar hij kan beter met makaay aan ze Schot trainen want kansen zoals tegen AZ en ajax moeten er gewoon in!
pi_78024417
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:26 schreef Toilutpaper het volgende:
Je moet in je elftal kiezen voor een paar spelers, en daar je team omheen bouwen.
Je kijkt naar de tegenstander, en denkt, deze spelers zijn handig, die zet je op papier.
En dan kijken naar de andere spelers.
Dat werkt zo in computerspelletjes of met topspelers die geen uitleg nodig hebben, maar doorgaans heb je niet een elftal dat je elke week met een andere opstelling het veld op kan sturen. Automatismes, looppatronen, al dat soort dingen wordt op getrained en dat duurt maanden voordat het er in zit. Been kiest voor zekerheid en ik ben het met hem eens.
pi_78027306
quote:
Op maandag 15 februari 2010 12:17 schreef Keltie het volgende:

[..]
Moulijn
pi_78030630
Cissé speelt op te kleine schoenen. Nou sorry maar als je dat al niet goed kan ga dan lekker fietsen.
  maandag 15 februari 2010 @ 20:59:09 #157
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_78031658
quote:
Op maandag 15 februari 2010 17:51 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Dat werkt zo in computerspelletjes of met topspelers die geen uitleg nodig hebben, maar doorgaans heb je niet een elftal dat je elke week met een andere opstelling het veld op kan sturen. Automatismes, looppatronen, al dat soort dingen wordt op getrained en dat duurt maanden voordat het er in zit. Been kiest voor zekerheid en ik ben het met hem eens.
Dat snap ik ook wel...maar je moet wel een paar spelers hebben, die je sowiezo opstelt.
Daar moet je wel een beetje je elftal op afstellen.
En nu Cissé nieuwe schoenen krijgt, hoop ik dat hij eindelijk beter gaat spelen.
pi_78033278
Ik zei pas nog tegen een vriend dat Cisse andere schoenen moest kopen, sinds hij die zwarte aanheeft was het helemáál niks meer
Feyenoord Rotterdam
pi_78036780
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:58 schreef super-gabber het volgende:

Je baas zal blij met je zijn, aangezien jij blijkbaar werkdagen van 20 uur maakt. Die jongen heeft toch ook vrije tijd? Bovendien prima dat ie lekker een voetbalspelletje speelt, liever dat dan dat ie met z'n neus in de poeder zit of van de vloer van de Skihut wordt afgeraapt.
-
pi_78036829
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:38 schreef TJDoornbos het volgende:
Cissé speelt op te kleine schoenen. Nou sorry maar als je dat al niet goed kan ga dan lekker fietsen.
Er zullen toch wel mensen bij Feyenoord rondlopen die over dat soort dingen gaan? Of zijn die allemaal weg bezuinigd?
-
pi_78038233
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Er zullen toch wel mensen bij Feyenoord rondlopen die over dat soort dingen gaan? Of zijn die allemaal weg bezuinigd?
Cisse kan zelf toch wel aangeven dat zn schoenen te klein zijn?
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 16 februari 2010 @ 07:06:37 #162
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78046447
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:01 schreef MB23 het volgende:

[..]

Cisse kan zelf toch wel aangeven dat zn schoenen te klein zijn?
Hij gebruikt ze pas 5 jaar
pi_78049003
Beetje raar allemaal met die Cissé, toen had hij iets aan de tanden, pas geleden ziek naar huis, nu te kleine schoenen. Allemaal rare verhaaltjes. Vrees nu al dat we er nooit meer voor krijgen als wat we eraan hebben uitgegeven.
pi_78054584
Nouja hij was natuurlijk allang blij dat hij uberhaupt iets aan zn voeten had, ik denk dat hij het spuugzat was om op blote voeten tegen een bal aan te trappen in de woestijn.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:50:17 #165
pi_78057327
te kleine schoenen..... dat merk je toch zelf ook wel? waarom geeft hij dit niet aan? verklaard wel een hoop over hoe hij loopt te voetballen..
ga eens koffie halen
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:14:23 #166
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_78058245
quote:
Olfers krijgt amateurcontract bij PSV

PSV heeft Steve Olfers op amateurbasis bij de gelederen gehaald. Tot voor kort hield de 26-jarige verdediger enkel zijn conditie op peil in Eindhoven, maar nu mag hij ook wedstrijden spelen in het vlaggenschip van PSV. Trainer Fred Rutten is te spreken over Olfers, die een goede indruk op de technische staf heeft gemaakt gedurende de periode dat hij zijn conditie op peil hield.

In zijn jeugd speelde Steve Olfers voor Haarlem, waarna hij door Feyenoord gescout werd. In 2000 verhuurde Feyenoord hem aan Excelsior, alwaar hij uitgroeide tot een vaste kracht en met Excelsior promoveerden ze naar de eredivisie. Daarna speelde hij achtereenvolgens voor RKC Waalwijk, FC Den Bosch en Sparta tot hij eind augustus 2007 transfervrij gecontracteerd werd door Aalborg BK.

[ Bericht 20% gewijzigd door H.M.Murdock op 16-02-2010 15:31:01 ]
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:27:40 #167
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_78058845
quote:
Voetzooltje moet problemen Cissé oplossen

Feyenoord-aanvaller Sekou Cissé is maandag geholpen aan een probleem met zijn voet. De 24-jarige Ivoriaan klaagde al langer over pijn aan het gewricht. 'Cissé heeft een bepaalde vorm aan zijn voet en droeg schoenen die veel te klein waren en waar weinig steun in zat', legt coach Mario Been uit aan Voetbal International. 'Daardoor kreeg hij steeds last en voelde hij pijn. Maandag is hij daarvoor weer in het ziekenhuis geweest en daar bleek dat de problemen verholpen kunnen worden met een zooltje.'

'Vooral voor Sekou zelf moet dat een opluchting zijn. Hij weet nu wat eraan mankeerde en krijgt, als het goed is, geen last meer, zodat hij pijnvrij moet kunnen spelen', weet de Rotterdamse oefenmeester die tot dusver niet tevreden kon zijn over de topaankoop van deze zomer. Feyenoord betaalde drieëneenhalf miljoen euro aan Roda JC om de rappe aanvaller naar De Kuip te halen.

'Maar ik geloof in die jongen', sluit Been af, die verwacht dat hij zondag weer kan beschikken over Cissé als Feyenoord ADO Den Haag ontvangt. 'Nu hij weet wat er aan de hand was, kan hij nu vrij gaan voetballen en laten zien waarom we hem hebben gehaald.'
quote:
Fabrikanten: Probleem van speler

Feyenoord-trainer Mario Been had zondag een opmerkelijke verklaring voor het ontbreken van Sekou Cissé tegen FC Utrecht. De Ivoriaanse aanvaller, net hersteld van een griepje dat hem tegen AZ aan de kant hield, speelt op verkeerd schoeisel. De knalgele Nike's zouden te smal zijn voor de voeten van Cissé en onvoldoende steun geven.

De gekleurde trendy schoenen zijn bij sommige clubs een doorn in het oog. Bij de grote sportmerken zien ze dat anders. Frank Basters van Adidas, noemt de kwestie-Cissé "een kwalijke zaak, maar de fout ligt primair bij de speler en de medische staf van de club. Die moeten als eerste kunnen constateren of een schoen geschikt is." Basters bevestigt dat sommige spelers contractueel verplicht zijn een bepaalde schoen te dragen. "Maar als blijkt dat de betreffende schoen niet geschikt is voor die speler, zijn er twee mogelijkheden: het contract kan worden ontbonden óf er wordt naar een andere schoen gekeken."

Dat laatste gebeurt nu met Feyenoorder Cissé. "Ik begrijp dat Cissé een vrij brede voet heeft en we zijn al een tijdje met hem in overleg over een ander model", zegt Stephan Lub van Nike. Mario Been rekent tegen ADO Den Haag in elk geval weer op de aanvaller. "Op nieuwe schoenen, ja."
quote:
Sekou: Schoeisel niet de schuldige

Volgens de Ivoriaan zelf is de blessure niet veroorzaakt door zijn schoeisel, omdat hij dan aan beide voeten last zou moeten hebben en niet alleen aan zijn rechtervoet. "Hij heeft een ontsteking aan de grote teen van zijn rechtervoet. Daar hebben ze nu in het ziekenhuis drie injecties in gezet", aldus zijn zaakwaarnemer Adama Fofana, die voor Cissé praat.

"Het is wel zo dat de schoenen strak zitten, maar dat komt doordat Sekou zoals veel Afrikaanse jongens lang op blote voeten heeft gevoetbald en daardoor brede voeten heeft gekregen. Nike heeft echter geen schoenen voor zulke voeten. Bovendien vindt Sekou het juist prettig om met strak zittende schoenen te spelen, omdat hij dan een beter contact met de bal heeft. Met de kleur van de schoen heeft dit in ieder geval niks te maken."

Het is overigens niet voor het eerst dat Cissé wegens een blessure aan zijn voet niet inzetbaar is. Eerder dit seizoen stond de Ivoriaan ook al met een teenblessure aan de kant, die was verergerd, omdat hij lange tijd ermee had doorgespeeld.
Beetje tegenstrijdige verhalen van de trainer, de fabrikant en de speler zelf.

[ Bericht 9% gewijzigd door H.M.Murdock op 16-02-2010 15:36:49 ]
pi_78059206
Ja met die Cissé zijn nu al keer of 3 gevalletjes gwest dat Been er wat over zei en Cissé weer iets anders beweerde.
pi_78060892
quote:
Bovendien vindt Sekou het juist prettig om met strak zittende schoenen te spelen, omdat hij dan een beter contact met de bal heeft.
Moet je nagaan als hij slecht contact met de bal heeft

De zaakwaarnemer beweert dit nu natuurlijk, omdat er anders een grotere kans is dat Cisse geen nieuw contract bij Nike krijgt als zn huidige afloopt.
Feyenoord Rotterdam
pi_78061360
Wat is dit weer voor amateurische informatiestroom? Gudde grijp eens in.
-
pi_78063582
Nike schoenen zijn altijd heel smal, ik heb daardoor nooit Nike kunnen dragen.
pi_78064508
Maatje van me kan geen enkele schoen goed dragen, omdat hij een lichte afwijking in zijn voet heeft, maar kan er verder alles prima mee.

Als we dit al als nieuws gaan bestempelen...

Meneer heeft ergens last van, meer niet.
pi_78064568
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:29 schreef Aandemur het volgende:
Maatje van me kan geen enkele schoen goed dragen, omdat hij een lichte afwijking in zijn voet heeft, maar kan er verder alles prima mee.

Als we dit al als nieuws gaan bestempelen...

Meneer heeft ergens last van, meer niet.
Nou ja, het verhaal wordt nu wat genuanceerder en lijkt wat complexer te zijn, maar in eerste instantie werd het gebracht alsof Cissé te kleine schoenen droeg en daardoor pijn kreeg. Dan denk ik maat 42 in plaats van 44. Dat is natuurlijk wel lachwekkend en derhalve publiciteitswaardig.
pi_78064850
In eerste instantie bracht de snor het nieuws.

Kortom, vele zakken zout erbij gooien en dan pas nagaan of het zin heeft om je er druk over te maken...

Al zijn ad en de telegraaf van hetzelfde kaliber.

Van de negen berichten blijken achteraf negen toch net iets anders te liggen. Maar goed, dat scoort niet en bovenstaande bronnen weten ook wel dat mensen in eerste instantie met gevoel denken i.p.v. gewoon even normaal na te denken.
pi_78066157
Als je normaal nadenkt is het heel aannemelijk dat wanneer je te kleine schoenen draagt, je daar op den duur last van krijgt. Dat de zaakwaarnemer bang is dat hij minder euro's krijgt zorgt ervoor dat er wat verwarring ontstaat, maar ik geloof het wel hoor.
Feyenoord Rotterdam
pi_78070035
quote:
Keeloperatie bij Hofland

ROTTERDAM - Feyenoorder Kevin Hofland ondergaat deze week in het Erasmus-ziekenhuis in Rotterdam een operatie aan zijn keel. De verdediger heeft last van een infectie aan zijn amandelen. Hij is een paar weken uitgeschakeld.

Aanvaller Sekou Cissé hoopt eind deze week weer aan te sluiten bij de groepstraining. De Ivoriaan klaagde in zijn eerste seizoen bij Feyenoord voortdurend over pijn in zijn grote teen.

De Afrikaanse miljoenenaankoop heeft inmiddels een ontstekingsremmende injectie gekregen.

Volgens de medische staf van Feyenoord heeft Cissé last van een geïrriteerd teengewricht en een aangetaste slijmbeurs.

Trainer Mario Been opperde eerder deze week dat zijn kwakkelende spits jarenlang op te smalle schoenen heeft gespeeld. Cissé heeft die suggestie inmiddels krachtig van de hand gewezen.

Ook Karim El Ahmadi en Diego Biseswar, die beiden aan het duel zondag met FC Utrecht (0-0) een enkelblessure overhielden, kunnen eind deze week weer meetrainen met de selectie van Feyenoord.
-
pi_78070478
quote:
Feyenoord bindt talent Van Haaren

Feyenoord heeft zich voor de komende twee jaar verzekerd van de diensten van Ricky van Haaren. Het jeugdige talent tekende dinsdag een contract tot de zomer van 2012.

Technisch directeur Leo Beenhakker ziet het helemaal zitten in de achttienjarige offensief ingestelde middenvelder, zo liet hij weten bij het zetten van de handtekeningen. "We hebben grote plannen met jou. Je zult het alleen zelf waar moeten maken. Dit is voor jou in ieder geval een goed begin."

Van Haaren zelf, die uitkomt in Feyenoord onder negentien, is blij met het vertrouwen van zijn club. "Zeker omdat ik pas net weer terug ben van een enkelblessure, waardoor ik vier maanden aan de kant heb gestaan. Toch heeft Feyenoord mij tijdens mijn blessure laten weten dat ze vertrouwen in mij hebben. Nu ben ik weer helemaal fit en heb ik alweer twee wedstrijden gespeeld."

Ook Stanley Brard, hoofd opleidingen in De Kuip, heeft vertrouwen in het talent. "Tot zijn blessure ging zijn ontwikkeling erg voorspoedig. Nu is hij gelukkig weer helemaal fit. Ricky is een aanvallend ingestelde speler met een hele goede instelling en een prima schot en hij is goed in de combinatie. Voor zijn blessure stond hij al op de nominatie om mee te trainen met de selectie, dus nu hij fit is komt hij hopelijk snel weer terug op zijn oude niveau."
Altijd goed!
pi_78070600
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:56 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Altijd goed!
Gaat volgend seizoen debuteren.
pi_78071990
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:56 schreef Jorwol het volgende:
Van Haaren
quote:
blessure
Zoon van?
-
pi_78072069
pi_78076402
Beste speler van de A1, wel een beetje kort contract, maarja.
Feyenoord Rotterdam
pi_78092029
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 20:27 schreef Ritmo het volgende:

[..]

[..]

Zoon van?
Hehe,
Dan was Ramon al Pa op zijn 19e,,
pi_78094076
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:09 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Hehe,
Dan was Ramon al Pa op zijn 19e,,
Was Wijnaldum ook geloof ik, dus had gekund.
-
pi_78096052
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 12:16 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Was Wijnaldum ook geloof ik, dus had gekund.
IS Gini al vader dan,,
pi_78097478
Ja, meende ik een tijdje geleden te lezen.
-
pi_78097611
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:48 schreef Ritmo het volgende:
Ja, meende ik een tijdje geleden te lezen.
Dacht Biseswar ?
pi_78097657
Stond echt Wijnaldum, maar het zou idd goed kunnen dat Biseswar bedoeld werd ja.
-
  woensdag 17 februari 2010 @ 14:18:25 #188
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78098729
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:53 schreef Ritmo het volgende:
Stond echt Wijnaldum, maar het zou idd goed kunnen dat Biseswar bedoeld werd ja.
Het zijn inderdaad 2 namen die op elkaar lijken jah
  woensdag 17 februari 2010 @ 14:18:29 #189
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_78098730
quote:
Erasmus op zelfde gala als Drogba, Essien en Eto'o

Didier Drogba, Mickäel Essien en Samuel Eto'o strijden om de titel Afrikaans Voetballer van het Jaar 2009. Zij zijn de enige drie overgebleven kandidaten op de shortlist die door de Afrikaanse voetbalbond is vrijgegeven.

Eto'o won de prijs al drie keer (2003, 2004 en 2005) eerder en ook Drogba (2006) mocht zich al eens de beste van Afrika noemen. Essien zat al vier keer eerder bij de laatste drie genomineerden, maar de Ghanese middenvelder won de prijs nog nooit. Op 11 maart wordt bekend wie de opvolger wordt van Emmanuel Adebayor, die de prijs in 2008 voor zich opeiste.

Dan zal ook het talent van het jaar worden gekozen. Voor die titel is de door Feyenoord aan Excelsior verhuurde Zuid-Afrikaan Kermit Erasmus nog in de race. Hij heeft concurrentie van Dominic Adiyiah, de topscorer van het WK Onder-20 die werd ingelijfd door AC Milan, en de jonge Nigeriaan Sani Emmanuel.
quote:
Van Persie: "Wil eindigen bij Excelsior"

Als het aan Robin van Persie ligt, eindigt hij zijn voetballoopbaan bij Excelsior. De geblesseerde aanvaller van Arsenal zou er het liefst terugkeren met zijn jeugdvrienden Mounir El Hamdaoui en Saïd Boutahar. In Hard Gras laat de Rotterdammer zich uit over het einde van zijn profloopbaan. "Excelsior zit in mijn hart", vertelt Van Persie. "In Nederland zou ik alleen nog voor Excelsior willen spelen."

"Een dergelijk einde heb ik wel voor ogen en zou de cirkel rondmaken", vervolgt de ex-Feyenoorder. "Alles draait om de liefde voor het spelletje en daar gaat het mij ook om."

Boutahar bekent dat het idee niet uit de lucht komt vallen. "Daar hebben we het al eens over gehad", bevestigt de speler van Willem II. Ook El Hamdaoui ziet het wel zitten. "Samen eindigen bij Excelsior zou heel mooi zijn. Dat is onze club en we zijn er min of meer groot geworden. We zijn daar goed behandeld en hebben onze carrières aan Excelsior te danken."
quote:
De Guzman: 'Ik zou niet tegen Feyenoord willen spelen'

Jonathan De Guzman kan het Legioen geruststellen. De Feyenoorder loopt na dit seizoen weliswaar transfervrij de Kuip uit, maar níet richting een Nederlandse concurrent. “Je zou kunnen zeggen dat ik hier eerst nog maar eens wat prijzen moet winnen, voordat ik vertrek,” zegt hij tegen Sportweek. “Maar dat kan ook bij een andere club. Alleen niet bij een Nederlandse. Ik zou niet tegen Feyenoord willen spelen. Niet in de eredivisie tenminste. Alleen als ik voor een buitenlandse club speel. Dan zelfs heel graag.”

De Guzman zal zijn driejarige zoontje Jaden nooit op zijn twaalfde in zijn eentje naar het buitenland laten gaan, zoals zijn ouders hem op die leeftijd wél toestemming gaven om vanuit Canada alleen naar Nederland te vertrekken. “Ik heb er nooit spijt van gehad dat ik hier op zo’n jonge leeftijd naartoe ben gekomen,” benadrukt hij. “Maar mijn situatie op mijn twaalfde is niet te vergelijken met die van Jaden. Als ik in Toronto was gebleven, was ik een jongen van de straat geworden. Ik kom namelijk niet uit de makkelijkste buurt. Daarom is het goed geweest dat ik daar niet in mijn pubertijd heb gewoond. Hier is het anders. Jaden heeft hier een goed leven, hij kan hier rustig naar school. Wat mij betreft blijft hij dan ook zijn hele jeugd bij zijn moeder in Nederland wonen. Maar als hij een groot talent voor iets blijkt te hebben en daarvoor tóch graag naar het buitenland wil, zal ik hem niet tegenhouden. Alleen: dan zal zijn moeder of ik met hem mee moeten, want ik zal ’m nooit alléén laten gaan.”

In de nieuwe Sportweek spreekt De Guzman zich in een interview openhartig uit over zijn ongeplande vaderschap, zijn torenhoge ambities en zijn liefde voor mode en muziek.
pi_78098939
.. liefde voor mode en muziek .. ja ik herinner me de foto's nog
pi_78100284
Dat zo'n 'jochies' al vader zijn,,
  woensdag 17 februari 2010 @ 15:09:46 #192
53267 TC03
pi_78100798
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:56 schreef Paul-89 het volgende:
"Een jochies"? Waar leer jij Nederlands?
pi_78101292
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:09 schreef TC03 het volgende:

[..]

"Een jochies"? Waar leer jij Nederlands?
Hehe idd,,zulke moest het dus zijn,,
pi_78101364
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:56 schreef Paul-89 het volgende:
Die jochies hebben al wel meer geld op hun bankrekening en meer levenservaring dan vrijwel elke man van dertig.
-
pi_78101475
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:23 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Die jochies hebben al wel meer geld op hun bankrekening en meer levenservaring dan vrijwel elke man van dertig.
Nah als ik soms hoor wie van hun vader is en ik ga op hun gedrag letten zowel op als buiten het veld,,
  woensdag 17 februari 2010 @ 16:20:38 #196
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78103819
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:58 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Gaat volgend seizoen debuteren.
Met Been aan het roer? Denk het niet
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78104112
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:20 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Met Been aan het roer? Denk het niet
Juist met Been, tot nu toe is hij toch enorm bezig met jeugdspelers? En daar staat hij sowieso om bekend.
  woensdag 17 februari 2010 @ 16:38:40 #198
268260 Dr.Mikey
pi_78104669
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:26 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Juist met Been, tot nu toe is hij toch enorm bezig met jeugdspelers? En daar staat hij sowieso om bekend.
En toch maar zoeken naar een spits met Luc Castagnois in huis.
R.I.P DTS.
  woensdag 17 februari 2010 @ 16:39:56 #199
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78104721
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Nogal logisch. Een 16-jarige kan niet in zijn eentje zorg dragen voor de gehele doelpuntenproductie. Buiten dat het nog helemaal niet duidelijk is of hij daadwerkelijk geschikt is voor het eerste elftal. Nog geen enkele mogelijkheid gehad om dat te laten zien.
Elite
Tegen TTIP
pi_78105067
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Wanneer houden mensen eens op over die knul. Zo ongeduldig...

Hij is 16!
  woensdag 17 februari 2010 @ 16:51:12 #201
268260 Dr.Mikey
pi_78105190
Ja en Arsenal wou hem al voor een miljoen wegkopen.
Sinds de winterstop al weer teveel wedstrijden gelijk zien eindigen.
Dan kan je best wel een Luc Castagnois of een Roy Makaay brengen.
R.I.P DTS.
pi_78105322
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:51
schreef Dr.Mikey het volgende:

Ja en Arsenal wou hem al voor een miljoen wegkopen.
Dat zegt niets over zijn huidige niveau maar alles over zijn potentie.

Een topclub investeert gewoon makkelijk geld in jeugdspelers. Zelfs Van Persie werd door Arsenal gehaald voor de toekomst, wat denk je dat ze met Castaignos zouden doen? No way dat hij voor 2012/2013 daar had gedebuteerd.

quote:
Sinds de winterstop al weer teveel wedstrijden gelijk zien eindigen.
Dan kan je best wel een Luc Castagnois of een Roy Makaay brengen.
Gaat ook zeker wel gebeuren, ook met Luc Castaignos, maar je kunt hem niet aandragen als volwaardige eerste elftal speler/alternatief voor een aankoop voor de het komende halfjaar. Als hij speelt is dat voor zijn ontwikkeling en niet omdat hij op dit moment de beste spits is.
  woensdag 17 februari 2010 @ 17:05:17 #203
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78105792
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:26 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Is dat zo? Volgens mij alleen de Vrij en als Leerdam/Fernandez niet geblesseerd waren dan had hij ook nooit gedebuteerd. Schet heeft zijn debuut al eerder gehad

Ik word een beetje moe van die gozert, angstvallig vasthouden aan dezelfde opstelling ondanks dat we de spelers er niet voor hebben. Ik vind Feyenoord echt niet zoveel beter dan vorig jaar, we hebben alleen meer geluk en minder blessures.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78105991
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:05 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Is dat zo? Volgens mij alleen de Vrij en als Leerdam/Fernandez niet geblesseerd waren dan had hij ook nooit gedebuteerd. Schet heeft zijn debuut al eerder gehad

Ik word een beetje moe van die gozert, angstvallig vasthouden aan dezelfde opstelling ondanks dat we de spelers er niet voor hebben. Ik vind Feyenoord echt niet zoveel beter dan vorig jaar, we hebben alleen meer geluk en minder blessures.
Ik ben er ook niet lyrisch over, het gaat redelijk okee, maar niet geweldig.Echter naar mijn mening kun je gemakkelijk stellen dat Been meer dan gemiddeld de jeugd zonder schroom een kans geeft. Leerdam krijgt vertrouwen, Schenkeveld, De Vrij, Castaignos met 16 jaar zit op de bank.

Wel ben ik het ermee eens dat hij meer rekening moet houden met het spelersmateriaal, bijvoorbeeld het feit dat we een halve buitenspeler in onze selectie hebben (Biseswar) en meer niet, en dat je dus niet met buitenspelers moet spelen.
pi_78106063
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:05 schreef Sinnie het volgende:

[..]

100% mee eens. Met alle respect, maar onze spelers zijn veel te slecht voor een 4-5-1/4-3-3 zoals hij dat wil. Daar heb je geweldige buitenspelers voor nodig en die hebben we niet. Een 4-4-2 met Makaay en Tomasson moét toch echt beter functioneren. De buitenspelers moeten dan minder aanvallend zijn en meer rechtshalf/linkshalf ipv -buiten. Ik heb het al eens eerder gezegd...
  woensdag 17 februari 2010 @ 17:19:43 #206
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78106403
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:09 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik ben er ook niet lyrisch over, het gaat redelijk okee, maar niet geweldig.Echter naar mijn mening kun je gemakkelijk stellen dat Been meer dan gemiddeld de jeugd zonder schroom een kans geeft. Leerdam krijgt vertrouwen, Schenkeveld, De Vrij, Castaignos met 16 jaar zit op de bank.

Wel ben ik het ermee eens dat hij meer rekening moet houden met het spelersmateriaal, bijvoorbeeld het feit dat we een halve buitenspeler in onze selectie hebben (Biseswar) en meer niet, en dat je dus niet met buitenspelers moet spelen.
De spelers die je op noemt zijn allemaal al een keer gedebuteerd, dus het is niet reeël om te zeggen dat Been de jeugd een kans geeft. Castaignos is overigens alweer 3 maanden 17, hij blijft niet de eeuwige 16-jarige natuurlijk.

Ik ga niet persee mee in de hype om meteen Castaignos te laten spelen, maar hij kiest ervoor om hem mee te laten trainen, mee te nemen op trainingskamp en waarom laat je hem dan niet een keer een paar minuten invallen? Ik verwacht niet dat hij meteen topscoorder wordt maar zou hem wel eens graag willen zien spelen in de Eredevisie.

Ik hekel afentoe gewoon tegen het wissel en spelers beleid bij Mario. Als ik echt puur kijk naar de 'statistieken' dan zie ik dat er minstens3-4 spelers bij Feyenoord op een 'vreemde' positie spelen. In mijn ogen is dat nooit goed. Tomasson hoort niet diep in de spits, Wijnaldum en Cissé horen niet op de flanken.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  woensdag 17 februari 2010 @ 17:25:13 #207
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78106601
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:11 schreef Jorwol het volgende:

[..]

100% mee eens. Met alle respect, maar onze spelers zijn veel te slecht voor een 4-5-1/4-3-3 zoals hij dat wil. Daar heb je geweldige buitenspelers voor nodig en die hebben we niet. Een 4-4-2 met Makaay en Tomasson moét toch echt beter functioneren. De buitenspelers moeten dan minder aanvallend zijn en meer rechtshalf/linkshalf ipv -buiten. Ik heb het al eens eerder gezegd...
Ja, ik heb het hier ook al vaker aangegeven en velen zijn het er ook mee eens en delen de mening. Ik vind dat je altijd je opstelling moet aanpassen aan het materiaal dat je hebt, tenzij je Real Madrid heet en je de spelers kan kopen voor de opstelling die je wilt spelen.

Ik ben ook niet echt een fan van Been. Ik heb bij hem niet het gevoel dat de 'waarheid altijd op het veld ligt'.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78106710
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:19 schreef Sinnie het volgende:

[..]

De spelers die je op noemt zijn allemaal al een keer gedebuteerd, dus het is niet reeël om te zeggen dat Been de jeugd een kans geeft. Castaignos is overigens alweer 3 maanden 17, hij blijft niet de eeuwige 16-jarige natuurlijk.

Alleen Leerdam was al gedebuteerd, en dat is natuurlijk iets heel anders dan een volwaardige eerste elftal-speler zijn.

quote:
Ik ga niet persee mee in de hype om meteen Castaignos te laten spelen, maar hij kiest ervoor om hem mee te laten trainen, mee te nemen op trainingskamp en waarom laat je hem dan niet een keer een paar minuten invallen? Ik verwacht niet dat hij meteen topscoorder wordt maar zou hem wel eens graag willen zien spelen in de Eredevisie.
Waarom neem je aan dat dat niet gaat gebeuren? Hij is net terug na een blessure...

quote:
Ik hekel afentoe gewoon tegen het wissel en spelers beleid bij Mario. Als ik echt puur kijk naar de 'statistieken' dan zie ik dat er minstens3-4 spelers bij Feyenoord op een 'vreemde' positie spelen. In mijn ogen is dat nooit goed. Tomasson hoort niet diep in de spits, Wijnaldum en Cissé horen niet op de flanken.
Mee eens.
pi_78106903
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:48 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wanneer houden mensen eens op over die knul. Zo ongeduldig...

Hij is 16!
Castaignos is toch 17?
"Ik was enorm nerveus in de wedstrijd tegen ‘zero-twenty’. Zij speelde geen faire wedstrijd, noem het ‘dirty’. Ze huilden als kleine baby’s op het veld."
pi_78107002
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:32 schreef Babovic het volgende:

[..]

Castaignos is toch 17?
Ja, ik heb het opgezocht, hij is inmiddels 17.
pi_78107010
pi_78110417
En nu een filmpje van het afgelopen WK
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 17 februari 2010 @ 19:31:44 #213
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78111275
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:27 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Alleen Leerdam was al gedebuteerd, en dat is natuurlijk iets heel anders dan een volwaardige eerste elftal-speler zijn.

[..]

Waarom neem je aan dat dat niet gaat gebeuren? Hij is net terug na een blessure...

[..]

Mee eens.
Schet was ookal gedebuteerd hoor, de enige die naar mijn weten gedebuteerd heeft qua jeugd-spelers is de Vrij. En zoals ik al zei, dat was meer omdat het moest dan dat hij de Vrij een verbetering vond op die plek.

Castaignos is al een tijd terug van de blessure. Ik zeg niet dat het niet gaat gebeuren, vroeg of laat zal hij wel een kans krijgen in het 1e. Maar met Mario aan het roer zal dat nog wel even op zich laten wachten.

Ik vraag me ook heel erg af wat Been nu gaat doen nu Leerdam terug is. Leerdam is van nature een verdedigende middenvelder, zal me niks verbazen of ook hij weer teruggaat naar de RB positie en de Vrij weer op de bank plaatsneemt. Liever Leerdam op het middenveld dan Landzaat, iets met toekomst...
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78111528
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 19:31 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Schet was ookal gedebuteerd hoor, de enige die naar mijn weten gedebuteerd heeft qua jeugd-spelers is de Vrij. En zoals ik al zei, dat was meer omdat het moest dan dat hij de Vrij een verbetering vond op die plek.

Castaignos is al een tijd terug van de blessure. Ik zeg niet dat het niet gaat gebeuren, vroeg of laat zal hij wel een kans krijgen in het 1e. Maar met Mario aan het roer zal dat nog wel even op zich laten wachten.

Ik vraag me ook heel erg af wat Been nu gaat doen nu Leerdam terug is. Leerdam is van nature een verdedigende middenvelder, zal me niks verbazen of ook hij weer teruggaat naar de RB positie en de Vrij weer op de bank plaatsneemt. Liever Leerdam op het middenveld dan Landzaat, iets met toekomst...
Het is dan ook makkelijker een jeugdige spits in te laten vallen als je 3-0 voor staat dan als het gelijk is..
en wanneer stonden we voor het laatst een keer 3-0 voor ??
Je kan die jongen niet die druk opleggen , dat lijkt me gewoon niet verstandig..
Aan de andere kant , hoeft ie van mij ook niet te lang meer te wachten want anders debuteert ie nooit
want lets face it , Feyenoord wint eerder met 1-0 dan met 3-0 ..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  woensdag 17 februari 2010 @ 19:55:01 #215
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78112380
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 19:37 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Het is dan ook makkelijker een jeugdige spits in te laten vallen als je 3-0 voor staat dan als het gelijk is..
en wanneer stonden we voor het laatst een keer 3-0 voor ??
Je kan die jongen niet die druk opleggen , dat lijkt me gewoon niet verstandig..
Aan de andere kant , hoeft ie van mij ook niet te lang meer te wachten want anders debuteert ie nooit
want lets face it , Feyenoord wint eerder met 1-0 dan met 3-0 ..
Daar geef ik je volledig gelijk in, het komt weinig voor dat we echt een wedstrijd domineren. Maar ik weet al niet meer eens hoe het is als Feyenoord zo'n wedstrijd speelt. Oké, tegen Roda maar ook daar konden we net zo goed verliezen.

Ik persoonlijk zie dit seizoen al als gelopen, 7 punten voor op de nummer 5 en dat zou ruim voldoende moeten wezen om deze competitie zonder al teveel inspanning uit te spelen. Met andere woorden is er in mijn ogen meer ruimte om een speler te laten debuteren met een 1-0 om maar een voorbeeld te nemen. Waarom zou je hem niet een keer laten beginnen tegen een Ado, Willem II, Rkc Waalwijk?

Ik leg hem geen druk op, hoe eerder hij een keer meespeelt hoe beter. Wijnaldum speelt het hele seizoen ook niet de sterren van de hemel, evenals Cissé maar je ziet wel dat ze potentie hebben. Zo is dat ook makkelijk te zien bij Castaignos, of hij nou wel of niet scoort. En laten we nou eerlijk zijn, die Makaay is nu wel passé
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78112476
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 19:55 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Daar geef ik je volledig gelijk in, het komt weinig voor dat we echt een wedstrijd domineren. Maar ik weet al niet meer eens hoe het is als Feyenoord zo'n wedstrijd speelt. Oké, tegen Roda maar ook daar konden we net zo goed verliezen.

Ik persoonlijk zie dit seizoen al als gelopen, 7 punten voor op de nummer 5 en dat zou ruim voldoende moeten wezen om deze competitie zonder al teveel inspanning uit te spelen. Met andere woorden is er in mijn ogen meer ruimte om een speler te laten debuteren met een 1-0 om maar een voorbeeld te nemen. Waarom zou je hem niet een keer laten beginnen tegen een Ado, Willem II, Rkc Waalwijk?

Ik leg hem geen druk op, hoe eerder hij een keer meespeelt hoe beter. Wijnaldum speelt het hele seizoen ook niet de sterren van de hemel, evenals Cissé maar je ziet wel dat ze potentie hebben. Zo is dat ook makkelijk te zien bij Castaignos, of hij nou wel of niet scoort. En laten we nou eerlijk zijn, die Makaay is nu wel passé
Neem maar van mij aan dat als we dit weekend ruim voor staan tegen ADO dat 20 minuten voor tijd Castaignos mag opdraven.
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:03:10 #217
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78112818
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 19:56 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Neem maar van mij aan dat als we dit weekend ruim voor staan tegen ADO dat 20 minuten voor tijd Castaignos mag opdraven.
Ik hoop dat je gelijk hebt, heb er in ieder geval weer zin in. Mijn roots liggen in Den Haag en ken ook wat ado-supporters die ook in het uit-vak zitten. Dus voor mij is dit een beetje een 2e Feyenoord-020, alleen dan waar we een keer een grotere kans hebben om te winnen. Vak Z overigens

Wat vonden jullie trouwens van die 12e minuut actie tegen Utrecht? Ik vond het wel vet om al die strandballen en bananen de lucht in te zien gaan. Jammer dat het niet in de beeld kwam, de goede kant laten ze nooit zien maar als er gezongen wordt dan zoomen ze op elke supporter in

Overigens ben ik Feyenoorder omdat we me vader op een steenworp afstand van de Kuip woonde en is opgegroeid en toen zijn ze later verhuisd en toen werd ik geboren. Feyenoord is met de paplepel ingegoten. Ik weet niet beter dan Feyenoord

Ik denk ik leg het maar uit voordat we weer zo'n 'support your locals' discussie krijgen.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78113346
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:03 schreef Sinnie het volgende:
'support your locals' discussie
Als je uit Den Haag komt, ben je voor ADO, kankerlul!

woensdag 17 februari 2010 @ 20:29:19 #219
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78114210
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:13 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als je uit Den Haag komt, ben je voor ADO, kankerlul!

Ja, ik ben het daar dus niet helemaal mee eens. Mijn vader is een rotterdammer dus daar heb ik het van.

Overigens wil ik dat Ado best toelichten, iedereen was voor 020 totdat Ado promoveerde naar de 1e devisie toen waren ze ineens allemaal voor Ado. Ik heb dus ook een afkeer tegenover Ado, afgegleden neuzen zijn het.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78118900
Ronnie dus in Oranje. Zal in maart wel geblesseerd terugkomen van die oefeninterland.
-
  woensdag 17 februari 2010 @ 22:16:51 #221
53267 TC03
pi_78119719
Vooralsnog alleen de voorselectie. Maar het lijkt me dat hij daar ook wel doorheen komt.
pi_78136554
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:16 schreef TC03 het volgende:
Vooralsnog alleen de voorselectie. Maar het lijkt me dat hij daar ook wel doorheen komt.
Zeker als je Ooijer elke week ziet voetballen, die is aardig op z'n retour.
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:30:42 #223
268260 Dr.Mikey
pi_78141059
Terecht dat hij er weer eens bijzit.
Zorgt al weken met Bahia voor een solide sterke verdediging .
Gewoon niet lullen maar voetballen.
Geweldig toch ?
R.I.P DTS.
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:49:52 #224
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78144662
Ik heb het liever niet, straks hebben we gevalletje van Persie zijn we Vlaar weer een maand of 6-7 kwijt
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78187955
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:11 schreef zlakto het volgende:

[..]

Niet in Den Haag, gewoon in Rotterdam.
Ik vraag mij nog altijd af of een echte doelpuntenmaker er wel 25 in zou schieten. Zoals gijp al zegt, we hebben allemaal spelers die graag de bal willen hebben, en allemaal in de bal komen. Daarbij zijn Biseswar en Wijnaldum ook geen spelers die een goede voorzet geven.
Dat is het probleem ook gewoon. Maakt geen reet uit met welke spits er speelt. Zolang er allemaal blinde vinken om heen staan heeft het gewoon geen zin.
De zijkanten bij ons hebben gewoon niet het vermogen en te zien waar de ruimte ligt en om een snelle aanval op te zetten. Dan is het vrijwel voor elke spits onmogelijk om te kunnen voetballen.
#12 is not for sale!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 12:47:31 #226
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_78225612
quote:
Been stond ook nog stil bij de uitverkiezing van Ron Vlaar in Oranje. "ik heb zoveel waardering voor die jongen. Zijn uitverkiezing heeft hij helemaal zelf gedaan. Hij kan Oranje aan, dat weet ik zeker. Ik vind het echt fantastisch voor hem. Vandaag deelde ik tien rode hesjes uit op de training, de elfde was oranje en die was voor Ron. Een dolletje op zijn tijd moet kunnen, toch."
  zaterdag 20 februari 2010 @ 13:14:20 #227
268260 Dr.Mikey
pi_78226488
Haha die been
R.I.P DTS.
  Moderator zaterdag 20 februari 2010 @ 13:34:20 #228
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_78227178
Personferentie Wouter Bos vannacht om een uur of half vijf. Het kabinet is net gevallen. En een journalist vraagt doodleuk "gaat u zondag naar Feyenoord?"
pi_78227397
Haha Been
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 20 februari 2010 @ 16:08:43 #230
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78231565
Nog 1 dagje weer
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78233047
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:08 schreef Sinnie het volgende:
Nog 1 dagje weer
En dan eindelijk weer eens 3 punten.
-
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:50:02 #232
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_78236638
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:56 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En dan eindelijk weer eens 3 punten.
Ik hoop het
pi_78240601
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:50 schreef Toilutpaper het volgende:

[..]

Ik hoop het
Ik hoop het niet

Erg veel zin in morgen, toch de leukste uitwedstrijd van het jaar!
benieuwd maar die verrassing die hieronder genoemd wordt....laat me raden, iets met haagse harrie, A.S.O. en eerste divisie....?!

A.s Zondag spelen wij zoals jullie inmiddels wel weten de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag. Deze wedstrijd is altijd al iets speciaals geweest en dat komt hoofdzakelijk door de aanhang van beide clubs. ADO is al jaren geen topclub meer maar de fans van FC Den Haag behoren net als wij tot de meest fanatieke van Nederland. Ook zij zorgen tijdens de uit en thuiswedstrijden voor de sfeer die je zo graag bij voetbalwedstrijden ervaart als supporter. Bij ADO staan ze al jaren bekent om hun Haagse kwartiertje, de supporters scanderen massaal 'Haags kwartiertje,Haags kwartiertje' bij het aanbreken van de laatste 15 minuten. Op die manier proberen zij hun spelers nog een keer aan te sporen om in de aanval te gaan. De supporters van de tegenstander proberen het kwartiertje te verstoren door massaal hun clublied in te zetten waardoor de stemming ineens kan omslaan op de tribune en soms ook op het veld . Wij hebben ,zoals inmiddels bekent is, de 12e minuut gekozen om onze selectie te laten weten dat wij achter hun staan. De acties tot nu toe waren meer dan geslaagd en ook tegen ADO hebben wij weer wat in petto. Maar dit keer hebben wij meer als anders jullie medewerking nodig. Wij vragen aan iedereen om zijn sjaal mee te nemen, na het aftellen is het de bedoeling dat alle sjaals de lucht ingaan en dat iedereen gaat staan, IEDEREEN !!! Nou dit lijkt me niet al te lastig, die sjaals moeten echt een volle minuut in de lucht blijven. De ADO fans hebben aangegeven dat zij onze 12e minuut gaan verstoren, maar wat zij ook doen DIE SJAALS VAN ONS MOETEN 1 MINUUT IN DE LUCHT daarna in de 13e minuut hebben wij nog een geweldige verrassing in petto, maar dat houden wij natuurlijk nog effe geheim. Dus sjaal mee, zingen en staan in de 12e minuut en dat minimaal tot de klok op 13 springt. Dus wij rekenen op jullie! Alvast bedankt namens FR Lyrics & [FR12] Crew.
pi_78240903
Er werd een hint gegeven dat het iets met een duikbril en de Euromast te maken heeft maargoed, of je fr12 serieus moet nemen is een 2e.

Ze wilden volgens mij wel een paar van die opblaasooievaars kopen en die ophangen (letterlijk dus) aan de 2e ring. Maar dat zou geen verrassing zijn, dat werd een tijd geleden al een beetje over gepraat
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:50:00 #235
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78240994
De gasten die er achter zitten zijn leuk bezig. Beter dan dat het was i.i.g. En ze tonen iniatief, dat is ook wel eens anders geweest..
Elite
Tegen TTIP
pi_78241775
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:47 schreef MB23 het volgende:
Er werd een hint gegeven dat het iets met een duikbril en de Euromast te maken heeft maargoed, of je fr12 serieus moet nemen is een 2e.

Ze wilden volgens mij wel een paar van die opblaasooievaars kopen en die ophangen (letterlijk dus) aan de 2e ring. Maar dat zou geen verrassing zijn, dat werd een tijd geleden al een beetje over gepraat
bij ons werd geopperd om in de 12de minuut allemaal onze broek op de knieen te laten hangen en dan met 1200 man omgedraaid gaan staan zoals in Braveheart...
alleen ga ik het voortouw niet nemen, straks doet niemand mee
  zaterdag 20 februari 2010 @ 21:26:16 #237
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78242294
Ghehehe, dat zou een geniale zijn.
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 20 februari 2010 @ 21:29:52 #238
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_78242437
Wat zijn zo de verwachtingen tegen Den Haag?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zaterdag 20 februari 2010 @ 21:32:45 #239
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_78242539
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:29 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ja, ik ben het daar dus niet helemaal mee eens. Mijn vader is een rotterdammer dus daar heb ik het van.

Overigens wil ik dat Ado best toelichten, iedereen was voor 020 totdat Ado promoveerde naar de 1e devisie toen waren ze ineens allemaal voor Ado. Ik heb dus ook een afkeer tegenover Ado, afgegleden neuzen zijn het.
Ook niet helemaal waar hoor. Den Haag heeft inderdaad helaas met een bende successupporters te maken, van die grappenmakers die als ze verliezen van Twente met witte zakdoekjes klaarstaan, maar er zijn gelukkig zat Hagenezen die braaf op de tribune zaten te bidden dat we nog een goaltje tegen FC Eindhoven zouden maken... en om nou te beweren dat die 'nieuwe' supporters daarvoor allemaal voor 020 waren, néé, dat gaat me te ver.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_78242905
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:32 schreef JAM het volgende:

[..]

Ook niet helemaal waar hoor. Den Haag heeft inderdaad helaas met een bende successupporters te maken, van die grappenmakers die als ze verliezen van Twente met witte zakdoekjes klaarstaan, maar er zijn gelukkig zat Hagenezen die braaf op de tribune zaten te bidden dat we nog een goaltje tegen FC Eindhoven zouden maken... en om nou te beweren dat die 'nieuwe' supporters daarvoor allemaal voor 020 waren, néé, dat gaat me te ver.
inderdaad totale onzin! Den Haag heeft JUIST weinig gloryhunters. Ga maar na, we zitten nu nog steeds maar op 10.000, in t Zuiderpark waren dat er 6 en in de barslechte tijden 2500.
En de enige club die in Den Haag populair was is Feyenoord. Toen Den Haag keldertje eerste divisie voetbal speelde stonden er elke twee weken op HS tientallen Hagenaars met Feyenoord sjaals en petten.
pi_78244074
Goede zaak dat AZ gelijk heeft gespeeld. We kunnen weer 10 punten voorsprong op hen nemen.
Al blijf ik er bij, en dat heb ik al eens eerder gezegd: AZ is het grootste gevaar voor plek 4, maar goed beschouwd mogen ze dit niet meer weg geven.
Ben benieuwd naar morgen. Helaas zelf niet in de kuip. Gelukkig al wel kaartjes voor de beker binnen
pi_78244565
Ik was vergeten om kaarten voor Twente te kopen Weet niet welke vakken nog beschikbaar zijn, maar dat zal vast tegenvallen ben ik bang

dan maar op tijd zijn voor de finale
Feyenoord Rotterdam
pi_78244995
Beschikbare vakken via Internet en Ticketbox:
Vak: Prijs:
C, N, O ¤ 44,50
BB, CC, NN, OO ¤ 44,50
D, K, V, DD, PP, VV ¤ 31,00
E, J, EE, JJ ¤ 23,00
QQ, RR, TT, UU ¤ 23,00
W1-4*, Z1-4* ¤ 21,00

Plek en tijd zat om nog kaarten te halen. Zijn pas +/ 20.000 tickets verkocht.
pi_78245107
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 22:20 schreef Magereheinus het volgende:
Goede zaak dat AZ gelijk heeft gespeeld. We kunnen weer 10 punten voorsprong op hen nemen.
Al blijf ik er bij, en dat heb ik al eens eerder gezegd: AZ is het grootste gevaar voor plek 4, maar goed beschouwd mogen ze dit niet meer weg geven.
Ben benieuwd naar morgen. Helaas zelf niet in de kuip. Gelukkig al wel kaartjes voor de beker binnen
Gezien het programma van az, zullen ze van de komende tien wedstrijden wellicht zeven winnend afsluiten.

Stel dat ze drie keer gelijk spelen, dan hoeven wij maar vijf van de tien wedstrijden te winnen. En dan moet wel lukken, ondanks een aantal zeer zware wedstrijden. Al is de bekerfinale de snelste route om problemen te voorkomen.
pi_78245294
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 22:45 schreef Aandemur het volgende:
Beschikbare vakken via Internet en Ticketbox:
Vak: Prijs:
C, N, O ¤ 44,50
BB, CC, NN, OO ¤ 44,50
D, K, V, DD, PP, VV ¤ 31,00
E, J, EE, JJ ¤ 23,00
QQ, RR, TT, UU ¤ 23,00
W1-4*, Z1-4* ¤ 21,00

Plek en tijd zat om nog kaarten te halen. Zijn pas +/ 20.000 tickets verkocht.
Ah, oke, ff kijken voor Z dan. Ik heb alleen geen geld, moet nog collegegeld betalen Wil er wel heen, avondwedstrijd tegen Twente is mooi.
Feyenoord Rotterdam
pi_78245511
Twee uurtjes werken joh. Laat het iemand even voorschieten en betaal hem/ haar volgende week terug.
pi_78248372
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:29 schreef JAM het volgende:
Wat zijn zo de verwachtingen tegen Den Haag?
2-0 winst.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 12:12:39 #248
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_78258692
Opstelling Feyenoord:
Van Dijk
De Vrij - Bahia - Vlaar - Van Bronckhorst
El Ahmadi - De Guzman - Fer
Wijnaldum - Tomasson - Cissé
pi_78262307
Er mag nu toch wel een kleine crisis uitbreken als het 1-1 blijft hoor hoor. De laatste weken zijn gewoon extreem dramatisch.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ritmo op 21-02-2010 14:08:34 ]
-
pi_78262842
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:59 schreef Ritmo het volgende:
Er mag nu toch wel een kleine crisis uitbreken als het 1-1 blijft hoor hoor. De laatste weken zijn gewoon extreem dramatisch.
Deense Dog heeft het al geregeld.
pi_78262927
quote:
Op zondag 21 februari 2010 14:14 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Deense Dog heeft het al geregeld.
Gelukkig wel ja. Maar het voetbal is zooo slecht.
-
pi_78263143
GODVERDOMME
-
  Moderator zondag 21 februari 2010 @ 14:23:59 #253
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_78263209
Volkomen terecht. Stelletje prutsers.

In alles straalde het uit: willen jullie alsjeblieft nog gelijik maken?
Nou dat kun je dan krijgen, alsljeblieft.
pi_78263275
quote:
Op zondag 21 februari 2010 14:23 schreef Gert het volgende:
Volkomen terecht. Stelletje prutsers.

In alles straalde het uit: willen jullie alsjeblieft nog gelijik maken?
Nou dat kun je dan krijgen, alsljeblieft.
Been heeft het totaal niet meer in de hand. Tijd om volgend seizoen wat gezwellen als Makaay uit je selectie te snijden, want die laten je gewoon stikken.
-
  Moderator zondag 21 februari 2010 @ 14:29:02 #255
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_78263379
quote:
Op zondag 21 februari 2010 14:25 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Been heeft het totaal niet meer in de hand. Tijd om volgend seizoen wat gezwellen als Makaay uit je selectie te snijden, want die laten je gewoon stikken.
Tegen matige ploegen lijkt Feyenoord het niet op te kunnen brengen om er vol voor te gaan.
We hebben het al vaker geconstateerd: Feyenoord mist iemand die de boel in het veld scherp houdt.
Wat een ontstéllende hoeveelheid slappe passjes, sukkelig uitglijden, beroerde timing etc. Dat is een mentale kwestie.
pi_78263410
quote:
Op zondag 21 februari 2010 14:29 schreef Gert het volgende:

[..]

Tegen matige ploegen lijkt Feyenoord het niet op te kunnen brengen om er vol voor te gaan.
We hebben het al vaker geconstateerd: Feyenoord mist iemand die de boel in het veld scherp houdt.
Wat een ontstéllende hoeveelheid slappe passjes, sukkelig uitglijden, beroerde timing etc. Dat is een mentale kwestie.
En daar moet de trainer wat aan doen.
-
pi_78263468
pi_78263553
Ik word dat lompe gekut echt zo zat. Of 200% inzet of opzouten.
pi_78263556
Begin het echt zo zat te worden met Feyenoord. Waarom kunnen wij godverdomme niet een keer een fatsoenlijk seizoen spelen? Zul je zien dat we nog 5e worden ook, ik waarschuwde er al weken geleden voor.
-
pi_78263596
quote:
Op zondag 21 februari 2010 14:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik word dat lompe gekut echt zo zat. Of 200% inzet of opzouten.
Bruins die even nonchalant balverlies lijdt voor eigen strafschopgebied in de 91e minuut en Makaay die geen zin heeft om zich moe te maken en hard de 3-1 in te schieten.
-
pi_78263803
Makaay en Bruins naar het tweede tot eind van het jaar. Makaay past niet in dit systeem en Bruins raakt elke bal kwijt.
pi_78263849
quote:
Op zondag 21 februari 2010 14:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Makaay en Bruins naar het tweede tot eind van het jaar. Makaay past niet in dit systeem en Bruins raakt elke bal kwijt.
Wat mij betreft ook oprotten met dat stel teringlijers ja. Het kan ze gewoon NIETS schelen wat Feyenoord doet. Als Been een goede trainer is, neemt hij eens maatregelen.
-
  Moderator zondag 21 februari 2010 @ 14:44:05 #263
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_78263874
Bijna het hele elftal voetbalde ontstellend slap, twee zondebokken aanwijzen slaat m.i. nergens op.

Ben blij dat ik niet gegaan ben.
pi_78263911
Wat een mongolen waren dat trouwens die nog gingen klappen ook voor de spelers aan het einde?
De catacomben injagen die flikkers.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 15:03:14 #265
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_78264561
  Moderator zondag 21 februari 2010 @ 15:07:40 #266
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_78264736
En de neuzen hebben nog een pot tegen Juventus in de poten maar staan nu alweer met 3-0 voor.
Psv staat ook voor, na de teleurstelling tegen HSV.
Feyenoord heeft de hele week naar zondag toe kunnen leven, maar in eigen huis de vlam in de pan laten slaan en de nummer 16 op z'n flikker geven, dat is blijkbaar niet op te brengen.
pi_78264773
Heel erg zuur, maar het lijkt er ook gewoon dat ze er totaal niet van leren. Hoeveel keer hebben we nu al punten laten liggen door eigen schuld ? En het kan volgende week tegen Groningen zo weer gebeuren omdat de spelers dit gewoon zien als pech en zuur etc. maar het volgens mij helemaal niet bij zichzelf zoeken. Gewoon mentale kwestie van oh dat komt wel goed. (wat liet van Dijk zich bij die goal trouwens makkelijk wegzetten.
pi_78264852
quote:
Op zondag 21 februari 2010 15:07 schreef Gert het volgende:
En de neuzen hebben nog een pot tegen Juventus in de poten maar staan nu alweer met 3-0 voor.
Psv staat ook voor, na de teleurstelling tegen HSV.
Feyenoord heeft de hele week naar zondag toe kunnen leven, maar in eigen huis de vlam in de pan laten slaan en de nummer 16 op z'n flikker geven, dat is blijkbaar niet op te brengen.
Ik zat ook al met frustratie te kijken ja, gewoon puur op inzet een tegenstander binnen een half uurtje laten zien dat ze net zo goed weer naar huis kunnen en het nog niet waard zijn hun veters te mogen strikken. Bij ons daarentegen maken wij de 1-0 zelf wel voor de tegenstander als het ze niet lukt.

Wat ben ik blij dat er 9 contractspelers oprotten deze zomer, al 3 jaar op rij hetzelfde liedje met dat stel joden in onze selectie.
-
pi_78265419
Been is pisnijdig.
-
pi_78265627
quote:
Op zondag 21 februari 2010 15:28 schreef Ritmo het volgende:
Been is pisnijdig.
Interview ofwat ?
pi_78265703
Ja, Radio Rijnmond.
-
pi_78266127
Fantastische verrassing in de 13e minuut Lijkt me best moeilijk om zo'n vuurpijl precies in het vak te plaatsen.
Feyenoord Rotterdam
pi_78266198
quote:
Op zondag 21 februari 2010 15:48 schreef MB23 het volgende:
Fantastische verrassing in de 13e minuut Lijkt me best moeilijk om zo'n vuurpijl precies in het vak te plaatsen.
Huh ? Kwam die vanuit een Feyenoord vak ?
pi_78266282
Nee maar die "echte" verrassing vond ik niet zo boeiend
Feyenoord Rotterdam
pi_78266383
Vuurwerkbom in 't ADO vak heeft één supporter blijkbaar zijn oor gekost, en nog een paar gewonde naar het ziekenhuis.
pi_78266603
Dit is het belangrijkste wat jullie te zeggen hebben na deze dramatische wedstrijd?

-toevoeging-

Oh, gewonden?
-
  zondag 21 februari 2010 @ 16:01:22 #277
268260 Dr.Mikey
pi_78266621
Weer gelijk
R.I.P DTS.
pi_78266736
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:00 schreef Ritmo het volgende:
Dit is het belangrijkste wat jullie te zeggen hebben na deze dramatische wedstrijd?

-toevoeging-

Oh, gewonden?
Ik heb het liever niet over de wedstrijd
Feyenoord Rotterdam
pi_78266796
Faal elftal
Weet je waar dit elftal kampioen in is? In zoveel mogelijk meters lopen met de bal. Het lijkt wel of we 11 keer El Ahmadi opgesteld hadden. Gek word je ervan.
Totaal geen snelheid in het spel. Totaal geen beleving. Het is weer het Feyenoord van de afgelopen jaren.
pi_78267125
Bang om fouten te maken en als iemand een fout maakt, gaat het koppie meteen hangen.

Godver...

Buiten het feit dat elke standaard situatie volledig verkeerd wordt aangepakt en dat vind ik een kwalijke zaak. We zijn dit seizoen ruim 20 wedstrijden bezig en een ingooi lukt niet, corners steeds weer met 11 man in de 16, eigen corners die zowel van rechts als links door dezelfde persoon wordt genomen etc.

Het was vandaag zelfs sneu om te zien. Die Hagenezen vechten voor elke meter en de Feyenoorders rennen maar over het veld als kip zonder kop.

Ach, ik kan lang en breed lullen, maar er gaat veel van de halve finale beker afhangen...
pi_78267442
quote:
Op zondag 21 februari 2010 15:55 schreef Paul-89 het volgende:
Vuurwerkbom in 't ADO vak heeft één supporter blijkbaar zijn oor gekost, en nog een paar gewonde naar het ziekenhuis.
Ja, wat een debiel joh...

Was aardige chaos toen iemand die bom tussen de eigen fans gooide. Of dat met letsel te maken had of dat mensen tikken kregen en er uit werden gezet (liepen aantal gastjes al snel richting uitgang met stewards er achteraan) kon ik dan weer niet goed zien.
pi_78267575
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:24 schreef Aandemur het volgende:

[..]

Ja, wat een debiel joh...

Was aardige chaos toen iemand die bom tussen de eigen fans gooide. Of dat met letsel te maken had of dat mensen tikken kregen en er uit werden gezet (liepen aantal gastjes al snel richting uitgang met stewards er achteraan) kon ik dan weer niet goed zien.
Ze hadden dat ding beter op Makaay kunnen gooien, waren we ook van dat stuk ellende af.
-
pi_78267802
Dan hadden ze er gelijk nog 1 voor Fer en Tomasson mee mogen nemen.
Feyenoord Rotterdam
pi_78267878
Tomasson scoorde nog. En Fer heeft een dipje, Makaay en De Guzman zijn gewoon waardeloze stukken vuil die geen speeltijd meer verdienen in het Feyenoord-shirt.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 16:37:07 #285
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78267890
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:28 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ze hadden dat ding beter op Makaay kunnen gooien, waren we ook van dat stuk ellende af.
Doe normaal joh, debiel...

El Ahmadi beste van het veld. Onnodig gelijk gespeeld al is het wel een terechte uitslag. Maar om nou gelijk van een crisis te spreken. Alsof we er de voorgaande jaren zoveel beter voorstonden.

En Bruins gaan uitfluiten wanneer hij invalt, vind je het gek dat hij zo slecht presteert.
Elite
Tegen TTIP
pi_78267961
El Ahmadi de beste? Die zag ik ook een paar keer ongelofelijk slecht balverlies lijden. Het was allemaal kut vandaag. Bruins heeft zn tijd wel gehad, hij is gewoon niet goed genoeg. Hij kan voetballen, maar krijgt het er niet uit, en dat is toch ook een kwaliteit natuurlijk.

Fer heeft een dipje ja, maar dat komt volgens mij omdat hij al een tijd ziek is. Ga dan ook niet gewoon spelen, neem een keertje rust. Wat dat betreft komt die schorsing nog wel goed uit.
Feyenoord Rotterdam
pi_78267981
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:37 schreef Happel het volgende:

[..]

Doe normaal joh, debiel...
Want? Ik ben die hufter zat. Hoe hij die bal inschoot, het boeit hem gewoon niet.
quote:
El Ahmadi beste van het veld. Onnodig gelijk gespeeld al is het wel een terechte uitslag. Maar om nou gelijk van een crisis te spreken. Alsof we er de voorgaande jaren zoveel beter voorstonden.
En het is nou juist het idee dat je er op vooruit dient te gaan he? Hou eens op de afgelopen seizoenen erbij te halen, toen speelden er allerlei andere factoren.
quote:
En Bruins gaan uitfluiten wanneer hij invalt, vind je het gek dat hij zo slecht presteert.
Ook als ze doen alsof Jesus himself het veldt betreedt presteert ie slecht hoor. Maar idd, niet netjes.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 16:40:04 #288
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78267986
De beste, ja. Misschien wat meer naar het veld kijken. De rest was gewoon kut op Wijnaldum na.
Elite
Tegen TTIP
pi_78268025
Hij had zn momentjes, maar dan noem ik het liever de minst slechte van de wedstrijd.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 21 februari 2010 @ 16:42:11 #290
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78268054
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:39 schreef Ritmo het volgende:

[..]

[..]

En het is nou juist het idee dat je er op vooruit dient te gaan he? Hou eens op de afgelopen seizoenen erbij te halen, toen speelden er allerlei andere factoren.
Nee, daar houd ik niet mee op. Mensen die verwachten dat alles zoveel beter zal gaan, zijn gewoon kansloos. Zoveel is er namelijk niet verandert. Elk jaar maar weer verwachten dat ze alles maar even winnen. Dat is gewoon dom, punt. Of gewoon niet open staan voor de realiteit, kan ook.
quote:
Ook als ze doen alsof Jesus himself het veldt betreedt presteert ie slecht hoor. Maar idd, niet netjes.
Doet er niet toe. Dat grafvolk hoort niet thuis in de Kuip. Kunnen beter wegblijven.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 21 februari 2010 @ 16:43:28 #291
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78268096
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:41 schreef MB23 het volgende:
Hij had zn momentjes, maar dan noem ik het liever de minst slechte van de wedstrijd.
Een keer positief zijn over iets mag ook toch? Zoveel heeft hij nog niet laten zien namelijk. De laatste wedstrijden gaat het stukken beter. Alleen jammer dat de anderen niet meegaan op dat niveau.
Elite
Tegen TTIP
pi_78268098
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:42 schreef Happel het volgende:

Doet er niet toe. Dat grafvolk hoort niet thuis in de Kuip. Kunnen beter wegblijven.
Liever de supporters die in de Kuip zitten, dan Bruins die op het veld staat. Als hij nou nog zn best lijkt te doen, maar zelfs dat is teveel gevraagd voor hem lijkt het.
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:43 schreef Happel het volgende:

[..]

Een keer positief zijn over iets mag ook toch? Zoveel heeft hij nog niet laten zien namelijk. De laatste wedstrijden gaat het stukken beter. Alleen jammer dat de anderen niet meegaan op dat niveau.
Hij doet het inderdaad niet slecht de laatste tijd. Zeker vergeleken met zn eerste periode.
Feyenoord Rotterdam
pi_78268114
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Nee, daar houd ik niet mee op. Mensen die verwachten dat alles zoveel beter zal gaan, zijn gewoon kansloos. Zoveel is er namelijk niet verandert. Elk jaar maar weer verwachten dat ze alles maar even winnen. Dat is gewoon dom, punt. Of gewoon niet open staan voor de realiteit, kan ook.
Met andere woorden? Geef het op? En je snapt er weinig van: je hoeft niet alles te winnen. Maar dit soort wedstrijden WEL. En is er genoeg veranderd: een nieuwe trainer, Vlaar, enkele aankopen en voor 70 % minder blessures.
quote:
Ik vond die mensen die bloedserieus klapten na de wedstrijd bijna net zo erg eigenlijk.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 16:47:45 #294
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78268260
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:43 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Met andere woorden? Geef het op?
Zeg ik dat?
quote:
Ik vond die mensen die bloedserieus klapten na de wedstrijd bijna net zo erg eigenlijk.
Ik snap ze wel. Het is niet dat ze er niet voor streden. Stelt alleen weinig voor wat ze laten zien.
Elite
Tegen TTIP
pi_78268380
Je vond dat er gestreden werd vandaag? Als je dan al niet van ADO kan winnen ben je als selectie zijnde wel heel triest.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 16:54:33 #296
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78268487
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:51 schreef Ritmo het volgende:
Je vond dat er gestreden werd vandaag? Als je dan al niet van ADO kan winnen ben je als selectie zijnde wel heel triest.
Zijn ze ook. Rotte appels wegsnijden en verder bouwen.
Elite
Tegen TTIP
pi_78268532
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:54 schreef Happel het volgende:

[..]

Zijn ze ook. Rotte appels wegsnijden en verder bouwen.
Vandaar ook m'n opmerking over Makaay en die bom.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 16:57:29 #298
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78268585
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:55 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Vandaar ook m'n opmerking over Makaay en die bom.
Blijft kansloos.

En Makaay speelde niet eens de hele wedstrijd. Waarom het dan meteen aan hem ligt? Zit gewoon geen lijn in de aanval.
Elite
Tegen TTIP
pi_78268647
10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 Haaaaaags Kwartiertje

lang geleden dat ik zo gejuicht heb bij Den Haag zeg, echt genoten! Begon al lekker door het onderste vak te bezetten, een Haagse bom te vroeg af te laten gaan en op 1-0 voor komen.
Verdiend of niet, I don't give a fuck! Wat een lekker gezicht om al die bleke bekkies af te zien druipen in de 93ste minuut hahaha!
Zoals ik hier al eerder zei: Feyenoord altijd de leukste uitwedstrijd van het jaar! Vanmiddag weer in alle opzichten uitgekomen

groetjesssss
pi_78268743
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:57 schreef Happel het volgende:

[..]

Blijft kansloos.

En Makaay speelde niet eens de hele wedstrijd. Waarom het dan meteen aan hem ligt? Zit gewoon geen lijn in de aanval.
Het ligt niet alleen aan hem nee, maar van hem mag je meer eisen dan b.v. van een Biseswar, om z'n status en salaris. Makaay hebben we in dienst om die 3e goal gewoon te maken, maar als je zag hoe hij die inschoot.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 17:06:45 #301
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78268881
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:02 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het ligt niet alleen aan hem nee, maar van hem mag je meer eisen dan b.v. van een Biseswar, om z'n status en salaris. Makaay hebben we in dienst om die 3e goal gewoon te maken, maar als je zag hoe hij die inschoot.
Is het nou zo moeilijk om in te zien dat we niks meer hebben aan Makaay? Been stelt hem niet voor niets niet meer op.
Elite
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')