Gelukkig wel ja. Maar het voetbal is zooo slecht.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Deense Dog heeft het al geregeld.
Been heeft het totaal niet meer in de hand. Tijd om volgend seizoen wat gezwellen als Makaay uit je selectie te snijden, want die laten je gewoon stikken.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:23 schreef Gert het volgende:
Volkomen terecht. Stelletje prutsers.
In alles straalde het uit: willen jullie alsjeblieft nog gelijik maken?
Nou dat kun je dan krijgen, alsljeblieft.
Tegen matige ploegen lijkt Feyenoord het niet op te kunnen brengen om er vol voor te gaan.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Been heeft het totaal niet meer in de hand. Tijd om volgend seizoen wat gezwellen als Makaay uit je selectie te snijden, want die laten je gewoon stikken.
En daar moet de trainer wat aan doen.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Tegen matige ploegen lijkt Feyenoord het niet op te kunnen brengen om er vol voor te gaan.
We hebben het al vaker geconstateerd: Feyenoord mist iemand die de boel in het veld scherp houdt.
Wat een ontstéllende hoeveelheid slappe passjes, sukkelig uitglijden, beroerde timing etc. Dat is een mentale kwestie.
Bruins die even nonchalant balverlies lijdt voor eigen strafschopgebied in de 91e minuut en Makaay die geen zin heeft om zich moe te maken en hard de 3-1 in te schieten.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik word dat lompe gekut echt zo zat. Of 200% inzet of opzouten.
Wat mij betreft ook oprotten met dat stel teringlijers ja. Het kan ze gewoon NIETS schelen wat Feyenoord doet. Als Been een goede trainer is, neemt hij eens maatregelen.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Makaay en Bruins naar het tweede tot eind van het jaar. Makaay past niet in dit systeem en Bruins raakt elke bal kwijt.
Ik zat ook al met frustratie te kijken ja, gewoon puur op inzet een tegenstander binnen een half uurtje laten zien dat ze net zo goed weer naar huis kunnen en het nog niet waard zijn hun veters te mogen strikken. Bij ons daarentegen maken wij de 1-0 zelf wel voor de tegenstander als het ze niet lukt.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:07 schreef Gert het volgende:
En de neuzen hebben nog een pot tegen Juventus in de poten maar staan nu alweer met 3-0 voor.
Psv staat ook voor, na de teleurstelling tegen HSV.
Feyenoord heeft de hele week naar zondag toe kunnen leven, maar in eigen huis de vlam in de pan laten slaan en de nummer 16 op z'n flikker geven, dat is blijkbaar niet op te brengen.
Huh ? Kwam die vanuit een Feyenoord vak ?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:48 schreef MB23 het volgende:
Fantastische verrassing in de 13e minuutLijkt me best moeilijk om zo'n vuurpijl precies in het vak te plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |