quote:Been stond ook nog stil bij de uitverkiezing van Ron Vlaar in Oranje. "ik heb zoveel waardering voor die jongen. Zijn uitverkiezing heeft hij helemaal zelf gedaan. Hij kan Oranje aan, dat weet ik zeker. Ik vind het echt fantastisch voor hem. Vandaag deelde ik tien rode hesjes uit op de training, de elfde was oranje en die was voor Ron. Een dolletje op zijn tijd moet kunnen, toch."
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En dan eindelijk weer eens 3 punten.
Ik hoop het nietquote:
bij ons werd geopperd om in de 12de minuut allemaal onze broek op de knieen te laten hangen en dan met 1200 man omgedraaid gaan staan zoals in Braveheart...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:47 schreef MB23 het volgende:
Er werd een hint gegeven dat het iets met een duikbril en de Euromast te maken heeftmaargoed, of je fr12 serieus moet nemen is een 2e.
Ze wilden volgens mij wel een paar van die opblaasooievaars kopen en die ophangen (letterlijk dus) aan de 2e ring. Maar dat zou geen verrassing zijn, dat werd een tijd geleden al een beetje over gepraat
Ook niet helemaal waar hoor. Den Haag heeft inderdaad helaas met een bende successupporters te maken, van die grappenmakers die als ze verliezen van Twente met witte zakdoekjes klaarstaan, maar er zijn gelukkig zat Hagenezen die braaf op de tribune zaten te bidden dat we nog een goaltje tegen FC Eindhoven zouden maken... en om nou te beweren dat die 'nieuwe' supporters daarvoor allemaal voor 020 waren, néé, dat gaat me te ver.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:29 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, ik ben het daar dus niet helemaal mee eens. Mijn vader is een rotterdammer dus daar heb ik het van.
Overigens wil ik dat Ado best toelichten, iedereen was voor 020 totdat Ado promoveerde naar de 1e devisie toen waren ze ineens allemaal voor Ado. Ik heb dus ook een afkeer tegenover Ado, afgegleden neuzen zijn het.
inderdaad totale onzin! Den Haag heeft JUIST weinig gloryhunters. Ga maar na, we zitten nu nog steeds maar op 10.000, in t Zuiderpark waren dat er 6 en in de barslechte tijden 2500.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:32 schreef JAM het volgende:
[..]
Ook niet helemaal waar hoor. Den Haag heeft inderdaad helaas met een bende successupporters te maken, van die grappenmakers die als ze verliezen van Twente met witte zakdoekjes klaarstaan, maar er zijn gelukkig zat Hagenezen die braaf op de tribune zaten te bidden dat we nog een goaltje tegen FC Eindhoven zouden maken... en om nou te beweren dat die 'nieuwe' supporters daarvoor allemaal voor 020 waren, néé, dat gaat me te ver.
Gezien het programma van az, zullen ze van de komende tien wedstrijden wellicht zeven winnend afsluiten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:20 schreef Magereheinus het volgende:
Goede zaak dat AZ gelijk heeft gespeeld. We kunnen weer 10 punten voorsprong op hen nemen.
Al blijf ik er bij, en dat heb ik al eens eerder gezegd: AZ is het grootste gevaar voor plek 4, maar goed beschouwd mogen ze dit niet meer weg geven.
Ben benieuwd naar morgen. Helaas zelf niet in de kuip. Gelukkig al wel kaartjes voor de beker binnen
Ah, oke, ff kijken voor Z dan. Ik heb alleen geen geld, moet nog collegegeld betalenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:45 schreef Aandemur het volgende:
Beschikbare vakken via Internet en Ticketbox:
Vak: Prijs:
C, N, O ¤ 44,50
BB, CC, NN, OO ¤ 44,50
D, K, V, DD, PP, VV ¤ 31,00
E, J, EE, JJ ¤ 23,00
QQ, RR, TT, UU ¤ 23,00
W1-4*, Z1-4* ¤ 21,00
Plek en tijd zat om nog kaarten te halen. Zijn pas +/ 20.000 tickets verkocht.
2-0 winst.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:29 schreef JAM het volgende:
Wat zijn zo de verwachtingen tegen Den Haag?
Deense Dog heeft het al geregeld.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:59 schreef Ritmo het volgende:
Er mag nu toch wel een kleine crisis uitbreken als het 1-1 blijft hoor hoor.De laatste weken zijn gewoon extreem dramatisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |