abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77985199
Tering, je moet niet altijd argumenteren vanuit achteraf kennis. Been hanteert een 4-3-3/4-5-1 systeem waarin de nul houden centraal staat, en stapt niet af van dat systeem omdat hij een keer gelijk speelt of verliest. De ene keer heb je wat meer mazzel dan de andere en soms zit het tegen. Vandaag werd er zwaar fysiek gespeeld en als je het dan niet op positionering en techniek kan beslissen wordt het een partij beuken.
  zondag 14 februari 2010 @ 15:30:03 #77
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77985213
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:19 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Met goed spel koop je niets als je niet wint. Liever matig spelen en 3 punten. Overigens moet je aan Ajax en AZ gewoon tenminste 4 punten overhouden in eigen huis.
Dat snap ik, maar er is weinig veranderd in de afgelopen maanden hoor. We laten teveel punten liggen omdat het scorend vermogen ondermaats is. Dat was in augustus zo, en dat is nog steeds zo. Maar het elftal is niet slechter gaan spelen.
2000 light years from home
pi_77985280
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:30 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar er is weinig veranderd in de afgelopen maanden hoor. We laten teveel punten liggen omdat het scorend vermogen ondermaats is. Dat was in augustus zo, en dat is nog steeds zo. Maar het elftal is niet slechter gaan spelen.
En je hoeft ook minder te scoren als je er maar weinig tegen krijgt en Been heeft vast ook wel door dat dit de beste balans is met het huidige materiaal. Tegen teams die ruimte weggeven zijn we altijd gevaarlijk vanuit de counter, maar Utrecht speelde vandaag gewoon weer erg sterk. De organisatie, positionering en het doordekken werd gewoon erg goed uitgevoerd vanaf de middellijn en soms al bij ons 16m gebied. Als ze dan maar gas blijven geven is het erg lastig voetballen, want geweldig veldspel is niet precies waarin onze verdedigers en controleurs uitblinken .. zo bleek ook met de 1-0 tegen Ajax.
pi_77985295
quote:
Op zondag 14 februari 2010 14:46 schreef Happel het volgende:
Team in opbouw.

Oh, wacht. Zal ik wel niet mogen zeggen.
Helemaal met je eens. Ik vind dit ook echt een team in opbouw. De selectie is nu helemaal uit balans, en dat er van de zomer krijg je juist een kans om de salarissen te drukken, en de selectie meer passend te maken.
Vind ook dat we na de winterstop prima voetballen. Als we zo door gaan komen die punten vanzelf wel weer. Te beginnen volgende week tegen ADO.

Die de Guzman moeten we echt mee ophouden. Wat een drama zeg. Voor Feyenoord goed dat hij hem niet kreeg, maar had ook 100 procent rood verdient.
pi_77985357
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:29 schreef Hamilcar het volgende:
Tering, je moet niet altijd argumenteren vanuit achteraf kennis. Been hanteert een 4-3-3/4-5-1 systeem waarin de nul houden centraal staat, en stapt niet af van dat systeem omdat hij een keer gelijk speelt of verliest. De ene keer heb je wat meer mazzel dan de andere en soms zit het tegen. Vandaag werd er zwaar fysiek gespeeld en als je het dan niet op positionering en techniek kan beslissen wordt het een partij beuken.
Dat laatste is zeker waar maar waarom breng je dan als wissels (naar mijn mening) de 2 fysiek minste spelers in ? Werd nu uiteindelijk niet van geprofiteerd maar heb me al flink wat keren afgevraagd waar de wissels op gebaseerd worden.
pi_77985507
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:30 schreef Merkie het volgende:

[..]

Tsja, eigen schuld als je een speler haalt die al geen doelpunten kan maken in de eerste divisie en de topscorer van Zweden niet hoeft.
-
  zondag 14 februari 2010 @ 16:04:26 #82
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77986070
Ik vond Tomasson vandaag echt niet goed
Niet sterk aan de bal, slechte passen.
De guzman mag van mij ook regelrecht naar de tribune, wat een drama!
Waarom bracht Been Leerdam in? Dat is een verdedigende middenvelder/verdediger.
Als je dan een meer aanvallend ingestelde speler, desnoods Castaignos/Makaay inbrengt.
Tomasson kan ook op 10 spelen...!
Maarja, was een leuke pot om naar te kijken.
Volgende week 3 punten in Den Haag
pi_77986242
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:04 schreef Toilutpaper het volgende:
Ik vond Tomasson vandaag echt niet goed
Niet sterk aan de bal, slechte passen.
De guzman mag van mij ook regelrecht naar de tribune, wat een drama!
Waarom bracht Been Leerdam in? Dat is een verdedigende middenvelder/verdediger.
Als je dan een meer aanvallend ingestelde speler, desnoods Castaignos/Makaay inbrengt.
Tomasson kan ook op 10 spelen...!
Maarja, was een leuke pot om naar te kijken.
Volgende week 3 punten in Den Haag
Niet in Den Haag, gewoon in Rotterdam.
Ik vraag mij nog altijd af of een echte doelpuntenmaker er wel 25 in zou schieten. Zoals gijp al zegt, we hebben allemaal spelers die graag de bal willen hebben, en allemaal in de bal komen. Daarbij zijn Biseswar en Wijnaldum ook geen spelers die een goede voorzet geven.
  zondag 14 februari 2010 @ 17:11:21 #84
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77988028
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:41 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Tsja, eigen schuld als je een speler haalt die al geen doelpunten kan maken in de eerste divisie en de topscorer van Zweden niet hoeft.

Verdediging staat goed, dat intact houden en volgend seizoen gaan werken aan de aanval.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 14 februari 2010 @ 17:33:05 #85
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77988778
quote:
Beenhakker bij Sparta-VVV

14 februari 2010 K

Volgens Radio Rijnmond was Leo Beenhakker niet bij FC Utrecht - Feyenoord, maar is hij aandachtig toeschouwer bij Sparta-VVV. Volgens de radiozender doet het gerucht de ronde dat Feyenoord belangstelling zou hebben voor Edouard Duplan.
Oud nieuws trouwens. Was al langer sprake van interesse..
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 14 februari 2010 @ 17:51:06 #86
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77989482
Duplan heeft toch nog maar 1x gescoord in het hele seizoen, niet echt goaltjesdief
pi_77990311
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:11 schreef Happel het volgende:

[..]

Verdediging staat goed, dat intact houden en volgend seizoen gaan werken aan de aanval.
Dat is toch ook wat ik zeg? Alleen het is jammer dat ze niet deze winter al aan de aanval gewerkt hebben.
-
pi_77990325
Duplan. Daar word je ook niet sterker van.
-
  zondag 14 februari 2010 @ 18:22:41 #89
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77990423
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:29 schreef Hamilcar het volgende:
Vandaar ook de (logische) wissel van Bruins
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
  zondag 14 februari 2010 @ 18:35:39 #91
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77990799
Ja, de 12e minuut is officieël van ons eveneens rugnummer 12. Ik vind het erg mooi zo om terug te zien, zeker om erin deel te nemen

Volgend jaar wil ik eens beginnen met uit-wedstrijden, nochtans ben ik alleen met thuis-wedstrijden te vinden. Maar met een kleiner uitvak lijkt me de sfeer helemaal geweldig
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_77994373
Stoer hoor.. Balletjes gooien in je vak
pi_77994509
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:10 schreef Tha_Duck het volgende:
Stoer hoor.. Balletjes gooien in je vak
Ik geloof dat jullie Utrecht-supporters even je bek mogen houden over stoer gedrag.
-
pi_77994673
Waarom?
  zondag 14 februari 2010 @ 20:20:47 #95
290478 FR-1908-FR
Feyenoord Rotterdam
pi_77994840
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:17 schreef Tha_Duck het volgende:
Waarom?
Ervoor zorgen dat een wedstrijd wordt gestaakt is stoer he!
Sterker door Strijd!
pi_77994953
Geen idee, daar heb ik het toch niet over? We hadden het over kinderachtige balletjes.
pi_77995034
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:23 schreef Tha_Duck het volgende:
Geen idee, daar heb ik het toch niet over? We hadden het over kinderachtige balletjes.
Laat ons lekker, waar maak je je druk om.
pi_77996146
Nergens om, ik vroeg het me gewoon af. Is dat illegaal?
pi_77996245
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:46 schreef Tha_Duck het volgende:
Nergens om, ik vroeg het me gewoon af. Is dat illegaal?
Nee, maar je vroeg ook niets je stelde dat het stoer was om balletjes te gooien.
pi_77996437
Ja, maar dat vind ik... Dat mag toch in dit vrije land?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')