abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78023067
http://www.fr12.nl/nieuws(...)gen-babel--rio-.html

vinden jullie ook niet dat die fer beter gewoon wat extra kan gaan trainen op ze Schot bijvb. in plaats van Pes spelen?
  maandag 15 februari 2010 @ 17:12:52 #152
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_78023374
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:58 schreef super-gabber het volgende:

vinden jullie ook niet dat die fer beter gewoon wat extra kan gaan trainen op ze Schot bijvb. in plaats van Pes spelen?

Moet die 24 uur per dag op het veld staan dan?
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_78023963
quote:
Op maandag 15 februari 2010 17:12 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Moet die 24 uur per dag op het veld staan dan?
Nee dat niet, maar hij kan beter met makaay aan ze Schot trainen want kansen zoals tegen AZ en ajax moeten er gewoon in!
pi_78024417
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:26 schreef Toilutpaper het volgende:
Je moet in je elftal kiezen voor een paar spelers, en daar je team omheen bouwen.
Je kijkt naar de tegenstander, en denkt, deze spelers zijn handig, die zet je op papier.
En dan kijken naar de andere spelers.
Dat werkt zo in computerspelletjes of met topspelers die geen uitleg nodig hebben, maar doorgaans heb je niet een elftal dat je elke week met een andere opstelling het veld op kan sturen. Automatismes, looppatronen, al dat soort dingen wordt op getrained en dat duurt maanden voordat het er in zit. Been kiest voor zekerheid en ik ben het met hem eens.
pi_78027306
quote:
Op maandag 15 februari 2010 12:17 schreef Keltie het volgende:

[..]
Moulijn
pi_78030630
Cissé speelt op te kleine schoenen. Nou sorry maar als je dat al niet goed kan ga dan lekker fietsen.
  maandag 15 februari 2010 @ 20:59:09 #157
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_78031658
quote:
Op maandag 15 februari 2010 17:51 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Dat werkt zo in computerspelletjes of met topspelers die geen uitleg nodig hebben, maar doorgaans heb je niet een elftal dat je elke week met een andere opstelling het veld op kan sturen. Automatismes, looppatronen, al dat soort dingen wordt op getrained en dat duurt maanden voordat het er in zit. Been kiest voor zekerheid en ik ben het met hem eens.
Dat snap ik ook wel...maar je moet wel een paar spelers hebben, die je sowiezo opstelt.
Daar moet je wel een beetje je elftal op afstellen.
En nu Cissé nieuwe schoenen krijgt, hoop ik dat hij eindelijk beter gaat spelen.
pi_78033278
Ik zei pas nog tegen een vriend dat Cisse andere schoenen moest kopen, sinds hij die zwarte aanheeft was het helemáál niks meer
Feyenoord Rotterdam
pi_78036780
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:58 schreef super-gabber het volgende:

Je baas zal blij met je zijn, aangezien jij blijkbaar werkdagen van 20 uur maakt. Die jongen heeft toch ook vrije tijd? Bovendien prima dat ie lekker een voetbalspelletje speelt, liever dat dan dat ie met z'n neus in de poeder zit of van de vloer van de Skihut wordt afgeraapt.
-
pi_78036829
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:38 schreef TJDoornbos het volgende:
Cissé speelt op te kleine schoenen. Nou sorry maar als je dat al niet goed kan ga dan lekker fietsen.
Er zullen toch wel mensen bij Feyenoord rondlopen die over dat soort dingen gaan? Of zijn die allemaal weg bezuinigd?
-
pi_78038233
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Er zullen toch wel mensen bij Feyenoord rondlopen die over dat soort dingen gaan? Of zijn die allemaal weg bezuinigd?
Cisse kan zelf toch wel aangeven dat zn schoenen te klein zijn?
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 16 februari 2010 @ 07:06:37 #162
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78046447
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:01 schreef MB23 het volgende:

[..]

Cisse kan zelf toch wel aangeven dat zn schoenen te klein zijn?
Hij gebruikt ze pas 5 jaar
pi_78049003
Beetje raar allemaal met die Cissé, toen had hij iets aan de tanden, pas geleden ziek naar huis, nu te kleine schoenen. Allemaal rare verhaaltjes. Vrees nu al dat we er nooit meer voor krijgen als wat we eraan hebben uitgegeven.
pi_78054584
Nouja hij was natuurlijk allang blij dat hij uberhaupt iets aan zn voeten had, ik denk dat hij het spuugzat was om op blote voeten tegen een bal aan te trappen in de woestijn.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:50:17 #165
278495 CompleetZuivelonbijt
ik verdien 60k per jaar,en jij
pi_78057327
te kleine schoenen..... dat merk je toch zelf ook wel? waarom geeft hij dit niet aan? verklaard wel een hoop over hoe hij loopt te voetballen..
ga eens koffie halen
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:14:23 #166
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_78058245
quote:
Olfers krijgt amateurcontract bij PSV

PSV heeft Steve Olfers op amateurbasis bij de gelederen gehaald. Tot voor kort hield de 26-jarige verdediger enkel zijn conditie op peil in Eindhoven, maar nu mag hij ook wedstrijden spelen in het vlaggenschip van PSV. Trainer Fred Rutten is te spreken over Olfers, die een goede indruk op de technische staf heeft gemaakt gedurende de periode dat hij zijn conditie op peil hield.

In zijn jeugd speelde Steve Olfers voor Haarlem, waarna hij door Feyenoord gescout werd. In 2000 verhuurde Feyenoord hem aan Excelsior, alwaar hij uitgroeide tot een vaste kracht en met Excelsior promoveerden ze naar de eredivisie. Daarna speelde hij achtereenvolgens voor RKC Waalwijk, FC Den Bosch en Sparta tot hij eind augustus 2007 transfervrij gecontracteerd werd door Aalborg BK.

[ Bericht 20% gewijzigd door H.M.Murdock op 16-02-2010 15:31:01 ]
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:27:40 #167
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_78058845
quote:
Voetzooltje moet problemen Cissé oplossen

Feyenoord-aanvaller Sekou Cissé is maandag geholpen aan een probleem met zijn voet. De 24-jarige Ivoriaan klaagde al langer over pijn aan het gewricht. 'Cissé heeft een bepaalde vorm aan zijn voet en droeg schoenen die veel te klein waren en waar weinig steun in zat', legt coach Mario Been uit aan Voetbal International. 'Daardoor kreeg hij steeds last en voelde hij pijn. Maandag is hij daarvoor weer in het ziekenhuis geweest en daar bleek dat de problemen verholpen kunnen worden met een zooltje.'

'Vooral voor Sekou zelf moet dat een opluchting zijn. Hij weet nu wat eraan mankeerde en krijgt, als het goed is, geen last meer, zodat hij pijnvrij moet kunnen spelen', weet de Rotterdamse oefenmeester die tot dusver niet tevreden kon zijn over de topaankoop van deze zomer. Feyenoord betaalde drieëneenhalf miljoen euro aan Roda JC om de rappe aanvaller naar De Kuip te halen.

'Maar ik geloof in die jongen', sluit Been af, die verwacht dat hij zondag weer kan beschikken over Cissé als Feyenoord ADO Den Haag ontvangt. 'Nu hij weet wat er aan de hand was, kan hij nu vrij gaan voetballen en laten zien waarom we hem hebben gehaald.'
quote:
Fabrikanten: Probleem van speler

Feyenoord-trainer Mario Been had zondag een opmerkelijke verklaring voor het ontbreken van Sekou Cissé tegen FC Utrecht. De Ivoriaanse aanvaller, net hersteld van een griepje dat hem tegen AZ aan de kant hield, speelt op verkeerd schoeisel. De knalgele Nike's zouden te smal zijn voor de voeten van Cissé en onvoldoende steun geven.

De gekleurde trendy schoenen zijn bij sommige clubs een doorn in het oog. Bij de grote sportmerken zien ze dat anders. Frank Basters van Adidas, noemt de kwestie-Cissé "een kwalijke zaak, maar de fout ligt primair bij de speler en de medische staf van de club. Die moeten als eerste kunnen constateren of een schoen geschikt is." Basters bevestigt dat sommige spelers contractueel verplicht zijn een bepaalde schoen te dragen. "Maar als blijkt dat de betreffende schoen niet geschikt is voor die speler, zijn er twee mogelijkheden: het contract kan worden ontbonden óf er wordt naar een andere schoen gekeken."

Dat laatste gebeurt nu met Feyenoorder Cissé. "Ik begrijp dat Cissé een vrij brede voet heeft en we zijn al een tijdje met hem in overleg over een ander model", zegt Stephan Lub van Nike. Mario Been rekent tegen ADO Den Haag in elk geval weer op de aanvaller. "Op nieuwe schoenen, ja."
quote:
Sekou: Schoeisel niet de schuldige

Volgens de Ivoriaan zelf is de blessure niet veroorzaakt door zijn schoeisel, omdat hij dan aan beide voeten last zou moeten hebben en niet alleen aan zijn rechtervoet. "Hij heeft een ontsteking aan de grote teen van zijn rechtervoet. Daar hebben ze nu in het ziekenhuis drie injecties in gezet", aldus zijn zaakwaarnemer Adama Fofana, die voor Cissé praat.

"Het is wel zo dat de schoenen strak zitten, maar dat komt doordat Sekou zoals veel Afrikaanse jongens lang op blote voeten heeft gevoetbald en daardoor brede voeten heeft gekregen. Nike heeft echter geen schoenen voor zulke voeten. Bovendien vindt Sekou het juist prettig om met strak zittende schoenen te spelen, omdat hij dan een beter contact met de bal heeft. Met de kleur van de schoen heeft dit in ieder geval niks te maken."

Het is overigens niet voor het eerst dat Cissé wegens een blessure aan zijn voet niet inzetbaar is. Eerder dit seizoen stond de Ivoriaan ook al met een teenblessure aan de kant, die was verergerd, omdat hij lange tijd ermee had doorgespeeld.
Beetje tegenstrijdige verhalen van de trainer, de fabrikant en de speler zelf.

[ Bericht 9% gewijzigd door H.M.Murdock op 16-02-2010 15:36:49 ]
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_78059206
Ja met die Cissé zijn nu al keer of 3 gevalletjes gwest dat Been er wat over zei en Cissé weer iets anders beweerde.
pi_78060892
quote:
Bovendien vindt Sekou het juist prettig om met strak zittende schoenen te spelen, omdat hij dan een beter contact met de bal heeft.
Moet je nagaan als hij slecht contact met de bal heeft

De zaakwaarnemer beweert dit nu natuurlijk, omdat er anders een grotere kans is dat Cisse geen nieuw contract bij Nike krijgt als zn huidige afloopt.
Feyenoord Rotterdam
pi_78061360
Wat is dit weer voor amateurische informatiestroom? Gudde grijp eens in.
-
pi_78063582
Nike schoenen zijn altijd heel smal, ik heb daardoor nooit Nike kunnen dragen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_78064508
Maatje van me kan geen enkele schoen goed dragen, omdat hij een lichte afwijking in zijn voet heeft, maar kan er verder alles prima mee.

Als we dit al als nieuws gaan bestempelen...

Meneer heeft ergens last van, meer niet.
pi_78064568
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:29 schreef Aandemur het volgende:
Maatje van me kan geen enkele schoen goed dragen, omdat hij een lichte afwijking in zijn voet heeft, maar kan er verder alles prima mee.

Als we dit al als nieuws gaan bestempelen...

Meneer heeft ergens last van, meer niet.
Nou ja, het verhaal wordt nu wat genuanceerder en lijkt wat complexer te zijn, maar in eerste instantie werd het gebracht alsof Cissé te kleine schoenen droeg en daardoor pijn kreeg. Dan denk ik maat 42 in plaats van 44. Dat is natuurlijk wel lachwekkend en derhalve publiciteitswaardig.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_78064850
In eerste instantie bracht de snor het nieuws.

Kortom, vele zakken zout erbij gooien en dan pas nagaan of het zin heeft om je er druk over te maken...

Al zijn ad en de telegraaf van hetzelfde kaliber.

Van de negen berichten blijken achteraf negen toch net iets anders te liggen. Maar goed, dat scoort niet en bovenstaande bronnen weten ook wel dat mensen in eerste instantie met gevoel denken i.p.v. gewoon even normaal na te denken.
pi_78066157
Als je normaal nadenkt is het heel aannemelijk dat wanneer je te kleine schoenen draagt, je daar op den duur last van krijgt. Dat de zaakwaarnemer bang is dat hij minder euro's krijgt zorgt ervoor dat er wat verwarring ontstaat, maar ik geloof het wel hoor.
Feyenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')