Ik heb het liever niet over de wedstrijdquote:Op zondag 21 februari 2010 16:00 schreef Ritmo het volgende:
Dit is het belangrijkste wat jullie te zeggen hebben na deze dramatische wedstrijd?
-toevoeging-
Oh, gewonden?
Ja, wat een debiel joh...quote:Op zondag 21 februari 2010 15:55 schreef Paul-89 het volgende:
Vuurwerkbom in 't ADO vak heeft één supporter blijkbaar zijn oor gekost, en nog een paar gewonde naar het ziekenhuis.
Ze hadden dat ding beter op Makaay kunnen gooien, waren we ook van dat stuk ellende af.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:24 schreef Aandemur het volgende:
[..]
Ja, wat een debiel joh...
Was aardige chaos toen iemand die bom tussen de eigen fans gooide. Of dat met letsel te maken had of dat mensen tikken kregen en er uit werden gezet (liepen aantal gastjes al snel richting uitgang met stewards er achteraan) kon ik dan weer niet goed zien.
Doe normaal joh, debiel...quote:Op zondag 21 februari 2010 16:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze hadden dat ding beter op Makaay kunnen gooien, waren we ook van dat stuk ellende af.
Want? Ik ben die hufter zat. Hoe hij die bal inschoot, het boeit hem gewoon niet.quote:
En het is nou juist het idee dat je er op vooruit dient te gaan he?quote:El Ahmadi beste van het veld. Onnodig gelijk gespeeld al is het wel een terechte uitslag. Maar om nou gelijk van een crisis te spreken. Alsof we er de voorgaande jaren zoveel beter voorstonden.
Ook als ze doen alsof Jesus himself het veldt betreedt presteert ie slecht hoor.quote:En Bruins gaan uitfluiten wanneer hij invalt, vind je het gek dat hij zo slecht presteert.
Nee, daar houd ik niet mee op. Mensen die verwachten dat alles zoveel beter zal gaan, zijn gewoon kansloos. Zoveel is er namelijk niet verandert. Elk jaar maar weer verwachten dat ze alles maar even winnen. Dat is gewoon dom, punt. Of gewoon niet open staan voor de realiteit, kan ook.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
[..]
En het is nou juist het idee dat je er op vooruit dient te gaan he?Hou eens op de afgelopen seizoenen erbij te halen, toen speelden er allerlei andere factoren.
Doet er niet toe. Dat grafvolk hoort niet thuis in de Kuip. Kunnen beter wegblijven.quote:Ook als ze doen alsof Jesus himself het veldt betreedt presteert ie slecht hoor.Maar idd, niet netjes.
Een keer positief zijn over iets mag ook toch? Zoveel heeft hij nog niet laten zien namelijk. De laatste wedstrijden gaat het stukken beter. Alleen jammer dat de anderen niet meegaan op dat niveau.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:41 schreef MB23 het volgende:
Hij had zn momentjes, maar dan noem ik het liever de minst slechte van de wedstrijd.
Liever de supporters die in de Kuip zitten, dan Bruins die op het veld staat. Als hij nou nog zn best lijkt te doen, maar zelfs dat is teveel gevraagd voor hem lijkt het.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:42 schreef Happel het volgende:
Doet er niet toe. Dat grafvolk hoort niet thuis in de Kuip. Kunnen beter wegblijven.
Hij doet het inderdaad niet slecht de laatste tijd. Zeker vergeleken met zn eerste periode.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Een keer positief zijn over iets mag ook toch? Zoveel heeft hij nog niet laten zien namelijk. De laatste wedstrijden gaat het stukken beter. Alleen jammer dat de anderen niet meegaan op dat niveau.
Met andere woorden? Geef het op? En je snapt er weinig van: je hoeft niet alles te winnen. Maar dit soort wedstrijden WEL. En is er genoeg veranderd: een nieuwe trainer, Vlaar, enkele aankopen en voor 70 % minder blessures.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, daar houd ik niet mee op. Mensen die verwachten dat alles zoveel beter zal gaan, zijn gewoon kansloos. Zoveel is er namelijk niet verandert. Elk jaar maar weer verwachten dat ze alles maar even winnen. Dat is gewoon dom, punt. Of gewoon niet open staan voor de realiteit, kan ook.
Ik vond die mensen die bloedserieus klapten na de wedstrijd bijna net zo erg eigenlijk.quote:Doet er niet toe. Dat grafvolk hoort niet thuis in de Kuip. Kunnen beter wegblijven.
Zeg ik dat?quote:
Ik snap ze wel. Het is niet dat ze er niet voor streden. Stelt alleen weinig voor wat ze laten zien.quote:Ik vond die mensen die bloedserieus klapten na de wedstrijd bijna net zo erg eigenlijk.
Zijn ze ook. Rotte appels wegsnijden en verder bouwen.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:51 schreef Ritmo het volgende:
Je vond dat er gestreden werd vandaag? Als je dan al niet van ADO kan winnen ben je als selectie zijnde wel heel triest.
Vandaar ook m'n opmerking over Makaay en die bom.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Zijn ze ook. Rotte appels wegsnijden en verder bouwen.
Blijft kansloos.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vandaar ook m'n opmerking over Makaay en die bom.
Het ligt niet alleen aan hem nee, maar van hem mag je meer eisen dan b.v. van een Biseswar, om z'n status en salaris. Makaay hebben we in dienst om die 3e goal gewoon te maken, maar als je zag hoe hij die inschoot.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Blijft kansloos.
En Makaay speelde niet eens de hele wedstrijd. Waarom het dan meteen aan hem ligt? Zit gewoon geen lijn in de aanval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |