abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78266603
Dit is het belangrijkste wat jullie te zeggen hebben na deze dramatische wedstrijd?

-toevoeging-

Oh, gewonden?
-
  zondag 21 februari 2010 @ 16:01:22 #277
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_78266621
Weer gelijk
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_78266736
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:00 schreef Ritmo het volgende:
Dit is het belangrijkste wat jullie te zeggen hebben na deze dramatische wedstrijd?

-toevoeging-

Oh, gewonden?
Ik heb het liever niet over de wedstrijd
Feyenoord Rotterdam
pi_78266796
Faal elftal
Weet je waar dit elftal kampioen in is? In zoveel mogelijk meters lopen met de bal. Het lijkt wel of we 11 keer El Ahmadi opgesteld hadden. Gek word je ervan.
Totaal geen snelheid in het spel. Totaal geen beleving. Het is weer het Feyenoord van de afgelopen jaren.
"Ik was enorm nerveus in de wedstrijd tegen ‘zero-twenty’. Zij speelde geen faire wedstrijd, noem het ‘dirty’. Ze huilden als kleine baby’s op het veld."
-je webicon was 325Kb groot, niet terugplaatsen-
pi_78267125
Bang om fouten te maken en als iemand een fout maakt, gaat het koppie meteen hangen.

Godver...

Buiten het feit dat elke standaard situatie volledig verkeerd wordt aangepakt en dat vind ik een kwalijke zaak. We zijn dit seizoen ruim 20 wedstrijden bezig en een ingooi lukt niet, corners steeds weer met 11 man in de 16, eigen corners die zowel van rechts als links door dezelfde persoon wordt genomen etc.

Het was vandaag zelfs sneu om te zien. Die Hagenezen vechten voor elke meter en de Feyenoorders rennen maar over het veld als kip zonder kop.

Ach, ik kan lang en breed lullen, maar er gaat veel van de halve finale beker afhangen...
pi_78267442
quote:
Op zondag 21 februari 2010 15:55 schreef Paul-89 het volgende:
Vuurwerkbom in 't ADO vak heeft één supporter blijkbaar zijn oor gekost, en nog een paar gewonde naar het ziekenhuis.
Ja, wat een debiel joh...

Was aardige chaos toen iemand die bom tussen de eigen fans gooide. Of dat met letsel te maken had of dat mensen tikken kregen en er uit werden gezet (liepen aantal gastjes al snel richting uitgang met stewards er achteraan) kon ik dan weer niet goed zien.
pi_78267575
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:24 schreef Aandemur het volgende:

[..]

Ja, wat een debiel joh...

Was aardige chaos toen iemand die bom tussen de eigen fans gooide. Of dat met letsel te maken had of dat mensen tikken kregen en er uit werden gezet (liepen aantal gastjes al snel richting uitgang met stewards er achteraan) kon ik dan weer niet goed zien.
Ze hadden dat ding beter op Makaay kunnen gooien, waren we ook van dat stuk ellende af.
-
pi_78267802
Dan hadden ze er gelijk nog 1 voor Fer en Tomasson mee mogen nemen.
Feyenoord Rotterdam
pi_78267878
Tomasson scoorde nog. En Fer heeft een dipje, Makaay en De Guzman zijn gewoon waardeloze stukken vuil die geen speeltijd meer verdienen in het Feyenoord-shirt.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 16:37:07 #285
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78267890
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:28 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ze hadden dat ding beter op Makaay kunnen gooien, waren we ook van dat stuk ellende af.
Doe normaal joh, debiel...

El Ahmadi beste van het veld. Onnodig gelijk gespeeld al is het wel een terechte uitslag. Maar om nou gelijk van een crisis te spreken. Alsof we er de voorgaande jaren zoveel beter voorstonden.

En Bruins gaan uitfluiten wanneer hij invalt, vind je het gek dat hij zo slecht presteert.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_78267961
El Ahmadi de beste? Die zag ik ook een paar keer ongelofelijk slecht balverlies lijden. Het was allemaal kut vandaag. Bruins heeft zn tijd wel gehad, hij is gewoon niet goed genoeg. Hij kan voetballen, maar krijgt het er niet uit, en dat is toch ook een kwaliteit natuurlijk.

Fer heeft een dipje ja, maar dat komt volgens mij omdat hij al een tijd ziek is. Ga dan ook niet gewoon spelen, neem een keertje rust. Wat dat betreft komt die schorsing nog wel goed uit.
Feyenoord Rotterdam
pi_78267981
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:37 schreef Happel het volgende:

[..]

Doe normaal joh, debiel...
Want? Ik ben die hufter zat. Hoe hij die bal inschoot, het boeit hem gewoon niet.
quote:
El Ahmadi beste van het veld. Onnodig gelijk gespeeld al is het wel een terechte uitslag. Maar om nou gelijk van een crisis te spreken. Alsof we er de voorgaande jaren zoveel beter voorstonden.
En het is nou juist het idee dat je er op vooruit dient te gaan he? Hou eens op de afgelopen seizoenen erbij te halen, toen speelden er allerlei andere factoren.
quote:
En Bruins gaan uitfluiten wanneer hij invalt, vind je het gek dat hij zo slecht presteert.
Ook als ze doen alsof Jesus himself het veldt betreedt presteert ie slecht hoor. Maar idd, niet netjes.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 16:40:04 #288
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78267986
De beste, ja. Misschien wat meer naar het veld kijken. De rest was gewoon kut op Wijnaldum na.
Elite
Tegen TTIP
pi_78268025
Hij had zn momentjes, maar dan noem ik het liever de minst slechte van de wedstrijd.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 21 februari 2010 @ 16:42:11 #290
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78268054
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:39 schreef Ritmo het volgende:

[..]

[..]

En het is nou juist het idee dat je er op vooruit dient te gaan he? Hou eens op de afgelopen seizoenen erbij te halen, toen speelden er allerlei andere factoren.
Nee, daar houd ik niet mee op. Mensen die verwachten dat alles zoveel beter zal gaan, zijn gewoon kansloos. Zoveel is er namelijk niet verandert. Elk jaar maar weer verwachten dat ze alles maar even winnen. Dat is gewoon dom, punt. Of gewoon niet open staan voor de realiteit, kan ook.
quote:
Ook als ze doen alsof Jesus himself het veldt betreedt presteert ie slecht hoor. Maar idd, niet netjes.
Doet er niet toe. Dat grafvolk hoort niet thuis in de Kuip. Kunnen beter wegblijven.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 21 februari 2010 @ 16:43:28 #291
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78268096
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:41 schreef MB23 het volgende:
Hij had zn momentjes, maar dan noem ik het liever de minst slechte van de wedstrijd.
Een keer positief zijn over iets mag ook toch? Zoveel heeft hij nog niet laten zien namelijk. De laatste wedstrijden gaat het stukken beter. Alleen jammer dat de anderen niet meegaan op dat niveau.
Elite
Tegen TTIP
pi_78268098
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:42 schreef Happel het volgende:

Doet er niet toe. Dat grafvolk hoort niet thuis in de Kuip. Kunnen beter wegblijven.
Liever de supporters die in de Kuip zitten, dan Bruins die op het veld staat. Als hij nou nog zn best lijkt te doen, maar zelfs dat is teveel gevraagd voor hem lijkt het.
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:43 schreef Happel het volgende:

[..]

Een keer positief zijn over iets mag ook toch? Zoveel heeft hij nog niet laten zien namelijk. De laatste wedstrijden gaat het stukken beter. Alleen jammer dat de anderen niet meegaan op dat niveau.
Hij doet het inderdaad niet slecht de laatste tijd. Zeker vergeleken met zn eerste periode.
Feyenoord Rotterdam
pi_78268114
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Nee, daar houd ik niet mee op. Mensen die verwachten dat alles zoveel beter zal gaan, zijn gewoon kansloos. Zoveel is er namelijk niet verandert. Elk jaar maar weer verwachten dat ze alles maar even winnen. Dat is gewoon dom, punt. Of gewoon niet open staan voor de realiteit, kan ook.
Met andere woorden? Geef het op? En je snapt er weinig van: je hoeft niet alles te winnen. Maar dit soort wedstrijden WEL. En is er genoeg veranderd: een nieuwe trainer, Vlaar, enkele aankopen en voor 70 % minder blessures.
quote:
Ik vond die mensen die bloedserieus klapten na de wedstrijd bijna net zo erg eigenlijk.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 16:47:45 #294
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78268260
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:43 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Met andere woorden? Geef het op?
Zeg ik dat?
quote:
Ik vond die mensen die bloedserieus klapten na de wedstrijd bijna net zo erg eigenlijk.
Ik snap ze wel. Het is niet dat ze er niet voor streden. Stelt alleen weinig voor wat ze laten zien.
Elite
Tegen TTIP
pi_78268380
Je vond dat er gestreden werd vandaag? Als je dan al niet van ADO kan winnen ben je als selectie zijnde wel heel triest.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 16:54:33 #296
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78268487
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:51 schreef Ritmo het volgende:
Je vond dat er gestreden werd vandaag? Als je dan al niet van ADO kan winnen ben je als selectie zijnde wel heel triest.
Zijn ze ook. Rotte appels wegsnijden en verder bouwen.
Elite
Tegen TTIP
pi_78268532
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:54 schreef Happel het volgende:

[..]

Zijn ze ook. Rotte appels wegsnijden en verder bouwen.
Vandaar ook m'n opmerking over Makaay en die bom.
-
  zondag 21 februari 2010 @ 16:57:29 #298
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78268585
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:55 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Vandaar ook m'n opmerking over Makaay en die bom.
Blijft kansloos.

En Makaay speelde niet eens de hele wedstrijd. Waarom het dan meteen aan hem ligt? Zit gewoon geen lijn in de aanval.
Elite
Tegen TTIP
pi_78268647
10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 Haaaaaags Kwartiertje

lang geleden dat ik zo gejuicht heb bij Den Haag zeg, echt genoten! Begon al lekker door het onderste vak te bezetten, een Haagse bom te vroeg af te laten gaan en op 1-0 voor komen.
Verdiend of niet, I don't give a fuck! Wat een lekker gezicht om al die bleke bekkies af te zien druipen in de 93ste minuut hahaha!
Zoals ik hier al eerder zei: Feyenoord altijd de leukste uitwedstrijd van het jaar! Vanmiddag weer in alle opzichten uitgekomen

groetjesssss
pi_78268743
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:57 schreef Happel het volgende:

[..]

Blijft kansloos.

En Makaay speelde niet eens de hele wedstrijd. Waarom het dan meteen aan hem ligt? Zit gewoon geen lijn in de aanval.
Het ligt niet alleen aan hem nee, maar van hem mag je meer eisen dan b.v. van een Biseswar, om z'n status en salaris. Makaay hebben we in dienst om die 3e goal gewoon te maken, maar als je zag hoe hij die inschoot.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')