abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 februari 2010 @ 16:51:12 #201
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_78105190
Ja en Arsenal wou hem al voor een miljoen wegkopen.
Sinds de winterstop al weer teveel wedstrijden gelijk zien eindigen.
Dan kan je best wel een Luc Castagnois of een Roy Makaay brengen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_78105322
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:51
schreef Dr.Mikey het volgende:

Ja en Arsenal wou hem al voor een miljoen wegkopen.
Dat zegt niets over zijn huidige niveau maar alles over zijn potentie.

Een topclub investeert gewoon makkelijk geld in jeugdspelers. Zelfs Van Persie werd door Arsenal gehaald voor de toekomst, wat denk je dat ze met Castaignos zouden doen? No way dat hij voor 2012/2013 daar had gedebuteerd.

quote:
Sinds de winterstop al weer teveel wedstrijden gelijk zien eindigen.
Dan kan je best wel een Luc Castagnois of een Roy Makaay brengen.
Gaat ook zeker wel gebeuren, ook met Luc Castaignos, maar je kunt hem niet aandragen als volwaardige eerste elftal speler/alternatief voor een aankoop voor de het komende halfjaar. Als hij speelt is dat voor zijn ontwikkeling en niet omdat hij op dit moment de beste spits is.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 17 februari 2010 @ 17:05:17 #203
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78105792
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:26 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Juist met Been, tot nu toe is hij toch enorm bezig met jeugdspelers? En daar staat hij sowieso om bekend.
Is dat zo? Volgens mij alleen de Vrij en als Leerdam/Fernandez niet geblesseerd waren dan had hij ook nooit gedebuteerd. Schet heeft zijn debuut al eerder gehad

Ik word een beetje moe van die gozert, angstvallig vasthouden aan dezelfde opstelling ondanks dat we de spelers er niet voor hebben. Ik vind Feyenoord echt niet zoveel beter dan vorig jaar, we hebben alleen meer geluk en minder blessures.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_78105991
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:05 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Is dat zo? Volgens mij alleen de Vrij en als Leerdam/Fernandez niet geblesseerd waren dan had hij ook nooit gedebuteerd. Schet heeft zijn debuut al eerder gehad

Ik word een beetje moe van die gozert, angstvallig vasthouden aan dezelfde opstelling ondanks dat we de spelers er niet voor hebben. Ik vind Feyenoord echt niet zoveel beter dan vorig jaar, we hebben alleen meer geluk en minder blessures.
Ik ben er ook niet lyrisch over, het gaat redelijk okee, maar niet geweldig.Echter naar mijn mening kun je gemakkelijk stellen dat Been meer dan gemiddeld de jeugd zonder schroom een kans geeft. Leerdam krijgt vertrouwen, Schenkeveld, De Vrij, Castaignos met 16 jaar zit op de bank.

Wel ben ik het ermee eens dat hij meer rekening moet houden met het spelersmateriaal, bijvoorbeeld het feit dat we een halve buitenspeler in onze selectie hebben (Biseswar) en meer niet, en dat je dus niet met buitenspelers moet spelen.
pi_78106063
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:05 schreef Sinnie het volgende:

[..]

100% mee eens. Met alle respect, maar onze spelers zijn veel te slecht voor een 4-5-1/4-3-3 zoals hij dat wil. Daar heb je geweldige buitenspelers voor nodig en die hebben we niet. Een 4-4-2 met Makaay en Tomasson moét toch echt beter functioneren. De buitenspelers moeten dan minder aanvallend zijn en meer rechtshalf/linkshalf ipv -buiten. Ik heb het al eens eerder gezegd...
  woensdag 17 februari 2010 @ 17:19:43 #206
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78106403
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:09 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik ben er ook niet lyrisch over, het gaat redelijk okee, maar niet geweldig.Echter naar mijn mening kun je gemakkelijk stellen dat Been meer dan gemiddeld de jeugd zonder schroom een kans geeft. Leerdam krijgt vertrouwen, Schenkeveld, De Vrij, Castaignos met 16 jaar zit op de bank.

Wel ben ik het ermee eens dat hij meer rekening moet houden met het spelersmateriaal, bijvoorbeeld het feit dat we een halve buitenspeler in onze selectie hebben (Biseswar) en meer niet, en dat je dus niet met buitenspelers moet spelen.
De spelers die je op noemt zijn allemaal al een keer gedebuteerd, dus het is niet reeël om te zeggen dat Been de jeugd een kans geeft. Castaignos is overigens alweer 3 maanden 17, hij blijft niet de eeuwige 16-jarige natuurlijk.

Ik ga niet persee mee in de hype om meteen Castaignos te laten spelen, maar hij kiest ervoor om hem mee te laten trainen, mee te nemen op trainingskamp en waarom laat je hem dan niet een keer een paar minuten invallen? Ik verwacht niet dat hij meteen topscoorder wordt maar zou hem wel eens graag willen zien spelen in de Eredevisie.

Ik hekel afentoe gewoon tegen het wissel en spelers beleid bij Mario. Als ik echt puur kijk naar de 'statistieken' dan zie ik dat er minstens3-4 spelers bij Feyenoord op een 'vreemde' positie spelen. In mijn ogen is dat nooit goed. Tomasson hoort niet diep in de spits, Wijnaldum en Cissé horen niet op de flanken.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  woensdag 17 februari 2010 @ 17:25:13 #207
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78106601
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:11 schreef Jorwol het volgende:

[..]

100% mee eens. Met alle respect, maar onze spelers zijn veel te slecht voor een 4-5-1/4-3-3 zoals hij dat wil. Daar heb je geweldige buitenspelers voor nodig en die hebben we niet. Een 4-4-2 met Makaay en Tomasson moét toch echt beter functioneren. De buitenspelers moeten dan minder aanvallend zijn en meer rechtshalf/linkshalf ipv -buiten. Ik heb het al eens eerder gezegd...
Ja, ik heb het hier ook al vaker aangegeven en velen zijn het er ook mee eens en delen de mening. Ik vind dat je altijd je opstelling moet aanpassen aan het materiaal dat je hebt, tenzij je Real Madrid heet en je de spelers kan kopen voor de opstelling die je wilt spelen.

Ik ben ook niet echt een fan van Been. Ik heb bij hem niet het gevoel dat de 'waarheid altijd op het veld ligt'.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78106710
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:19 schreef Sinnie het volgende:

[..]

De spelers die je op noemt zijn allemaal al een keer gedebuteerd, dus het is niet reeël om te zeggen dat Been de jeugd een kans geeft. Castaignos is overigens alweer 3 maanden 17, hij blijft niet de eeuwige 16-jarige natuurlijk.

Alleen Leerdam was al gedebuteerd, en dat is natuurlijk iets heel anders dan een volwaardige eerste elftal-speler zijn.

quote:
Ik ga niet persee mee in de hype om meteen Castaignos te laten spelen, maar hij kiest ervoor om hem mee te laten trainen, mee te nemen op trainingskamp en waarom laat je hem dan niet een keer een paar minuten invallen? Ik verwacht niet dat hij meteen topscoorder wordt maar zou hem wel eens graag willen zien spelen in de Eredevisie.
Waarom neem je aan dat dat niet gaat gebeuren? Hij is net terug na een blessure...

quote:
Ik hekel afentoe gewoon tegen het wissel en spelers beleid bij Mario. Als ik echt puur kijk naar de 'statistieken' dan zie ik dat er minstens3-4 spelers bij Feyenoord op een 'vreemde' positie spelen. In mijn ogen is dat nooit goed. Tomasson hoort niet diep in de spits, Wijnaldum en Cissé horen niet op de flanken.
Mee eens.
pi_78106903
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:48 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wanneer houden mensen eens op over die knul. Zo ongeduldig...

Hij is 16!
Castaignos is toch 17?
"Ik was enorm nerveus in de wedstrijd tegen ‘zero-twenty’. Zij speelde geen faire wedstrijd, noem het ‘dirty’. Ze huilden als kleine baby’s op het veld."
-je webicon was 325Kb groot, niet terugplaatsen-
pi_78107002
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:32 schreef Babovic het volgende:

[..]

Castaignos is toch 17?
Ja, ik heb het opgezocht, hij is inmiddels 17.
pi_78107010
pi_78110417
En nu een filmpje van het afgelopen WK
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 17 februari 2010 @ 19:31:44 #213
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78111275
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:27 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Alleen Leerdam was al gedebuteerd, en dat is natuurlijk iets heel anders dan een volwaardige eerste elftal-speler zijn.

[..]

Waarom neem je aan dat dat niet gaat gebeuren? Hij is net terug na een blessure...

[..]

Mee eens.
Schet was ookal gedebuteerd hoor, de enige die naar mijn weten gedebuteerd heeft qua jeugd-spelers is de Vrij. En zoals ik al zei, dat was meer omdat het moest dan dat hij de Vrij een verbetering vond op die plek.

Castaignos is al een tijd terug van de blessure. Ik zeg niet dat het niet gaat gebeuren, vroeg of laat zal hij wel een kans krijgen in het 1e. Maar met Mario aan het roer zal dat nog wel even op zich laten wachten.

Ik vraag me ook heel erg af wat Been nu gaat doen nu Leerdam terug is. Leerdam is van nature een verdedigende middenvelder, zal me niks verbazen of ook hij weer teruggaat naar de RB positie en de Vrij weer op de bank plaatsneemt. Liever Leerdam op het middenveld dan Landzaat, iets met toekomst...
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78111528
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 19:31 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Schet was ookal gedebuteerd hoor, de enige die naar mijn weten gedebuteerd heeft qua jeugd-spelers is de Vrij. En zoals ik al zei, dat was meer omdat het moest dan dat hij de Vrij een verbetering vond op die plek.

Castaignos is al een tijd terug van de blessure. Ik zeg niet dat het niet gaat gebeuren, vroeg of laat zal hij wel een kans krijgen in het 1e. Maar met Mario aan het roer zal dat nog wel even op zich laten wachten.

Ik vraag me ook heel erg af wat Been nu gaat doen nu Leerdam terug is. Leerdam is van nature een verdedigende middenvelder, zal me niks verbazen of ook hij weer teruggaat naar de RB positie en de Vrij weer op de bank plaatsneemt. Liever Leerdam op het middenveld dan Landzaat, iets met toekomst...
Het is dan ook makkelijker een jeugdige spits in te laten vallen als je 3-0 voor staat dan als het gelijk is..
en wanneer stonden we voor het laatst een keer 3-0 voor ??
Je kan die jongen niet die druk opleggen , dat lijkt me gewoon niet verstandig..
Aan de andere kant , hoeft ie van mij ook niet te lang meer te wachten want anders debuteert ie nooit
want lets face it , Feyenoord wint eerder met 1-0 dan met 3-0 ..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  woensdag 17 februari 2010 @ 19:55:01 #215
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78112380
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 19:37 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Het is dan ook makkelijker een jeugdige spits in te laten vallen als je 3-0 voor staat dan als het gelijk is..
en wanneer stonden we voor het laatst een keer 3-0 voor ??
Je kan die jongen niet die druk opleggen , dat lijkt me gewoon niet verstandig..
Aan de andere kant , hoeft ie van mij ook niet te lang meer te wachten want anders debuteert ie nooit
want lets face it , Feyenoord wint eerder met 1-0 dan met 3-0 ..
Daar geef ik je volledig gelijk in, het komt weinig voor dat we echt een wedstrijd domineren. Maar ik weet al niet meer eens hoe het is als Feyenoord zo'n wedstrijd speelt. Oké, tegen Roda maar ook daar konden we net zo goed verliezen.

Ik persoonlijk zie dit seizoen al als gelopen, 7 punten voor op de nummer 5 en dat zou ruim voldoende moeten wezen om deze competitie zonder al teveel inspanning uit te spelen. Met andere woorden is er in mijn ogen meer ruimte om een speler te laten debuteren met een 1-0 om maar een voorbeeld te nemen. Waarom zou je hem niet een keer laten beginnen tegen een Ado, Willem II, Rkc Waalwijk?

Ik leg hem geen druk op, hoe eerder hij een keer meespeelt hoe beter. Wijnaldum speelt het hele seizoen ook niet de sterren van de hemel, evenals Cissé maar je ziet wel dat ze potentie hebben. Zo is dat ook makkelijk te zien bij Castaignos, of hij nou wel of niet scoort. En laten we nou eerlijk zijn, die Makaay is nu wel passé
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78112476
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 19:55 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Daar geef ik je volledig gelijk in, het komt weinig voor dat we echt een wedstrijd domineren. Maar ik weet al niet meer eens hoe het is als Feyenoord zo'n wedstrijd speelt. Oké, tegen Roda maar ook daar konden we net zo goed verliezen.

Ik persoonlijk zie dit seizoen al als gelopen, 7 punten voor op de nummer 5 en dat zou ruim voldoende moeten wezen om deze competitie zonder al teveel inspanning uit te spelen. Met andere woorden is er in mijn ogen meer ruimte om een speler te laten debuteren met een 1-0 om maar een voorbeeld te nemen. Waarom zou je hem niet een keer laten beginnen tegen een Ado, Willem II, Rkc Waalwijk?

Ik leg hem geen druk op, hoe eerder hij een keer meespeelt hoe beter. Wijnaldum speelt het hele seizoen ook niet de sterren van de hemel, evenals Cissé maar je ziet wel dat ze potentie hebben. Zo is dat ook makkelijk te zien bij Castaignos, of hij nou wel of niet scoort. En laten we nou eerlijk zijn, die Makaay is nu wel passé
Neem maar van mij aan dat als we dit weekend ruim voor staan tegen ADO dat 20 minuten voor tijd Castaignos mag opdraven.
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:03:10 #217
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78112818
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 19:56 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Neem maar van mij aan dat als we dit weekend ruim voor staan tegen ADO dat 20 minuten voor tijd Castaignos mag opdraven.
Ik hoop dat je gelijk hebt, heb er in ieder geval weer zin in. Mijn roots liggen in Den Haag en ken ook wat ado-supporters die ook in het uit-vak zitten. Dus voor mij is dit een beetje een 2e Feyenoord-020, alleen dan waar we een keer een grotere kans hebben om te winnen. Vak Z overigens

Wat vonden jullie trouwens van die 12e minuut actie tegen Utrecht? Ik vond het wel vet om al die strandballen en bananen de lucht in te zien gaan. Jammer dat het niet in de beeld kwam, de goede kant laten ze nooit zien maar als er gezongen wordt dan zoomen ze op elke supporter in

Overigens ben ik Feyenoorder omdat we me vader op een steenworp afstand van de Kuip woonde en is opgegroeid en toen zijn ze later verhuisd en toen werd ik geboren. Feyenoord is met de paplepel ingegoten. Ik weet niet beter dan Feyenoord

Ik denk ik leg het maar uit voordat we weer zo'n 'support your locals' discussie krijgen.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78113346
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:03 schreef Sinnie het volgende:
'support your locals' discussie
Als je uit Den Haag komt, ben je voor ADO, kankerlul!

woensdag 17 februari 2010 @ 20:29:19 #219
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78114210
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:13 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als je uit Den Haag komt, ben je voor ADO, kankerlul!

Ja, ik ben het daar dus niet helemaal mee eens. Mijn vader is een rotterdammer dus daar heb ik het van.

Overigens wil ik dat Ado best toelichten, iedereen was voor 020 totdat Ado promoveerde naar de 1e devisie toen waren ze ineens allemaal voor Ado. Ik heb dus ook een afkeer tegenover Ado, afgegleden neuzen zijn het.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78118900
Ronnie dus in Oranje. Zal in maart wel geblesseerd terugkomen van die oefeninterland.
-
  woensdag 17 februari 2010 @ 22:16:51 #221
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_78119719
Vooralsnog alleen de voorselectie. Maar het lijkt me dat hij daar ook wel doorheen komt.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_78136554
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:16 schreef TC03 het volgende:
Vooralsnog alleen de voorselectie. Maar het lijkt me dat hij daar ook wel doorheen komt.
Zeker als je Ooijer elke week ziet voetballen, die is aardig op z'n retour.
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:30:42 #223
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_78141059
Terecht dat hij er weer eens bijzit.
Zorgt al weken met Bahia voor een solide sterke verdediging .
Gewoon niet lullen maar voetballen.
Geweldig toch ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:49:52 #224
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78144662
Ik heb het liever niet, straks hebben we gevalletje van Persie zijn we Vlaar weer een maand of 6-7 kwijt
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_78187955
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:11 schreef zlakto het volgende:

[..]

Niet in Den Haag, gewoon in Rotterdam.
Ik vraag mij nog altijd af of een echte doelpuntenmaker er wel 25 in zou schieten. Zoals gijp al zegt, we hebben allemaal spelers die graag de bal willen hebben, en allemaal in de bal komen. Daarbij zijn Biseswar en Wijnaldum ook geen spelers die een goede voorzet geven.
Dat is het probleem ook gewoon. Maakt geen reet uit met welke spits er speelt. Zolang er allemaal blinde vinken om heen staan heeft het gewoon geen zin.
De zijkanten bij ons hebben gewoon niet het vermogen en te zien waar de ruimte ligt en om een snelle aanval op te zetten. Dan is het vrijwel voor elke spits onmogelijk om te kunnen voetballen.
#12 is not for sale!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')