quote:Keeloperatie bij Hofland
ROTTERDAM - Feyenoorder Kevin Hofland ondergaat deze week in het Erasmus-ziekenhuis in Rotterdam een operatie aan zijn keel. De verdediger heeft last van een infectie aan zijn amandelen. Hij is een paar weken uitgeschakeld.
Aanvaller Sekou Cissé hoopt eind deze week weer aan te sluiten bij de groepstraining. De Ivoriaan klaagde in zijn eerste seizoen bij Feyenoord voortdurend over pijn in zijn grote teen.
De Afrikaanse miljoenenaankoop heeft inmiddels een ontstekingsremmende injectie gekregen.
Volgens de medische staf van Feyenoord heeft Cissé last van een geïrriteerd teengewricht en een aangetaste slijmbeurs.
Trainer Mario Been opperde eerder deze week dat zijn kwakkelende spits jarenlang op te smalle schoenen heeft gespeeld. Cissé heeft die suggestie inmiddels krachtig van de hand gewezen.
Ook Karim El Ahmadi en Diego Biseswar, die beiden aan het duel zondag met FC Utrecht (0-0) een enkelblessure overhielden, kunnen eind deze week weer meetrainen met de selectie van Feyenoord.
Altijd goed!quote:Feyenoord bindt talent Van Haaren
Feyenoord heeft zich voor de komende twee jaar verzekerd van de diensten van Ricky van Haaren. Het jeugdige talent tekende dinsdag een contract tot de zomer van 2012.
Technisch directeur Leo Beenhakker ziet het helemaal zitten in de achttienjarige offensief ingestelde middenvelder, zo liet hij weten bij het zetten van de handtekeningen. "We hebben grote plannen met jou. Je zult het alleen zelf waar moeten maken. Dit is voor jou in ieder geval een goed begin."
Van Haaren zelf, die uitkomt in Feyenoord onder negentien, is blij met het vertrouwen van zijn club. "Zeker omdat ik pas net weer terug ben van een enkelblessure, waardoor ik vier maanden aan de kant heb gestaan. Toch heeft Feyenoord mij tijdens mijn blessure laten weten dat ze vertrouwen in mij hebben. Nu ben ik weer helemaal fit en heb ik alweer twee wedstrijden gespeeld."
Ook Stanley Brard, hoofd opleidingen in De Kuip, heeft vertrouwen in het talent. "Tot zijn blessure ging zijn ontwikkeling erg voorspoedig. Nu is hij gelukkig weer helemaal fit. Ricky is een aanvallend ingestelde speler met een hele goede instelling en een prima schot en hij is goed in de combinatie. Voor zijn blessure stond hij al op de nominatie om mee te trainen met de selectie, dus nu hij fit is komt hij hopelijk snel weer terug op zijn oude niveau."
Gaat volgend seizoen debuteren.quote:
Was Wijnaldum ook geloof ik, dus had gekund.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hehe,
Dan was Ramon al Pa op zijn 19e,,
IS Gini al vader dan,,quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Was Wijnaldum ook geloof ik, dus had gekund.
Dacht Biseswar ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:48 schreef Ritmo het volgende:
Ja, meende ik een tijdje geleden te lezen.
Het zijn inderdaad 2 namen die op elkaar lijken jahquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:53 schreef Ritmo het volgende:
Stond echt Wijnaldum, maar het zou idd goed kunnen dat Biseswar bedoeld werd ja.
quote:Erasmus op zelfde gala als Drogba, Essien en Eto'o
Didier Drogba, Mickäel Essien en Samuel Eto'o strijden om de titel Afrikaans Voetballer van het Jaar 2009. Zij zijn de enige drie overgebleven kandidaten op de shortlist die door de Afrikaanse voetbalbond is vrijgegeven.
Eto'o won de prijs al drie keer (2003, 2004 en 2005) eerder en ook Drogba (2006) mocht zich al eens de beste van Afrika noemen. Essien zat al vier keer eerder bij de laatste drie genomineerden, maar de Ghanese middenvelder won de prijs nog nooit. Op 11 maart wordt bekend wie de opvolger wordt van Emmanuel Adebayor, die de prijs in 2008 voor zich opeiste.
Dan zal ook het talent van het jaar worden gekozen. Voor die titel is de door Feyenoord aan Excelsior verhuurde Zuid-Afrikaan Kermit Erasmus nog in de race. Hij heeft concurrentie van Dominic Adiyiah, de topscorer van het WK Onder-20 die werd ingelijfd door AC Milan, en de jonge Nigeriaan Sani Emmanuel.
quote:Van Persie: "Wil eindigen bij Excelsior"
Als het aan Robin van Persie ligt, eindigt hij zijn voetballoopbaan bij Excelsior. De geblesseerde aanvaller van Arsenal zou er het liefst terugkeren met zijn jeugdvrienden Mounir El Hamdaoui en Saïd Boutahar. In Hard Gras laat de Rotterdammer zich uit over het einde van zijn profloopbaan. "Excelsior zit in mijn hart", vertelt Van Persie. "In Nederland zou ik alleen nog voor Excelsior willen spelen."
"Een dergelijk einde heb ik wel voor ogen en zou de cirkel rondmaken", vervolgt de ex-Feyenoorder. "Alles draait om de liefde voor het spelletje en daar gaat het mij ook om."
Boutahar bekent dat het idee niet uit de lucht komt vallen. "Daar hebben we het al eens over gehad", bevestigt de speler van Willem II. Ook El Hamdaoui ziet het wel zitten. "Samen eindigen bij Excelsior zou heel mooi zijn. Dat is onze club en we zijn er min of meer groot geworden. We zijn daar goed behandeld en hebben onze carrières aan Excelsior te danken."
quote:De Guzman: 'Ik zou niet tegen Feyenoord willen spelen'
Jonathan De Guzman kan het Legioen geruststellen. De Feyenoorder loopt na dit seizoen weliswaar transfervrij de Kuip uit, maar níet richting een Nederlandse concurrent. “Je zou kunnen zeggen dat ik hier eerst nog maar eens wat prijzen moet winnen, voordat ik vertrek,” zegt hij tegen Sportweek. “Maar dat kan ook bij een andere club. Alleen niet bij een Nederlandse. Ik zou niet tegen Feyenoord willen spelen. Niet in de eredivisie tenminste. Alleen als ik voor een buitenlandse club speel. Dan zelfs heel graag.”
De Guzman zal zijn driejarige zoontje Jaden nooit op zijn twaalfde in zijn eentje naar het buitenland laten gaan, zoals zijn ouders hem op die leeftijd wél toestemming gaven om vanuit Canada alleen naar Nederland te vertrekken. “Ik heb er nooit spijt van gehad dat ik hier op zo’n jonge leeftijd naartoe ben gekomen,” benadrukt hij. “Maar mijn situatie op mijn twaalfde is niet te vergelijken met die van Jaden. Als ik in Toronto was gebleven, was ik een jongen van de straat geworden. Ik kom namelijk niet uit de makkelijkste buurt. Daarom is het goed geweest dat ik daar niet in mijn pubertijd heb gewoond. Hier is het anders. Jaden heeft hier een goed leven, hij kan hier rustig naar school. Wat mij betreft blijft hij dan ook zijn hele jeugd bij zijn moeder in Nederland wonen. Maar als hij een groot talent voor iets blijkt te hebben en daarvoor tóch graag naar het buitenland wil, zal ik hem niet tegenhouden. Alleen: dan zal zijn moeder of ik met hem mee moeten, want ik zal ’m nooit alléén laten gaan.”
In de nieuwe Sportweek spreekt De Guzman zich in een interview openhartig uit over zijn ongeplande vaderschap, zijn torenhoge ambities en zijn liefde voor mode en muziek.
Hehe idd,,zulke moest het dus zijn,,quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
"Een jochies"? Waar leer jij Nederlands?
Die jochies hebben al wel meer geld op hun bankrekening en meer levenservaring dan vrijwel elke man van dertig.quote:
Nah als ik soms hoor wie van hun vader is en ik ga op hun gedrag letten zowel op als buiten het veld,,quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die jochies hebben al wel meer geld op hun bankrekening en meer levenservaring dan vrijwel elke man van dertig.
Met Been aan het roer? Denk het nietquote:
Juist met Been, tot nu toe is hij toch enorm bezig met jeugdspelers? En daar staat hij sowieso om bekend.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:20 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Met Been aan het roer? Denk het niet
En toch maar zoeken naar een spits met Luc Castagnois in huis.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Juist met Been, tot nu toe is hij toch enorm bezig met jeugdspelers? En daar staat hij sowieso om bekend.
Nogal logisch. Een 16-jarige kan niet in zijn eentje zorg dragen voor de gehele doelpuntenproductie. Buiten dat het nog helemaal niet duidelijk is of hij daadwerkelijk geschikt is voor het eerste elftal. Nog geen enkele mogelijkheid gehad om dat te laten zien.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En toch maar zoeken naar een spits met Luc Castagnois in huis.
Wanneer houden mensen eens op over die knul. Zo ongeduldig...quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En toch maar zoeken naar een spits met Luc Castagnois in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |