Klinkt als een Marathon schaatserquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ah, daar zijn we weer.
Schuringa leek me verder een aardige vent.
Ga die OP er eens in zetten, luie donder.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:03 schreef tong80 het volgende:
Nee mislukt toch.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ga die OP er eens in zetten, luie donder.
Wat was dat matig zeg, Golden Earring was echt veel beter.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:08 schreef Ritmo het volgende:
Jasper Schuringa mag vaker de muziek kiezen.
Kutmuziek voor oude mannen met een bierbuikje en ICT'ers.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat was dat matig zeg, Golden Earring was echt veel beter.
Dat je ze überhaupt hebt gezien is al erg genoeg.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kutmuziek voor oude mannen met een bierbuikje en ICT'ers.
Overigens heb ik betere shows van de JvT gezien.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat je ze überhaupt hebt gezien is al erg genoeg.
Nou, nou, nou! Ik heb ze een paar keer live gezien en vond het toch wel een feest.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat je ze überhaupt hebt gezien is al erg genoeg.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:44 schreef NvM het volgende:
[..]
Nou, nou, nou! Ik heb ze een paar keer live gezien en vond het toch wel een feest.
Ja, dat was erg jammer aan het eindquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:50 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Een uur lang reclame voor de documentaire die hij met Eyeworks gaat maken...
iddquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:50 schreef fredjanssen het volgende:
Vond de uitzending wel meevallen eigenlijk, had ik bij voorbaat niet gedacht. Maakte ook wel indruk wat voor een kracht die bom zou kunnen hebben.
Maar wat heeft de reclame voor zin als de documentaire nog lang niet af is? Pluggen gebeurt toch net roro de release?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:50 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Een uur lang reclame voor de documentaire die hij met Eyeworks gaat maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |