quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Mijn mama is nu naast mij. Zij vraagt wat ik aan het doen ben. Ik zeg: ik lees wat Kubilay typt. "Wat typt hij dan?" vraagt ze. Ik zeg: "Niets :|"quote:
Je hoeft niet voor hem op te komenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn mama is nu naast mij. Zij vraagt wat ik aan het doen ben. Ik zeg: ik lees wat Kubilay typt. "Wat typt hij dan?" vraagt ze. Ik zeg: "Niets :|"
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn mama is nu naast mij. Zij vraagt wat ik aan het doen ben. Ik zeg: ik lees wat Kubilay typt. "Wat typt hij dan?" vraagt ze. Ik zeg: "Niets :|"
Engel, jwtzquote:Op maandag 8 februari 2010 19:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hoeft niet voor hem op te komen.
je voelt je pas leven als je realiseert, dat alle kleine dingen je laat voelen dat je leeft.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je bent de eerste jongen die het kan waarderen..
Kubilay, zijn verkleinwoorden de- of het-woorden?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:53 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
je voelt je pas leven als je realiseert, dat alle kleine dingen je laat voelen dat je leeft.
Dus deze kleine tekstje laat me al voelen dat ik leef,![]()
(gaat nergens over maarja)
geen antwoord voor naziquote:Op maandag 8 februari 2010 19:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kubilay, zijn verkleinwoorden de- of het-woorden?
dus dit kleine tekstje*quote:Op maandag 8 februari 2010 19:53 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
je voelt je pas leven als je realiseert, dat alle kleine dingen je laat voelen dat je leeft.
Dus deze kleine tekstje laat me al voelen dat ik leef,![]()
(gaat nergens over maarja)
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Duid je een hetwoord aan met deze of dit?
IPad is nu inquote:Op maandag 8 februari 2010 19:57 schreef IHVK het volgende:
Ik heb een app met 12 gratis ebooks.![]()
Klassiekers ook nog.
En ik heb app waarmee ik barcodes kan scannen.![]()
En ik heb een app met Glowhockey![]()
Ik glij af richting fanboy.
Dit alles en nog meer heb ik ook op mijn Hero. Gratis navigatiequote:Op maandag 8 februari 2010 19:57 schreef IHVK het volgende:
Ik heb een app met 12 gratis ebooks.![]()
Klassiekers ook nog.
En ik heb app waarmee ik barcodes kan scannen.![]()
En ik heb een app met Glowhockey![]()
Ik glij af richting fanboy.
Heb je ook uitzendiggemist?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit alles en nog meer heb ik ook op mijn Hero. Gratis navigatie.
Je kon op de Hero al gewoon met de browser yotuben en uitzendinggemisten. Er is ook een app voor.quote:
Maar hij is niet van apple.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kon op de Hero al gewoon met de browser yotuben en uitzendinggemisten. Er is ook een app voor.
Oh godjes nog aan toe, als er telefoons zijn die puur kut zijn dan zijn het wel Motorola's en LG'squote:
Welke ben ik?quote:
Oke............wanneer ik geld heb.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Koop een Hero of een NExus One (ook gemaakt door HTC)!
Rara, Nooitquote:Op maandag 8 februari 2010 20:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke............wanneer ik geld heb.
Je werkte tochquote:Op maandag 8 februari 2010 20:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke............wanneer ik geld heb.
quote:
Ik weet wat links is.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:06 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Die linker,
(Blond beetje lang haar)
Ik heb nooit gezegd dat ik lief wasquote:Op maandag 8 februari 2010 20:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet wat links is.![]()
Kubilay is niet lief. Hoax!
Goede vergelijking.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:08 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik lief was![]()
Ik vergeleek me meer met de duivel
Moet je daar zelf voor betalen danquote:Op maandag 8 februari 2010 20:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet je hoe duur mijn nieuwe opleiding is?
Denk je dat mijn ouders nog gaan betalen na 3 jaar verkloot te hebben?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je daar zelf voor betalen dan. Wat ga je doen
?
School is echt helemaal niks voor mij. Maar goed, het moet.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:10 schreef Rookert het volgende:
BORTECINEM GAAT LEREN![]()
DE VLAG MAG UIT
EN VAN HOEMPA HOEMPA HOEMPA TU TUDUUH
TU TUDUUH
Hoe bedoel je lager? Minder erg, of erger?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:11 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Nah de duivel is te hoog voor mij, het moet lager kunnen toch?
Ik moest even opzoeken wat het wasquote:Op maandag 8 februari 2010 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Denk je dat mijn ouders nog gaan betalen na 3 jaar verkloot te hebben?![]()
Ik ga SPW doen.
Ehmm dat zegt ze toch?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Welke opleiding ga je doen?
ERGER YOU FOOLquote:Op maandag 8 februari 2010 20:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoe bedoel je lager? Minder erg, of erger?
SPW zeg ik toch.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Welke opleiding ga je doen?
Ik zat net iets met SPW te verzinnen bedankt hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 20:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehmm dat zegt ze toch?![]()
sociaal pedagogisch werk
Sorry, dacht dat het een afkorting voor 'Spoedige nogwat...' ofzo was.quote:
Tsja, maar tot nu toe heeft het bij niemand geholpenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:13 schreef IHVK het volgende:
Je begint in maart toch Borte?
Dan kunnen we op Fok! steeds tegen je zeggen dat je moet leren.
Nee, ik haat school.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken wat het was![]()
. Maar heb je er al zin in?
LOL.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat het een afkorting voor 'Spoedige nogwat...' ofzo was.Maar ik heb het nu opgezocht.
Ik luister toch niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:13 schreef IHVK het volgende:
Je begint in maart toch Borte?
Dan kunnen we op Fok! steeds tegen je zeggen dat je moet leren.
Wel bij mijn zus ze haalde geen 3 of hoger bij haar herkansing maar een 1quote:Op maandag 8 februari 2010 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, maar tot nu toe heeft het bij niemand geholpen.
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:15 schreef Squirrel.D het volgende:
[ afbeelding ]
IHVK je mag niks meer zeggen. Zie bord![]()
En wij allemaal maar denken dat julis een goede studente wasquote:Op maandag 8 februari 2010 20:16 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Wel bij mijn zus ze haalde geen 3 of hoger bij haar herkansing maar een 1
De waarheid is hardquote:Op maandag 8 februari 2010 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En wij allemaal maar denken dat julis een goede studente was.
Huh? een 1?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:16 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Wel bij mijn zus ze haalde geen 3 of hoger bij haar herkansing maar een 1
Ik een 2 voor mijn eerste proefvertaling Latijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:19 schreef Rookert het volgende:
Ik had een 1 voor mijn eerste proefvertaling Grieks ooit
Maar hij telde niet mee
Was maar een geintje ze haalt nooit een 1quote:Op maandag 8 februari 2010 20:20 schreef Ayca het volgende:
Ik heb ook wel eens een 1 gehaald, is niet zo moeilijk hoor.
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:20 schreef Ayca het volgende:
Ik heb ook wel eens een 1 gehaald, is niet zo moeilijk hoor.
Whehequote:Op maandag 8 februari 2010 20:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik een 2 voor mijn eerste proefvertaling Latijn.![]()
Hij telde wel mee.
Oh ja dat had ik vorig jaar ook gedaan was het laatste proefwerk, het maakte niet uit of ik een 1 of een 10 haaldequote:Op maandag 8 februari 2010 20:22 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb een keer een 1 gehaald voor een proefwerk wiskunde. Ik leverde het blad gewoon leeg in.
Eindexamen proefvertalingen stellen ook niet veel voor. In vergelijking met wat je normaal krijgt.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Whehe
Ik had een 8 voor mijn proefvertaling op eindexamen Grieks geloof ik. Die was dan ook te simpel voor woorden
Hoe dom kan je zijn ?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh ja dat had ik vorig jaar ook gedaan was het laatste proefwerk, het maakte niet uit of ik een 1 of een 10 haalde![]()
Nah ik had erop geschreven: Weer een pw minder na te kijken!
Probeer je ons iets te vertellen?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:20 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Kijk ff,
Herken je wiki er niet in?
Daarom, blij dat ik een goede lerares had. Stond alleen wel laag voor SE: 6,3 en ha 7,6 voor eindexamen. Een gast die een 5,6 stond had een 7,3quote:Op maandag 8 februari 2010 20:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Eindexamen proefvertalingen stellen ook niet veel voor. In vergelijking met wat je normaal krijgt.
Hahahaha tof.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh ja dat had ik vorig jaar ook gedaan was het laatste proefwerk, het maakte niet uit of ik een 1 of een 10 haalde![]()
Nah ik had erop geschreven: Weer een pw minder na te kijken!
Dat weten ze toch al.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:26 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Hoe dom kan je zijn ?
Je laat gewoon een leraar zien dat je geen doorzettingsvermogen hebt, en liever lui dan slim te zijn.
Inzet cijfers:
Ayca: 1
Wiki: 5.5
Ihvk: 6-
Julide: 2
Bilmiyorem: 8
Kubilay: 10
Jij vind dat tofquote:
Wiki zo iets heet Youtube......quote:Op maandag 8 februari 2010 20:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
hij heeft wel een grote verzameling filmpjes over homo's ja.
Ik zat in de 11% hoogste cijfers van alle International Baccalaureate studenten wereldwijdquote:
Hating you!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zat in de 11% hoogste cijfers van alle International Baccalaureate studenten wereldwijd. En tóch ben ik superlui geweest.
Gefraudeerd?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zat in de 11% hoogste cijfers van alle International Baccalaureate studenten wereldwijd. En tóch ben ik superlui geweest.
Goede trailer.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Nieuwe film over Atatürk, 'Veda':
Officiële website:
http://www.vedafilm.com/
Ik had een 6 voor A2 English HLquote:Op maandag 8 februari 2010 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
verkapt-kijk-mij-intelligent-zijn-icm-blauwe-ogen-postquote:Op maandag 8 februari 2010 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent gewoon slim.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
verkapt-kijk-mij-intelligent-zijn-icm-blauwe-ogen-post
Nee, English A1 HL is het beste. A2 =quote:Op maandag 8 februari 2010 20:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik had een 6 voor A2 English HL![]()
Dat is 1 na beste voor niet IB mensen
Ik was het meisje met de hoogste cijfers in de onderbouwquote:Op maandag 8 februari 2010 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze boden hier niks anders aanquote:Op maandag 8 februari 2010 20:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, English A1 HL is het beste. A2 =![]()
![]()
, stelletje faaljosti's die A2 ddeden
.
het leven zit mij niet meequote:Op maandag 8 februari 2010 20:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
verkapt-kijk-mij-intelligent-zijn-icm-blauwe-ogen-post
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik was het meisje met de hoogste cijfers in de onderbouw!
NerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wajoooooooow! Heb je welgeteld één commentary geschreven? Comparative nog welquote:Op maandag 8 februari 2010 20:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze boden hier niks anders aan
En ik had een 7 voor mijn comparative commentary
En een essayquote:Op maandag 8 februari 2010 20:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wajoooooooow! Heb je welgeteld één commentary geschreven? Comparative nog wel.
Je bent alleen lui, niet domquote:Op maandag 8 februari 2010 20:35 schreef Bortecinem het volgende:
Damn, check jullie allemaal slim zijn. Kom ik aan met mijn VMBO.
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik was het meisje met de hoogste cijfers in de onderbouw!
Wat knap van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Cool story, Hansel.
Maar ja, we zijn nog allemaal bezig dus niemand weet waar wij terecht komen uiteindelijk.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:35 schreef Bortecinem het volgende:
Pubers.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:35 schreef Squirrel.D het volgende:
Vandaag was onze Duits leraar boos, hij moest bijna janken![]()
Alleen, omdat wij met zeep, borden wisser en spuug propjes gooiden
Jezus wat zijn jullie een kutklasquote:Op maandag 8 februari 2010 20:35 schreef Squirrel.D het volgende:
Vandaag was onze Duits leraar boos, hij moest bijna janken![]()
Alleen, omdat wij met zeep, borden wisser en spuug propjes gooiden
Jullie zijn ook allemaal lui. Jullie besteden meer tijd aan Fok! dan aan leerwerk, volgens mij. Maar toch studeren jullie allemaal op zo'n hoog niveau.quote:
boks, ouwe!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:35 schreef Bortecinem het volgende:
Wik waarom kraak je iedereen af ineens.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wajoooooooow! Heb je welgeteld één commentary geschreven? Comparative nog wel.
Had je maar naar een IB World School moeten gaan.
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jullie zijn ook allemaal lui. Jullie besteden meer tijd aan Fok! dan aan leerwerk, volgens mij. Maar toch studeren jullie allemaal op zo'n hoog niveau.
Hüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü,![]()
Hij voelt zich stoerquote:Op maandag 8 februari 2010 20:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wik waarom kraak je iedereen af ineens.
Ik heb al eerder aan de stok gehad met rookert, wij IB Diploma Programmers kunnen niet goed met IB Certificate-paupers omgaanquote:Op maandag 8 februari 2010 20:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wik waarom kraak je iedereen af ineens.
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jullie zijn ook allemaal lui. Jullie besteden meer tijd aan Fok! dan aan leerwerk, volgens mij. Maar toch studeren jullie allemaal op zo'n hoog niveau.
Hüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü,![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Huilt men zo in het Turks?
Hoe blaffen honden eigenlijk in het Turks? En hoe loeien koeien en hoe brullen leeuwen?
Honden zeggen 'haw haw' en koeien zeggen 'mööö'.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoe blaffen honden eigenlijk in het Turks? En hoe loeien koeien en hoe brullen leeuwen?
Honden:Miau!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ow ik dacht meer aan OhAquote:Op maandag 8 februari 2010 20:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Honden zeggen 'haw haw' en koeien zeggen 'mööö'.
'Haw haw'quote:Op maandag 8 februari 2010 20:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Honden zeggen 'haw haw' en koeien zeggen 'mööö'.
Je ontsnapt er niet aanquote:Op maandag 8 februari 2010 20:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb al eerder aan de stok gehad met rookert, wij IB Diploma Programmers kunnen niet goed met IB Certificate-paupers omgaan. het is een soort vete.
Vind ik niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
'woef waf' klinkt meer als een blaf dan 'haw'.
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Maar volgens mij is dit ontzettend subjectief.![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die heeft Broken Heart wel heel letterlijk genomen.
Ongeleuflijk toch!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:43 schreef Rookert het volgende:
Ik was wel blij met mijn Engels leraren op school, niet IB lui kreeg Nederlanders met een kutaccent
Honden zijn onrein.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb twee honden, ik weet hoe ze klinken.
Je bent gewoon jaloers, swa! Was jij maar zo kaas als hij!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:46 schreef IHVK het volgende:
Rachid is een goed voorbeeld voor mensen die doorslaan met assimileren.
Mijn leven gaat ook al niet over rozen.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers, swa! Was jij maar zo kaas als hij!
en wat nou geassimileerd, z'n clip speelt zich potdomme af in Marokko!
Bijtjes?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mijn leven gaat ook al niet over rozen.
Baggerzooi, ik ga maar eens leren. Boks.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Wik, ga je weer voor de top 10 (aantal posts)?
Vriend van mij in Delft ook, om te huilenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb een paar professoren die zo klinken.
succesquote:Op maandag 8 februari 2010 20:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Baggerzooi, ik ga maar eens leren. Boks.
Hé, ik wil je niet weghebben ofzo! Ik zeg het alleen maar.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Baggerzooi, ik ga maar eens leren. Boks.
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:51 schreef IHVK het volgende:
Kom terug wik, het was allemaal een grapje
Agh, Burakius, aaagh.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:51 schreef IHVK het volgende:
Kom terug wik, het was allemaal een grapje
Een boek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een boek.
Nou nou toe maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Kijk hem terugkrabbelen dan! eerst de kaas wegjagen en dan niet zonder willen!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hé, ik wil je niet weghebben ofzo! Ik zeg het alleen maar.Kom terug!
Zal wel wat duurder zijn qua servers en ik denk niet dat Danny daar geld voor heeftquote:Op maandag 8 februari 2010 22:46 schreef IHVK het volgende:
waarom heeft fok geen interface net als twitter, dat je niet steeds hoeft te refreshen maar dat de posts automatisch erbij komen?
Jammer.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zal wel wat duurder zijn qua servers en ik denk niet dat Danny daar geld voor heeft.
Alsof ik geld hebquote:Op maandag 8 februari 2010 22:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, als je het graag wilt ontvangt danny waarschijnlijk graag donaties.
Ja ja, dat zeggen ze allemaal! En toch in door de staat betaalde BMW's rijdenquote:Op maandag 8 februari 2010 22:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Valt echt reuze mee wat politici verdienen.
En wat ik ervan krijg valt nog meer mee.
Moet je wel een kleine familie hebben, wil je in zo'n waggel passenquote:Op maandag 8 februari 2010 22:58 schreef IHVK het volgende:
Renault Clio rijden we in.![]()
Moet ik over ondernemers beginen!
Precies genoeg ruimte.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je wel een kleine familie hebben, wil je in zo'n waggel passen.
Amerikaanse baggerquote:Op maandag 8 februari 2010 23:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is zeker het type auto waar ondernemers in rijden?
Nee , maar daar heb je mijn zus voor die ze dan ophaalt met haar auto.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Passen moedermoeder en vadermoeder er ook bij in dan?
[ afbeelding ]
Dat is een pluspunt.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Amerikaanse bagger.Maar hij rijdt wel heerlijk, dat moet ik toegeven
.
Dat zeker, maar het maakt je wel superlui, zo'n automaatquote:
Nee.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog nooit van de uitdrukking 'een oud barrel' gehoord?
Nee, maar ga jij het makenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:14 schreef Bortecinem het volgende:
Heeft een van jullie weleens Dulce de Leche gemaakt?
Het blikje was 5 minuten open.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:19 schreef Julis het volgende:
"Geopend is het ongeveer 14 dagen houdbaar. Eenmaal kapot, begint het zuur te smaken."
Bron: http://www.koksforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=19&t=5339
Kan dit de oorzaak zijn?
Raarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het blikje was 5 minuten open.![]()
Ik kan me echt geen reden bedenken. Behalve dat het zuur door het blikje komt ofzo?
[ Bericht 1% gewijzigd door Julis op 09-02-2010 15:35:26 ]
Hahaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Haha, dat handschrift zou zomaar die van mij geweest kunnen zijn.
Ja, ik heb een ''meisjeshandschrift''.
In ieder geval succes met de dingen die je moet doen voor school.![]()
Ik wou het net zeggenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Haha, dat handschrift zou zomaar die van mij geweest kunnen zijn.
Ja, ik heb een ''meisjeshandschrift''.
In ieder geval succes met de dingen die je moet doen voor school.![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen. Maar wat aardig Jülide en wat een net handschrift
, had ik dat maar
.
Één woord: STRAPLOCKS! Ik speel niet staand gitaar voor ik die dinger erop heb gezet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:47 schreef Ayca het volgende:
En PATS toen viel je gitaargelukkig is de schade beperkt
Japanners hebben zo'n aparte manier van schreeuwen en hun woede uiten. Beginnen hun zin altijd heel rustig en op het einde praten ze heel snel, boos en keihardquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Vandaag college gehad van een Japanner. Ik verstond gewoon de helft van zijn verhaal niet. En hij schreeuwde nog wel zo.
Ik had hem tegen mijn bureau aangezet maar dat was dus niet zo handigquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Één woord: STRAPLOCKS! Ik speel niet staand gitaar voor ik die dinger erop heb gezet.
http://www.thomann.de/nl/km_16280_gitarrenwandhalter.htmquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik had hem tegen mijn bureau aangezet maar dat was dus niet zo handig
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Japanners hebben zo'n aparte manier van schreeuwen en hun woede uiten. Beginnen hun zin altijd heel rustig en op het einde praten ze heel snel, boos en keihard.
Moet je maar eens op letten tijdens films.
Ik zou denken dat het iets voor krachttraining ofzo is.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
http://www.thomann.de/nl/km_16280_gitarrenwandhalter.htm
En het ziet er ook nog eens sexy uit als je ze aan je muur hebt hangen.
Ja ik was al een hele tijd van plan zoiets te kopen maar dat kwam er maar niet vanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
http://www.thomann.de/nl/km_16280_gitarrenwandhalter.htm
En het ziet er ook nog eens sexy uit als je ze aan je muur hebt hangen.
Whehe, Japanners zijn net Puchjes die niet willen startenquote:
Hebben je ouders geen creditcard? Je kan ook gewoon geld overstorten op hun rekening.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja ik was al een hele tijd van plan zoiets te kopen maar dat kwam er maar niet vankan je op Thomann trouwens met paypal betalen?
Nee hoor. Ik kan zoveel eten als ik wil; ik kom om een of andere reden niet aan. Ik ben blijkbaar gezegend met een goede verbranding.quote:
Oh oke..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hebben je ouders geen creditcard? Je kan ook gewoon geld overstorten op hun rekening.
"Vooruitbetaling:
Als internet-klant kunt u ook comfortabel online betalen. u maakt het bedrag van de rekening vooruit over. (per online-banking) Wanneer het geld op onze rekening staat, worden de producten verstuurd. Indien alle bestelde producten op dat moment op voorraad zijn."
Thomann en Musik-schmidt hebben echt perfecte service, al helemaal vergeleken met de gemiddelde Nederlandse gitaarwebshop. En ze zijn ook nog eens stukken goedkoper.
Wel 8 euro verzendkosten, maar als je meteen twee hangers, een gitaarband en wat plectra koopt ben je nog altijd goedkoper uit. al helemaal aangezien NLse webshops op zijn minst 6,40 berekenen en muziekwinkels hier over het algemeen afzetters zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh oke..ik kijk dan wel even of ik nog wat nodig heb
Goedkoper zijn ze zeker
Daarom kom je dus niet aan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kan zoveel eten als ik wil; ik kom om een of andere reden niet aan. Ik ben blijkbaar gezegend met een goede verbranding.En zo veel eet/drink ik trouwens niet.
Ja daarom even kijken of ik nog wat anders nodig hebquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel 8 euro verzendkosten, maar als je meteen twee hangers, een gitaarband en wat plectra koopt ben je nog altijd goedkoper uit. al helemaal aangezien NLse webshops op zijn minst 6,40 berekenen en muziekwinkels hier over het algemeen afzetters zijn.
Ik heb nu ook al anderhalf jaar ongeveer hetzelfde gewicht, maar ik ben dan ook nooit echt een vreetzak geweest. Hopelijk blijft het hetzelfde, ik vind 74 kilo wel oké.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kan zoveel eten als ik wil; ik kom om een of andere reden niet aan. Ik ben blijkbaar gezegend met een goede verbranding.En zo veel eet/drink ik trouwens niet.
Mijn tweede gitaar had ik voor 320 (!!) euro in de winkel gekocht, toen ik nog onwetend was. Later kwam ik erachter dat je hem voor 190 euro kon kopenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja daarom even kijken of ik nog wat anders nodig heb![]()
Nja mijn gitaar was bij idd duurder in de winkel maar ik had hem toch daar gekochtik dacht misschien is dat wel handig bij een eerste gitaar
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb nu ook al anderhalf jaar ongeveer hetzelfde gewicht, maar ik ben dan ook nooit echt een vreetzak geweest. Hopelijk blijft het hetzelfde, ik vind 74 kilo wel oké.
[..]
Mijn tweede gitaar had ik voor 320 (!!) euro in de winkel gekocht, toen ik nog onwetend was. Later kwam ik erachter dat je hem voor 190 euro kon kopen.
Tsja, het is ook niet echt gezond hè, om iedere dag zo'n ding op te eten. Maar af en toe kan natuurlijk geen kwaad.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Daarom kom je dus niet aan.Als jij elke dag zo'n bak eet kom je echt wel aan hoor
Nee duhquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tsja, het is ook niet echt gezond hè, om iedere dag zo'n ding op te eten. Maar af en toe kan natuurlijk geen kwaad.
Waarom ga je stoppen? Misschien kan je vragen of hij nog goeie leerboeken o.i.d. weet om bepaalde technieken waar je moeite mee hebt te leren?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:17 schreef Ayca het volgende:
Ik ga zo naar gitaarles en ik moest met wat vragen komen omdat het mijn een na laatste les is maar ik kan niets verzinnenweet jij wat wikkie?
wat zou jij willen vragen aan een gitaarleraar?
Ik heb geen tijd meer om het echt bij te houden.. Dus is het een beetje zonde van mijn geld.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom ga je stoppen? Misschien kan je vragen of hij nog goeie leerboeken o.i.d. weet om bepaalde technieken waar je moeite mee hebt te leren?
Hoe duur is je gitaarles eigenlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd meer om het echt bij te houden.. Dus is het een beetje zonde van mijn geld.![]()
Hmm ik zal het vragen
115 per maandquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe duur is je gitaarles eigenlijk?
Ik was na twee jaar gestopt.
115quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
115 per maand![]()
Het is dus precies 1 jaar geleden dat ik begon.
WTF, ik betaalde per half uur (in de week) 10 euro of zo, en hij kwam ook nog eens aan huis. Na een jaar ben ik hem trouwens wel 16 euro per les gaan betalen, omdat ik 10 echt absurd weinig vond. Maar mijn leraar deed het dan ook meer omdat het maar een bijbaan was en hij er ook nog eens vele plezier in hadquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
elke week 3 kwartier.![]()
hij is best duur ja
Hé, niet zo agressief!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee duhals je gewoon gezond eet is er niets aan de hand natuurlijk
Dat is toch gewoon dat Turkse vrouwentemperament, ik dacht dat jij daar wel tegen zou kunnen.quote:
Tsja..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
WTF, ik betaalde per half uur (in de week) 10 euro of zo, en hij kwam ook nog eens aan huis. Na een jaar ben ik hem trouwens wel 16 euro per les gaan betalen, omdat ik 10 echt absurd weinig vond. Maar mijn leraar deed het dan ook meer omdat het maar een bijbaan was en hij er ook nog eens vele plezier in had.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:25 schreef Julis het volgende:
Ik heb alvast een cadeautje voor jullie gemaakt voor Valentijnsdag.![]()
Ik ben er hoogstwaarschijnlijk een tijdje niet (toetsweek, prestaties, verslagen etc.) *zucht*. En ik had zin om dit cadeautje nu te geven!
Zie spoiler voor jullie cadeautje:
Zo lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft de "quote:
Oh zo bedoelde ik het helemaal nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze heeft de ""-smiley zelfs dikker gemaakt, speciaal voor ons jullie.
Het is alleen bestemd voor de Turken![]()
.
Ik merk het wel weer, kazen zijn ongewenst.
Heb je je eigen darkroomquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:12 schreef wikwakka2 het volgende:
$!&$W%_&354 FFF$"&"#$Y_#$%&$$#T%#$"%# stoppen zijn weer eens doorgeslagen![]()
![]()
![]()
En we hebben zo'n ouderwetse meterkast waar je nog nieuwe stoppen in moet zetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |