quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Mijn mama is nu naast mij. Zij vraagt wat ik aan het doen ben. Ik zeg: ik lees wat Kubilay typt. "Wat typt hij dan?" vraagt ze. Ik zeg: "Niets :|"quote:
Je hoeft niet voor hem op te komenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn mama is nu naast mij. Zij vraagt wat ik aan het doen ben. Ik zeg: ik lees wat Kubilay typt. "Wat typt hij dan?" vraagt ze. Ik zeg: "Niets :|"
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn mama is nu naast mij. Zij vraagt wat ik aan het doen ben. Ik zeg: ik lees wat Kubilay typt. "Wat typt hij dan?" vraagt ze. Ik zeg: "Niets :|"
Engel, jwtzquote:Op maandag 8 februari 2010 19:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hoeft niet voor hem op te komen.
je voelt je pas leven als je realiseert, dat alle kleine dingen je laat voelen dat je leeft.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je bent de eerste jongen die het kan waarderen..
Kubilay, zijn verkleinwoorden de- of het-woorden?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:53 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
je voelt je pas leven als je realiseert, dat alle kleine dingen je laat voelen dat je leeft.
Dus deze kleine tekstje laat me al voelen dat ik leef,![]()
(gaat nergens over maarja)
geen antwoord voor naziquote:Op maandag 8 februari 2010 19:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kubilay, zijn verkleinwoorden de- of het-woorden?
dus dit kleine tekstje*quote:Op maandag 8 februari 2010 19:53 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
je voelt je pas leven als je realiseert, dat alle kleine dingen je laat voelen dat je leeft.
Dus deze kleine tekstje laat me al voelen dat ik leef,![]()
(gaat nergens over maarja)
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Duid je een hetwoord aan met deze of dit?
IPad is nu inquote:Op maandag 8 februari 2010 19:57 schreef IHVK het volgende:
Ik heb een app met 12 gratis ebooks.![]()
Klassiekers ook nog.
En ik heb app waarmee ik barcodes kan scannen.![]()
En ik heb een app met Glowhockey![]()
Ik glij af richting fanboy.
Dit alles en nog meer heb ik ook op mijn Hero. Gratis navigatiequote:Op maandag 8 februari 2010 19:57 schreef IHVK het volgende:
Ik heb een app met 12 gratis ebooks.![]()
Klassiekers ook nog.
En ik heb app waarmee ik barcodes kan scannen.![]()
En ik heb een app met Glowhockey![]()
Ik glij af richting fanboy.
Heb je ook uitzendiggemist?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit alles en nog meer heb ik ook op mijn Hero. Gratis navigatie.
Je kon op de Hero al gewoon met de browser yotuben en uitzendinggemisten. Er is ook een app voor.quote:
Maar hij is niet van apple.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kon op de Hero al gewoon met de browser yotuben en uitzendinggemisten. Er is ook een app voor.
Oh godjes nog aan toe, als er telefoons zijn die puur kut zijn dan zijn het wel Motorola's en LG'squote:
Welke ben ik?quote:
Oke............wanneer ik geld heb.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Koop een Hero of een NExus One (ook gemaakt door HTC)!
Rara, Nooitquote:Op maandag 8 februari 2010 20:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke............wanneer ik geld heb.
Je werkte tochquote:Op maandag 8 februari 2010 20:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke............wanneer ik geld heb.
quote:
Ik weet wat links is.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:06 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Die linker,
(Blond beetje lang haar)
Ik heb nooit gezegd dat ik lief wasquote:Op maandag 8 februari 2010 20:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet wat links is.![]()
Kubilay is niet lief. Hoax!
Goede vergelijking.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:08 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik lief was![]()
Ik vergeleek me meer met de duivel
Moet je daar zelf voor betalen danquote:Op maandag 8 februari 2010 20:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet je hoe duur mijn nieuwe opleiding is?
Denk je dat mijn ouders nog gaan betalen na 3 jaar verkloot te hebben?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je daar zelf voor betalen dan. Wat ga je doen
?
School is echt helemaal niks voor mij. Maar goed, het moet.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:10 schreef Rookert het volgende:
BORTECINEM GAAT LEREN![]()
DE VLAG MAG UIT
EN VAN HOEMPA HOEMPA HOEMPA TU TUDUUH
TU TUDUUH
Hoe bedoel je lager? Minder erg, of erger?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:11 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Nah de duivel is te hoog voor mij, het moet lager kunnen toch?
Ik moest even opzoeken wat het wasquote:Op maandag 8 februari 2010 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Denk je dat mijn ouders nog gaan betalen na 3 jaar verkloot te hebben?![]()
Ik ga SPW doen.
Ehmm dat zegt ze toch?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Welke opleiding ga je doen?
ERGER YOU FOOLquote:Op maandag 8 februari 2010 20:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoe bedoel je lager? Minder erg, of erger?
SPW zeg ik toch.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Welke opleiding ga je doen?
Ik zat net iets met SPW te verzinnen bedankt hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 20:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehmm dat zegt ze toch?![]()
sociaal pedagogisch werk
Sorry, dacht dat het een afkorting voor 'Spoedige nogwat...' ofzo was.quote:
Tsja, maar tot nu toe heeft het bij niemand geholpenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:13 schreef IHVK het volgende:
Je begint in maart toch Borte?
Dan kunnen we op Fok! steeds tegen je zeggen dat je moet leren.
Nee, ik haat school.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken wat het was![]()
. Maar heb je er al zin in?
LOL.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat het een afkorting voor 'Spoedige nogwat...' ofzo was.Maar ik heb het nu opgezocht.
Ik luister toch niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:13 schreef IHVK het volgende:
Je begint in maart toch Borte?
Dan kunnen we op Fok! steeds tegen je zeggen dat je moet leren.
Wel bij mijn zus ze haalde geen 3 of hoger bij haar herkansing maar een 1quote:Op maandag 8 februari 2010 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, maar tot nu toe heeft het bij niemand geholpen.
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:15 schreef Squirrel.D het volgende:
[ afbeelding ]
IHVK je mag niks meer zeggen. Zie bord![]()
En wij allemaal maar denken dat julis een goede studente wasquote:Op maandag 8 februari 2010 20:16 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Wel bij mijn zus ze haalde geen 3 of hoger bij haar herkansing maar een 1
De waarheid is hardquote:Op maandag 8 februari 2010 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En wij allemaal maar denken dat julis een goede studente was.
Huh? een 1?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:16 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Wel bij mijn zus ze haalde geen 3 of hoger bij haar herkansing maar een 1
Ik een 2 voor mijn eerste proefvertaling Latijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:19 schreef Rookert het volgende:
Ik had een 1 voor mijn eerste proefvertaling Grieks ooit
Maar hij telde niet mee
Was maar een geintje ze haalt nooit een 1quote:Op maandag 8 februari 2010 20:20 schreef Ayca het volgende:
Ik heb ook wel eens een 1 gehaald, is niet zo moeilijk hoor.
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:20 schreef Ayca het volgende:
Ik heb ook wel eens een 1 gehaald, is niet zo moeilijk hoor.
Whehequote:Op maandag 8 februari 2010 20:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik een 2 voor mijn eerste proefvertaling Latijn.![]()
Hij telde wel mee.
Oh ja dat had ik vorig jaar ook gedaan was het laatste proefwerk, het maakte niet uit of ik een 1 of een 10 haaldequote:Op maandag 8 februari 2010 20:22 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb een keer een 1 gehaald voor een proefwerk wiskunde. Ik leverde het blad gewoon leeg in.
Eindexamen proefvertalingen stellen ook niet veel voor. In vergelijking met wat je normaal krijgt.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Whehe
Ik had een 8 voor mijn proefvertaling op eindexamen Grieks geloof ik. Die was dan ook te simpel voor woorden
Hoe dom kan je zijn ?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh ja dat had ik vorig jaar ook gedaan was het laatste proefwerk, het maakte niet uit of ik een 1 of een 10 haalde![]()
Nah ik had erop geschreven: Weer een pw minder na te kijken!
Probeer je ons iets te vertellen?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:20 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Kijk ff,
Herken je wiki er niet in?
Daarom, blij dat ik een goede lerares had. Stond alleen wel laag voor SE: 6,3 en ha 7,6 voor eindexamen. Een gast die een 5,6 stond had een 7,3quote:Op maandag 8 februari 2010 20:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Eindexamen proefvertalingen stellen ook niet veel voor. In vergelijking met wat je normaal krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |