Goede vergelijking.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:08 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik lief was![]()
Ik vergeleek me meer met de duivel
Moet je daar zelf voor betalen danquote:Op maandag 8 februari 2010 20:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet je hoe duur mijn nieuwe opleiding is?
Denk je dat mijn ouders nog gaan betalen na 3 jaar verkloot te hebben?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je daar zelf voor betalen dan. Wat ga je doen
?
School is echt helemaal niks voor mij. Maar goed, het moet.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:10 schreef Rookert het volgende:
BORTECINEM GAAT LEREN![]()
DE VLAG MAG UIT
EN VAN HOEMPA HOEMPA HOEMPA TU TUDUUH
TU TUDUUH
Hoe bedoel je lager? Minder erg, of erger?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:11 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Nah de duivel is te hoog voor mij, het moet lager kunnen toch?
Ik moest even opzoeken wat het wasquote:Op maandag 8 februari 2010 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Denk je dat mijn ouders nog gaan betalen na 3 jaar verkloot te hebben?![]()
Ik ga SPW doen.
Ehmm dat zegt ze toch?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Welke opleiding ga je doen?
ERGER YOU FOOLquote:Op maandag 8 februari 2010 20:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoe bedoel je lager? Minder erg, of erger?
SPW zeg ik toch.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Welke opleiding ga je doen?
Ik zat net iets met SPW te verzinnen bedankt hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 20:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehmm dat zegt ze toch?![]()
sociaal pedagogisch werk
Sorry, dacht dat het een afkorting voor 'Spoedige nogwat...' ofzo was.quote:
Tsja, maar tot nu toe heeft het bij niemand geholpenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:13 schreef IHVK het volgende:
Je begint in maart toch Borte?
Dan kunnen we op Fok! steeds tegen je zeggen dat je moet leren.
Nee, ik haat school.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken wat het was![]()
. Maar heb je er al zin in?
LOL.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat het een afkorting voor 'Spoedige nogwat...' ofzo was.Maar ik heb het nu opgezocht.
Ik luister toch niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:13 schreef IHVK het volgende:
Je begint in maart toch Borte?
Dan kunnen we op Fok! steeds tegen je zeggen dat je moet leren.
Wel bij mijn zus ze haalde geen 3 of hoger bij haar herkansing maar een 1quote:Op maandag 8 februari 2010 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, maar tot nu toe heeft het bij niemand geholpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |