quote:Op maandag 8 februari 2010 20:15 schreef Squirrel.D het volgende:
[ afbeelding ]
IHVK je mag niks meer zeggen. Zie bord![]()
En wij allemaal maar denken dat julis een goede studente wasquote:Op maandag 8 februari 2010 20:16 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Wel bij mijn zus ze haalde geen 3 of hoger bij haar herkansing maar een 1
De waarheid is hardquote:Op maandag 8 februari 2010 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En wij allemaal maar denken dat julis een goede studente was.
Huh? een 1?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:16 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Wel bij mijn zus ze haalde geen 3 of hoger bij haar herkansing maar een 1
Ik een 2 voor mijn eerste proefvertaling Latijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:19 schreef Rookert het volgende:
Ik had een 1 voor mijn eerste proefvertaling Grieks ooit
Maar hij telde niet mee
Was maar een geintje ze haalt nooit een 1quote:Op maandag 8 februari 2010 20:20 schreef Ayca het volgende:
Ik heb ook wel eens een 1 gehaald, is niet zo moeilijk hoor.
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:20 schreef Ayca het volgende:
Ik heb ook wel eens een 1 gehaald, is niet zo moeilijk hoor.
Whehequote:Op maandag 8 februari 2010 20:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik een 2 voor mijn eerste proefvertaling Latijn.![]()
Hij telde wel mee.
Oh ja dat had ik vorig jaar ook gedaan was het laatste proefwerk, het maakte niet uit of ik een 1 of een 10 haaldequote:Op maandag 8 februari 2010 20:22 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb een keer een 1 gehaald voor een proefwerk wiskunde. Ik leverde het blad gewoon leeg in.
Eindexamen proefvertalingen stellen ook niet veel voor. In vergelijking met wat je normaal krijgt.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Whehe
Ik had een 8 voor mijn proefvertaling op eindexamen Grieks geloof ik. Die was dan ook te simpel voor woorden
Hoe dom kan je zijn ?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh ja dat had ik vorig jaar ook gedaan was het laatste proefwerk, het maakte niet uit of ik een 1 of een 10 haalde![]()
Nah ik had erop geschreven: Weer een pw minder na te kijken!
Probeer je ons iets te vertellen?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:20 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Kijk ff,
Herken je wiki er niet in?
Daarom, blij dat ik een goede lerares had. Stond alleen wel laag voor SE: 6,3 en ha 7,6 voor eindexamen. Een gast die een 5,6 stond had een 7,3quote:Op maandag 8 februari 2010 20:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Eindexamen proefvertalingen stellen ook niet veel voor. In vergelijking met wat je normaal krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |