Alsof ik geld hebquote:Op maandag 8 februari 2010 22:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, als je het graag wilt ontvangt danny waarschijnlijk graag donaties.
Ja ja, dat zeggen ze allemaal! En toch in door de staat betaalde BMW's rijdenquote:Op maandag 8 februari 2010 22:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Valt echt reuze mee wat politici verdienen.
En wat ik ervan krijg valt nog meer mee.
Moet je wel een kleine familie hebben, wil je in zo'n waggel passenquote:Op maandag 8 februari 2010 22:58 schreef IHVK het volgende:
Renault Clio rijden we in.![]()
Moet ik over ondernemers beginen!
Precies genoeg ruimte.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je wel een kleine familie hebben, wil je in zo'n waggel passen.
Amerikaanse baggerquote:Op maandag 8 februari 2010 23:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is zeker het type auto waar ondernemers in rijden?
Nee , maar daar heb je mijn zus voor die ze dan ophaalt met haar auto.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Passen moedermoeder en vadermoeder er ook bij in dan?
[ afbeelding ]
Dat is een pluspunt.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Amerikaanse bagger.Maar hij rijdt wel heerlijk, dat moet ik toegeven
.
Dat zeker, maar het maakt je wel superlui, zo'n automaatquote:
Nee.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog nooit van de uitdrukking 'een oud barrel' gehoord?
Nee, maar ga jij het makenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:14 schreef Bortecinem het volgende:
Heeft een van jullie weleens Dulce de Leche gemaakt?
Het blikje was 5 minuten open.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:19 schreef Julis het volgende:
"Geopend is het ongeveer 14 dagen houdbaar. Eenmaal kapot, begint het zuur te smaken."
Bron: http://www.koksforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=19&t=5339
Kan dit de oorzaak zijn?
Raarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het blikje was 5 minuten open.![]()
Ik kan me echt geen reden bedenken. Behalve dat het zuur door het blikje komt ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Julis op 09-02-2010 15:35:26 ]
Hahaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Haha, dat handschrift zou zomaar die van mij geweest kunnen zijn.
Ja, ik heb een ''meisjeshandschrift''.
In ieder geval succes met de dingen die je moet doen voor school.![]()
Ik wou het net zeggenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Haha, dat handschrift zou zomaar die van mij geweest kunnen zijn.
Ja, ik heb een ''meisjeshandschrift''.
In ieder geval succes met de dingen die je moet doen voor school.![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen. Maar wat aardig Jülide en wat een net handschrift
, had ik dat maar
.
Één woord: STRAPLOCKS! Ik speel niet staand gitaar voor ik die dinger erop heb gezet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:47 schreef Ayca het volgende:
En PATS toen viel je gitaargelukkig is de schade beperkt
Japanners hebben zo'n aparte manier van schreeuwen en hun woede uiten. Beginnen hun zin altijd heel rustig en op het einde praten ze heel snel, boos en keihardquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Vandaag college gehad van een Japanner. Ik verstond gewoon de helft van zijn verhaal niet. En hij schreeuwde nog wel zo.
Ik had hem tegen mijn bureau aangezet maar dat was dus niet zo handigquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Één woord: STRAPLOCKS! Ik speel niet staand gitaar voor ik die dinger erop heb gezet.
http://www.thomann.de/nl/km_16280_gitarrenwandhalter.htmquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik had hem tegen mijn bureau aangezet maar dat was dus niet zo handig
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Japanners hebben zo'n aparte manier van schreeuwen en hun woede uiten. Beginnen hun zin altijd heel rustig en op het einde praten ze heel snel, boos en keihard.
Moet je maar eens op letten tijdens films.
Ik zou denken dat het iets voor krachttraining ofzo is.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
http://www.thomann.de/nl/km_16280_gitarrenwandhalter.htm
En het ziet er ook nog eens sexy uit als je ze aan je muur hebt hangen.
Ja ik was al een hele tijd van plan zoiets te kopen maar dat kwam er maar niet vanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
http://www.thomann.de/nl/km_16280_gitarrenwandhalter.htm
En het ziet er ook nog eens sexy uit als je ze aan je muur hebt hangen.
Whehe, Japanners zijn net Puchjes die niet willen startenquote:
Hebben je ouders geen creditcard? Je kan ook gewoon geld overstorten op hun rekening.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja ik was al een hele tijd van plan zoiets te kopen maar dat kwam er maar niet vankan je op Thomann trouwens met paypal betalen?
Nee hoor. Ik kan zoveel eten als ik wil; ik kom om een of andere reden niet aan. Ik ben blijkbaar gezegend met een goede verbranding.quote:
Oh oke..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hebben je ouders geen creditcard? Je kan ook gewoon geld overstorten op hun rekening.
"Vooruitbetaling:
Als internet-klant kunt u ook comfortabel online betalen. u maakt het bedrag van de rekening vooruit over. (per online-banking) Wanneer het geld op onze rekening staat, worden de producten verstuurd. Indien alle bestelde producten op dat moment op voorraad zijn."
Thomann en Musik-schmidt hebben echt perfecte service, al helemaal vergeleken met de gemiddelde Nederlandse gitaarwebshop. En ze zijn ook nog eens stukken goedkoper.
Wel 8 euro verzendkosten, maar als je meteen twee hangers, een gitaarband en wat plectra koopt ben je nog altijd goedkoper uit. al helemaal aangezien NLse webshops op zijn minst 6,40 berekenen en muziekwinkels hier over het algemeen afzetters zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh oke..ik kijk dan wel even of ik nog wat nodig heb
Goedkoper zijn ze zeker
Daarom kom je dus niet aan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kan zoveel eten als ik wil; ik kom om een of andere reden niet aan. Ik ben blijkbaar gezegend met een goede verbranding.En zo veel eet/drink ik trouwens niet.
Ja daarom even kijken of ik nog wat anders nodig hebquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel 8 euro verzendkosten, maar als je meteen twee hangers, een gitaarband en wat plectra koopt ben je nog altijd goedkoper uit. al helemaal aangezien NLse webshops op zijn minst 6,40 berekenen en muziekwinkels hier over het algemeen afzetters zijn.
Ik heb nu ook al anderhalf jaar ongeveer hetzelfde gewicht, maar ik ben dan ook nooit echt een vreetzak geweest. Hopelijk blijft het hetzelfde, ik vind 74 kilo wel oké.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kan zoveel eten als ik wil; ik kom om een of andere reden niet aan. Ik ben blijkbaar gezegend met een goede verbranding.En zo veel eet/drink ik trouwens niet.
Mijn tweede gitaar had ik voor 320 (!!) euro in de winkel gekocht, toen ik nog onwetend was. Later kwam ik erachter dat je hem voor 190 euro kon kopenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja daarom even kijken of ik nog wat anders nodig heb![]()
Nja mijn gitaar was bij idd duurder in de winkel maar ik had hem toch daar gekochtik dacht misschien is dat wel handig bij een eerste gitaar
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb nu ook al anderhalf jaar ongeveer hetzelfde gewicht, maar ik ben dan ook nooit echt een vreetzak geweest. Hopelijk blijft het hetzelfde, ik vind 74 kilo wel oké.
[..]
Mijn tweede gitaar had ik voor 320 (!!) euro in de winkel gekocht, toen ik nog onwetend was. Later kwam ik erachter dat je hem voor 190 euro kon kopen.
Tsja, het is ook niet echt gezond hè, om iedere dag zo'n ding op te eten. Maar af en toe kan natuurlijk geen kwaad.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Daarom kom je dus niet aan.Als jij elke dag zo'n bak eet kom je echt wel aan hoor
Nee duhquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tsja, het is ook niet echt gezond hè, om iedere dag zo'n ding op te eten. Maar af en toe kan natuurlijk geen kwaad.
Waarom ga je stoppen? Misschien kan je vragen of hij nog goeie leerboeken o.i.d. weet om bepaalde technieken waar je moeite mee hebt te leren?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:17 schreef Ayca het volgende:
Ik ga zo naar gitaarles en ik moest met wat vragen komen omdat het mijn een na laatste les is maar ik kan niets verzinnenweet jij wat wikkie?
wat zou jij willen vragen aan een gitaarleraar?
Ik heb geen tijd meer om het echt bij te houden.. Dus is het een beetje zonde van mijn geld.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom ga je stoppen? Misschien kan je vragen of hij nog goeie leerboeken o.i.d. weet om bepaalde technieken waar je moeite mee hebt te leren?
Hoe duur is je gitaarles eigenlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd meer om het echt bij te houden.. Dus is het een beetje zonde van mijn geld.![]()
Hmm ik zal het vragen
115 per maandquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe duur is je gitaarles eigenlijk?
Ik was na twee jaar gestopt.
115quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
115 per maand![]()
Het is dus precies 1 jaar geleden dat ik begon.
WTF, ik betaalde per half uur (in de week) 10 euro of zo, en hij kwam ook nog eens aan huis. Na een jaar ben ik hem trouwens wel 16 euro per les gaan betalen, omdat ik 10 echt absurd weinig vond. Maar mijn leraar deed het dan ook meer omdat het maar een bijbaan was en hij er ook nog eens vele plezier in hadquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
elke week 3 kwartier.![]()
hij is best duur ja
Hé, niet zo agressief!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee duhals je gewoon gezond eet is er niets aan de hand natuurlijk
Dat is toch gewoon dat Turkse vrouwentemperament, ik dacht dat jij daar wel tegen zou kunnen.quote:
Tsja..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
WTF, ik betaalde per half uur (in de week) 10 euro of zo, en hij kwam ook nog eens aan huis. Na een jaar ben ik hem trouwens wel 16 euro per les gaan betalen, omdat ik 10 echt absurd weinig vond. Maar mijn leraar deed het dan ook meer omdat het maar een bijbaan was en hij er ook nog eens vele plezier in had.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:25 schreef Julis het volgende:
Ik heb alvast een cadeautje voor jullie gemaakt voor Valentijnsdag.![]()
Ik ben er hoogstwaarschijnlijk een tijdje niet (toetsweek, prestaties, verslagen etc.) *zucht*. En ik had zin om dit cadeautje nu te geven!
Zie spoiler voor jullie cadeautje:
Zo lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft de "quote:
Oh zo bedoelde ik het helemaal nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze heeft de ""-smiley zelfs dikker gemaakt, speciaal voor ons jullie.
Het is alleen bestemd voor de Turken![]()
.
Ik merk het wel weer, kazen zijn ongewenst.
Heb je je eigen darkroomquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:12 schreef wikwakka2 het volgende:
$!&$W%_&354 FFF$"&"#$Y_#$%&$$#T%#$"%# stoppen zijn weer eens doorgeslagen![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |