Alsof ik geld hebquote:Op maandag 8 februari 2010 22:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, als je het graag wilt ontvangt danny waarschijnlijk graag donaties.
Ja ja, dat zeggen ze allemaal! En toch in door de staat betaalde BMW's rijdenquote:Op maandag 8 februari 2010 22:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Valt echt reuze mee wat politici verdienen.
En wat ik ervan krijg valt nog meer mee.
Moet je wel een kleine familie hebben, wil je in zo'n waggel passenquote:Op maandag 8 februari 2010 22:58 schreef IHVK het volgende:
Renault Clio rijden we in.![]()
Moet ik over ondernemers beginen!
Precies genoeg ruimte.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je wel een kleine familie hebben, wil je in zo'n waggel passen.
Amerikaanse baggerquote:Op maandag 8 februari 2010 23:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is zeker het type auto waar ondernemers in rijden?
Nee , maar daar heb je mijn zus voor die ze dan ophaalt met haar auto.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Passen moedermoeder en vadermoeder er ook bij in dan?
[ afbeelding ]
Dat is een pluspunt.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Amerikaanse bagger.Maar hij rijdt wel heerlijk, dat moet ik toegeven
.
Dat zeker, maar het maakt je wel superlui, zo'n automaatquote:
Nee.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog nooit van de uitdrukking 'een oud barrel' gehoord?
Nee, maar ga jij het makenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:14 schreef Bortecinem het volgende:
Heeft een van jullie weleens Dulce de Leche gemaakt?
Het blikje was 5 minuten open.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:19 schreef Julis het volgende:
"Geopend is het ongeveer 14 dagen houdbaar. Eenmaal kapot, begint het zuur te smaken."
Bron: http://www.koksforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=19&t=5339
Kan dit de oorzaak zijn?
Raarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het blikje was 5 minuten open.![]()
Ik kan me echt geen reden bedenken. Behalve dat het zuur door het blikje komt ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Julis op 09-02-2010 15:35:26 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |