Hahaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Haha, dat handschrift zou zomaar die van mij geweest kunnen zijn.
Ja, ik heb een ''meisjeshandschrift''.
In ieder geval succes met de dingen die je moet doen voor school.![]()
Ik wou het net zeggenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Haha, dat handschrift zou zomaar die van mij geweest kunnen zijn.
Ja, ik heb een ''meisjeshandschrift''.
In ieder geval succes met de dingen die je moet doen voor school.![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen. Maar wat aardig Jülide en wat een net handschrift
, had ik dat maar
.
Één woord: STRAPLOCKS! Ik speel niet staand gitaar voor ik die dinger erop heb gezet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:47 schreef Ayca het volgende:
En PATS toen viel je gitaargelukkig is de schade beperkt
Japanners hebben zo'n aparte manier van schreeuwen en hun woede uiten. Beginnen hun zin altijd heel rustig en op het einde praten ze heel snel, boos en keihardquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Vandaag college gehad van een Japanner. Ik verstond gewoon de helft van zijn verhaal niet. En hij schreeuwde nog wel zo.
Ik had hem tegen mijn bureau aangezet maar dat was dus niet zo handigquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Één woord: STRAPLOCKS! Ik speel niet staand gitaar voor ik die dinger erop heb gezet.
http://www.thomann.de/nl/km_16280_gitarrenwandhalter.htmquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik had hem tegen mijn bureau aangezet maar dat was dus niet zo handig
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Japanners hebben zo'n aparte manier van schreeuwen en hun woede uiten. Beginnen hun zin altijd heel rustig en op het einde praten ze heel snel, boos en keihard.
Moet je maar eens op letten tijdens films.
Ik zou denken dat het iets voor krachttraining ofzo is.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
http://www.thomann.de/nl/km_16280_gitarrenwandhalter.htm
En het ziet er ook nog eens sexy uit als je ze aan je muur hebt hangen.
Ja ik was al een hele tijd van plan zoiets te kopen maar dat kwam er maar niet vanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
http://www.thomann.de/nl/km_16280_gitarrenwandhalter.htm
En het ziet er ook nog eens sexy uit als je ze aan je muur hebt hangen.
Whehe, Japanners zijn net Puchjes die niet willen startenquote:
Hebben je ouders geen creditcard? Je kan ook gewoon geld overstorten op hun rekening.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja ik was al een hele tijd van plan zoiets te kopen maar dat kwam er maar niet vankan je op Thomann trouwens met paypal betalen?
Nee hoor. Ik kan zoveel eten als ik wil; ik kom om een of andere reden niet aan. Ik ben blijkbaar gezegend met een goede verbranding.quote:
Oh oke..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hebben je ouders geen creditcard? Je kan ook gewoon geld overstorten op hun rekening.
"Vooruitbetaling:
Als internet-klant kunt u ook comfortabel online betalen. u maakt het bedrag van de rekening vooruit over. (per online-banking) Wanneer het geld op onze rekening staat, worden de producten verstuurd. Indien alle bestelde producten op dat moment op voorraad zijn."
Thomann en Musik-schmidt hebben echt perfecte service, al helemaal vergeleken met de gemiddelde Nederlandse gitaarwebshop. En ze zijn ook nog eens stukken goedkoper.
Wel 8 euro verzendkosten, maar als je meteen twee hangers, een gitaarband en wat plectra koopt ben je nog altijd goedkoper uit. al helemaal aangezien NLse webshops op zijn minst 6,40 berekenen en muziekwinkels hier over het algemeen afzetters zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh oke..ik kijk dan wel even of ik nog wat nodig heb
Goedkoper zijn ze zeker
Daarom kom je dus niet aan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kan zoveel eten als ik wil; ik kom om een of andere reden niet aan. Ik ben blijkbaar gezegend met een goede verbranding.En zo veel eet/drink ik trouwens niet.
Ja daarom even kijken of ik nog wat anders nodig hebquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel 8 euro verzendkosten, maar als je meteen twee hangers, een gitaarband en wat plectra koopt ben je nog altijd goedkoper uit. al helemaal aangezien NLse webshops op zijn minst 6,40 berekenen en muziekwinkels hier over het algemeen afzetters zijn.
Ik heb nu ook al anderhalf jaar ongeveer hetzelfde gewicht, maar ik ben dan ook nooit echt een vreetzak geweest. Hopelijk blijft het hetzelfde, ik vind 74 kilo wel oké.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kan zoveel eten als ik wil; ik kom om een of andere reden niet aan. Ik ben blijkbaar gezegend met een goede verbranding.En zo veel eet/drink ik trouwens niet.
Mijn tweede gitaar had ik voor 320 (!!) euro in de winkel gekocht, toen ik nog onwetend was. Later kwam ik erachter dat je hem voor 190 euro kon kopenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja daarom even kijken of ik nog wat anders nodig heb![]()
Nja mijn gitaar was bij idd duurder in de winkel maar ik had hem toch daar gekochtik dacht misschien is dat wel handig bij een eerste gitaar
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb nu ook al anderhalf jaar ongeveer hetzelfde gewicht, maar ik ben dan ook nooit echt een vreetzak geweest. Hopelijk blijft het hetzelfde, ik vind 74 kilo wel oké.
[..]
Mijn tweede gitaar had ik voor 320 (!!) euro in de winkel gekocht, toen ik nog onwetend was. Later kwam ik erachter dat je hem voor 190 euro kon kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |