Tsja, het is ook niet echt gezond hè, om iedere dag zo'n ding op te eten. Maar af en toe kan natuurlijk geen kwaad.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Daarom kom je dus niet aan.Als jij elke dag zo'n bak eet kom je echt wel aan hoor
Nee duhquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tsja, het is ook niet echt gezond hè, om iedere dag zo'n ding op te eten. Maar af en toe kan natuurlijk geen kwaad.
Waarom ga je stoppen? Misschien kan je vragen of hij nog goeie leerboeken o.i.d. weet om bepaalde technieken waar je moeite mee hebt te leren?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:17 schreef Ayca het volgende:
Ik ga zo naar gitaarles en ik moest met wat vragen komen omdat het mijn een na laatste les is maar ik kan niets verzinnenweet jij wat wikkie?
wat zou jij willen vragen aan een gitaarleraar?
Ik heb geen tijd meer om het echt bij te houden.. Dus is het een beetje zonde van mijn geld.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom ga je stoppen? Misschien kan je vragen of hij nog goeie leerboeken o.i.d. weet om bepaalde technieken waar je moeite mee hebt te leren?
Hoe duur is je gitaarles eigenlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd meer om het echt bij te houden.. Dus is het een beetje zonde van mijn geld.![]()
Hmm ik zal het vragen
115 per maandquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe duur is je gitaarles eigenlijk?
Ik was na twee jaar gestopt.
115quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
115 per maand![]()
Het is dus precies 1 jaar geleden dat ik begon.
WTF, ik betaalde per half uur (in de week) 10 euro of zo, en hij kwam ook nog eens aan huis. Na een jaar ben ik hem trouwens wel 16 euro per les gaan betalen, omdat ik 10 echt absurd weinig vond. Maar mijn leraar deed het dan ook meer omdat het maar een bijbaan was en hij er ook nog eens vele plezier in hadquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
elke week 3 kwartier.![]()
hij is best duur ja
Hé, niet zo agressief!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee duhals je gewoon gezond eet is er niets aan de hand natuurlijk
Dat is toch gewoon dat Turkse vrouwentemperament, ik dacht dat jij daar wel tegen zou kunnen.quote:
Tsja..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
WTF, ik betaalde per half uur (in de week) 10 euro of zo, en hij kwam ook nog eens aan huis. Na een jaar ben ik hem trouwens wel 16 euro per les gaan betalen, omdat ik 10 echt absurd weinig vond. Maar mijn leraar deed het dan ook meer omdat het maar een bijbaan was en hij er ook nog eens vele plezier in had.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:25 schreef Julis het volgende:
Ik heb alvast een cadeautje voor jullie gemaakt voor Valentijnsdag.![]()
Ik ben er hoogstwaarschijnlijk een tijdje niet (toetsweek, prestaties, verslagen etc.) *zucht*. En ik had zin om dit cadeautje nu te geven!
Zie spoiler voor jullie cadeautje:
Zo lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft de "quote:
Oh zo bedoelde ik het helemaal nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze heeft de ""-smiley zelfs dikker gemaakt, speciaal voor ons jullie.
Het is alleen bestemd voor de Turken![]()
.
Ik merk het wel weer, kazen zijn ongewenst.
Heb je je eigen darkroomquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:12 schreef wikwakka2 het volgende:
$!&$W%_&354 FFF$"&"#$Y_#$%&$$#T%#$"%# stoppen zijn weer eens doorgeslagen![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |