Wajoooooooow! Heb je welgeteld één commentary geschreven? Comparative nog welquote:Op maandag 8 februari 2010 20:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze boden hier niks anders aan
En ik had een 7 voor mijn comparative commentary
En een essayquote:Op maandag 8 februari 2010 20:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wajoooooooow! Heb je welgeteld één commentary geschreven? Comparative nog wel.
Je bent alleen lui, niet domquote:Op maandag 8 februari 2010 20:35 schreef Bortecinem het volgende:
Damn, check jullie allemaal slim zijn. Kom ik aan met mijn VMBO.
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik was het meisje met de hoogste cijfers in de onderbouw!
Wat knap van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Cool story, Hansel.
Maar ja, we zijn nog allemaal bezig dus niemand weet waar wij terecht komen uiteindelijk.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:35 schreef Bortecinem het volgende:
Pubers.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:35 schreef Squirrel.D het volgende:
Vandaag was onze Duits leraar boos, hij moest bijna janken![]()
Alleen, omdat wij met zeep, borden wisser en spuug propjes gooiden
Jezus wat zijn jullie een kutklasquote:Op maandag 8 februari 2010 20:35 schreef Squirrel.D het volgende:
Vandaag was onze Duits leraar boos, hij moest bijna janken![]()
Alleen, omdat wij met zeep, borden wisser en spuug propjes gooiden
Jullie zijn ook allemaal lui. Jullie besteden meer tijd aan Fok! dan aan leerwerk, volgens mij. Maar toch studeren jullie allemaal op zo'n hoog niveau.quote:
boks, ouwe!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:35 schreef Bortecinem het volgende:
Wik waarom kraak je iedereen af ineens.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wajoooooooow! Heb je welgeteld één commentary geschreven? Comparative nog wel.
Had je maar naar een IB World School moeten gaan.
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jullie zijn ook allemaal lui. Jullie besteden meer tijd aan Fok! dan aan leerwerk, volgens mij. Maar toch studeren jullie allemaal op zo'n hoog niveau.
Hüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü,![]()
Hij voelt zich stoerquote:Op maandag 8 februari 2010 20:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wik waarom kraak je iedereen af ineens.
Ik heb al eerder aan de stok gehad met rookert, wij IB Diploma Programmers kunnen niet goed met IB Certificate-paupers omgaanquote:Op maandag 8 februari 2010 20:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wik waarom kraak je iedereen af ineens.
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jullie zijn ook allemaal lui. Jullie besteden meer tijd aan Fok! dan aan leerwerk, volgens mij. Maar toch studeren jullie allemaal op zo'n hoog niveau.
Hüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü,![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Huilt men zo in het Turks?
Hoe blaffen honden eigenlijk in het Turks? En hoe loeien koeien en hoe brullen leeuwen?
Honden zeggen 'haw haw' en koeien zeggen 'mööö'.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoe blaffen honden eigenlijk in het Turks? En hoe loeien koeien en hoe brullen leeuwen?
Honden:Miau!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ow ik dacht meer aan OhAquote:Op maandag 8 februari 2010 20:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Honden zeggen 'haw haw' en koeien zeggen 'mööö'.
'Haw haw'quote:Op maandag 8 februari 2010 20:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Honden zeggen 'haw haw' en koeien zeggen 'mööö'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |