Hahahaha tof.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh ja dat had ik vorig jaar ook gedaan was het laatste proefwerk, het maakte niet uit of ik een 1 of een 10 haalde![]()
Nah ik had erop geschreven: Weer een pw minder na te kijken!
Dat weten ze toch al.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:26 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Hoe dom kan je zijn ?
Je laat gewoon een leraar zien dat je geen doorzettingsvermogen hebt, en liever lui dan slim te zijn.
Inzet cijfers:
Ayca: 1
Wiki: 5.5
Ihvk: 6-
Julide: 2
Bilmiyorem: 8
Kubilay: 10
Jij vind dat tofquote:
Wiki zo iets heet Youtube......quote:Op maandag 8 februari 2010 20:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
hij heeft wel een grote verzameling filmpjes over homo's ja.
Ik zat in de 11% hoogste cijfers van alle International Baccalaureate studenten wereldwijdquote:
Hating you!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zat in de 11% hoogste cijfers van alle International Baccalaureate studenten wereldwijd. En tóch ben ik superlui geweest.
Gefraudeerd?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zat in de 11% hoogste cijfers van alle International Baccalaureate studenten wereldwijd. En tóch ben ik superlui geweest.
Goede trailer.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Nieuwe film over Atatürk, 'Veda':
Officiėle website:
http://www.vedafilm.com/
Ik had een 6 voor A2 English HLquote:Op maandag 8 februari 2010 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
verkapt-kijk-mij-intelligent-zijn-icm-blauwe-ogen-postquote:Op maandag 8 februari 2010 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent gewoon slim.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
verkapt-kijk-mij-intelligent-zijn-icm-blauwe-ogen-post
Nee, English A1 HL is het beste. A2 =quote:Op maandag 8 februari 2010 20:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik had een 6 voor A2 English HL![]()
Dat is 1 na beste voor niet IB mensen
Ik was het meisje met de hoogste cijfers in de onderbouwquote:Op maandag 8 februari 2010 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze boden hier niks anders aanquote:Op maandag 8 februari 2010 20:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, English A1 HL is het beste. A2 =![]()
![]()
, stelletje faaljosti's die A2 ddeden
.
het leven zit mij niet meequote:Op maandag 8 februari 2010 20:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
verkapt-kijk-mij-intelligent-zijn-icm-blauwe-ogen-post
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik was het meisje met de hoogste cijfers in de onderbouw!
NerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |