Baggerzooi, ik ga maar eens leren. Boks.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Wik, ga je weer voor de top 10 (aantal posts)?
Vriend van mij in Delft ook, om te huilenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb een paar professoren die zo klinken.
succesquote:Op maandag 8 februari 2010 20:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Baggerzooi, ik ga maar eens leren. Boks.
Hé, ik wil je niet weghebben ofzo! Ik zeg het alleen maar.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Baggerzooi, ik ga maar eens leren. Boks.
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:51 schreef IHVK het volgende:
Kom terug wik, het was allemaal een grapje
Agh, Burakius, aaagh.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:51 schreef IHVK het volgende:
Kom terug wik, het was allemaal een grapje
Een boek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een boek.
Nou nou toe maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Kijk hem terugkrabbelen dan! eerst de kaas wegjagen en dan niet zonder willen!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hé, ik wil je niet weghebben ofzo! Ik zeg het alleen maar.Kom terug!
Zal wel wat duurder zijn qua servers en ik denk niet dat Danny daar geld voor heeftquote:Op maandag 8 februari 2010 22:46 schreef IHVK het volgende:
waarom heeft fok geen interface net als twitter, dat je niet steeds hoeft te refreshen maar dat de posts automatisch erbij komen?
Jammer.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zal wel wat duurder zijn qua servers en ik denk niet dat Danny daar geld voor heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |