Nu nog op je werk!?quote:
moeten wel verrekt goede broodjes zijnquote:Op maandag 8 februari 2010 19:01 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zit er over te denken om er nog één te halen.
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moeten wel verrekt goede broodjes zijn
Zeg maar tegen de juf dat het tijd is om naar huis te gaan.quote:
Misschien heeft 'ie strafwerkquote:Op maandag 8 februari 2010 19:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeg maar tegen de juf dat het tijd is om naar huis te gaan.
Oh, je bent de seksslaaf geworden van je lerares en je wil naar huis omdat de boel rauw wordt?quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, je bent de seksslaaf geworden van je lerares en je wil naar huis omdat de boel rauw wordt?
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, je bent de seksslaaf geworden van je lerares en je wil naar huis omdat de boel rauw wordt?
Niet erger dan normaal toch?quote:
Dat had wel heel gaaf geweestquote:Op maandag 8 februari 2010 19:17 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb trouwens net antwoord gehad op de vraag of ik een hindernisbaan mag gebruiken voor een SC meet.
Is een no-go ivm de verzekering.
geen bring your own insureancequote:Op maandag 8 februari 2010 19:17 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb trouwens net antwoord gehad op de vraag of ik een hindernisbaan mag gebruiken voor een SC meet.
Is een no-go ivm de verzekering.
quote:
Nope, heeft te maken met het aanwezig zijn op militair terrein.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen bring your own insureance
Al een idee?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Dan moeten we maar wat anders verzinnen voor de meet
Ook leuk.quote:
Andyquote:
Nee.... begin me ernstig zorgen te maken of ik haar ooit nog zal zien.....quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee.... begin me ernstig zorgen te maken of ik haar ooit nog zal zien.....
Wat versta jij daar onder?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:03 schreef TradeMarkie het volgende:
of een maritieme overlevingstraining, ook erg leuk om te doen
maar dan wel met zo'n automatisch dingquote:Op maandag 8 februari 2010 19:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook leuk.Op het KNVB terrein in Zeist kun je leuk in het bos aan de gang.
Ja en als ik haar niet meer zie wordt het lastig uitvragen....quote:
Geef de juf een kus en rij veilig!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar goed, m'n meesteres laat me weer gaan voor vanavond, ik ga maar eens een uurtje naar huis rijden
Die hebben zequote:Op maandag 8 februari 2010 20:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar dan wel met zo'n automatisch ding
Liever dan Airsoft met deze:quote:Op maandag 8 februari 2010 20:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar dan wel met zo'n automatisch ding
En vergeet de paintball handgranaten en landmijnen niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Liever dan Airsoft met deze:
[ afbeelding ]
Kunnen we de Predator vibe oproepen....
Get to da choppaquote:Op maandag 8 februari 2010 20:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Liever dan Airsoft met deze:
[ afbeelding ]
Kunnen we de Predator vibe oproepen....
Roep maar een datum en maak een poll.quote:
ik heb geen leven dus kan gewoon elke zaterdagquote:Op maandag 8 februari 2010 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Roep maar een datum en maak een poll.
Moet jij dan niet bijkomen van het stappen van vrijdag nacht?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb geen leven dus kan gewoon elke zaterdag
hebben ze ook carpetbombing?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En vergeet de paintball handgranaten en landmijnen niet.
Als jij het wilt gooi ik graag een rol tapijt op je knar.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hebben ze ook carpetbombing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |