quote:Op maandag 8 februari 2010 16:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mijn vriendin zou na de eerste twee zinnen me kwaad opbellen, dan vloeken en tieren en als ik er dan één keer tussendoor kan komen met "heb je het wel uitgelezen" dan zou ik een "BOEIT ME GEEN FUCK" terug kunnen verwachten
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Doet me denken aan:
http://www.flabber.nl/lin(...)t-het-niet-door-2598
Nee, dat is heel iets andersquote:Op maandag 8 februari 2010 16:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaha!! Hoogstaande zit onder de plak, hihihi
!
Dat is wel waarschijnlijker natuurlijkquote:Op maandag 8 februari 2010 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of wij zijn gewoon allebei bijzonder.
*traantje wegpinkt*quote:Op maandag 8 februari 2010 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen heb ik wel gemist hoor.
Tof van je, hoorde ik gisteren geloof ik van iemand. High five?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor. Geen probleem. Helemaal niet als het IQM is.
Ik meende het niet.quote:
Denk je dat echt? Dat is naarquote:Op maandag 8 februari 2010 16:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben best leuk, maar er zijn vast heel veel vrouwen leuker dan ik
Van wie?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tof van je, hoorde ik gisteren geloof ik van iemand. High five?
quote:
Ik wil wel kusjekroelen met jequote:Op maandag 8 februari 2010 16:15 schreef Maisnon het volgende:
En ik heb niemandik kom wel weer terug als de SC kusjekroel af is
Dat is gewoon zoquote:Op maandag 8 februari 2010 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Dat is naar!
Waarom is dat naar? Ik vind het naar dat je jezelf boven de rest plaatst.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Dat is naar!
quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:47 schreef Bragi het volgende:
Ik beeldde even twee seconden in hoe ik Janies zou doen en toen zag ik mezelf serieus high fiven met Ado.
Oh okee. Maar ik zou er niet zoveel probleem mee hebben op zich.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik geloof IQM
Maar dat weet ik niet zeker meer, das best erg eigenlijk
Moet je het weer verpesten?quote:
Dit ben ik wel met Sanna eens eigenlijk.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom is dat naar? Ik vind het naar dat je jezelf boven de rest plaatst.
Waarom niet?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh okee. Maar ik zou er niet zoveel probleem mee hebben op zich.
Ja, rub it in.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je het weer verpesten?
Ik plaats mezelf niet boven de restquote:Op maandag 8 februari 2010 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom is dat naar? Ik vind het naar dat je jezelf boven de rest plaatst.
Ik doe m'n best.quote:
Ik bedoel ook niet voor het gros van de mensheid, ik bedoel voor hem.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo
Misschien niet voor hem, maar voor het gros van de mensheid ben ik vast niet zo geweldig als hij me vindt en dat is goed![]()
Holy fuck, dat is nog eens vreemd thuiskomen zegquote:
Dat bedoel ik maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik word ook weleens onzeker als ik een vrouw leuk vind en denk dat ze goed bij hem zou passen, zeker als hij haar dan ook nog leuk vindtquote:Op maandag 8 februari 2010 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet voor het gros van de mensheid, ik bedoel voor hem.
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar.Neuh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
O men, dat zou ik echt naar vinden zeg, om dat zo te lezen.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Holy fuck, dat is nog eens vreemd thuiskomen zeg
Mannen horen dan ook gewoon over elke andere vrouw te zeggen, 'ooh zij, niets aanquote:Op maandag 8 februari 2010 16:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik word ook weleens onzeker als ik een vrouw leuk vind en denk dat ze goed bij hem zou passen, zeker als hij haar dan ook nog leuk vindt
Dat is ook echt sneuquote:Op maandag 8 februari 2010 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mannen horen dan ook gewoon over elke andere vrouw te zeggen, 'ooh zij, niets aan'..
Ik had het gisteren met m'n vriendje over vrouwen die nog achter hem aanzitten, liet hij smsjes lezen van een of ander dom wijf dat met 'm af wilde spreken.. Zegt hij, ik heb een vriendin, zegt zij, nou zij hoeft niets te weten.
Daar kan ik dan ook niet tegenmaar gewoon omdat ik het sneu van haar vind, niet omdat ik denk dat hij haar wel leuk zou vinden.
Dat zeg je net indirect.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik plaats mezelf niet boven de rest!
Mweh. Ik mis de brownie.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat dus
Vind je van mn ava Bragi?
Dat dus. Mee eens. Dat heeft niks met arrogantie te maken, maar met het feit dat jij en je partner goed bij elkaar passen.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet voor het gros van de mensheid, ik bedoel voor hem.
vierkante vingersquote:Op maandag 8 februari 2010 16:30 schreef Broekpaling het volgende:
Wtf, mijn vingers denken dat ze opeens een vrieskast zijn. Onwerkelijk koud gewoon.
Dat is wel lullig.quote:
Dat zei ik vannacht ook tegen je vriendin toen ze zei dat ze het wilde uitmaken met jou, maar dat ze dat niet goed durfde, terwijl ze langzaam mijn piemel in haar mond nam.quote:
WTF. Ik zie bij elke post van je een andere.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:34 schreef Bragi het volgende:
WTF, mijn avatar verandert elke keer.Welke zien jullie?
Nee hoor, hij mag van mij best zeggen dat ie iemand leuk vindt, tis alleen dat ik zelf gewoon wat onzeker ben in die dingen.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mannen horen dan ook gewoon over elke andere vrouw te zeggen, 'ooh zij, niets aan'..
Ik had het gisteren met m'n vriendje over vrouwen die nog achter hem aanzitten, liet hij smsjes lezen van een of ander dom wijf dat met 'm af wilde spreken.. Zegt hij, ik heb een vriendin, zegt zij, nou zij hoeft niets te weten.
Daar kan ik dan ook niet tegenmaar gewoon omdat ik het sneu van haar vind, niet omdat ik denk dat hij haar wel leuk zou vinden.
Jawel. Hier:quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
IQM is iemand die z'n vriendin zou nekken als ze een ander leuker gaat vinden dan hem.
quote:
Dus je zegt/denkt eigenlijk altijd "niemand is leuker dan ik". Zie je het?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijddaarom maak ik me ook niet zo snel zorgen/ben ik niet snel jaloers.
Doe 'm terug dan.quote:
Hij wilde een foto van mij op mijn 12cm hakken.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:37 schreef Maisnon het volgende:
wd wat was dat voor fotogedoe allemaal voor Mozy
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd, uiteindelijk
Subliminal message, ftw!quote:
Haha, maar ik zie inderdaad wel dat het als eentje gekund had ja. En mij kennende snap ik dat je dacht dat het er eentje was.quote:
Nee, het was wel een grapje. Aandachtshoer.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, maar ik zie inderdaad wel dat het als eentje gekund had ja. En mij kennende snap ik dat je dacht dat het er eentje was.
wd.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel. Hier:
[..]
[..]
[..]
Dus je zegt/denkt eigenlijk altijd "niemand is leuker dan ik". Zie je het?
Nee.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, het was wel een grapje. Aandachtshoer.
ja gaat lekkerquote:Op maandag 8 februari 2010 16:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoi, hoe is het? Alles goed? Met mij wel.
Dat is jouw interpretatie. Wat ik ermee bedoelde is, ik pas goed bij hem dus waarom zou ik jaloers worden op anderen die minder goed bij hem passen.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel. Hier:
[..]
[..]
[..]
Dus je zegt/denkt eigenlijk altijd "niemand is leuker dan ik". Zie je het?
Ik zie dat poppetje gewoonquote:Op maandag 8 februari 2010 16:34 schreef Bragi het volgende:
WTF, mijn avatar verandert elke keer.Welke zien jullie?
De pijn zal toch wel eerder weg zijn?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:42 schreef Crack_ het volgende:
Oh neee, genezing duurt 6 weken, bhehehehe.
FUCK![]()
![]()
.
Ik neem aaaan van wel jaquote:Op maandag 8 februari 2010 16:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De pijn zal toch wel eerder weg zijn?
Het kwam over als een "niemand is leuker dan ik, daarom ben ik niet jaloers."quote:Op maandag 8 februari 2010 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie. Wat ik ermee bedoelde is, ik pas goed bij hem dus waarom zou ik jaloers worden op anderen die minder goed bij hem passen.
Ja, ik vind het niet eens een mooie fotoquote:
Zo bedoelde ik het dus niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het kwam over als een "niemand is leuker dan ik, daarom ben ik niet jaloers."
Zo.quote:
Wat?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En jij houdt je mond tegen Crack_.
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
SLIJM NIET ZO EN POST ONDER IQM.
Dat je je mond tegen Crack_ dicht houdt.quote:
Waar bemoei jij je mee?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat je je mond tegen Crack_ dicht houdt.
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:48 schreef BobbyB het volgende:
Maar waar zijn die foto's met hoge hakken nu?
Met jou en Crack. Dat zie je toch.quote:
Elke keer als jij hier komt en Crack_ is er ook, begin jij te muiken tegen haar. En dat slaat nergens op dus ik leg je nu zilver op.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Elke keer als jij hier komt en Crack_ is er ook, begin jij te muiken tegen haar. En dat slaat nergens op dus ik leg je nu zilver op.
Ojawel, ik erger me alleen aan jouw gezeik tegen Crack_ elke keer. Geef het een plekje en laat het rusten, maar loop niet tegen d'r te kankeren op een forum. Alsof je daar wat mee bereikt.quote:
Muiken.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Elke keer als jij hier komt en Crack_ is er ook, begin jij te muiken tegen haar. En dat slaat nergens op dus ik leg je nu zilver op.
Ik erger me ook weleens.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ojawel, ik erger me alleen aan jouw gezeik tegen Crack_ elke keer. Geef het een plekje en laat het rusten, maar loop niet tegen d'r te kankeren op een forum. Alsof je daar wat mee bereikt.
Je was hier gisternacht niet?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ojawel, ik erger me alleen aan jouw gezeik tegen Crack_ elke keer. Geef het een plekje en laat het rusten, maar loop niet tegen d'r te kankeren op een forum. Alsof je daar wat mee bereikt.
Ik deed alleen even liefde verspreiden, zo vlak voor de storm.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
SLIJM NIET ZO EN POST ONDER IQM.
Volgens mij zijn dat geen bloemen.quote:
Dat ik het lief vind dat ze dat zeggen, ook al vinden ze het zelf wss fucking irritantquote:
People killing people dieing, children hurt and something I forget was crying.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik deed alleen even liefde verspreiden, zo vlak voor de storm.
Nee. Ik heb nog 4 weken.quote:
Ja, maar na een hele dag doet het zeer.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:51 schreef Crack_ het volgende:
Wd kun je ook echt op die hakken lopen?
Jawel.quote:
Jaja. Maar goed. Ze weten toch niet wat er aan de hand is tussen ons.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ik het lief vind dat ze dat zeggen, ook al vinden ze het zelf wss fucking irritant.
Nou, laat die foto zien dan!quote:Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nog 4 weken.
[..]
Ja, maar na een hele dag doet het zeer.
[..]
Jawel.
Dat ik haar zou hitten of dat ze 40 is?quote:
Dat staat los van dat je het hier naar toe brengtquote:Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jaja. Maar goed. Ze weten toch niet wat er aan de hand is tussen ons.
Nou en. Moet je dan maar hier kankeren op haar? Ik vond je altijd een kwaliteit user, maar nu ben je echt een beetje zo'n jongetje met zand in z'n kut.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou dat geloof ik allebei, maar dat ze er zo uit ziet en dat dat natuurlijk zou zijnquote:Op maandag 8 februari 2010 16:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat ik haar zou hitten of dat ze 40 is?
Jeroen stond er ook los van.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat staat los van dat je het hier naar toe brengt.
Precies, dus daarom vechten jullie het maar ergens anders uit.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik geloof J-Lo.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou dat geloof ik allebei, maar dat ze er zo uit ziet en dat dat natuurlijk zou zijn.
Ik vecht toch niet?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Precies, dus daarom vechten jullie het maar ergens anders uit.
Je begint weer. Tyf op alsjeblieft. Ga naar Girlz! forum of zo.quote:
Wat? Je weet niet eens waar het over gaat.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je begint weer. Tyf op alsjeblieft. Ga naar Girlz! forum of zo.
NAME-DROPPING!quote:
And I don't fucking care. Je loopt gewoon weer te zeiken.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat? Je weet niet eens waar het over gaat.
NIEMAND weet dat. Dus waarom zou je het hier bespreken?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou en. Moet je dan maar hier kankeren op haar? Ik vond je altijd een kwaliteit user, maar nu ben je echt een beetje zo'n jongetje met zand in z'n kut.
quote:
Alsof "Jeroen" jullie ook maar iets zegt.quote:
Nou en. Het zijn onze zaken niet dus betrek ons er ook niet in en ga het lekker elders bespreken.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zeik helemaal niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
And I don't fucking care. Je loopt gewoon weer te zeiken.
Nee, maar je hoeft haar daar niet mee te confronteren op een FUCKING FORUM. Schrijf haar een brief of zo. Zeiklijster.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Alsof "Jeroen" jullie ook maar iets zegt.
Er was ook niks aan de hand totdat WD erover begon. Ik was er helemaal niet op uit om ook maar iets negatiefs te zeggen.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou en. Het zijn onze zaken niet dus betrek ons er ook niet in en ga het lekker elders bespreken.
Nee, daarom. Ga dat hier dan ook niet behandelen, kale lutser.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Alsof "Jeroen" jullie ook maar iets zegt.
Nee, maar je begint wel weer tegen haar over ene Jeroen en je weet dat je het daarmee uitlokt.quote:
Ah, ff m'n kalender updaten.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, maar je hoeft haar daar niet mee te confronteren op een FUCKING FORUM. Schrijf haar een brief of zo. Zeiklijster.
Het kan mij weinig boeien of die 2 ruzie hebben. Hun probleem. Ik negeer het gewoon.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof je het niet met me eens bent.
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Crack, zeg eens dat je weet waar het over gaat en dat je het niet erg vind dat ik het zeg.
WD, alsjeblieft. Ik lok helemaal niks uit, dat weet zij en dat weet ik. Dat jij dat anders ziet is jouw probleem.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, maar je begint wel weer tegen haar over ene Jeroen en je weet dat je het daarmee uitlokt.
Oh kom op, ik zei alleen dat je je kop tegen haar een keer moest houden hierzo en toen begon je zelf over Jeroen. Nu moet je niet de schuld op mij schuiven, schijnheilige vleespet.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Er was ook niks aan de hand totdat WD erover begon. Ik was er helemaal niet op uit om ook maar iets negatiefs te zeggen.
Oja? Fijn dat mensen zo goed dingen voor andere weten in te vullen, je lijkt Lamon wel.quote:
Waarom begin je er dan godverdomme over in de SC?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
WD, alsjeblieft. Ik lok helemaal niks uit, dat weet zij en dat weet ik. Dat jij dat anders ziet is jouw probleem.
Maar...quote:Op maandag 8 februari 2010 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
maar nu ben je echt een beetje zo'n jongetje met zand in z'n kut.
Jij vult het anders ook goed voor haar in.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oja? Fijn dat mensen zo goed dingen voor andere weten in te vullen, je lijkt Lamon wel.
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh kom op, ik zei alleen dat je je kop tegen haar een keer moest houden hierzo en toen begon je zelf over Jeroen. Nu moet je niet de schuld op mij schuiven, schijnheilige vleespet.
Maar jij begon wel met uitlokken:quote:Op maandag 8 februari 2010 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh kom op, ik zei alleen dat je je kop tegen haar een keer moest houden hierzo en toen begon je zelf over Jeroen. Nu moet je niet de schuld op mij schuiven, schijnheilige vleespet.
Zotheid had daarvoor een hele tijd niks (raars) gezegd tegen Crack_.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En jij houdt je mond tegen Crack_.
Ik vind het wel erg, je verdraait alles wat ik doe/zeg alsof ik een kutwijf ben zonder gevoelquote:Op maandag 8 februari 2010 16:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Crack, zeg eens dat je weet waar het over gaat en dat je het niet erg vind dat ik het zeg.
Waar ben ik vandaag over begonnen?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan godverdomme over in de SC?
hmm, misschien omdat ik weet hoe ze erover denkt?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij vult het anders ook goed voor haar in.
Aap. Mouw.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg, je verdraait alles wat ik doe/zeg alsof ik een kutwijf ben zonder gevoel.
Ja, omdat het elke keer feest is als jij binnenkomt strompelen.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]Ik kwam hier gewoon en dat was het eerste wat je zei. En dat van Jeroen weet ze zelf ook wel, dat was niks negatiefs.
Als het niks negatiefs is moet je het ook niet op die manier zeggenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]Ik kwam hier gewoon en dat was het eerste wat je zei. En dat van Jeroen weet ze zelf ook wel, dat was niks negatiefs.
En dit is de SC van KLB, wat hier allemaal gekomen en gegaan is. Dus dit is niks raars.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Aan de ene kant is het een FOK!setje, dus dat het op FOK! besproken wordt heeft ook wel weer iets
Dude whut?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan godverdomme over in de SC?
Lees de SC's van de afgelopen 1 (of 2) weken maar terug.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar jij begon wel met uitlokken:
[..]
Zotheid had daarvoor een hele tijd niks (raars) gezegd tegen Crack_.
Lees de post eens boven je, Einstein.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar ben ik vandaag over begonnen?
[..]
hmm, misschien omdat ik weet hoe ze erover denkt?
Wat?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg, je verdraait alles wat ik doe/zeg alsof ik een kutwijf ben zonder gevoel.
Kloptquote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar jij begon wel met uitlokken:
[..]
Zotheid had daarvoor een hele tijd niks (raars) gezegd tegen Crack_.
Bwhehequote:
Note?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Aap. Mies.
Kut, hoe ging dat verder.
Daarom, hell we hebben hier iemand in coma gehad.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dit is de SC van KLB, wat hier allemaal gekomen en gegaan is. Dus dit is niks raars.
Heb ik gedaan. Het gaat om nú. Vannacht met dat zaaddodende paardengekwek en vandaag ging het goed tussen Zotheid en Crack_ (qua forumgesprekken). Totdat wd er iets over zei.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Lees de SC's van de afgelopen 1 (of 2) weken maar terug.
Ik quote dit alleen om hem er nog extra mee te confronteren.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is waar.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Het gaat om nú. Vannacht met dat zaaddodende paardengekwek en vandaag ging het goed tussen Zotheid en Crack_ (qua forumgesprekken). Totdat wd er iets over zei.
Je weet dat dat nep was?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Daarom, hell we hebben hier iemand in coma gehad.
Dan kan een break-up er ook wel bij
Hoeft wd dat nu toch niet uit te lokken?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Lees de SC's van de afgelopen 1 (of 2) weken maar terug.
Jij had gewoon je muil moeten huiden. Je hebt het wel uitgelokt dit keer.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik quote dit alleen om hem er nog extra mee te confronteren.
Was dat nep?quote:
quote:
HOW the world turns.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:03 schreef BobbyB het volgende:
En vanochtend werd die opmerking over een soapserie nog gemaakt.
Om hier nog even op terug te komenquote:
Jij moet gewoon weer lekker weg.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij had gewoon je muil moeten huiden. Je hebt het wel uitgelokt dit keer.
Ik hoop ooit een keer achter WD te staan.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoeft wd dat nu toch niet uit te lokken?
Ik sta nog steeds achter Zotheid, al helemaal in deze discussie
En jou ontbreekt het aan argumenten als iemand tegen je in gaat.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij moet gewoon weer lekker weg.
Ik mis de optie neger.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:04 schreef Bragi het volgende:
Poll: Crack_:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Poll: Ik snap er niks van, maar ik ben voor:Zotheid Crack_ Liefde
Tussenstand:
[ afbeelding ]
" weer" ?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij moet gewoon weer lekker weg.
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:04 schreef Broekpaling het volgende:
Anyhoe, wd begon ditmaal, en nu gaan we weer verder alsof er niks aan de hand is.
Dan blijft er zo'n intense spanning hangen onderling.
Ik vond het al raar dat iemand in coma mee zat te postenquote:
Dat dus.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dit ook een onzin discussie, Zh deed gisteren indd lief en normaal
. Dat was fijn en zo hou ik het graag!
Hehehe, JB weet niet waar het over gaatquote:Op maandag 8 februari 2010 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het al raar dat iemand in coma mee zat te posten![]()
Dat leek me best lastig nog
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het al raar dat iemand in coma mee zat te posten![]()
Dat leek me best lastig nog
Nee, ik heb geen discussie met jou dus, no need for aguments.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
En jou ontbreekt het aan argumenten als iemand tegen je in gaat.
Nee!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat dus.
wd had zich er op dit punt niet moe moeten bemoeien.
Einde. Iedereen gaat weer lekker verder met waar ze gebleven waren.
Niks moet.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook een pol maken, maar dan moet ik eerst stemmen en dat wil ik niet
Nee.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen
Met "zo" duid je iets in de toekomst aan, betekent dat dat je eerst nog wat anders doet?
Nee.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hoop ooit een keer achter WD te staan.
Ja.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen discussie met jou dus, no need for aguments.
Jawel hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 17:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hehehe, JB weet niet waar het over gaat
Ik las erectiequote:Op maandag 8 februari 2010 17:06 schreef Broekpaling het volgende:
Het is opeens een electie geworden.
Wel een mooie faal overigens.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:07 schreef Bragi het volgende:
[..]Ik heb net zoveel te maken met jouw opmerkingen als jij met die van Zotheid en Crack_. Alleen weet ik een punt te maken en jij niet.
Je faalde gewoon met het opkomen voor Crack_. Period.
Dan zelf ook ophoudenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:07 schreef Bragi het volgende:
[..]Ik heb net zoveel te maken met jouw opmerkingen als jij met die van Zotheid en Crack_. Alleen weet ik een punt te maken en jij niet.
(500) Days of Summer!quote:
Wat heb ik nou weer misdaan?quote:
Kanker er zelf dan ook niet over door, doordrammer. Jij moet net als Lamon., altijd je gelijk bewijzen.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:07 schreef Bragi het volgende:
Daar heb ik nog wel een duidelijkere foto van, wait.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:10 schreef Mozy het volgende:
Ja wd, je kijkt inderdaad stom. En die hakken
Je neemt wel een risico door de naam van hem uit te spreken.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kanker er zelf dan ook niet over door, doordrammer. Jij moet net als Lamon., altijd je gelijk bewijzen.
Binnen nu en 30 minuten komt hij de SC binnen.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je neemt wel een risico door de naam van hem uit te spreken.
2. Niet links, niet rechts, maar rechtdoorzee. Altijd de gulden middenweg.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:10 schreef Bragi het volgende:
Poll: De meest gekozen optie in deze poll is:Antwoord 1 Antwoord 2 Antwoord 3
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Nou en.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je neemt wel een risico door de naam van hem uit te spreken.
Zo, wending.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:11 schreef Hoogstaande het volgende:
IK BEN VOOR TIETEN VAN CARICE VAN HOUTEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:13 schreef Broekpaling het volgende:
Als ik oud, seniel, maagd en alleenstaand ben ga ik alle SC's van KLB " van vroeger" terug lezen en lachen.
Alle leuke topics hadden we eigenlijk moeten bookmarken.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:13 schreef Broekpaling het volgende:
Als ik oud en seniel ben ga ik alle SC's van KLB " van vroeger" terug lezen en lachen.
Je zou bijna al je haar ervan kwijtraken. Oh wait.quote:
Dat.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:14 schreef Zotheid het volgende:
Als jij gewoon je bek had gehouden was er niks aan de hand geweest.
Dat is bijna de hele SC.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alle leuke topics hadden we eigenlijk moeten bookmarken.
Gaat zij in elke film naakt?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze valt me dan een beetje tegen.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zou bijna al je haar ervan kwijtraken. Oh wait.
Ja ook heel stoer om dan met zijn allen ineens tegen mij te zijn he. Leuk joh.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ook heel stoer om dan met zijn allen ineens tegen mij te zijn he. Leuk joh.
Ga maar uithuilen in de ONZ SC.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mini-tepels.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als jij gewoon je bek had gehouden was er niks, maar dan ook niks aan de hand geweest.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
QFT. Next subject, please.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als jij gewoon je bek had gehouden was er niks, maar dan ook niks aan de hand geweest.
Stort je wereld in, knul?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als jij gewoon je bek had gehouden was er niks, maar dan ook niks aan de hand geweest.
Mijn naam staat boven het plaatje van die kat.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wie de kanker ben jij nou weer?
[..]
Wie de kanker ben jij nou weer?
40 dagen maar? Tfoe!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb gisteren 40 dagen zonder seks gekeken, whehehe. Dat zijn eigenlijk toch ook allemaal aandachtshoeren man
. Na die 40 dagen gewoon weer lekker seksen, waarom doe je dan mee? Om te laten zien dat je het kunt heb je echt geen camera nodig
.
Het was gewoon een lompe kutpost van je om daar zo over te beginnen.quote:
Broekpaling doet ook mee, maar dan een stap hoger. Hij gaat voor de 10.000 dagen zonder seks.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb gisteren 40 dagen zonder seks gekeken, whehehe. Dat zijn eigenlijk toch ook allemaal aandachtshoeren man
. Na die 40 dagen gewoon weer lekker seksen, waarom doe je dan mee? Om te laten zien dat je het kunt heb je echt geen camera nodig
.
Sorry dat ik het weer verpest heb. En ik bied bij dezen, alleen aan jou, mijn excuses aan.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:17 schreef Crack_ het volgende:
.
95% van het volk dat op tv komt is een aandachtshoer.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:17 schreef Crack_ het volgende:
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |