quote:Op maandag 8 februari 2010 16:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mijn vriendin zou na de eerste twee zinnen me kwaad opbellen, dan vloeken en tieren en als ik er dan één keer tussendoor kan komen met "heb je het wel uitgelezen" dan zou ik een "BOEIT ME GEEN FUCK" terug kunnen verwachten
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Doet me denken aan:
http://www.flabber.nl/lin(...)t-het-niet-door-2598
Nee, dat is heel iets andersquote:Op maandag 8 februari 2010 16:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaha!! Hoogstaande zit onder de plak, hihihi
!
Dat is wel waarschijnlijker natuurlijkquote:Op maandag 8 februari 2010 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of wij zijn gewoon allebei bijzonder.
*traantje wegpinkt*quote:Op maandag 8 februari 2010 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen heb ik wel gemist hoor.
Tof van je, hoorde ik gisteren geloof ik van iemand. High five?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor. Geen probleem. Helemaal niet als het IQM is.
Ik meende het niet.quote:
Denk je dat echt? Dat is naarquote:Op maandag 8 februari 2010 16:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben best leuk, maar er zijn vast heel veel vrouwen leuker dan ik
Van wie?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tof van je, hoorde ik gisteren geloof ik van iemand. High five?
quote:
Ik wil wel kusjekroelen met jequote:Op maandag 8 februari 2010 16:15 schreef Maisnon het volgende:
En ik heb niemandik kom wel weer terug als de SC kusjekroel af is
Dat is gewoon zoquote:Op maandag 8 februari 2010 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Dat is naar!
Waarom is dat naar? Ik vind het naar dat je jezelf boven de rest plaatst.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Dat is naar!
quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:47 schreef Bragi het volgende:
Ik beeldde even twee seconden in hoe ik Janies zou doen en toen zag ik mezelf serieus high fiven met Ado.
Oh okee. Maar ik zou er niet zoveel probleem mee hebben op zich.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik geloof IQM
Maar dat weet ik niet zeker meer, das best erg eigenlijk
Moet je het weer verpesten?quote:
Dit ben ik wel met Sanna eens eigenlijk.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom is dat naar? Ik vind het naar dat je jezelf boven de rest plaatst.
Waarom niet?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh okee. Maar ik zou er niet zoveel probleem mee hebben op zich.
Ja, rub it in.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je het weer verpesten?
Ik plaats mezelf niet boven de restquote:Op maandag 8 februari 2010 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom is dat naar? Ik vind het naar dat je jezelf boven de rest plaatst.
Ik doe m'n best.quote:
Ik bedoel ook niet voor het gros van de mensheid, ik bedoel voor hem.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo
Misschien niet voor hem, maar voor het gros van de mensheid ben ik vast niet zo geweldig als hij me vindt en dat is goed![]()
Holy fuck, dat is nog eens vreemd thuiskomen zegquote:
Dat bedoel ik maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik word ook weleens onzeker als ik een vrouw leuk vind en denk dat ze goed bij hem zou passen, zeker als hij haar dan ook nog leuk vindtquote:Op maandag 8 februari 2010 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet voor het gros van de mensheid, ik bedoel voor hem.
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar.Neuh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
O men, dat zou ik echt naar vinden zeg, om dat zo te lezen.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Holy fuck, dat is nog eens vreemd thuiskomen zeg
Mannen horen dan ook gewoon over elke andere vrouw te zeggen, 'ooh zij, niets aanquote:Op maandag 8 februari 2010 16:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik word ook weleens onzeker als ik een vrouw leuk vind en denk dat ze goed bij hem zou passen, zeker als hij haar dan ook nog leuk vindt
Dat is ook echt sneuquote:Op maandag 8 februari 2010 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mannen horen dan ook gewoon over elke andere vrouw te zeggen, 'ooh zij, niets aan'..
Ik had het gisteren met m'n vriendje over vrouwen die nog achter hem aanzitten, liet hij smsjes lezen van een of ander dom wijf dat met 'm af wilde spreken.. Zegt hij, ik heb een vriendin, zegt zij, nou zij hoeft niets te weten.
Daar kan ik dan ook niet tegenmaar gewoon omdat ik het sneu van haar vind, niet omdat ik denk dat hij haar wel leuk zou vinden.
Dat zeg je net indirect.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik plaats mezelf niet boven de rest!
Mweh. Ik mis de brownie.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat dus
Vind je van mn ava Bragi?
Dat dus. Mee eens. Dat heeft niks met arrogantie te maken, maar met het feit dat jij en je partner goed bij elkaar passen.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet voor het gros van de mensheid, ik bedoel voor hem.
vierkante vingersquote:Op maandag 8 februari 2010 16:30 schreef Broekpaling het volgende:
Wtf, mijn vingers denken dat ze opeens een vrieskast zijn. Onwerkelijk koud gewoon.
Dat is wel lullig.quote:
Dat zei ik vannacht ook tegen je vriendin toen ze zei dat ze het wilde uitmaken met jou, maar dat ze dat niet goed durfde, terwijl ze langzaam mijn piemel in haar mond nam.quote:
WTF. Ik zie bij elke post van je een andere.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:34 schreef Bragi het volgende:
WTF, mijn avatar verandert elke keer.Welke zien jullie?
Nee hoor, hij mag van mij best zeggen dat ie iemand leuk vindt, tis alleen dat ik zelf gewoon wat onzeker ben in die dingen.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mannen horen dan ook gewoon over elke andere vrouw te zeggen, 'ooh zij, niets aan'..
Ik had het gisteren met m'n vriendje over vrouwen die nog achter hem aanzitten, liet hij smsjes lezen van een of ander dom wijf dat met 'm af wilde spreken.. Zegt hij, ik heb een vriendin, zegt zij, nou zij hoeft niets te weten.
Daar kan ik dan ook niet tegenmaar gewoon omdat ik het sneu van haar vind, niet omdat ik denk dat hij haar wel leuk zou vinden.
Jawel. Hier:quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
IQM is iemand die z'n vriendin zou nekken als ze een ander leuker gaat vinden dan hem.
quote:
Dus je zegt/denkt eigenlijk altijd "niemand is leuker dan ik". Zie je het?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijddaarom maak ik me ook niet zo snel zorgen/ben ik niet snel jaloers.
Doe 'm terug dan.quote:
Hij wilde een foto van mij op mijn 12cm hakken.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:37 schreef Maisnon het volgende:
wd wat was dat voor fotogedoe allemaal voor Mozy
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd, uiteindelijk
Subliminal message, ftw!quote:
Haha, maar ik zie inderdaad wel dat het als eentje gekund had ja. En mij kennende snap ik dat je dacht dat het er eentje was.quote:
Nee, het was wel een grapje. Aandachtshoer.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, maar ik zie inderdaad wel dat het als eentje gekund had ja. En mij kennende snap ik dat je dacht dat het er eentje was.
wd.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel. Hier:
[..]
[..]
[..]
Dus je zegt/denkt eigenlijk altijd "niemand is leuker dan ik". Zie je het?
Nee.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, het was wel een grapje. Aandachtshoer.
ja gaat lekkerquote:Op maandag 8 februari 2010 16:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoi, hoe is het? Alles goed? Met mij wel.
Dat is jouw interpretatie. Wat ik ermee bedoelde is, ik pas goed bij hem dus waarom zou ik jaloers worden op anderen die minder goed bij hem passen.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel. Hier:
[..]
[..]
[..]
Dus je zegt/denkt eigenlijk altijd "niemand is leuker dan ik". Zie je het?
Ik zie dat poppetje gewoonquote:Op maandag 8 februari 2010 16:34 schreef Bragi het volgende:
WTF, mijn avatar verandert elke keer.Welke zien jullie?
De pijn zal toch wel eerder weg zijn?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:42 schreef Crack_ het volgende:
Oh neee, genezing duurt 6 weken, bhehehehe.
FUCK![]()
![]()
.
Ik neem aaaan van wel jaquote:Op maandag 8 februari 2010 16:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De pijn zal toch wel eerder weg zijn?
Het kwam over als een "niemand is leuker dan ik, daarom ben ik niet jaloers."quote:Op maandag 8 februari 2010 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie. Wat ik ermee bedoelde is, ik pas goed bij hem dus waarom zou ik jaloers worden op anderen die minder goed bij hem passen.
Ja, ik vind het niet eens een mooie fotoquote:
Zo bedoelde ik het dus niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het kwam over als een "niemand is leuker dan ik, daarom ben ik niet jaloers."
Zo.quote:
Wat?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En jij houdt je mond tegen Crack_.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |