Oh, het is niet zo bijzonder om te doenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WHEHE dat doe ik ook altijd..
'Ik moet je iets vertellen.. Ik ben verliefd op een ander' Hij: ':?' Ik: 'Ja op Pablo
' hij: '
' Ik: 'HET IS EEN KAT MUWHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA!'
ALS.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WHEHE dat doe ik ook altijd..
'Ik moet je iets vertellen.. Ik ben verliefd op een ander' Hij: ':?' Ik: 'Ja op Pablo
' hij: '
' Ik: 'HET IS EEN KAT MUWHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA!'
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat deed ik ook altijd hihihihhi, en dan meestal "Ja jongens heet Niels en is echt heel leuk en lief. Hij luistert ook echt heel goed, ik heb e ook al op gezeten blabla"
Maar paardje.
Krijg ik de pic ook nog te zien?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:08 schreef wolvendagen het volgende:
Nou Moz, het wordt een beetje een lame foto, in mijn spiegel omdat ik faalde met mijn gewone camera die leeg is.
Jij mag wel komenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb je een kinderfeestje??!?!?!
Ik ben heul niet uitgenodigd
Boh.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:08 schreef wolvendagen het volgende:
Nou Moz, het wordt een beetje een lame foto, in mijn spiegel omdat ik faalde met mijn gewone camera die leeg is.
No way, Jose.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
Dat verhaal van IQM heb ik volgens mij al eens van hem gelezen.
En jij vindt het niet erg dat ze vannacht met een ander in bed lag?quote:
Ik heb hem pas 1x gehoord hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 16:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik sterf altijd een beetje meer als ik die reclame heur.
Dit soort opmerkingen heb ik wel gemist hoor.quote:
Okeequote:Op maandag 8 februari 2010 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij mag wel komenmaar zeg het niet tegen Bobby. Ik verklap nog niet wat we gaan doen, maar neem je zwemspullen mee.. En je wordt weer thuisgebracht.
Mijn vriendin zou na de eerste twee zinnen me kwaad opbellen, dan vloeken en tieren en als ik er dan één keer tussendoor kan komen met "heb je het wel uitgelezen" dan zou ik een "BOEIT ME GEEN FUCK" terug kunnen verwachtenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
En tegen mij elke keer huiliën als ik een grap maak over onze relatie.Maar ik krijg die bitch nog wel.
Inderdaad. Ik bedoel, kom op. Hij heeft Bt, zij heeft Bragi. Alsof er iets hogers haalbaar is.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijddaarom maak ik me ook niet zo snel zorgen/ben ik niet snel jaloers.
Of wij zijn gewoon allebei bijzonder.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, het is niet zo bijzonder om te doen.
Nee hoor. Geen probleem. Helemaal niet als het IQM is.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En jij vindt het niet erg dat ze vannacht met een ander in bed lag?
Open relatie?
Dat lijkt me ergerquote:Op maandag 8 februari 2010 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik doe dat soort dingen dus nooit
Ik zei wel laatst dat ik bij mn ex zou gaan slapen
Ik ben best leuk, maar er zijn vast heel veel vrouwen leuker dan ikquote:Op maandag 8 februari 2010 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijddaarom maak ik me ook niet zo snel zorgen/ben ik niet snel jaloers.
Doet me denken aan:quote:Op maandag 8 februari 2010 16:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mijn vriendin zou na de eerste twee zinnen me kwaad opbellen, dan vloeken en tieren en als ik er dan één keer tussendoor kan komen met "heb je het wel uitgelezen" dan zou ik een "BOEIT ME GEEN FUCK" terug kunnen verwachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |