quote:
Zal ik daar gewoon ja op zeggen met wel erbij dat ik dus ook niet honderd procent zeker weet of ik altijd kan?quote:Ik ben op zoek naar hulp voor inval. Als mijn eigen hulp ziek is of vakantie heeft/vrije dag dat ik dan iemand kan bellen voor hulp.
Mijn hulp werkt 2x per week 3 uur.
Het kan zijn dat je dan eigenlijk nooit werkt of enkel. Mijn hulp is wel op leeftijd.
Ik weet niet of je dit ziet zitten of wilt. Ik begrijp best dat je vaker wil werken. Dus als je nee zegt heb ik begrip voor.
Gewoon eerst die twee afwachten?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb trouwens een vraag. Zoals sommigen van jullie weten heb ik een advertentie op Marktplaats gezet waarin ik me aanbied als oppas/schoonmaakster.. Nu heb ik al meerdere reacties gekregen, waaronder 2 met wie ik morgen een afspraak heb om kennis te maken etc. Ik krijg net een mailtje van een dame die vraagt:
Geachte ..,
[..]
Zal ik daar gewoon ja op zeggen met wel erbij dat ik dus ook niet honderd procent zeker weet of ik altijd kan?
Of zal ik gewoon nee zeggen omdat ik al twee geïnteresseerden heb?
Kun je gewoon doen toch?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb trouwens een vraag. Zoals sommigen van jullie weten heb ik een advertentie op Marktplaats gezet waarin ik me aanbied als oppas/schoonmaakster.. Nu heb ik al meerdere reacties gekregen, waaronder 2 met wie ik morgen een afspraak heb om kennis te maken etc. Ik krijg net een mailtje van een dame die vraagt:
Geachte ..,
[..]
Zal ik daar gewoon ja op zeggen met wel erbij dat ik dus ook niet honderd procent zeker weet of ik altijd kan?
Wat boeit het dat de 'hulp' op leeftijd' is?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
Geachte ..,
[..]
Neuh, zou ik niet doen. Gewoon lekker bij die twee anderen houden.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
Geachte ..,
[..]
Wat 4ebe zegt.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon eerst die twee afwachten?
Op afroepbasis werken is niet relaxed.
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat boeit het dat de 'hulp' op leeftijd' is?![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neuh, zou ik niet doen. Gewoon lekker bij die twee anderen houden.
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:57 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neuh, zou ik niet doen. Gewoon lekker bij die twee anderen houden.
Vroeg ik me ook af, maar misschien bedoelt ze dat die vaker ziek is ofzo.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Je bent jaloers.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:57 schreef Breathtaking het volgende:
Zo irritant, m'n ene huisgenootje kan niet alleen zijn ofzoALTIJD zijn er vriendinnen van d'r, vet irritant.
Hoezo? Maken ze veel geluid ofzo?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:57 schreef Breathtaking het volgende:
Zo irritant, m'n ene huisgenootje kan niet alleen zijn ofzoALTIJD zijn er vriendinnen van d'r, vet irritant.
ORGIE!quote:Op maandag 8 februari 2010 15:57 schreef Breathtaking het volgende:
quote:
quote:
goden.quote:
Dat zei je vriendin ook vannacht.quote:
Ja ik heb zoiets van, waarom niet?quote:
Nee. Dat is zo.. Maar aan de andere kant, ik kan er gewoon nu vast bijzeggen dat ik ook niet kan garanderen dat ik altijd beschikbaar ben en als ze af en toe belt en ik kan weer wat extra bijverdienen is dat natuurlijk nooit mis.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon eerst die twee afwachten?
Op afroepbasis werken is niet relaxed.
Lijkt mij het beste.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik heb zoiets van, waarom niet?
[..]
Nee. Dat is zo.. Maar aan de andere kant, ik kan er gewoon nu vast bijzeggen dat ik ook niet kan garanderen dat ik altijd beschikbaar ben en als ze af en toe belt en ik kan weer wat extra bijverdienen is dat natuurlijk nooit mis.
Die heb ik niet meer.quote:
Leugen.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer.Dus vraag me af met wie jij de nacht door hebt gebracht.
ORLY? Sorry, bro. Wist ik veel.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die irritante reclame op de radio.quote:
WAAAAT!? Het is uit en je hebt ons niet ingelicht? Niet te geloven dit.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je schrok wel he!quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je schrok wel he! [ afbeelding ]
Ik heb vandaag ook niks gedaanquote:Op maandag 8 februari 2010 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik naar school gegaan, en wat doen we, gewoon niks.
En jij hebt gisteren nacht nog veel gedaan!quote:Op maandag 8 februari 2010 16:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook niks gedaan
Maar ik ga mezelf nuttig maken door eten klaar te maken
Al zou het uit zijn, zou ik het jullie toch niet vertellen. Tenminste niet in de SC.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WAAAAT!? Het is uit en je hebt ons niet ingelicht? Niet te geloven dit.
Vertel me alles.
DIE HEB IK ALTIJD AL WILLEN HEBBEN!quote:
Die neppe lach op het einde die doet het hem echtquote:Op maandag 8 februari 2010 16:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DIE HEB IK ALTIJD AL WILLEN HEBBEN!
EEN TOPPERTJE?
EEN TOPPERTJE?!1/1!/
EEN LAPTOPPERTJE ZUL JE BEDOELEN!
Hahahahahaha.
SCHIET ZE DOOD.![]()
![]()
![]()
Ik voel me nu ondergewaardeerd.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Al zou het uit zijn, zou ik het jullie toch niet vertellen. Tenminste niet in de SC.
Dude what?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Al zou het uit zijn, zou ik het jullie toch niet vertellen. Tenminste niet in de SC.
die reclame is zo verschrikkelijkquote:Op maandag 8 februari 2010 16:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DIE HEB IK ALTIJD AL WILLEN HEBBEN!
EEN TOPPERTJE?
EEN TOPPERTJE?!1/1!/
EEN LAPTOPPERTJE ZUL JE BEDOELEN!
Hahahahahaha.
SCHIET ZE DOOD.![]()
![]()
![]()
Ik sterf altijd een beetje meer als ik die reclame heur.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die neppe lach op het einde die doet het hem echt.
Beter PM je me dan anders wil ik geen internetvrienden meer met je zijn en mag je niet meer op m'n kinderfeestje komen.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
IQM is iemand die z'n vriendin zou nekken als ze een ander leuker gaat vinden dan hem.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:06 schreef Bragi het volgende:
Ik kreeg twee nachten geleden een mailtje van m'n vriendin. M'n ogen scanden erop los en zagen woorden als 'het spijt me', 'relatie', 'eerder zeggen', 'via de mail' en 'het spijt me echt'.
Toen had ik zoiets van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snel lezen, bleek het te gaan om een kat die ze (tijdelijk) heeft en ze vertelde dat ze er heel erg verliefd op was (en had dat dus verpakt in een 'ik ben iemand tegengekomen waar ik nu heel veel van hou'-mailtje).
Toen had ik zoiets van:That's my girl!
![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dude what?
Je vriendin waarmee je naar Amerika zou gaan toch?
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:06 schreef Bragi het volgende:
Ik kreeg twee nachten geleden een mailtje van m'n vriendin. M'n ogen scanden erop los en zagen woorden als 'het spijt me', 'relatie', 'eerder zeggen', 'via de mail' en 'het spijt me echt'.
Toen had ik zoiets van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snel lezen, bleek het te gaan om een kat die ze (tijdelijk) heeft en ze vertelde dat ze er heel erg verliefd op was (en had dat dus verpakt in een 'ik ben iemand tegengekomen waar ik nu heel veel van hou'-mailtje).
![]()
Heb je een kinderfeestje?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Beter PM je me dan anders wil ik geen internetvrienden meer met je zijn en mag je niet meer op m'n kinderfeestje komen.
Yeah, like that's possible.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
IQM is iemand die z'n vriendin zou nekken als ze een ander leuker gaat vinden dan hem.
WHEHE dat doe ik ook altijdquote:Op maandag 8 februari 2010 16:06 schreef Bragi het volgende:
Toen had ik zoiets van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dat deed ik ook altijd hihihihhi, en dan meestal "Ja jongens heet Niels en is echt heel leuk en lief. Hij luistert ook echt heel goed, ik heb e ook al op gezeten blabla"quote:Op maandag 8 februari 2010 16:06 schreef Bragi het volgende:
Toen had ik zoiets van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
maar ze vinden het nooit leukquote:Op maandag 8 februari 2010 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat deed ik ook altijd hihihihhi, en dan meestal "Ja jongens heet Niels en is echt heel leuk en lief. Hij luistert ook echt heel goed, ik heb e ook al op gezeten blabla"
Maar paardje.
En tegen mij elke keer huiliën als ik een grap maak over onze relatie.quote:
Ik zou daar ook niet blij van worden hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 16:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
IQM is iemand die z'n vriendin zou nekken als ze een ander leuker gaat vinden dan hem.
Ja, maar het is niet uit hoor.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dude what?
Je vriendin waarmee je naar Amerika zou gaan toch?
Dudette, natuurlijk zou ik jou PMen. Maar er is niks aan de hand hoor.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Beter PM je me dan anders wil ik geen internetvrienden meer met je zijn en mag je niet meer op m'n kinderfeestje komen.
Je hebt ook een heel groot probleem als je vriendin iemand anders leuker vind dan jijzelf.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh, het is niet zo bijzonder om te doenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WHEHE dat doe ik ook altijd..
'Ik moet je iets vertellen.. Ik ben verliefd op een ander' Hij: ':?' Ik: 'Ja op Pablo
' hij: '
' Ik: 'HET IS EEN KAT MUWHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA!'
ALS.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WHEHE dat doe ik ook altijd..
'Ik moet je iets vertellen.. Ik ben verliefd op een ander' Hij: ':?' Ik: 'Ja op Pablo
' hij: '
' Ik: 'HET IS EEN KAT MUWHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA!'
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat deed ik ook altijd hihihihhi, en dan meestal "Ja jongens heet Niels en is echt heel leuk en lief. Hij luistert ook echt heel goed, ik heb e ook al op gezeten blabla"
Maar paardje.
Krijg ik de pic ook nog te zien?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:08 schreef wolvendagen het volgende:
Nou Moz, het wordt een beetje een lame foto, in mijn spiegel omdat ik faalde met mijn gewone camera die leeg is.
Jij mag wel komenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb je een kinderfeestje??!?!?!
Ik ben heul niet uitgenodigd
Boh.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:08 schreef wolvendagen het volgende:
Nou Moz, het wordt een beetje een lame foto, in mijn spiegel omdat ik faalde met mijn gewone camera die leeg is.
No way, Jose.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
Dat verhaal van IQM heb ik volgens mij al eens van hem gelezen.
En jij vindt het niet erg dat ze vannacht met een ander in bed lag?quote:
Ik heb hem pas 1x gehoord hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 16:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik sterf altijd een beetje meer als ik die reclame heur.
Dit soort opmerkingen heb ik wel gemist hoor.quote:
Okeequote:Op maandag 8 februari 2010 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij mag wel komenmaar zeg het niet tegen Bobby. Ik verklap nog niet wat we gaan doen, maar neem je zwemspullen mee.. En je wordt weer thuisgebracht.
Mijn vriendin zou na de eerste twee zinnen me kwaad opbellen, dan vloeken en tieren en als ik er dan één keer tussendoor kan komen met "heb je het wel uitgelezen" dan zou ik een "BOEIT ME GEEN FUCK" terug kunnen verwachtenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
En tegen mij elke keer huiliën als ik een grap maak over onze relatie.Maar ik krijg die bitch nog wel.
Inderdaad. Ik bedoel, kom op. Hij heeft Bt, zij heeft Bragi. Alsof er iets hogers haalbaar is.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijddaarom maak ik me ook niet zo snel zorgen/ben ik niet snel jaloers.
Of wij zijn gewoon allebei bijzonder.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, het is niet zo bijzonder om te doen.
Nee hoor. Geen probleem. Helemaal niet als het IQM is.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En jij vindt het niet erg dat ze vannacht met een ander in bed lag?
Open relatie?
Dat lijkt me ergerquote:Op maandag 8 februari 2010 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik doe dat soort dingen dus nooit
Ik zei wel laatst dat ik bij mn ex zou gaan slapen
Ik ben best leuk, maar er zijn vast heel veel vrouwen leuker dan ikquote:Op maandag 8 februari 2010 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijddaarom maak ik me ook niet zo snel zorgen/ben ik niet snel jaloers.
Doet me denken aan:quote:Op maandag 8 februari 2010 16:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mijn vriendin zou na de eerste twee zinnen me kwaad opbellen, dan vloeken en tieren en als ik er dan één keer tussendoor kan komen met "heb je het wel uitgelezen" dan zou ik een "BOEIT ME GEEN FUCK" terug kunnen verwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |