En jij hebt gisteren nacht nog veel gedaan!quote:Op maandag 8 februari 2010 16:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook niks gedaan
Maar ik ga mezelf nuttig maken door eten klaar te maken
Al zou het uit zijn, zou ik het jullie toch niet vertellen. Tenminste niet in de SC.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WAAAAT!? Het is uit en je hebt ons niet ingelicht? Niet te geloven dit.
Vertel me alles.
DIE HEB IK ALTIJD AL WILLEN HEBBEN!quote:
Die neppe lach op het einde die doet het hem echtquote:Op maandag 8 februari 2010 16:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DIE HEB IK ALTIJD AL WILLEN HEBBEN!
EEN TOPPERTJE?
EEN TOPPERTJE?!1/1!/
EEN LAPTOPPERTJE ZUL JE BEDOELEN!
Hahahahahaha.
SCHIET ZE DOOD.![]()
![]()
![]()
Ik voel me nu ondergewaardeerd.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Al zou het uit zijn, zou ik het jullie toch niet vertellen. Tenminste niet in de SC.
Dude what?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Al zou het uit zijn, zou ik het jullie toch niet vertellen. Tenminste niet in de SC.
die reclame is zo verschrikkelijkquote:Op maandag 8 februari 2010 16:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DIE HEB IK ALTIJD AL WILLEN HEBBEN!
EEN TOPPERTJE?
EEN TOPPERTJE?!1/1!/
EEN LAPTOPPERTJE ZUL JE BEDOELEN!
Hahahahahaha.
SCHIET ZE DOOD.![]()
![]()
![]()
Ik sterf altijd een beetje meer als ik die reclame heur.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die neppe lach op het einde die doet het hem echt.
Beter PM je me dan anders wil ik geen internetvrienden meer met je zijn en mag je niet meer op m'n kinderfeestje komen.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
IQM is iemand die z'n vriendin zou nekken als ze een ander leuker gaat vinden dan hem.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:06 schreef Bragi het volgende:
Ik kreeg twee nachten geleden een mailtje van m'n vriendin. M'n ogen scanden erop los en zagen woorden als 'het spijt me', 'relatie', 'eerder zeggen', 'via de mail' en 'het spijt me echt'.
Toen had ik zoiets van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snel lezen, bleek het te gaan om een kat die ze (tijdelijk) heeft en ze vertelde dat ze er heel erg verliefd op was (en had dat dus verpakt in een 'ik ben iemand tegengekomen waar ik nu heel veel van hou'-mailtje).
Toen had ik zoiets van:That's my girl!
![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dude what?
Je vriendin waarmee je naar Amerika zou gaan toch?
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:06 schreef Bragi het volgende:
Ik kreeg twee nachten geleden een mailtje van m'n vriendin. M'n ogen scanden erop los en zagen woorden als 'het spijt me', 'relatie', 'eerder zeggen', 'via de mail' en 'het spijt me echt'.
Toen had ik zoiets van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snel lezen, bleek het te gaan om een kat die ze (tijdelijk) heeft en ze vertelde dat ze er heel erg verliefd op was (en had dat dus verpakt in een 'ik ben iemand tegengekomen waar ik nu heel veel van hou'-mailtje).
![]()
Heb je een kinderfeestje?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Beter PM je me dan anders wil ik geen internetvrienden meer met je zijn en mag je niet meer op m'n kinderfeestje komen.
Yeah, like that's possible.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
IQM is iemand die z'n vriendin zou nekken als ze een ander leuker gaat vinden dan hem.
WHEHE dat doe ik ook altijdquote:Op maandag 8 februari 2010 16:06 schreef Bragi het volgende:
Toen had ik zoiets van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dat deed ik ook altijd hihihihhi, en dan meestal "Ja jongens heet Niels en is echt heel leuk en lief. Hij luistert ook echt heel goed, ik heb e ook al op gezeten blabla"quote:Op maandag 8 februari 2010 16:06 schreef Bragi het volgende:
Toen had ik zoiets van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
maar ze vinden het nooit leukquote:Op maandag 8 februari 2010 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat deed ik ook altijd hihihihhi, en dan meestal "Ja jongens heet Niels en is echt heel leuk en lief. Hij luistert ook echt heel goed, ik heb e ook al op gezeten blabla"
Maar paardje.
En tegen mij elke keer huiliën als ik een grap maak over onze relatie.quote:
Ik zou daar ook niet blij van worden hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 16:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
IQM is iemand die z'n vriendin zou nekken als ze een ander leuker gaat vinden dan hem.
Ja, maar het is niet uit hoor.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dude what?
Je vriendin waarmee je naar Amerika zou gaan toch?
Dudette, natuurlijk zou ik jou PMen. Maar er is niks aan de hand hoor.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Beter PM je me dan anders wil ik geen internetvrienden meer met je zijn en mag je niet meer op m'n kinderfeestje komen.
Je hebt ook een heel groot probleem als je vriendin iemand anders leuker vind dan jijzelf.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |