Maar je wil wel?quote:
Jawel, maar ik loop er niet zo mee te koop.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet, ben je wel een lekker ding?
Hoe kwam die foto van hem en zijn familie eigenlijk op FOK!?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:43 schreef Maisnon het volgende:
ik vraag me af of tonks nog wel eens post met een kloon eigenlijk.
Moet het hem eens een keer vragen
Maar hij was wel vaak boos
O, dan zou ik misschien wel willenquote:Op zondag 7 februari 2010 23:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jawel, maar ik loop er niet zo mee te koop.
Wat is jong?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dan zou ik misschien wel willen
O nee, jij was ook jong he
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:47 schreef Bragi het volgende:
Ik beeldde even twee seconden in hoe ik Janies zou doen en toen zag ik mezelf serieus high fiven met Ado.
Oud genoeg om geen maagd meer te moeten zijn.quote:
En dat is?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oud genoeg om geen maagd meer te moeten zijn.
Geen idee maar daar was ie behoorlijk pissed over en ik weet ook dat ie een grudge tegen jou hadquote:Op zondag 7 februari 2010 23:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoe kwam die foto van hem en zijn familie eigenlijk op FOK!?
Mannelijk: alles onder de 28 ofzoquote:
En terecht. Dat hebben al die falers die moesten toezien hoe alle lekkere dushi's in mijn fobo bleven hangen.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Geen idee maar daar was ie behoorlijk pissed over en ik weet ook dat ie een grudge tegen jou had
Jezusquote:Op zondag 7 februari 2010 23:47 schreef Bragi het volgende:
Ik beeldde even twee seconden in hoe ik Janies zou doen en toen zag ik mezelf serieus high fiven met Ado.
Val ik even buiten de boot.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mannelijk: alles onder de 28 ofzo
Vrouwelijk: mag wel iets jonger zijn, maar jonger dan een jaar of 22/23 niet
Ik zie Ado er wel voor aan, hoor.quote:
Ado lijkt me wel een toffe dude.quote:
En toffe dudes geven anderen die hun vriendin neuken een high five ipv een kopstoot?quote:
Precies mijn punt. Trio's.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En toffe dudes geven anderen die hun vriendin neuken een high five ipv een kopstoot?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |