Maar je wil wel?quote:
Jawel, maar ik loop er niet zo mee te koop.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet, ben je wel een lekker ding?
Hoe kwam die foto van hem en zijn familie eigenlijk op FOK!?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:43 schreef Maisnon het volgende:
ik vraag me af of tonks nog wel eens post met een kloon eigenlijk.
Moet het hem eens een keer vragen
Maar hij was wel vaak boos
O, dan zou ik misschien wel willenquote:Op zondag 7 februari 2010 23:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jawel, maar ik loop er niet zo mee te koop.
Wat is jong?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dan zou ik misschien wel willen
O nee, jij was ook jong he
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:47 schreef Bragi het volgende:
Ik beeldde even twee seconden in hoe ik Janies zou doen en toen zag ik mezelf serieus high fiven met Ado.
Oud genoeg om geen maagd meer te moeten zijn.quote:
En dat is?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oud genoeg om geen maagd meer te moeten zijn.
Geen idee maar daar was ie behoorlijk pissed over en ik weet ook dat ie een grudge tegen jou hadquote:Op zondag 7 februari 2010 23:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoe kwam die foto van hem en zijn familie eigenlijk op FOK!?
Mannelijk: alles onder de 28 ofzoquote:
En terecht. Dat hebben al die falers die moesten toezien hoe alle lekkere dushi's in mijn fobo bleven hangen.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Geen idee maar daar was ie behoorlijk pissed over en ik weet ook dat ie een grudge tegen jou had
Jezusquote:Op zondag 7 februari 2010 23:47 schreef Bragi het volgende:
Ik beeldde even twee seconden in hoe ik Janies zou doen en toen zag ik mezelf serieus high fiven met Ado.
Val ik even buiten de boot.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mannelijk: alles onder de 28 ofzo
Vrouwelijk: mag wel iets jonger zijn, maar jonger dan een jaar of 22/23 niet
Ik zie Ado er wel voor aan, hoor.quote:
Ado lijkt me wel een toffe dude.quote:
En toffe dudes geven anderen die hun vriendin neuken een high five ipv een kopstoot?quote:
Precies mijn punt. Trio's.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En toffe dudes geven anderen die hun vriendin neuken een high five ipv een kopstoot?
quote:
Bro's before ho's.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En toffe dudes geven anderen die hun vriendin neuken een high five ipv een kopstoot?
Ik heb hier echt bewondering voor. Ontzettend knap!quote:Op maandag 8 februari 2010 00:13 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, nog meer details aan het huis toegevoegd
Maar dat zijn dus vier huizen in 1 en ik ga er voor zorgen dat je er dus degene van mn oma goed uit ziet springen zeg maar
Vrouwelijke Lamons.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:19 schreef Maisnon het volgende:
Heeft iemand dit gezien? Is dit serieus?ze zijn zo raar
Echt als die mensen serieus zijn dan zijn het de meest verrotte stinksnollen ever
Wtf.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:19 schreef Maisnon het volgende:
Echt als die mensen serieus zijn dan zijn het de meest verrotte stinksnollen ever
quote:
DIe vriend ookquote:
Ja eerst schrikkuh maar nu wel leuk whhehehehequote:Op maandag 8 februari 2010 00:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
DIe vriend ook
ROT-TER-DAM
HOO-LI-GANS
WAIT, WUT?!quote:Op maandag 8 februari 2010 00:21 schreef pugehenis het volgende:
Zaterdag avond zo'n 1 of 2 uur 's nachts zit ik samen met een vriend bier te drinken en tv te kijken. We hadden er al aardig wat op en we zaten tv te kijken.
Nederland 2 wel te verstaan, geen idee hoe de film heette maar het was chinees. Het begon met een verschrikkelijk raar liedje waarbij ze al lachend zongen. steeds harder en hoger. plotseling ging het naar een andere scene waarbij een vrouw moest bevallen.. van een watermeloen. hierna werd ze belaagd door een man die jerrycans water op haar zat te gooien in een trappenhuis. eenmaal in haar appartement legde ze de watermeloen in de koelkast en begon er mee te tongzoenen. Plots liet ze haar watermeloenbaby vallen, begon te huilen en hem op te eten. Nu komt de meest onverwachte wending die je maar kan bedenken.
Je ziet een lift met een comateuze vrouw erin liggen. Vervolgens komt de watermeloenvrouw er aan en probeert haar te helpen. Plotseling is er weer een andere scene. ja hier komt het, Iemand zit gehurkt bovenop een wasmachine met een dildo in haar vagina. Of wacht, is dit wel een dildo? Nee. er komt een flesje water uit. Weer terug naar de lift. De vrouw wordt eruit gehaald en in de volgende scene wordt ze verkracht door een chinees met een kleine piemel. Er is een cameraman bij, en een man met een enorme lamp. Dit gaat enige tijd door totdat watermeloenvrouw van achter het bed door een raampje naar binnen staat te loeren. Ze begint heftig mee te kreunen terwijl ze er gewoon bij staat. Plotseling rent de chinees met de kleine piemel naar de vrouw toe en steekt door het raam zijn penis in haar mond.
Ze blijven zo 10 minuten staan en er komt een mooi muziekje en aftiteling.
klacht: Verschrikkelijk rare film zonder samenhang (want een raar muziekje, bevallen van een watermeloen, er mee zoenen, opeten, jerrycans, seks met vrouwen in coma en een plastic flesje in een vagina hebben niks met elkaar te maken)
edit: hier
Ja, Chinese/Japanse tv.quote:
Ik kan echt zo moeilijk tegen dit soort mensenquote:Op maandag 8 februari 2010 00:19 schreef Maisnon het volgende:
Zo'n gekke gedachte is dat niet met die stem.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die denken dat Tracy Chapman een man is.![]()
Ik wist het, jij ziet alles.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zo'n gekke gedachte is dat niet met die stem.
Dank je wel!quote:Op maandag 8 februari 2010 00:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zo'n gekke gedachte is dat niet met die stem.
Maar waarom postte je het en haalde je het daarna weg?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist het, jij ziet alles.
Omdat het van mij moest.quote:
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:59 schreef Bragi het volgende:
Iets voor wd?
http://www.trendhunter.com/trends/clear-lens-facial-piercing
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:59 schreef Bragi het volgende:
De volgende moet iets posten met een nog hoger WTF-gehalte.
Wat zh zegt, hij wist 'haar' naam niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar waarom postte je het en haalde je het daarna weg?
Ja ik zag het vandaag, echt wtf?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:59 schreef Bragi het volgende:
Iets voor wd?
http://www.trendhunter.com/trends/clear-lens-facial-piercing
[ afbeelding ]
Oh, zo.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zh zegt, hij wist 'haar' naam niet.
Dat laatste liedje kende ik wel...quote:Op maandag 8 februari 2010 01:03 schreef Zotheid het volgende:
Mensen die Creedence Clearwater Revival niet kennen.
In many ways.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh, zo.Wat een faalhaas is het soms toch ook.
Haha, wat schattig.quote:
Wie?quote:Op maandag 8 februari 2010 01:03 schreef Zotheid het volgende:
Mensen die Creedence Clearwater Revival niet kennen.
www.knowyourmeme.comquote:
Nou, dan ben ik niet de enige.quote:
Jij kent ze echt niet?quote:Op maandag 8 februari 2010 01:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik niet de enige.
Alleen het laatste nummerquote:
Ja bedankt, de tweede doodsverwensingquote:
Ja, ik heb net een half uur in bed gelegen en kwam toen tot de conclusie dat ik serieus echt pijn hebquote:
Hmmhmmquote:Op maandag 8 februari 2010 01:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb net een half uur in bed gelegen en kwam toen tot de conclusie dat ik serieus echt pijn heb.
Het enige wat ik me kan bedenken is een overbeladen tiet die op je rib drukt.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb net een half uur in bed gelegen en kwam toen tot de conclusie dat ik serieus echt pijn heb.
Bad hairday, hm?quote:
Gelukkig nietquote:Op maandag 8 februari 2010 01:17 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kan het mis hebben, ben dan ook niet verder gegaan in de medische wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |