quote:Op maandag 8 februari 2010 16:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mijn vriendin zou na de eerste twee zinnen me kwaad opbellen, dan vloeken en tieren en als ik er dan één keer tussendoor kan komen met "heb je het wel uitgelezen" dan zou ik een "BOEIT ME GEEN FUCK" terug kunnen verwachten
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Doet me denken aan:
http://www.flabber.nl/lin(...)t-het-niet-door-2598
Nee, dat is heel iets andersquote:Op maandag 8 februari 2010 16:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaha!! Hoogstaande zit onder de plak, hihihi
!
Dat is wel waarschijnlijker natuurlijkquote:Op maandag 8 februari 2010 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of wij zijn gewoon allebei bijzonder.
*traantje wegpinkt*quote:Op maandag 8 februari 2010 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen heb ik wel gemist hoor.
Tof van je, hoorde ik gisteren geloof ik van iemand. High five?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor. Geen probleem. Helemaal niet als het IQM is.
Ik meende het niet.quote:
Denk je dat echt? Dat is naarquote:Op maandag 8 februari 2010 16:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben best leuk, maar er zijn vast heel veel vrouwen leuker dan ik
Van wie?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tof van je, hoorde ik gisteren geloof ik van iemand. High five?
quote:
Ik wil wel kusjekroelen met jequote:Op maandag 8 februari 2010 16:15 schreef Maisnon het volgende:
En ik heb niemandik kom wel weer terug als de SC kusjekroel af is
Dat is gewoon zoquote:Op maandag 8 februari 2010 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Dat is naar!
Waarom is dat naar? Ik vind het naar dat je jezelf boven de rest plaatst.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Dat is naar!
quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:47 schreef Bragi het volgende:
Ik beeldde even twee seconden in hoe ik Janies zou doen en toen zag ik mezelf serieus high fiven met Ado.
Oh okee. Maar ik zou er niet zoveel probleem mee hebben op zich.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik geloof IQM
Maar dat weet ik niet zeker meer, das best erg eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |