People killing people dieing, children hurt and something I forget was crying.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik deed alleen even liefde verspreiden, zo vlak voor de storm.
Nee. Ik heb nog 4 weken.quote:
Ja, maar na een hele dag doet het zeer.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:51 schreef Crack_ het volgende:
Wd kun je ook echt op die hakken lopen?
Jawel.quote:
Jaja. Maar goed. Ze weten toch niet wat er aan de hand is tussen ons.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ik het lief vind dat ze dat zeggen, ook al vinden ze het zelf wss fucking irritant.
Nou, laat die foto zien dan!quote:Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nog 4 weken.
[..]
Ja, maar na een hele dag doet het zeer.
[..]
Jawel.
Dat ik haar zou hitten of dat ze 40 is?quote:
Dat staat los van dat je het hier naar toe brengtquote:Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jaja. Maar goed. Ze weten toch niet wat er aan de hand is tussen ons.
Nou en. Moet je dan maar hier kankeren op haar? Ik vond je altijd een kwaliteit user, maar nu ben je echt een beetje zo'n jongetje met zand in z'n kut.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou dat geloof ik allebei, maar dat ze er zo uit ziet en dat dat natuurlijk zou zijnquote:Op maandag 8 februari 2010 16:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat ik haar zou hitten of dat ze 40 is?
Jeroen stond er ook los van.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat staat los van dat je het hier naar toe brengt.
Precies, dus daarom vechten jullie het maar ergens anders uit.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik geloof J-Lo.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou dat geloof ik allebei, maar dat ze er zo uit ziet en dat dat natuurlijk zou zijn.
Ik vecht toch niet?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Precies, dus daarom vechten jullie het maar ergens anders uit.
Je begint weer. Tyf op alsjeblieft. Ga naar Girlz! forum of zo.quote:
Wat? Je weet niet eens waar het over gaat.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je begint weer. Tyf op alsjeblieft. Ga naar Girlz! forum of zo.
NAME-DROPPING!quote:
And I don't fucking care. Je loopt gewoon weer te zeiken.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat? Je weet niet eens waar het over gaat.
NIEMAND weet dat. Dus waarom zou je het hier bespreken?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat? Je weet niet eens waar het over gaat.
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou en. Moet je dan maar hier kankeren op haar? Ik vond je altijd een kwaliteit user, maar nu ben je echt een beetje zo'n jongetje met zand in z'n kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |