quote:Op maandag 8 februari 2010 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
SLIJM NIET ZO EN POST ONDER IQM.
Dat je je mond tegen Crack_ dicht houdt.quote:
Waar bemoei jij je mee?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat je je mond tegen Crack_ dicht houdt.
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:48 schreef BobbyB het volgende:
Maar waar zijn die foto's met hoge hakken nu?
Met jou en Crack. Dat zie je toch.quote:
Elke keer als jij hier komt en Crack_ is er ook, begin jij te muiken tegen haar. En dat slaat nergens op dus ik leg je nu zilver op.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Elke keer als jij hier komt en Crack_ is er ook, begin jij te muiken tegen haar. En dat slaat nergens op dus ik leg je nu zilver op.
Ojawel, ik erger me alleen aan jouw gezeik tegen Crack_ elke keer. Geef het een plekje en laat het rusten, maar loop niet tegen d'r te kankeren op een forum. Alsof je daar wat mee bereikt.quote:
Muiken.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Elke keer als jij hier komt en Crack_ is er ook, begin jij te muiken tegen haar. En dat slaat nergens op dus ik leg je nu zilver op.
Ik erger me ook weleens.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ojawel, ik erger me alleen aan jouw gezeik tegen Crack_ elke keer. Geef het een plekje en laat het rusten, maar loop niet tegen d'r te kankeren op een forum. Alsof je daar wat mee bereikt.
Je was hier gisternacht niet?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ojawel, ik erger me alleen aan jouw gezeik tegen Crack_ elke keer. Geef het een plekje en laat het rusten, maar loop niet tegen d'r te kankeren op een forum. Alsof je daar wat mee bereikt.
Ik deed alleen even liefde verspreiden, zo vlak voor de storm.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
SLIJM NIET ZO EN POST ONDER IQM.
Volgens mij zijn dat geen bloemen.quote:
Dat ik het lief vind dat ze dat zeggen, ook al vinden ze het zelf wss fucking irritantquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |