quote:Op maandag 8 februari 2010 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
SLIJM NIET ZO EN POST ONDER IQM.
Dat je je mond tegen Crack_ dicht houdt.quote:
Waar bemoei jij je mee?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat je je mond tegen Crack_ dicht houdt.
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:48 schreef BobbyB het volgende:
Maar waar zijn die foto's met hoge hakken nu?
Met jou en Crack. Dat zie je toch.quote:
Elke keer als jij hier komt en Crack_ is er ook, begin jij te muiken tegen haar. En dat slaat nergens op dus ik leg je nu zilver op.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Elke keer als jij hier komt en Crack_ is er ook, begin jij te muiken tegen haar. En dat slaat nergens op dus ik leg je nu zilver op.
Ojawel, ik erger me alleen aan jouw gezeik tegen Crack_ elke keer. Geef het een plekje en laat het rusten, maar loop niet tegen d'r te kankeren op een forum. Alsof je daar wat mee bereikt.quote:
Muiken.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Elke keer als jij hier komt en Crack_ is er ook, begin jij te muiken tegen haar. En dat slaat nergens op dus ik leg je nu zilver op.
Ik erger me ook weleens.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ojawel, ik erger me alleen aan jouw gezeik tegen Crack_ elke keer. Geef het een plekje en laat het rusten, maar loop niet tegen d'r te kankeren op een forum. Alsof je daar wat mee bereikt.
Je was hier gisternacht niet?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ojawel, ik erger me alleen aan jouw gezeik tegen Crack_ elke keer. Geef het een plekje en laat het rusten, maar loop niet tegen d'r te kankeren op een forum. Alsof je daar wat mee bereikt.
Ik deed alleen even liefde verspreiden, zo vlak voor de storm.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
SLIJM NIET ZO EN POST ONDER IQM.
Volgens mij zijn dat geen bloemen.quote:
Dat ik het lief vind dat ze dat zeggen, ook al vinden ze het zelf wss fucking irritantquote:
People killing people dieing, children hurt and something I forget was crying.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik deed alleen even liefde verspreiden, zo vlak voor de storm.
Nee. Ik heb nog 4 weken.quote:
Ja, maar na een hele dag doet het zeer.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:51 schreef Crack_ het volgende:
Wd kun je ook echt op die hakken lopen?
Jawel.quote:
Jaja. Maar goed. Ze weten toch niet wat er aan de hand is tussen ons.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ik het lief vind dat ze dat zeggen, ook al vinden ze het zelf wss fucking irritant.
Nou, laat die foto zien dan!quote:Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nog 4 weken.
[..]
Ja, maar na een hele dag doet het zeer.
[..]
Jawel.
Dat ik haar zou hitten of dat ze 40 is?quote:
Dat staat los van dat je het hier naar toe brengtquote:Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jaja. Maar goed. Ze weten toch niet wat er aan de hand is tussen ons.
Nou en. Moet je dan maar hier kankeren op haar? Ik vond je altijd een kwaliteit user, maar nu ben je echt een beetje zo'n jongetje met zand in z'n kut.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou dat geloof ik allebei, maar dat ze er zo uit ziet en dat dat natuurlijk zou zijnquote:Op maandag 8 februari 2010 16:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat ik haar zou hitten of dat ze 40 is?
Jeroen stond er ook los van.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat staat los van dat je het hier naar toe brengt.
Precies, dus daarom vechten jullie het maar ergens anders uit.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik geloof J-Lo.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou dat geloof ik allebei, maar dat ze er zo uit ziet en dat dat natuurlijk zou zijn.
Ik vecht toch niet?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Precies, dus daarom vechten jullie het maar ergens anders uit.
Je begint weer. Tyf op alsjeblieft. Ga naar Girlz! forum of zo.quote:
Wat? Je weet niet eens waar het over gaat.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je begint weer. Tyf op alsjeblieft. Ga naar Girlz! forum of zo.
NAME-DROPPING!quote:
And I don't fucking care. Je loopt gewoon weer te zeiken.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat? Je weet niet eens waar het over gaat.
NIEMAND weet dat. Dus waarom zou je het hier bespreken?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou en. Moet je dan maar hier kankeren op haar? Ik vond je altijd een kwaliteit user, maar nu ben je echt een beetje zo'n jongetje met zand in z'n kut.
quote:
Alsof "Jeroen" jullie ook maar iets zegt.quote:
Nou en. Het zijn onze zaken niet dus betrek ons er ook niet in en ga het lekker elders bespreken.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zeik helemaal niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
And I don't fucking care. Je loopt gewoon weer te zeiken.
Nee, maar je hoeft haar daar niet mee te confronteren op een FUCKING FORUM. Schrijf haar een brief of zo. Zeiklijster.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Alsof "Jeroen" jullie ook maar iets zegt.
Er was ook niks aan de hand totdat WD erover begon. Ik was er helemaal niet op uit om ook maar iets negatiefs te zeggen.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou en. Het zijn onze zaken niet dus betrek ons er ook niet in en ga het lekker elders bespreken.
Nee, daarom. Ga dat hier dan ook niet behandelen, kale lutser.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Alsof "Jeroen" jullie ook maar iets zegt.
Nee, maar je begint wel weer tegen haar over ene Jeroen en je weet dat je het daarmee uitlokt.quote:
Ah, ff m'n kalender updaten.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, maar je hoeft haar daar niet mee te confronteren op een FUCKING FORUM. Schrijf haar een brief of zo. Zeiklijster.
Het kan mij weinig boeien of die 2 ruzie hebben. Hun probleem. Ik negeer het gewoon.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof je het niet met me eens bent.
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Crack, zeg eens dat je weet waar het over gaat en dat je het niet erg vind dat ik het zeg.
WD, alsjeblieft. Ik lok helemaal niks uit, dat weet zij en dat weet ik. Dat jij dat anders ziet is jouw probleem.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, maar je begint wel weer tegen haar over ene Jeroen en je weet dat je het daarmee uitlokt.
Oh kom op, ik zei alleen dat je je kop tegen haar een keer moest houden hierzo en toen begon je zelf over Jeroen. Nu moet je niet de schuld op mij schuiven, schijnheilige vleespet.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Er was ook niks aan de hand totdat WD erover begon. Ik was er helemaal niet op uit om ook maar iets negatiefs te zeggen.
Oja? Fijn dat mensen zo goed dingen voor andere weten in te vullen, je lijkt Lamon wel.quote:
Waarom begin je er dan godverdomme over in de SC?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
WD, alsjeblieft. Ik lok helemaal niks uit, dat weet zij en dat weet ik. Dat jij dat anders ziet is jouw probleem.
Maar...quote:Op maandag 8 februari 2010 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
maar nu ben je echt een beetje zo'n jongetje met zand in z'n kut.
Jij vult het anders ook goed voor haar in.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oja? Fijn dat mensen zo goed dingen voor andere weten in te vullen, je lijkt Lamon wel.
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh kom op, ik zei alleen dat je je kop tegen haar een keer moest houden hierzo en toen begon je zelf over Jeroen. Nu moet je niet de schuld op mij schuiven, schijnheilige vleespet.
Maar jij begon wel met uitlokken:quote:Op maandag 8 februari 2010 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh kom op, ik zei alleen dat je je kop tegen haar een keer moest houden hierzo en toen begon je zelf over Jeroen. Nu moet je niet de schuld op mij schuiven, schijnheilige vleespet.
Zotheid had daarvoor een hele tijd niks (raars) gezegd tegen Crack_.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En jij houdt je mond tegen Crack_.
Ik vind het wel erg, je verdraait alles wat ik doe/zeg alsof ik een kutwijf ben zonder gevoelquote:Op maandag 8 februari 2010 16:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Crack, zeg eens dat je weet waar het over gaat en dat je het niet erg vind dat ik het zeg.
Waar ben ik vandaag over begonnen?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan godverdomme over in de SC?
hmm, misschien omdat ik weet hoe ze erover denkt?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij vult het anders ook goed voor haar in.
Aap. Mouw.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg, je verdraait alles wat ik doe/zeg alsof ik een kutwijf ben zonder gevoel.
Ja, omdat het elke keer feest is als jij binnenkomt strompelen.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]Ik kwam hier gewoon en dat was het eerste wat je zei. En dat van Jeroen weet ze zelf ook wel, dat was niks negatiefs.
Als het niks negatiefs is moet je het ook niet op die manier zeggenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]Ik kwam hier gewoon en dat was het eerste wat je zei. En dat van Jeroen weet ze zelf ook wel, dat was niks negatiefs.
En dit is de SC van KLB, wat hier allemaal gekomen en gegaan is. Dus dit is niks raars.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Aan de ene kant is het een FOK!setje, dus dat het op FOK! besproken wordt heeft ook wel weer iets
Dude whut?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan godverdomme over in de SC?
Lees de SC's van de afgelopen 1 (of 2) weken maar terug.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar jij begon wel met uitlokken:
[..]
Zotheid had daarvoor een hele tijd niks (raars) gezegd tegen Crack_.
Lees de post eens boven je, Einstein.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar ben ik vandaag over begonnen?
[..]
hmm, misschien omdat ik weet hoe ze erover denkt?
Wat?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg, je verdraait alles wat ik doe/zeg alsof ik een kutwijf ben zonder gevoel.
Kloptquote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar jij begon wel met uitlokken:
[..]
Zotheid had daarvoor een hele tijd niks (raars) gezegd tegen Crack_.
Bwhehequote:
Note?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Aap. Mies.
Kut, hoe ging dat verder.
Daarom, hell we hebben hier iemand in coma gehad.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dit is de SC van KLB, wat hier allemaal gekomen en gegaan is. Dus dit is niks raars.
Heb ik gedaan. Het gaat om nú. Vannacht met dat zaaddodende paardengekwek en vandaag ging het goed tussen Zotheid en Crack_ (qua forumgesprekken). Totdat wd er iets over zei.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Lees de SC's van de afgelopen 1 (of 2) weken maar terug.
Ik quote dit alleen om hem er nog extra mee te confronteren.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is waar.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Het gaat om nú. Vannacht met dat zaaddodende paardengekwek en vandaag ging het goed tussen Zotheid en Crack_ (qua forumgesprekken). Totdat wd er iets over zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |