quote:
Alsof "Jeroen" jullie ook maar iets zegt.quote:
Nou en. Het zijn onze zaken niet dus betrek ons er ook niet in en ga het lekker elders bespreken.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat? Je weet niet eens waar het over gaat.
Ik zeik helemaal niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
And I don't fucking care. Je loopt gewoon weer te zeiken.
Nee, maar je hoeft haar daar niet mee te confronteren op een FUCKING FORUM. Schrijf haar een brief of zo. Zeiklijster.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Alsof "Jeroen" jullie ook maar iets zegt.
Er was ook niks aan de hand totdat WD erover begon. Ik was er helemaal niet op uit om ook maar iets negatiefs te zeggen.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou en. Het zijn onze zaken niet dus betrek ons er ook niet in en ga het lekker elders bespreken.
Nee, daarom. Ga dat hier dan ook niet behandelen, kale lutser.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Alsof "Jeroen" jullie ook maar iets zegt.
Nee, maar je begint wel weer tegen haar over ene Jeroen en je weet dat je het daarmee uitlokt.quote:
Ah, ff m'n kalender updaten.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, maar je hoeft haar daar niet mee te confronteren op een FUCKING FORUM. Schrijf haar een brief of zo. Zeiklijster.
Het kan mij weinig boeien of die 2 ruzie hebben. Hun probleem. Ik negeer het gewoon.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof je het niet met me eens bent.
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Crack, zeg eens dat je weet waar het over gaat en dat je het niet erg vind dat ik het zeg.
WD, alsjeblieft. Ik lok helemaal niks uit, dat weet zij en dat weet ik. Dat jij dat anders ziet is jouw probleem.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, maar je begint wel weer tegen haar over ene Jeroen en je weet dat je het daarmee uitlokt.
Oh kom op, ik zei alleen dat je je kop tegen haar een keer moest houden hierzo en toen begon je zelf over Jeroen. Nu moet je niet de schuld op mij schuiven, schijnheilige vleespet.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Er was ook niks aan de hand totdat WD erover begon. Ik was er helemaal niet op uit om ook maar iets negatiefs te zeggen.
Oja? Fijn dat mensen zo goed dingen voor andere weten in te vullen, je lijkt Lamon wel.quote:
Waarom begin je er dan godverdomme over in de SC?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
WD, alsjeblieft. Ik lok helemaal niks uit, dat weet zij en dat weet ik. Dat jij dat anders ziet is jouw probleem.
Maar...quote:Op maandag 8 februari 2010 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
maar nu ben je echt een beetje zo'n jongetje met zand in z'n kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |