Echt hè, ik verheug me heul op deel 1000quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
999 alweer, damn wat gaan jullie snel
Staan er allang in hè. Muhehehequote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:37 schreef Toverheks het volgende:
http://streams.selfip.com/sv.asp HIDIHO zijn stream werkt weer toppie
http://www.studio-vlemmix.nl/livetv.html
Ik red je wel weer hoor Ian.
Hier de linkjes.![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
999 alweer, damn wat gaan jullie snel
quote:
Niet zo boos kijken hoor Cc, dit is nu echt Stream van de bovenste plank, Heerlijk live kijken naar **De Nationale Nederlandsche Frikandellen Context** (DNNFC).quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:56 schreef mootie het volgende:
Ik vind het mietjes, 4,5 7 en 7,5 broodje.
Was bij een of ander radiostation in Brabant... Ja.. Brabant...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:05 schreef Gert het volgende:
Kut, gemist!!!
Marre.. frikadellen eten op de radio?
Of was dit speciaal voor de stream georganiseerd?
Ik zag nog net een glimp van de winnaar, met een mooie beker. Die krijgt vast een mooi plaatsje in de huiskamer. Altijd een gesreksonderwerp als er mensen op bezoek komen.
Ja, klote, niet gezien hoe Johan in 10 minuten anderhalf broodje zat te eten zonder verder iets te doen of te zeggen.quote:
4.5 in 10 minuten, nummer 3... dat kan elke lamlul met een beetje maaginhoud toch beter.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:07 schreef Gert het volgende:
Het was niet frikadellen PROPPEN hè, zo te lezen. Niet: binnen 10 minuten zoveel mogelijk naar binnen stouwen.
Maar gewoon lekker een frikadelletje oppeuzelen, en dan nog eentje, tot je geen honger meer hebt.
WAT EEN SPEKTAKEL MOET DAT GEWEEST ZIJN.
En dat heb ik gewoon gemist.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:07 schreef Gert het volgende:
Het was niet frikadellen PROPPEN hè, zo te lezen. Niet: binnen 10 minuten zoveel mogelijk naar binnen stouwen.
Maar gewoon lekker een frikadelletje oppeuzelen, en dan nog eentje, tot je geen honger meer hebt.
WAT EEN SPEKTAKEL MOET DAT GEWEEST ZIJN.
Volgens mod Hansie is Alsido er mee bezig. Vraag mij niet waarmee.quote:
Gelukkig weet Alsido overal een beetje van. Een heel klein beetje en de rest doet ie gewoon alsofquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:26 schreef beequeen het volgende:
Volgens mod Hansie is Alsido er mee bezig. Vraag mij niet waarmee.
Echt hè?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:27 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig weet Alsido overal een beetje van. Een heel klein beetje en de rest doet ie gewoon alsof.
Da's lullig, hij heeft er maar 2 en die andere zit al een week in de was omdat Johan zo langzaam strijkt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè?
Zou hij vandaag weer die grijze trui dragen die hij al 5 dagen aanheeft?![]()
Spannend.
Agossie, je hebt gelijk. Hier mag ik geen grapjes over maken. In je mand BQ.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Da's lullig, hij heeft er maar 2 en die andere zit al een week in de was omdat Johan zo langzaam strijkt.
Ik wou zeggen: Niet, maar omdat al die shirtjes gestreken moeten worden duurt het wassen veel langer dus is die trui veel later aan de beurt.quote:
Inkoppertje: Johan Vlemmix.quote:
Wie weet krijgen we dat te zien vandaag, als Alsido tenminste alle draadjes en stekkertjes op de juiste plek kan krijgen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:35 schreef Pearlbitch het volgende:
En nog een prangende vraag: zou Tabitha vandaag weer naar SV komen?
Johan, om er vervolgens een gat in te branden.quote:
Maar daar vast geen broodjes bij. Dát maakt het verschil.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:35 schreef Gert het volgende:
Ik zoek op 'wedstrijd hotdog eten' en meteen de eerste link verwijst naar een vrouwtje van 45 kilo uit Philadelphia dat in 12 minuten tijd 36 van die dingen naar binnen stouwde. Kijk dát is nog eens ontbijten.
En waarom heb ik daar nou geen goed gevoel over..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wie weet krijgen we dat te zien vandaag, als Alsido tenminste alle draadjes en stekkertjes op de juiste plek kan krijgen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:35 schreef Gert het volgende:
Ik zoek op 'wedstrijd hotdog eten' en meteen de eerste link verwijst naar een vrouwtje van 45 kilo uit Philadelphia dat in 12 minuten tijd 36 van die dingen naar binnen stouwde. Kijk dát is nog eens ontbijten.
Alsido loopt op zijn dooie gemakkie met zijn handen in zijn zakken. Gaat 'm niet worden vandaag.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:43 schreef spuitje het volgende:
Met een beetje goede wil krijgt Alsido dat ook nog wel weer voor elkaar
Afdeling kwijtmaken is Liesbethquote:
Jammer, want je hebt heel wat gemist.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
Niemand nog aan Liesbeth gevraagd waar ze die chat heeft gelaten?
Ik bespeur bij mezelf een snel toenemende SVmoeheid. Gisteravond kwam ik rond negen uur thuis en heb de streams drie seconden aangehad, toen was ik het al weer beu.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Jammer, want je hebt heel wat gemist.
Er kwam weer een aantal a-artiesten niet opdagen, dus heeft Johan zelf de gaten opgevuld met een aantal van zijn tophits.
Tegenvallertje ....., dan ben ik taaier, ik kwam toch zeker nog aan een kwartier en 3 posts in de chatquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
Niemand nog aan Liesbeth gevraagd waar ze die chat heeft gelaten?
Ik bespeur bij mezelf een snel toenemende SVmoeheid. Gisteravond kwam ik rond negen uur thuis en heb de streams drie seconden aangehad, toen was ik het al weer beu.
O ja was hele Liesbeth vergeten, natuurlijk , schaam me diep, heel diep, hoe durf ik Alsido hier de schuld van te gevenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Afdeling kwijtmaken is Liesbeth
Jullie zijn mietjes, echt, jullie hebben heel wat gemist, Winnetou met zijn gitaar, en vooral Zanger Petro de Uitsmijter, die was echt weergaloos, Top Entertament, Prachtige stem, Mooie liedjes en vooral zijn Teksten, en natuurlijk niet te vergeten zijn eigen Nummertje, **Schatje Ik Kom**quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Tegenvallertje ....., dan ben ik taaier, ik kwam toch zeker nog aan een kwartier en 3 posts in de chat
Jij hebt je kruit al verschoten toen anderen de kat nog uit de boom kekenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:07 schreef Copycat het volgende:
Die kneuzenkermis op het open podium of bij Jaap op de bank ken ik nu ondertussen wel.
De leukste momenten vind ik nog die The Office momenten dat ze denken heel slim bezig te zijn. Maar ook daar moet ik steeds minder om lachen. Verzuurde haring die ik ben!
Cultuurbarbaar!quote:
Early adapter, early klaar ermee.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:09 schreef Disana het volgende:
Jij hebt je kruit al verschoten toen anderen de kat nog uit de boom keken
Als dit jouw idee van cultuur is: GRAAG!quote:
Bij "schatje ik kom" viel ik binnen en dacht ik nog dat ik hilariteit voelde opborrelen, maar helaas het was toch de Chinees van eerder op de avondquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jullie zijn mietjes, echt, jullie hebben heel wat gemist, Winnetou met zijn gitaar, en vooral Zanger Petro de Uitsmijter, die was echt weergaloos, Top Entertament, Prachtige stem, Mooie liedjes en vooral zijn Teksten, en natuurlijk niet te vergeten zijn eigen Nummertje, **Schatje Ik Kom**
Lach maar, ze gaan er straks wel vandoor met de Nipkowschijf!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als dit jouw idee van cultuur is: GRAAG!
Nou ik zeg het eerlijk, het Nummertje **Schatje ik Kom** vond ik echt het toppunt van de avond, en vooral met Mootie op de chat, we zaten hem maar op te hemelen hahaha, echt als het mijn vent was die Petro de Uitsmijter had hem met een baksteen ergens gedumpt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Bij "schatje ik kom" viel ik binnen en dacht ik nog dat ik hilariteit voelde opborrelen, maar helaas het was toch de Chinees van eerder op de avond
Zit jij op de goede chat? Ik zit weer op die tweede zonder mods.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:11 schreef Toverheks het volgende:
Er is weer geluid en chat, en Peter-N is er ook zag ik.
Criminelen zijn het dus ook nog.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Lach maar, ze gaan er straks wel vandoor met de Nipkowschijf!
Oh dan kan je relluhquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit jij op de goede chat? Ik zit weer op die tweede zonder mods.
Liever 7 broodjes frikadel dan 36 hotdogworstjes, maar ik vind het beide eigenlijk geen ideaal ontbijt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar daar vast geen broodjes bij. Dát maakt het verschil.
een zekere Tom uit St Mietergestelquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:30 schreef tuinfluiter het volgende:
Wie heeft er gewonnen? En wat was het doel van de fricandellen wedstrijd?
Een beker winnen?
St. Mietersgestel!quote:
Ja, zoiets, ken al die dorpjes niet uit me hoofd hoorquote:
Net stond er nog dat hij iets zwarts aan had!?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:51 schreef Disana het volgende:
Attentie beequeen (terugvindpost):
Alsido heeft de bekende trui weer aan.
Had ie ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Net stond er nog dat hij iets zwarts aan had!?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
Wat stond er gisteren trouwens met Johanen Liesbeth op het podium? Ik scrollde langs een cap en schrok me de tering. Een blonde tonka.
Dat met het zwarte was of Peter N. of Alsido met zijn zwarte winterjas,quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Net stond er nog dat hij iets zwarts aan had!?
Ahquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat met het zwarte was of Peter N. of Alsido met zijn zwarte winterjas,
want hij kwam van buiten.
quote:
Voor de COSser rechts.quote:
Jezus Christus op een stokbrood, wát een paupersitequote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt Moots.
http://www.lareinawilleke.com/
Hier was ze nog wat slanker.
Tsja, ze is helemaal vol van zichzelf. Ze zat gisteren op de chat.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus Christus op een stokbrood, wát een paupersite
In de vorige COS volgens mij Mera.quote:
Mijn hele computer liep vast. Gelukkig had ik net mijn tekst gesavedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus Christus op een stokbrood, wát een paupersite
Oeps...................en dan die naam. LaReinaWilleke. Heet ze nu Reina Willeke of bedoelt ze ""koningin?"quote:
Dan zou ik als ik jou was niet op deze tekst klikken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn hele computer liep vast. Gelukkig had ik net mijn tekst gesaved.
Geen idee heksje. Alles is weg, de chat, programmagids. Alles!!!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:16 schreef Toverheks het volgende:
Durf het bijna niet te vragen, maar wat staat er vandaag op het prog. in de Toko????
Dus we moeten maar weer zien of er vandaag wat gaat gebeuren, echt ik neem mijn petje voor ze af, een gesmeerd en geolied bedrijf dat StudioVlemmix.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee heksje. Alles is weg, de chat, programmagids. Alles!!!!!
Alsof ze wat boeiends heeft gezegd de afgelopen weekquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:20 schreef Toverheks het volgende:Zit net weer ff te gluren, zie kantoor, het bekkie van Liesbeth beweegd wel maar ze verdomd het gewoon weer een zender om te doen.
Nee, oke daar heb jij dan weer gelijk in, maar valt gewoon op met Liesbeth, elke keer flikt ze het weer, en als Johan er achter komt zal ze wel lief tegen hem lachen, maar daar hebben wij dan weer geen moer aan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof ze wat boeiends heeft gezegd de afgelopen week
Nou Cc of Ian, maak eens een Polletjequote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
Kunnen we inmiddels weddenschappen afsluiten over de laatste SV-dag?
Wanneer jij daar gaat helpen dan komt alles goed met Studio Vlemmix.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
Welnee (positieve ontkenning), er is niets aan de hand.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
RIP dan maar.quote:[b]Op vrijdag 5 februari 2010 12:28 schreef tuinfluiter het volgende:[/b
Wanneer jij daar gaat helpen dan komt alles goed met Studio Vlemmix.
Een polletje met alle dagen die vanaf nu nog komen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou Cc of Ian, maak eens een Polletje
Nee gewoon de maanden mag ookquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een polletje met alle dagen die vanaf nu nog komen?
Was het hilariteit van de bovenste plank?quote:
Of een diepe depressie?quote:
Ik had het geluid uit.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:09 schreef beequeen het volgende:
Peet, waar had zij het nou over? Een of andere claim die Jaap haar wilde laten tekenen toen hij bij haar thuis was. Ik viel er middenin.
Ze denkt dat wij haar niet kunnen horen.
Annemarie, die spirituele muts. Zij zat in TB.quote:
Ja één of andere quit? claim. Jaap had een afspraak met haar gemaakt voor een sessie, maar wou dat zij een claim zou tekenen dat ze haar mond zou houden. Dat vond ze heel raar want ze heeft beroepsgeheim. Ondertussen denkt ze dat er geen streams zijn en klets aan één stuk door. Wel vraagt ze zeker al drie keer: "het staat toch uit of niet?"quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:09 schreef beequeen het volgende:
Peet, waar had zij het nou over? Een of andere claim die Jaap haar wilde laten tekenen toen hij bij haar thuis was. Ik viel er middenin.
Ze denkt dat wij haar niet kunnen horen.
Ja, zoiets. Heidi is aan het opnemen dus daar komt wel een filmpje van.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:12 schreef dathajdacht het volgende:
Ja één of andere quit? claim. Jaap had een afspraak met haar gemaakt voor een sessie, maar wou dat zij een claim zou tekenen dat ze haar mond zou houden. Dat vond ze heel raar want ze heeft beroepsgeheim. Ondertussen denkt ze dat er geen streams zijn en klets aan één stuk door.
En dus weten we nu dat Jaap privé met een medium wil pratenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:12 schreef dathajdacht het volgende:
Jaap had een afspraak met haar gemaakt voor een sessie, maar wou dat zij een claim zou tekenen dat ze haar mond zou houden.
MeHA! Dom wijfquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:12 schreef dathajdacht het volgende:
[..]
Ja één of andere quit? claim. Jaap had een afspraak met haar gemaakt voor een sessie, maar wou dat zij een claim zou tekenen dat ze haar mond zou houden. Dat vond ze heel raar want ze heeft beroepsgeheim. Ondertussen denkt ze dat er geen streams zijn en klets aan één stuk door. Wel vraagt ze zeker al drie keer: "het staat toch uit of niet?"
Ik vind dat niet zo raar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:12 schreef dathajdacht het volgende:
[..]
Ja één of andere quit? claim. Jaap had een afspraak met haar gemaakt voor een sessie, maar wou dat zij een claim zou tekenen dat ze haar mond zou houden. Dat vond ze heel raar want ze heeft beroepsgeheim.
Johan was erg blij met zijn koeienpakquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:
Was het hilariteit van de bovenste plank?
Hilarisch.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:26 schreef Chanel5 het volgende:
Die vindt zichzelf belangrijk pffff
Geef me een half uur en ik heb het helemaal voorelkaar zegt ze, ik pies in mijn broekkkkk
Ik denk niet dat ze zichzelf 'teveel' belangrijk vindt. Ze is wel zelfbewust.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:26 schreef Chanel5 het volgende:
Die vindt zichzelf belangrijk pffff
Geef me een half uur en ik heb het helemaal voorelkaar zegt ze, ik pies in mijn broekkkkk
Dat schijnt iemand van Nowlive te zijn. *surprise surprise*quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
Wat stond er gisteren trouwens met Johanen Liesbeth op het podium? Ik scrollde langs een cap en schrok me de tering. Een blonde tonka.
Peet, ik geloof er niet in. Ze overschat het daar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zichzelf 'teveel' belangrijk vindt. Ze is wel zelfbewust.
Ik denk dat ze met dat half uur bedoelde dat je met kleine veranderingen in de werkwijze relatief veel vooruitgang kan boeken.
Geil je ook op haar of kent zelfs jouw 'als er maar een gat in zit'- voorkeur grenzen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat schijnt iemand van Nowlive te zijn. *surprise surprise*
2e keer cola uit mijn neus vandaagquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geil je ook op haar of kent zelfs jouw 'als er maar een gat in zit'- voorkeur grenzen?
Ik ben benieuwd naar het filmpje van Heidi. Ze viel behoorlijk door de mand. Wat een schaap zeg.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:30 schreef Chanel5 het volgende:
Ja, een half uur hè, in der eentje hè, zo uit de losse pols
Verveel je je Cc?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:31 schreef Copycat het volgende:
Geil je ook op haar of kent zelfs jouw 'als er maar een gat in zit'- voorkeur grenzen?
Maar vond je haar arrogantie uitstralen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Peet, ik geloof er niet in. Ze overschat onderschat het daar.
Lijkt me een leuk plan. Van alle z-artiesten die optreden een foto aan de muur en dat noemen we dan de 'Hall of Shame'.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:26 schreef Peter6000 het volgende:.
En de kadootjes van de artiesten moeten op een speciale wand gehangen worden.![]()
Die kent zeker grenzen en zij zit daar ver overheen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof (na ik erover nadenk) dat Johan bij 'rommelig' denkt aan al die rondslingerende kadootjes.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk plan. Van alle z-artiesten die optreden een foto aan de muur en dat noemen we dan de 'Hall of Shame'.
Vanochtend.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Rienie was aan het dissolven, 10 over 8 of zo.
Nee niet arrogant. Maar meer zo van "ik heb de oplossing" eerder naief misschien. Ik heb niet veel met spirituele mensen omdat ik er niet in geloof. Zoals zij het brengt zo heeft bijna iedereen het wel bedacht, komt niks spiritueels aan te pas.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar vond je haar arrogantie uitstralen?
Of was het meer dat ze naar de stream heeft gekeken en ziet dat het beter kan. En dit op een daadkrachtige manier naar voren brengt.
Ik snap ook wel dat het in een half uur niet allemaal opgelost is, maar mijn punt (en volgens mij ook haar punt) is dat je met kleine veranderingen in de werkwijze al veel resultaat kan bereiken.
Ik heb eigenlijk een hekel aan spirituele mensen, dus ik ben trots op mezelf dat ik deze mening kan vormen los van mijn afkeer aan 'haar soort'.
Er hangt al een foto van Dennix dus dat komt mooi uit.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Lijkt me een leuk plan. Van alle z-artiesten die optreden een foto aan de muur en dat noemen we dan de 'Hall of Shame'.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Rienie was aan het dissolven, 10 over 8 of zo.
Sorry dacht dat Hansie vanochtend 10 over 8 op de chat zat en het over open podium had.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, het open podium was gisteravond.
Dat klopt, maar tenenkrommend was het wel. Rule#1 bij tv maken (het niet over de as gaan met camerabeelden) werd stelselmatig met voeten getreden.Verder is het geluid niet één keer goed geweest, en zo kunnen we nog wel even doorgaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb gisteren bij het Open Podium 5 minuten de stream aangehad, 15 langzame dissolves lang zeg maar.
Op de chat vroeg op dat moment Hansie, ingelogd als chatter maar we kennen hem allemaal als die klapsigaar die eens in de zoveel tijd het geluid in SV komt verprutsen, aan Bram of hij ook met kromme tenen zat te kijken naar de fouten van de regie. Helaas had ik geen tijd en zin om Hansie helemaal verrot te schelden, maar echt, dat doe je niet. Je gaat niet je collega van SV in het openbaar afvallen,
Johan zei voor de uitzending dat hij en hij alleen die avond zou gaan schakelen. Op de één of andere manier heeft iemand hem dat onzalige idee uit zijn hoofd kunnen praten, hetgeen de kijker waarschijnlijk voor nog meer rampspoed heeft behoed.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Sorry dacht dat Hansie vanochtend 10 over 8 op de chat zat.
En hoe heet Bob op de chat?
En wie deed gisteren de regie?
Alleen schakelaars?
Ik bedoelde ook niet dat ik denk dat haar mening voortkomt vanuit spiritualiteit.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee niet arrogant. Maar meer zo van "ik heb de oplossing" eerder naief misschien. Ik heb niet veel met spirituele mensen omdat ik er niet in geloof. Zoals zij het brengt zo heeft bijna iedereen het wel bedacht, komt niks spiritueels aan te pas.
Ik weet z'n chatnaam niet meer (of zou het Bob Vlemmix geweest zijn?)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Sorry dacht dat Hansie vanochtend 10 over 8 op de chat zat en het over open podium had.
Dus het open podium was nog maar net 10 minuten begonnen en dan al kritiek erop?
En hoe heet Bob op de chat?
En wie deed gisteren de regie?
Alleen schakelaars?
Zou ook Bob Vlemmix geweest kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet z'n chatnaam niet meer (of zou het Bob Vlemmix geweest zijn?)
Leo deed de regie, dat was wel duidelijk.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:57 schreef beequeen het volgende:
Annemarie wil haar eigen gezellige hoekje tijdens haar show. Beetje kitsch, daar houdt ze van.
OMG.
Dan vind ik het nog steeds een afschuwelijke kutstreek van Hansie om dat over de openbare chat te melden. Hansie is niet onafhankelijk, hij is er eentje van SV. Om dan Leo zo in het openbaar af te vallen vanuit z'n eigen huissie, vind ik niet normaal. Ik heb zoiets wel eens meegemaakt op mijn werk waar een fucking-nobody een collega van mij zat af te branden zonder zelf enig talent en kennis te hebben. Dat heeft die jongen aardig moeten bezuren. Of-ie gelijk had of niet doet er zelfs niet toe in zo'n geval.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat klopt, maar tenenkrommend was het wel. Rule#1 bij tv maken (het niet over de as gaan met camerabeelden) werd stelselmatig met voeten getreden.Verder is het geluid niet één keer goed geweest, en zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Dissolven tot je er van moet braken, dan is Leo aan het werk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zou ook Bob Vlemmix geweest kunnen zijn.
Hoezo duidelijk Leo deed de regie?
Nee hoorquote:Leo is toch goed in regie?
Om daar over te lellen op een openbare chat tegen de Jaapshow-regisseur Bram,quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan vind ik het nog steeds een afschuwelijke kutstreek van Hansie om dat over de openbare chat te melden. Hansie is niet onafhankelijk, hij is er eentje van SV. Om dan Leo zo in het openbaar af te vallen vanuit z'n eigen huissie, vind ik niet normaal. Ik heb zoiets wel eens meegemaakt op mijn werk waar een fucking-nobody een collega van mij zat af te branden zonder zelf enig talent en kennis te hebben. Dat heeft die jongen aardig moeten bezuren. Of-ie gelijk had of niet doet er zelfs niet toe in zo'n geval.
Ik heb 'em gisteravond laat nog even gesproken en hij vertelde dat hij de hele avond de regie alleen gedaan heeft.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Johan zei voor de uitzending dat hij en hij alleen die avond zou gaan schakelen. Op de één of andere manier heeft iemand hem dat onzalige idee uit zijn hoofd kunnen praten, hetgeen de kijker waarschijnlijk voor nog meer rampspoed heeft behoed.
Wie is hij? Johan alleen de regie of Leo?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb 'em gisteravond laat nog even gesproken en hij vertelde dat hij de hele avond de regie alleen gedaan heeft.
Johan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wie is hij? Johan alleen de regie of Leo?
Hansie weet toch wel hoe de PM werkt? Mij weet-ie altijd wel te vinden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Om daar over te lellen op een openbare chat tegen de Jaapshow-regisseur Bram,
die de verlosser moet worden van show Jaap, want woensdag kon Bram niet bij
de Jaap show zijn,
Yeah right. Hoe denkt Bram dat waar te kunnen maken? En welke excuses zullen we deze keer moeten slikken dat het toch niet zo top was als we verwacht hadden?quote:maar volgende week wordt helemaal top met Natasia.
Ik heb het filmpje van het gesprek in het filmpjestopic bekeken, en mijn indruk is dat Natasia bereid is te komen (ze wil ook met Jaap de stad in, en blijven slapen), alleen er is niet gezegd dat ze volgende week al komt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:04 schreef tuinfluiter het volgende:
maar volgende week wordt helemaal top met Natasia.
Volgende week doet Hansie de regie, dan is alles perfect.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens mij was gewoon duidelijk op de streams te ZIEN dat Johan zat te regie-en? Ik weet niet waar iedereen ineens raar over loopt te doen?
Liesbeth zei dat Natasia woensdag zou komen, ziek was, maar volgende week komt wanneer ze beter is.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:11 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb het filmpje van het gesprek in het filmpjestopic bekeken, en mijn indruk is dat Natasia bereid is te komen (ze wil ook met Jaap de stad in, en blijven slapen), alleen er is niet gezegd dat ze volgende week al komt.
Natasia: "Ik kom zowiezo heel snel langs want ik wil je wel snel zien, helemaal leuk".
Jaap: " Harstikke leuk je gesproken te hebben, en ik zie je binnenkort".
Tijdens het interview met Rienie van de Kerkhof was achter Rienie gewoon duidelijk in beeld dat Johan het zat te doen, of vergis ik me nou ontzettend en zat hij te vingerverven?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:14 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gisteren een minuutje streams gezien en ik heb Johan nog nooit in de regie gezien.
Ik weet het niet. Ik heb heel die Rienie Necropolis niet gezien.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tijdens het interview met Rienie van de Kerkhof was achter Rienie gewoon duidelijk in beeld dat Johan het zat te doen, of vergis ik me nou ontzettend en zat hij te vingerverven?
Ik heb maar even gekeken gisteravond, maar volgens mij zei Johan aan het begin van het programma dat hij 1 camerastandpunt wilde en niemand mocht aan het geluid kloten. Dan is het niet zo moeilijk hè?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Tijdens het interview met Rienie van de Kerkhof was achter Rienie gewoon duidelijk in beeld dat Johan het zat te doen, of vergis ik me nou ontzettend en zat hij te vingerverven?
Waar werden die interviews dan gehouden dat je de regie duidelijk in beeld had?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, ze hingen aan de bar en Johan zat er godnondetering gewoon achter maar ik begreep dat hij vanuit daar zat te "regie-en".quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar werden die interviews dan gehouden dat je de regie duidelijk in beeld had?
Johan wil iets met geluid gaan doen en regisseur worden, voor drukke mannetjes zoals hijquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:18 schreef beequeen het volgende:
maar volgens mij zei Johan aan het begin van het programma dat hij 1 camerastandpunt wilde
en niemand mocht aan het geluid kloten. Dan is het niet zo moeilijk hè?
Johan is één van de warrigste mensen die ik ooit meegemaakt heb, iemand die juist heel slecht langer dan 10 minuten ergens geconcentreerd mee bezig kan zijn. Zo iemand zou ik liever niet in de regie hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Johan wil iets met geluid gaan doen en regisseur worden, voor drukke mannetjes zoals hij
kan o.a. taak regie best een mooie functie zijn , gedwongen op zijn kontje blijven zitten en
te concentreren, dan om 1001 dingen te bekommeren in studio Vlemmix en bij
de regie de telefoon op stil of uit,
Wat was dat bij Jaap? Filmpje?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:36 schreef Jian het volgende:
Die waarzegmuts krijgt nu al de zenuwen als ze eraan denkt dat straks alles wat ze zegt uitgemeten wordt op de chat en op fora. Ik zie een gewillig slachtoffer en een waardige opvolger van Peter
Dat van Jaap ging over die verklaring die ze van Jaap moest tekenen, dat ze haar mond moest houden over de sessie die hij wilde en de inhoud daarvan. Zij had daar over gesproken niet wetende dat ze op stream was en dat vond ze vervelendquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat was dat bij Jaap? Filmpje?
Ik kan mij er niet toe zetten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:48 schreef Jian het volgende:
Ze gaat nu op de chat, ..... alle rellers verzamelen
Bedankt Jian,quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:46 schreef Jian het volgende:
Dat van Jaap ging over die verklaring die ze van Jaap moest tekenen, dat ze haar mond moest houden over de sessie die hij wilde en de inhoud daarvan. Zij had daar over gesproken niet wetende dat ze op stream was en dat vond ze vervelend
Topconcept! Niks meer aan doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze gaat een mooi programma maken met leuke dingetjes erin
Hmm, ik heb m net weg geklikt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt Jian,
smul stream nu, vind ik .![]()
Garpje, neem ik aan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:07 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen opleiding gehad, ik heb alleen de kleuterschool gehad
Er is haar 3 keer gevraagd wat ze aan opleidingen en trainingen heeft gedaan, maar ze beantwoordde het niet concreet.quote:
Leugenaar.quote:
klopt!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Topconcept! Niks meer aan TE doen.
Kleuterschool had ze gedaanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er is haar 3 keer gevraagd wat ze aan opleidingen en trainingen heeft gedaan, maar ze beantwoordde het niet concreet.
De derde keer had ze er blijkbaar genoeg van, en maakte ze zich ervan af met een grapje.
Nog beter ?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:22 schreef Neutel-vs-fliebo het volgende:
Gisteren het open podium gemist.... Hoe was 't? 'Beter' dan de vorige keer?
Je hebt gelijk... vorige keer verliep alles vlekkeloos. Top-entertainment!!!quote:
Toverheks weet jij hoe die blonde vrouw heet ?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:44 schreef Toverheks het volgende:![]()
![]()
Ik slinger net de stream aan, maar GutohGut Johan is in slaap gevallen op de bar.
Niet dus, laat die man nu eens slapen, weer die kuttelefoon.
Volgens mij deed Leo de regie, omdat Bram op de chat steeds complimentjes aan Leo gaf.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:14 schreef Chanel5 het volgende:
Johan deed idd de regie gister en het geluid.
Of er moet op het allerlaatste moment iets veranderd zijn maar dat geloof ik niet,
Welke Blonde vrouw, Die cap wat ik net voorbij zag schuiven, dat is Annemarie Kunstknie het Medium.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Toverheks weet jij hoe die blonde vrouw heet ?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Bedankt Disana en Toverheks, Annemarie Kunstknie dus.
Voordat de Vraag Me Raak komt om 19:00 uur zal ik een kleine update- Annemarie maken.
Kan pas als ik weer thuis ben rond 18:00 uur.
Uhhh... Annemarie Sips.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Bedankt Disana en Toverheks, Annemarie Kunstknie dus.
Voordat de Vraag Me Raak komt om 19:00 uur zal ik een kleine update- Annemarie maken.
Kan pas als ik weer thuis ben rond 18:00 uur.
Ja, die wand heeft prioriteit.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:26 schreef Peter6000 het volgende:
En de kadootjes van de artiesten moeten op een speciale wand gehangen worden.![]()
Ome Lou swingt met een lekker orgeltje. Die bas-intro uit het andere nummer vind ik niets.quote:
Het is nu deze: http://www.studiovlemmix.tv/livetv.htmlquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:33 schreef Marrije het volgende:
De officiele stream doet het nog steeds niet. . .
Dank je wel, die op de Uitmarkt begint goed met die Chelloquote:
Nee.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:51 schreef Chanel5 het volgende:
Dat zet je toch binnen een halfuurtje op tafel.
Contrabasquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dank je wel, die op de Uitmarkt begint goed met die Chello
quote:
Machtig mooi instrument. Mijn vader was contrabassit.quote:
De intentie was er wel, alleen de stream bufferde enorm, en daarom lukte het niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:30 schreef Jian het volgende:
Vraag je raak ging zeker niet door .......
Ow, okeequote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De intentie was er wel, alleen de stream bufferde enorm, en daarom lukte het niet.
Oh, te gek. Jazz of klassiek?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Machtig mooi instrument. Mijn vader was contrabassist.![]()
Jazz, maar dit is wel erg Off Topic.quote:
Maakt niet uit OT. Bassisten zijn mijn soort mensen. Mensen die lekker op de achtergrond willen blijven terwijl ze zelf wel weten dat ze de belangrijkste van de band zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jazz, maar dit is wel erg Off Topic.
Hij heeft toch wel z'n jas aangetrokken?quote:Alsido gaat buiten roken.
Wij zeggen altijd als je geen gitaar kan spelen, kan je altijd nog voor de basgitaar gaan (tis echt zoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maakt niet uit OT. Bassisten zijn mijn soort mensen. Mensen die lekker op de achtergrond willen blijven terwijl ze zelf wel weten dat ze de belangrijkste van de band zijn.
[..]
Hij heeft toch wel z'n jas aangetrokken?
Klopt, mijn pa is ook een bescheiden mens maar een verdomd goeie musicus.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Maakt niet uit OT. Bassisten zijn mijn soort mensen. Mensen die lekker op de achtergrond willen blijven terwijl ze zelf wel weten dat ze de belangrijkste van de band zijn.
[..]
Hij heeft toch wel z'n jas aangetrokken?
Ik kan altijd horen of een bassist een ex-gitarist is of niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Wij zeggen altijd als je geen gitaar kan spelen, kan je altijd nog voor de basgitaar gaan (tis echt zo)
Ik hou best van goed basspel hoor, zelf ben ik altijd nogal gecharmeerd van Mark Kingquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan altijd horen of een bassist een ex-gitarist is of niet.
Deze meneer is dat niet geweest
Dat is een ex-drummer. Ik hou meer van bassisten als Flea. Flea is een echte bassist, kan alleen geen noten lezen of accoordentheorie. Speelt alles op het gehoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hou best van goed basspel hoor, zelf ben ik altijd nogal gecharmeerd van Mark King
Maar als je dat kunt horen, speel je dus zelf of gitaar of bas of je bent een technisch scherpe observer .....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan altijd horen of een bassist een ex-gitarist is of niet.
Deze meneer is dat niet geweest
Ik heb zelf gespeeld, maar al 10 jaar niet meer. Blessures en tijdgebrek.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar als je dat kunt horen, speel je dus zelf of gitaar of bas of je bent een technisch scherpe observer .....
Wat raar, dan gaat niemand daar voor z'n plezier een maaltijd bereiden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:54 schreef Disana het volgende:
Het is een SV regel dat wie kookt ook afwast.
Ja, Flea ken ik wel, topper. Er zijn niet veel hele goede spelers die puur en alleen op gehoor kunnen spelen !quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is een ex-drummer. Ik hou meer van bassisten als Flea. Flea is een echte bassist, kan alleen geen noten lezen of accoordentheorie. Speelt alles op het gehoor.
Was ook een mooie vrouw.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:00 schreef Disana het volgende:
Richard moet lang nadenken met wie hij onder de douche of in bad zou willen. Dan 'Als ze nog zou leven, Sylvia Millecam'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |