Geen idee heksje. Alles is weg, de chat, programmagids. Alles!!!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:16 schreef Toverheks het volgende:
Durf het bijna niet te vragen, maar wat staat er vandaag op het prog. in de Toko????
Dus we moeten maar weer zien of er vandaag wat gaat gebeuren, echt ik neem mijn petje voor ze af, een gesmeerd en geolied bedrijf dat StudioVlemmix.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee heksje. Alles is weg, de chat, programmagids. Alles!!!!!
Alsof ze wat boeiends heeft gezegd de afgelopen weekquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:20 schreef Toverheks het volgende:Zit net weer ff te gluren, zie kantoor, het bekkie van Liesbeth beweegd wel maar ze verdomd het gewoon weer een zender om te doen.
Nee, oke daar heb jij dan weer gelijk in, maar valt gewoon op met Liesbeth, elke keer flikt ze het weer, en als Johan er achter komt zal ze wel lief tegen hem lachen, maar daar hebben wij dan weer geen moer aan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof ze wat boeiends heeft gezegd de afgelopen week
Nou Cc of Ian, maak eens een Polletjequote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
Kunnen we inmiddels weddenschappen afsluiten over de laatste SV-dag?
Wanneer jij daar gaat helpen dan komt alles goed met Studio Vlemmix.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
Welnee (positieve ontkenning), er is niets aan de hand.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
RIP dan maar.quote:[b]Op vrijdag 5 februari 2010 12:28 schreef tuinfluiter het volgende:[/b
Wanneer jij daar gaat helpen dan komt alles goed met Studio Vlemmix.
Een polletje met alle dagen die vanaf nu nog komen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou Cc of Ian, maak eens een Polletje
Nee gewoon de maanden mag ookquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een polletje met alle dagen die vanaf nu nog komen?
Was het hilariteit van de bovenste plank?quote:
Of een diepe depressie?quote:
Ik had het geluid uit.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:09 schreef beequeen het volgende:
Peet, waar had zij het nou over? Een of andere claim die Jaap haar wilde laten tekenen toen hij bij haar thuis was. Ik viel er middenin.
Ze denkt dat wij haar niet kunnen horen.
Annemarie, die spirituele muts. Zij zat in TB.quote:
Ja één of andere quit? claim. Jaap had een afspraak met haar gemaakt voor een sessie, maar wou dat zij een claim zou tekenen dat ze haar mond zou houden. Dat vond ze heel raar want ze heeft beroepsgeheim. Ondertussen denkt ze dat er geen streams zijn en klets aan één stuk door. Wel vraagt ze zeker al drie keer: "het staat toch uit of niet?"quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:09 schreef beequeen het volgende:
Peet, waar had zij het nou over? Een of andere claim die Jaap haar wilde laten tekenen toen hij bij haar thuis was. Ik viel er middenin.
Ze denkt dat wij haar niet kunnen horen.
Ja, zoiets. Heidi is aan het opnemen dus daar komt wel een filmpje van.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:12 schreef dathajdacht het volgende:
Ja één of andere quit? claim. Jaap had een afspraak met haar gemaakt voor een sessie, maar wou dat zij een claim zou tekenen dat ze haar mond zou houden. Dat vond ze heel raar want ze heeft beroepsgeheim. Ondertussen denkt ze dat er geen streams zijn en klets aan één stuk door.
En dus weten we nu dat Jaap privé met een medium wil pratenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:12 schreef dathajdacht het volgende:
Jaap had een afspraak met haar gemaakt voor een sessie, maar wou dat zij een claim zou tekenen dat ze haar mond zou houden.
MeHA! Dom wijfquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:12 schreef dathajdacht het volgende:
[..]
Ja één of andere quit? claim. Jaap had een afspraak met haar gemaakt voor een sessie, maar wou dat zij een claim zou tekenen dat ze haar mond zou houden. Dat vond ze heel raar want ze heeft beroepsgeheim. Ondertussen denkt ze dat er geen streams zijn en klets aan één stuk door. Wel vraagt ze zeker al drie keer: "het staat toch uit of niet?"
Ik vind dat niet zo raar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:12 schreef dathajdacht het volgende:
[..]
Ja één of andere quit? claim. Jaap had een afspraak met haar gemaakt voor een sessie, maar wou dat zij een claim zou tekenen dat ze haar mond zou houden. Dat vond ze heel raar want ze heeft beroepsgeheim.
Johan was erg blij met zijn koeienpakquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:
Was het hilariteit van de bovenste plank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |