quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
Kunnen we inmiddels weddenschappen afsluiten over de laatste SV-dag?
Poll: Hoelang leeft SV nog?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou Cc of Ian, maak eens een Polletje
Waarom? Als je niet weet wat de neuk het is heb je ten eerste een hoger niveau dan wij en ten tweede geen enkele reden om te stemmen aangezien je alleen kan beoordelen hoe het gaat lopen als je de streams tot nu toe hebt gezienquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:45 schreef nuget het volgende:
mischien uitleggen wat SV in godsnaam inhoud?
Mooi post nummer heb je daar te pakken. 77665500quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja ja, hilarisch.
Wacht ik doe mee:
SV?
De laatste tijd?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:39 schreef Ian_Nick het volgende:
De stemming in de COS is de laatste tijd zeer negatief.
Blegh, SV = Studio Vlemmix, is die 24/7 live stream internet televisie zender van Johan Vlemmix waar op geen fuck te zien is.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mooi post nummer heb je daar te pakken. 77665500
Muitleggen zou wel zo vriendelijk zijn.![]()
SV? dus ook vanaf hier.
Juistem, die doorzettingskracht van Johan doet mij ook stemmen op Half Jaar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De laatste tijd?
Ik denk niet dat Johan dit erg snel opgeeft, dus als je SV definieert als 'Beeld met af en toe geluid', denk ik toch wel zeker een half jaar. En dat is een schatting aan de lage kant.
Ga erheen en maak het leuker!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:30 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb gestemd op langer dan een jaar.
En ja, ik weet dat ik een onverbeterlijke optimist ben, dat heb ik gemeen met Johan
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:30 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb gestemd op langer dan een jaar.
En ja, ik weet dat ik een onverbeterlijke optimist ben, dat heb ik gemeen met Johan
Maar de SV is toch één grote Big Brother, gezien de aantal camera's die er hangen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Zodra er iets van een BigBrother of Gouden Kooi begint is het gedaan met de aandacht voor SV, denk ik.
Dus misschien dat dat ook nog enige invloed gaat hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |