quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
Kunnen we inmiddels weddenschappen afsluiten over de laatste SV-dag?
Poll: Hoelang leeft SV nog?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou Cc of Ian, maak eens een Polletje
Waarom? Als je niet weet wat de neuk het is heb je ten eerste een hoger niveau dan wij en ten tweede geen enkele reden om te stemmen aangezien je alleen kan beoordelen hoe het gaat lopen als je de streams tot nu toe hebt gezienquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:45 schreef nuget het volgende:
mischien uitleggen wat SV in godsnaam inhoud?
Mooi post nummer heb je daar te pakken. 77665500quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja ja, hilarisch.
Wacht ik doe mee:
SV?
De laatste tijd?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:39 schreef Ian_Nick het volgende:
De stemming in de COS is de laatste tijd zeer negatief.
Blegh, SV = Studio Vlemmix, is die 24/7 live stream internet televisie zender van Johan Vlemmix waar op geen fuck te zien is.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mooi post nummer heb je daar te pakken. 77665500
Muitleggen zou wel zo vriendelijk zijn.![]()
SV? dus ook vanaf hier.
Juistem, die doorzettingskracht van Johan doet mij ook stemmen op Half Jaar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De laatste tijd?
Ik denk niet dat Johan dit erg snel opgeeft, dus als je SV definieert als 'Beeld met af en toe geluid', denk ik toch wel zeker een half jaar. En dat is een schatting aan de lage kant.
Ga erheen en maak het leuker!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:30 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb gestemd op langer dan een jaar.
En ja, ik weet dat ik een onverbeterlijke optimist ben, dat heb ik gemeen met Johan
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:30 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb gestemd op langer dan een jaar.
En ja, ik weet dat ik een onverbeterlijke optimist ben, dat heb ik gemeen met Johan
Maar de SV is toch één grote Big Brother, gezien de aantal camera's die er hangen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Zodra er iets van een BigBrother of Gouden Kooi begint is het gedaan met de aandacht voor SV, denk ik.
Dus misschien dat dat ook nog enige invloed gaat hebben.
Zonder spel-element, doel of regels.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:00 schreef Neutel-vs-fliebo het volgende:
[..]
Maar de SV is toch één grote Big Brother, gezien de aantal camera's die er hangen?
Een direkte spelelement ontbreekt inderdaad. Maar indirekt is het bestaansrecht op SV wel een soort van doel. Okay, ze zitten er niet opgesloten. Maar er werken wel vrijwilligers die van de ene op de andere dag kunnen opstappen. En gezien de hoeveelheid mensen die hier reageren en dus ook kijken, zijn er toch wel een aantal die-hard fans, in negatieve zin dan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zonder spel-element, doel of regels.
Het is op het moment meer meekijken over een security cam
Wij weten ook even niets beters.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:06 schreef Neutel-vs-fliebo het volgende:
[..]
Een direkte spelelement ontbreekt inderdaad. Maar indirekt is het bestaansrecht op SV wel een soort van doel. Okay, ze zitten er niet opgesloten. Maar er werken wel vrijwilligers die van de ene op de andere dag kunnen opstappen. En gezien de hoeveelheid mensen die hier reageren en dus ook kijken, zijn er toch wel een aantal die-hard fans, in negatieve zin dan.
Het is nu ook echt nog niet om aan te zien of te horen, maar op de één of andere manier vind ik Johan zo ontwapenend en gun ik hem zo graag dat het wat wordt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wij weten ook even niets beters.
Ja, wat dat betreft helemaal mee eens, Lijkt me echt een lieverd die Johan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is nu ook echt nog niet om aan te zien of te horen, maar op de één of andere manier vind ik Johan zo ontwapenend en gun ik hem zo graag dat het wat wordt.
Dan klik je op 1 maand, want als het nog 2 maanden leeft, leeft het ook nog 1 maand. Maar geen half jaar meer, zeg maar.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:07 schreef Maanvis het volgende:
Ik zie het antwoord dat ik wil geven '2 maanden' er niet bij staan.
Bij mijn weten is het 3 maanden proef en dan kijken of ze er mee doorgaan toch?
je moet gewoon beter nadenken over je antwoorden, koempel.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan klik je op 1 maand, want als het nog 2 maanden leeft, leeft het ook nog 1 maand. Maar geen half jaar meer, zeg maar.
Het zou best wel eens kunnen zijn dat je met deze posting gelijk gaat krijgen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:07 schreef Maanvis het volgende:
Ik zie het antwoord dat ik wil geven '2 maanden' er niet bij staan.
Bij mijn weten is het 3 maanden proef en dan kijken of ze er mee doorgaan toch?
Als ze niet eens een andere oplossing kunnen vinden voor de stream dan zegt dat toch genoeg?quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het zou best wel eens kunnen zijn dat je met deze posting gelijk gaat krijgen.
Dit nav het voortschrijdend inzicht van Johan, vanavond bij Tabula Rasa.
Die termijn van 3 maanden werd idd genoemd, dat daarna de streamsponsor stopt.
Dat is het probleem in één zin samengevat denk ik.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:21 schreef Gert het volgende:
Ze hebben het nooit écht geprobeerd. Durven investeren. Johan is gewoon een dromer, en nu valt het 'm allemaal toch wat tegen.
Het was geen voortschrijdend inzicht. Toen ik die post plaatste was mij ook al bekend dat de streamsponsor er per 1 april mee zou stoppen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het zou best wel eens kunnen zijn dat je met deze posting gelijk gaat krijgen.
Dit nav het voortschrijdend inzicht van Johan, vanavond bij Tabula Rasa.
Die termijn van 3 maanden werd idd genoemd, dat daarna de streamsponsor stopt.
Een kinderhand...quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is serieus mijn beste topic ooit
Het is wel zonde, die naïviteit. Er is nu een hoop tijd en geld in gaan zitten, maar het komt totaal niet van de grond. Een internetzender zét je niet gewoon maar even op, met wat vrijwilligers. Maar ja: het schrijven van een businessplan en praten met financiers, da's niet gezellig.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb respect. Zo doet hij het al z'n leven lang, en ja soms lukt het, en soms niet.
Maar hij durft wél.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is serieus mijn beste topic ooit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |