Wat was dat bij Jaap? Filmpje?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:36 schreef Jian het volgende:
Die waarzegmuts krijgt nu al de zenuwen als ze eraan denkt dat straks alles wat ze zegt uitgemeten wordt op de chat en op fora. Ik zie een gewillig slachtoffer en een waardige opvolger van Peter
Dat van Jaap ging over die verklaring die ze van Jaap moest tekenen, dat ze haar mond moest houden over de sessie die hij wilde en de inhoud daarvan. Zij had daar over gesproken niet wetende dat ze op stream was en dat vond ze vervelendquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat was dat bij Jaap? Filmpje?
Ik kan mij er niet toe zetten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:48 schreef Jian het volgende:
Ze gaat nu op de chat, ..... alle rellers verzamelen
Bedankt Jian,quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:46 schreef Jian het volgende:
Dat van Jaap ging over die verklaring die ze van Jaap moest tekenen, dat ze haar mond moest houden over de sessie die hij wilde en de inhoud daarvan. Zij had daar over gesproken niet wetende dat ze op stream was en dat vond ze vervelend
Topconcept! Niks meer aan doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze gaat een mooi programma maken met leuke dingetjes erin
Hmm, ik heb m net weg geklikt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt Jian,
smul stream nu, vind ik .![]()
Garpje, neem ik aan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:07 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen opleiding gehad, ik heb alleen de kleuterschool gehad
Er is haar 3 keer gevraagd wat ze aan opleidingen en trainingen heeft gedaan, maar ze beantwoordde het niet concreet.quote:
Leugenaar.quote:
klopt!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Topconcept! Niks meer aan TE doen.
Kleuterschool had ze gedaanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er is haar 3 keer gevraagd wat ze aan opleidingen en trainingen heeft gedaan, maar ze beantwoordde het niet concreet.
De derde keer had ze er blijkbaar genoeg van, en maakte ze zich ervan af met een grapje.
Nog beter ?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:22 schreef Neutel-vs-fliebo het volgende:
Gisteren het open podium gemist.... Hoe was 't? 'Beter' dan de vorige keer?
Je hebt gelijk... vorige keer verliep alles vlekkeloos. Top-entertainment!!!quote:
Toverheks weet jij hoe die blonde vrouw heet ?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:44 schreef Toverheks het volgende:![]()
![]()
Ik slinger net de stream aan, maar GutohGut Johan is in slaap gevallen op de bar.
Niet dus, laat die man nu eens slapen, weer die kuttelefoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |