Liesbeth zei dat Natasia woensdag zou komen, ziek was, maar volgende week komt wanneer ze beter is.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:11 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb het filmpje van het gesprek in het filmpjestopic bekeken, en mijn indruk is dat Natasia bereid is te komen (ze wil ook met Jaap de stad in, en blijven slapen), alleen er is niet gezegd dat ze volgende week al komt.
Natasia: "Ik kom zowiezo heel snel langs want ik wil je wel snel zien, helemaal leuk".
Jaap: " Harstikke leuk je gesproken te hebben, en ik zie je binnenkort".
Tijdens het interview met Rienie van de Kerkhof was achter Rienie gewoon duidelijk in beeld dat Johan het zat te doen, of vergis ik me nou ontzettend en zat hij te vingerverven?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:14 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gisteren een minuutje streams gezien en ik heb Johan nog nooit in de regie gezien.
Ik weet het niet. Ik heb heel die Rienie Necropolis niet gezien.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tijdens het interview met Rienie van de Kerkhof was achter Rienie gewoon duidelijk in beeld dat Johan het zat te doen, of vergis ik me nou ontzettend en zat hij te vingerverven?
Ik heb maar even gekeken gisteravond, maar volgens mij zei Johan aan het begin van het programma dat hij 1 camerastandpunt wilde en niemand mocht aan het geluid kloten. Dan is het niet zo moeilijk hè?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Tijdens het interview met Rienie van de Kerkhof was achter Rienie gewoon duidelijk in beeld dat Johan het zat te doen, of vergis ik me nou ontzettend en zat hij te vingerverven?
Waar werden die interviews dan gehouden dat je de regie duidelijk in beeld had?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, ze hingen aan de bar en Johan zat er godnondetering gewoon achter maar ik begreep dat hij vanuit daar zat te "regie-en".quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar werden die interviews dan gehouden dat je de regie duidelijk in beeld had?
Johan wil iets met geluid gaan doen en regisseur worden, voor drukke mannetjes zoals hijquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:18 schreef beequeen het volgende:
maar volgens mij zei Johan aan het begin van het programma dat hij 1 camerastandpunt wilde
en niemand mocht aan het geluid kloten. Dan is het niet zo moeilijk hè?
Johan is één van de warrigste mensen die ik ooit meegemaakt heb, iemand die juist heel slecht langer dan 10 minuten ergens geconcentreerd mee bezig kan zijn. Zo iemand zou ik liever niet in de regie hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Johan wil iets met geluid gaan doen en regisseur worden, voor drukke mannetjes zoals hij
kan o.a. taak regie best een mooie functie zijn , gedwongen op zijn kontje blijven zitten en
te concentreren, dan om 1001 dingen te bekommeren in studio Vlemmix en bij
de regie de telefoon op stil of uit,
Wat was dat bij Jaap? Filmpje?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:36 schreef Jian het volgende:
Die waarzegmuts krijgt nu al de zenuwen als ze eraan denkt dat straks alles wat ze zegt uitgemeten wordt op de chat en op fora. Ik zie een gewillig slachtoffer en een waardige opvolger van Peter
Dat van Jaap ging over die verklaring die ze van Jaap moest tekenen, dat ze haar mond moest houden over de sessie die hij wilde en de inhoud daarvan. Zij had daar over gesproken niet wetende dat ze op stream was en dat vond ze vervelendquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat was dat bij Jaap? Filmpje?
Ik kan mij er niet toe zetten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:48 schreef Jian het volgende:
Ze gaat nu op de chat, ..... alle rellers verzamelen
Bedankt Jian,quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:46 schreef Jian het volgende:
Dat van Jaap ging over die verklaring die ze van Jaap moest tekenen, dat ze haar mond moest houden over de sessie die hij wilde en de inhoud daarvan. Zij had daar over gesproken niet wetende dat ze op stream was en dat vond ze vervelend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |