Hilarisch.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:26 schreef Chanel5 het volgende:
Die vindt zichzelf belangrijk pffff
Geef me een half uur en ik heb het helemaal voorelkaar zegt ze, ik pies in mijn broekkkkk
Ik denk niet dat ze zichzelf 'teveel' belangrijk vindt. Ze is wel zelfbewust.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:26 schreef Chanel5 het volgende:
Die vindt zichzelf belangrijk pffff
Geef me een half uur en ik heb het helemaal voorelkaar zegt ze, ik pies in mijn broekkkkk
Dat schijnt iemand van Nowlive te zijn. *surprise surprise*quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
Wat stond er gisteren trouwens met Johanen Liesbeth op het podium? Ik scrollde langs een cap en schrok me de tering. Een blonde tonka.
Peet, ik geloof er niet in. Ze overschat het daar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zichzelf 'teveel' belangrijk vindt. Ze is wel zelfbewust.
Ik denk dat ze met dat half uur bedoelde dat je met kleine veranderingen in de werkwijze relatief veel vooruitgang kan boeken.
Geil je ook op haar of kent zelfs jouw 'als er maar een gat in zit'- voorkeur grenzen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat schijnt iemand van Nowlive te zijn. *surprise surprise*
2e keer cola uit mijn neus vandaagquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geil je ook op haar of kent zelfs jouw 'als er maar een gat in zit'- voorkeur grenzen?
Ik ben benieuwd naar het filmpje van Heidi. Ze viel behoorlijk door de mand. Wat een schaap zeg.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:30 schreef Chanel5 het volgende:
Ja, een half uur hè, in der eentje hè, zo uit de losse pols
Verveel je je Cc?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:31 schreef Copycat het volgende:
Geil je ook op haar of kent zelfs jouw 'als er maar een gat in zit'- voorkeur grenzen?
Maar vond je haar arrogantie uitstralen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Peet, ik geloof er niet in. Ze overschat onderschat het daar.
Lijkt me een leuk plan. Van alle z-artiesten die optreden een foto aan de muur en dat noemen we dan de 'Hall of Shame'.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:26 schreef Peter6000 het volgende:.
En de kadootjes van de artiesten moeten op een speciale wand gehangen worden.![]()
Die kent zeker grenzen en zij zit daar ver overheen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof (na ik erover nadenk) dat Johan bij 'rommelig' denkt aan al die rondslingerende kadootjes.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk plan. Van alle z-artiesten die optreden een foto aan de muur en dat noemen we dan de 'Hall of Shame'.
Vanochtend.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Rienie was aan het dissolven, 10 over 8 of zo.
Nee niet arrogant. Maar meer zo van "ik heb de oplossing" eerder naief misschien. Ik heb niet veel met spirituele mensen omdat ik er niet in geloof. Zoals zij het brengt zo heeft bijna iedereen het wel bedacht, komt niks spiritueels aan te pas.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar vond je haar arrogantie uitstralen?
Of was het meer dat ze naar de stream heeft gekeken en ziet dat het beter kan. En dit op een daadkrachtige manier naar voren brengt.
Ik snap ook wel dat het in een half uur niet allemaal opgelost is, maar mijn punt (en volgens mij ook haar punt) is dat je met kleine veranderingen in de werkwijze al veel resultaat kan bereiken.
Ik heb eigenlijk een hekel aan spirituele mensen, dus ik ben trots op mezelf dat ik deze mening kan vormen los van mijn afkeer aan 'haar soort'.
Er hangt al een foto van Dennix dus dat komt mooi uit.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Lijkt me een leuk plan. Van alle z-artiesten die optreden een foto aan de muur en dat noemen we dan de 'Hall of Shame'.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Rienie was aan het dissolven, 10 over 8 of zo.
Sorry dacht dat Hansie vanochtend 10 over 8 op de chat zat en het over open podium had.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, het open podium was gisteravond.
Dat klopt, maar tenenkrommend was het wel. Rule#1 bij tv maken (het niet over de as gaan met camerabeelden) werd stelselmatig met voeten getreden.Verder is het geluid niet één keer goed geweest, en zo kunnen we nog wel even doorgaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb gisteren bij het Open Podium 5 minuten de stream aangehad, 15 langzame dissolves lang zeg maar.
Op de chat vroeg op dat moment Hansie, ingelogd als chatter maar we kennen hem allemaal als die klapsigaar die eens in de zoveel tijd het geluid in SV komt verprutsen, aan Bram of hij ook met kromme tenen zat te kijken naar de fouten van de regie. Helaas had ik geen tijd en zin om Hansie helemaal verrot te schelden, maar echt, dat doe je niet. Je gaat niet je collega van SV in het openbaar afvallen,
Johan zei voor de uitzending dat hij en hij alleen die avond zou gaan schakelen. Op de één of andere manier heeft iemand hem dat onzalige idee uit zijn hoofd kunnen praten, hetgeen de kijker waarschijnlijk voor nog meer rampspoed heeft behoed.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Sorry dacht dat Hansie vanochtend 10 over 8 op de chat zat.
En hoe heet Bob op de chat?
En wie deed gisteren de regie?
Alleen schakelaars?
Ik bedoelde ook niet dat ik denk dat haar mening voortkomt vanuit spiritualiteit.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee niet arrogant. Maar meer zo van "ik heb de oplossing" eerder naief misschien. Ik heb niet veel met spirituele mensen omdat ik er niet in geloof. Zoals zij het brengt zo heeft bijna iedereen het wel bedacht, komt niks spiritueels aan te pas.
Ik weet z'n chatnaam niet meer (of zou het Bob Vlemmix geweest zijn?)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Sorry dacht dat Hansie vanochtend 10 over 8 op de chat zat en het over open podium had.
Dus het open podium was nog maar net 10 minuten begonnen en dan al kritiek erop?
En hoe heet Bob op de chat?
En wie deed gisteren de regie?
Alleen schakelaars?
Zou ook Bob Vlemmix geweest kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet z'n chatnaam niet meer (of zou het Bob Vlemmix geweest zijn?)
Leo deed de regie, dat was wel duidelijk.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:57 schreef beequeen het volgende:
Annemarie wil haar eigen gezellige hoekje tijdens haar show. Beetje kitsch, daar houdt ze van.
OMG.
Dan vind ik het nog steeds een afschuwelijke kutstreek van Hansie om dat over de openbare chat te melden. Hansie is niet onafhankelijk, hij is er eentje van SV. Om dan Leo zo in het openbaar af te vallen vanuit z'n eigen huissie, vind ik niet normaal. Ik heb zoiets wel eens meegemaakt op mijn werk waar een fucking-nobody een collega van mij zat af te branden zonder zelf enig talent en kennis te hebben. Dat heeft die jongen aardig moeten bezuren. Of-ie gelijk had of niet doet er zelfs niet toe in zo'n geval.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat klopt, maar tenenkrommend was het wel. Rule#1 bij tv maken (het niet over de as gaan met camerabeelden) werd stelselmatig met voeten getreden.Verder is het geluid niet één keer goed geweest, en zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Dissolven tot je er van moet braken, dan is Leo aan het werk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zou ook Bob Vlemmix geweest kunnen zijn.
Hoezo duidelijk Leo deed de regie?
Nee hoorquote:Leo is toch goed in regie?
Om daar over te lellen op een openbare chat tegen de Jaapshow-regisseur Bram,quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan vind ik het nog steeds een afschuwelijke kutstreek van Hansie om dat over de openbare chat te melden. Hansie is niet onafhankelijk, hij is er eentje van SV. Om dan Leo zo in het openbaar af te vallen vanuit z'n eigen huissie, vind ik niet normaal. Ik heb zoiets wel eens meegemaakt op mijn werk waar een fucking-nobody een collega van mij zat af te branden zonder zelf enig talent en kennis te hebben. Dat heeft die jongen aardig moeten bezuren. Of-ie gelijk had of niet doet er zelfs niet toe in zo'n geval.
Ik heb 'em gisteravond laat nog even gesproken en hij vertelde dat hij de hele avond de regie alleen gedaan heeft.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Johan zei voor de uitzending dat hij en hij alleen die avond zou gaan schakelen. Op de één of andere manier heeft iemand hem dat onzalige idee uit zijn hoofd kunnen praten, hetgeen de kijker waarschijnlijk voor nog meer rampspoed heeft behoed.
Wie is hij? Johan alleen de regie of Leo?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb 'em gisteravond laat nog even gesproken en hij vertelde dat hij de hele avond de regie alleen gedaan heeft.
Johan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wie is hij? Johan alleen de regie of Leo?
Hansie weet toch wel hoe de PM werkt? Mij weet-ie altijd wel te vinden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Om daar over te lellen op een openbare chat tegen de Jaapshow-regisseur Bram,
die de verlosser moet worden van show Jaap, want woensdag kon Bram niet bij
de Jaap show zijn,
Yeah right. Hoe denkt Bram dat waar te kunnen maken? En welke excuses zullen we deze keer moeten slikken dat het toch niet zo top was als we verwacht hadden?quote:maar volgende week wordt helemaal top met Natasia.
Ik heb het filmpje van het gesprek in het filmpjestopic bekeken, en mijn indruk is dat Natasia bereid is te komen (ze wil ook met Jaap de stad in, en blijven slapen), alleen er is niet gezegd dat ze volgende week al komt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:04 schreef tuinfluiter het volgende:
maar volgende week wordt helemaal top met Natasia.
Volgende week doet Hansie de regie, dan is alles perfect.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens mij was gewoon duidelijk op de streams te ZIEN dat Johan zat te regie-en? Ik weet niet waar iedereen ineens raar over loopt te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |