Hilarisch.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:26 schreef Chanel5 het volgende:
Die vindt zichzelf belangrijk pffff
Geef me een half uur en ik heb het helemaal voorelkaar zegt ze, ik pies in mijn broekkkkk
Ik denk niet dat ze zichzelf 'teveel' belangrijk vindt. Ze is wel zelfbewust.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:26 schreef Chanel5 het volgende:
Die vindt zichzelf belangrijk pffff
Geef me een half uur en ik heb het helemaal voorelkaar zegt ze, ik pies in mijn broekkkkk
Dat schijnt iemand van Nowlive te zijn. *surprise surprise*quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
Wat stond er gisteren trouwens met Johanen Liesbeth op het podium? Ik scrollde langs een cap en schrok me de tering. Een blonde tonka.
Peet, ik geloof er niet in. Ze overschat het daar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zichzelf 'teveel' belangrijk vindt. Ze is wel zelfbewust.
Ik denk dat ze met dat half uur bedoelde dat je met kleine veranderingen in de werkwijze relatief veel vooruitgang kan boeken.
Geil je ook op haar of kent zelfs jouw 'als er maar een gat in zit'- voorkeur grenzen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat schijnt iemand van Nowlive te zijn. *surprise surprise*
2e keer cola uit mijn neus vandaagquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geil je ook op haar of kent zelfs jouw 'als er maar een gat in zit'- voorkeur grenzen?
Ik ben benieuwd naar het filmpje van Heidi. Ze viel behoorlijk door de mand. Wat een schaap zeg.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:30 schreef Chanel5 het volgende:
Ja, een half uur hè, in der eentje hè, zo uit de losse pols
Verveel je je Cc?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:31 schreef Copycat het volgende:
Geil je ook op haar of kent zelfs jouw 'als er maar een gat in zit'- voorkeur grenzen?
Maar vond je haar arrogantie uitstralen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Peet, ik geloof er niet in. Ze overschat onderschat het daar.
Lijkt me een leuk plan. Van alle z-artiesten die optreden een foto aan de muur en dat noemen we dan de 'Hall of Shame'.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:26 schreef Peter6000 het volgende:.
En de kadootjes van de artiesten moeten op een speciale wand gehangen worden.![]()
Die kent zeker grenzen en zij zit daar ver overheen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof (na ik erover nadenk) dat Johan bij 'rommelig' denkt aan al die rondslingerende kadootjes.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk plan. Van alle z-artiesten die optreden een foto aan de muur en dat noemen we dan de 'Hall of Shame'.
Vanochtend.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Rienie was aan het dissolven, 10 over 8 of zo.
Nee niet arrogant. Maar meer zo van "ik heb de oplossing" eerder naief misschien. Ik heb niet veel met spirituele mensen omdat ik er niet in geloof. Zoals zij het brengt zo heeft bijna iedereen het wel bedacht, komt niks spiritueels aan te pas.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar vond je haar arrogantie uitstralen?
Of was het meer dat ze naar de stream heeft gekeken en ziet dat het beter kan. En dit op een daadkrachtige manier naar voren brengt.
Ik snap ook wel dat het in een half uur niet allemaal opgelost is, maar mijn punt (en volgens mij ook haar punt) is dat je met kleine veranderingen in de werkwijze al veel resultaat kan bereiken.
Ik heb eigenlijk een hekel aan spirituele mensen, dus ik ben trots op mezelf dat ik deze mening kan vormen los van mijn afkeer aan 'haar soort'.
Er hangt al een foto van Dennix dus dat komt mooi uit.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Lijkt me een leuk plan. Van alle z-artiesten die optreden een foto aan de muur en dat noemen we dan de 'Hall of Shame'.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Rienie was aan het dissolven, 10 over 8 of zo.
Sorry dacht dat Hansie vanochtend 10 over 8 op de chat zat en het over open podium had.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, het open podium was gisteravond.
Dat klopt, maar tenenkrommend was het wel. Rule#1 bij tv maken (het niet over de as gaan met camerabeelden) werd stelselmatig met voeten getreden.Verder is het geluid niet één keer goed geweest, en zo kunnen we nog wel even doorgaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb gisteren bij het Open Podium 5 minuten de stream aangehad, 15 langzame dissolves lang zeg maar.
Op de chat vroeg op dat moment Hansie, ingelogd als chatter maar we kennen hem allemaal als die klapsigaar die eens in de zoveel tijd het geluid in SV komt verprutsen, aan Bram of hij ook met kromme tenen zat te kijken naar de fouten van de regie. Helaas had ik geen tijd en zin om Hansie helemaal verrot te schelden, maar echt, dat doe je niet. Je gaat niet je collega van SV in het openbaar afvallen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |