Net stond er nog dat hij iets zwarts aan had!?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:51 schreef Disana het volgende:
Attentie beequeen (terugvindpost):
Alsido heeft de bekende trui weer aan.
Had ie ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Net stond er nog dat hij iets zwarts aan had!?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
Wat stond er gisteren trouwens met Johanen Liesbeth op het podium? Ik scrollde langs een cap en schrok me de tering. Een blonde tonka.
Dat met het zwarte was of Peter N. of Alsido met zijn zwarte winterjas,quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Net stond er nog dat hij iets zwarts aan had!?
Ahquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat met het zwarte was of Peter N. of Alsido met zijn zwarte winterjas,
want hij kwam van buiten.
quote:
Voor de COSser rechts.quote:
Jezus Christus op een stokbrood, wát een paupersitequote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt Moots.
http://www.lareinawilleke.com/
Hier was ze nog wat slanker.
Tsja, ze is helemaal vol van zichzelf. Ze zat gisteren op de chat.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus Christus op een stokbrood, wát een paupersite
In de vorige COS volgens mij Mera.quote:
Mijn hele computer liep vast. Gelukkig had ik net mijn tekst gesavedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus Christus op een stokbrood, wát een paupersite
Oeps...................en dan die naam. LaReinaWilleke. Heet ze nu Reina Willeke of bedoelt ze ""koningin?"quote:
Dan zou ik als ik jou was niet op deze tekst klikken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn hele computer liep vast. Gelukkig had ik net mijn tekst gesaved.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |